Hulp nodig?   0202611600
Ook zaterdag open! Open van 10:00 tot 16:00

Aevitae Waardering

Zorgverzekeraar Aevitae | Zorgverzekering 2015

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Aevitae. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Aevitae? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2015 kost of met welke ziekenhuis Aevitae afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Er zijn geen basisverzekeringen beschikbaar.
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Niet beschikbaar  
Aanvullende verzekering Niet beschikbaar  
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Aevitae is beoordeeld door 277 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

14-12-2012 7 / 10 Anoniem
12-11-2012 6 / 10 G C M van Gorkum -Scheffer, Renkum
positief
antwoord via mail op mijn vragen gaat redelijk vlug.
negatief
geen
11-11-2012 9 / 10 blijleven, hoofddorp
11-11-2012 5 / 10 M. Steinz, Zoetermeer
positief
Weet ik niet
negatief
kan ik nu niet zo gauw op komen
11-11-2012 7 / 10 Anoniem
10-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
contacten zijn direct en redelijk snel. uitgebreide dekking. geen gezeur.
negatief
enkele telefonistes mogen wat vriendelijker zijn.
08-11-2012 7 / 10 Herman, Veenendaal
positief
Snelle afhandeling van nota s
08-11-2012 8 / 10 J van Deursen, Geldrop
positief
Altijd correkt en de korting als DAF is goed
negatief
Geen historie
08-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 H. Gejas, Hattem
07-11-2012 8 / 10 van Panwijk, Beesd
positief
goede service
07-11-2012 6 / 10 baakman, made
positief
vriendelijk aan de telefoon redelijk vlug met uitbetalen
negatief
de informatie die ik ontvang op een vraag is wel eens onjuist soms lang wachten aan de telefoon
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 H de Bie, Kaatsheuvel
07-11-2012 8 / 10 Mens, Nieuwegein
positief
ze doen gewoon wat ze beloven dus ik heb geen klachten
negatief
Geen
07-11-2012 7 / 10 A.G.Luitze, Rotterdam
positief
heb geen goede en slechte ervaringen
negatief
heb geen goede en slechte ervaringen
07-11-2012 9 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 K.A.Hulstein, Veenendaal
positief
normaal
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 van Gompel, Berlicum
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 3 / 10 M.J. Hamersma, Ede
positief
snelle afwikkeling, goede bereikbaarheid
negatief
Dit jaar is de chiropractie uit de business care gehaald. Voor werkende mensen, vooral die met een zittend beroep, is chiropractie een goede zaak. Chiropractie zijn mijn enige zorgkosten.
07-11-2012 3 / 10 charles peeters, breda
negatief
hoge premie weinig vergoedingen (vooral mbt tandarts )Daarnaast weinig flexibel eerder star
07-11-2012 4 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden snel afgehandeld
negatief
- ik heb in 2011 de polis 10 keer (!!!) ontvangen in 10 verschillende enveloppen: 10 keer dezelfde polis, dat stopte pas toen ik ze had gebeld - ik wilde de polis splitsen van die van mijn partner, gebeld, gemaild, formulieren toegestuurd gekregen, deze heb ik dezelfde week ingevuld terug gestuurd, nu zijn we 3 maanden verder en is er nog niets gebeurd
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
negatief
als je ze beld is het altijd een0900 nummer en mobiel moet ik dan nog mer kosten maken
06-11-2012 6 / 10 AVP van der Linden, Maastricht
positief
Behandelingen in een beperkt aantal buitenlandse ziekenhuizen worden rechtstreeks vergoed. Tandarts- en mondhygiënistennota\'s worden netjes rechtstreeks betaald en ik krijg een rekening voor het zelf te betalen gedeelte.
negatief
Over rekeningen van overige buitenlandse ziekenhuizen doet men lastig en de uitbetaling is soms beperkt en laat. Sommige vergoedingen worden geweigerd zonder veel uitleg.
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Pietje puk, Breda
06-11-2012 10 / 10 anoniem, anoniem
positief
alles wordet gewoon geod afgehandeld
negatief
Heb geen slechte ervaringen met mijn zorgvezekeraar en wissel dus niet
06-11-2012 8 / 10 Beerkens, Sint Anthonis
positief
Goede duidelijke antwoordenop mijn vragen.
negatief
Heb geen slechte ervaringen.
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
negatief
het is onduidelijk waarom bepaalde middelen niet worden vergoed
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
zeer deskundige medewerkers, het maakt niet uit wie je aan de lijn krijgt en hebt dus niets te maken met eindeloos doorverbinden. Je wordt goed en snel geholpen, declaraties zijn doorgaans met ca. 5 dagen bijgeschreven op de rekening. Eigen risico wordt verspreid over het jaar geïncasseerd.
negatief
Geen!
06-11-2012 4 / 10 Rijn, Veenendaal
positief
Vergoeding van o.a. brillen
negatief
Al jaren ontvangen medicijnen worden zonder kennisgeving gewijzigd in moeilijker in te nemen alternatief, welke zelfs iets duurder zijn. Op vraag om eventueel tegen bijbetaling van het prijsverschil met het reeds jaren bekende kan dit niet sterker wanneer men dat wil krijg men helemaal geen vergoeding!
06-11-2012 6 / 10 Christa, Emmen
positief
heb geen nota;s van het ziekenhuis gezien. zijn rechtstreeks afgehandeld. Doorgaans overzichtelijk uitkeringsbericht
negatief
telfonische toezegging gehad voor vergoeding van steunzolen, na indienen van de nota bleek ik verkeerde informatie te hebben gekregen, en moest de nota deels zelf betalen. Ik kon de naam noemen die mij had geholpen, maar daar hadden ze geen boodschap aan.
06-11-2012 2 / 10 Petra, Almere
positief
Geld na inenting wel binnen een week terug
negatief
Niks wordt vergoed Kan niks vinden op de site Krijgt een rekening nadat het is afgeschreven etc
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Stevens, Emmen
positief
Tot nu toe geen problemen ondervonden
negatief
n.v.t.
06-11-2012 5 / 10 R. van Berkesteijn, Zoetermeer
positief
Vragen worden altijd snel beantwoord, zowel schriftelijk als telefonisch.
negatief
Ondanks dat ik de meestuitgebeide dekking heb moet ik ook bij geen gekke behandeking bij de tandarts altijd bij betalen. Het zelfde geld voor de medicijnen van mijn zoon waar 3 jaar geleden ADHD is vastgesteld, deze worden totaal niet vergoed ondanks de meest uitgebeide dekking.
06-11-2012 9 / 10 De Hertogh, Den haag
positief
Ik heb nog nooit een slechte ervaring met Aevitae gehad
negatief
Nvt
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
05-11-2012 6 / 10 Anoniem
01-11-2012 6 / 10 W.de Graaf, Monster
positief
geen
negatief
veel problemen bij wijziging zorgpakket echtgenote
31-10-2012 8 / 10 J.E. Demmers, Roderesch
positief
Goede en op tijd uitbetaling
negatief
vip verzekerd bij hun, betekend niet dat alles(veel) vergoedt wordt. geen vergoeding voor een diabeet die geregeld naar een pedicure moet bijv. of voor een copd/long patient, ook geen vergoeding om naar een dieetiste te gaan.
30-10-2012 7 / 10 Anoniem
30-10-2012 6 / 10 r.karsters, hellevoetsluis
28-10-2012 7 / 10 n.v.t., n.v.t.
28-10-2012 6 / 10 JJ Dekker, Nunspeet
negatief
Bij een afhandeling van een onterechte declaratie, van iemand anders, heeft het 2 jaar geduurd voordat dit uit het systeem was verdwenen. Dit is voor mij de reden dat ik niet via incasso betaal
27-10-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Weinig gebruik van gemaakt. Schriftelijke informatie over het eigen risico prima.
negatief
geen
27-10-2012 7 / 10 Anoniem
27-10-2012 8 / 10 jand, piershil
positief
Nooit problemen
negatief
Geen
27-10-2012 8 / 10 schoenaker j.h, veenendaal
positief
GEEN KLACHTEN
negatief
GEEN
26-10-2012 9 / 10 B.Harmsen, Rijswijk
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 5 / 10 Frank, Eindhoven
negatief
Ik heb voor twee declaraties waar ik geen vergoeding voor kreeg bezwaar gemaakt en nooit een antwoord ontvangen.
26-10-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Ik heb tot nu toe gelukkig geen grote problemen op hoeven te lossen dus kan ik daar geen goed beeld van geven.
negatief
Dat ze heel veel brieven versturen die niet nodig zijn en dat is een kostenpost waar ze op kunnen bezuinigen.
26-10-2012 7 / 10 anoniem, Maastricht
positief
Netjes uitbetaald, vragen goed afgehandeld.
negatief
Geen.
26-10-2012 8 / 10 Janssen, Goirle
positief
Duidelijk op welke vergoeding ik recht heb.
negatief
niets
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Marcel, Zwaag
positief
Snelle afhandeling van declaraties, Zeer uitgebreid pakket vergoedingen
negatief
Helaas geen contracten met mijn tandarts bijv. Eveneens aanschaf bril moet met vooruit betalen gebeuren en daarna declareren. Dit kan handiger.
26-10-2012 9 / 10 schoenaker, veenendaal
positief
goede verzekering
negatief
geen gehad
26-10-2012 8 / 10 Mg, Heerlen
positief
Goede dekking, goede afhandeling declaraties
negatief
Geen
25-10-2012 5 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 Van eck, Best
positief
Goede prijs kwaliteit
negatief
Matige afhandeling eigen bijdrage
25-10-2012 8 / 10 v.Splunter, Westmaas
positief
declaraties worden correct en op korte termijn verrekend.
negatief
geen
25-10-2012 8 / 10 Julia, Utrecht
positief
geen
negatief
geen
25-10-2012 7 / 10 GCM van Gorkum-Scheffer, Renkum 6871ED
positief
Zij houden zich meestal wel aan hun afspraken
negatief
Ik heb een TOP bij verzekering,maar soms vallen de vergoedingen tegen,
25-10-2012 8 / 10 astrohubpolis, amsterdam
positief
Ik heb deze zorgverzekeraar (PROMOVENDUM! als onderdeel van AEVITAE) dit jaar gekozen in verband met de hoge tandartskosten die ik voorzag. Ik kreeg €1200 (ongeveer) vergoed,van de €2100 die ik moest dokken. Dat was eigenlijk fideel, maar gezien de achteruitgang in inkomen/ koopkracht enzovoort, blijft het ook sabbelen, en zie antwoord op vraag 7b. Volgend jaar stap ik weer over naar een andere zorgverzekeraar.
negatief
niet echt van toepassing, ik had graag meer vergoed gekregen! Ik werd gebeld in verband met de aanvraag van de zeer uitgebreide tandarts aanvullende premie... Een vriendelijk manspersoon stond me te woord en gaf eigenlijk geen antwoord op de vraag wat ik precies vergoed zou gaan krijgen aan tandartsenkosten. Ik was zelfs bang dat ik geweigerd zou worden. Dat bleek niet het geval, maar later bleek dat de vergoeding veel lager uitviel dan me in de prospectus was voorgespiegeld.
12-11-2011 6 / 10 Ilse, Drunen
positief
Keurig te woord gestaan worden. Goede bereikbaarheid.
negatief
Slechte vergoedingen voor ADHD
12-11-2011 8 / 10 Stevens, Emmen Een goede keus tot nu toe.
positief
Tot nu toe geen problemen ondervonden
negatief
Nog niet gehad
11-11-2011 8 / 10 g.w.alferink, geleen goed en betrouwbaar
positief
snelle bemiddeling voor een operatie
negatief
n.v.t
10-11-2011 8 / 10 sandra hollenberg, alkmaar prima
positief
snelle afhandeling declaraties/vergoedt veel alternatieve geneeswijzen
negatief
geen
09-11-2011 8 / 10 R van Rossum, Blaricum
positief
Ik maak gebruik van een intermediar: National Academic. Tot nu alleen goede ervaringen.
negatief
geen
09-11-2011 3 / 10 paul mures, maastricht zeer slecht bereikbaar alleen 0900 nrs dan nog muziek
positief
geen zelfs mijn hoorapparaten niet
negatief
zeer slecht bereikbaar en suoerduur via mijn werk collectief stap over op cz eind november
08-11-2011 6 / 10 Johan, Rijssen 7
positief
correcte afhandelingen
08-11-2011 7 / 10 Anoniem
positief
mag zelf ziekenhuis kiezen, en gunstige prijs via collectief wekgever
08-11-2011 8 / 10 Frank Domburg, Lelystad Prima, maar jammer.
positief
Snelle reactie op klacht, professioneel te woord gestaan
negatief
Jammer dat ik moest bellen. Ik had gevraagd om een aanvullende tandartsverzekering, maar de bijbehorende papieren niet op tijd aangeleverd. In plaats van terug te vallen naar de basis tandartsverzekering, waar AEVITEA acceptatieplicht voor had, zetten ze me uit de tandartsdekking. Daar kwam ik pas achter na mijn wortelkanaalbehandeling. Toen wilden ze niet vergoeden op basis van de verzekering die ik sowieso had mogen hebben - doordat ik ook geen premie had betaald.
08-11-2011 6 / 10 Wortel, De Wolden matig
positief
matig
negatief
matig
08-11-2011 5 / 10 Jiskoot P.J., Rotterdam weet ik nu niet nog geen gebruik van gemaakt
positief
geen ervaring tot nu toe met de verzekeraar
07-11-2011 7 / 10 J.Zevenbergen, Zuidland Geen klachten
positief
N.v.t.
negatief
N.v.t.
07-11-2011 8 / 10 Joop Groot Zevert, Veldhoven Een prima verzekering.
positief
Goed telefonisch bereikbaar. Deskundig personeel etc.
negatief
N.v.t.
07-11-2011 7 / 10 Anoniem
07-11-2011 7 / 10 Anoniem
07-11-2011 9 / 10 B.Harmsen, Rijswijk prima
positief
Ik heb geen klachten en kan er dus niet over oordelen.
negatief
Ik heb geen klachten en kan er dus niet over oordelen.
07-11-2011 7 / 10 Herman, Lisse Redelijk, zolang de prijs en kwaliteit maar in verhouding blijven
positief
Goede dekking
negatief
Hoge prijs
07-11-2011 8 / 10 Willemse, Capelle aan den IJsse
07-11-2011 7 / 10 thissen, simpelveld
positief
Goede afhandeling en vergoedingen.
negatief
vergoeden van declaraties is soms afhankelijk van degene die ze behandelt. Een keer wel de andere keer niet.
07-11-2011 8 / 10 Truus, Hardenberg zeer goed
positief
Altijd snelle afhandeling van declaraties. Altijd duidelijk wat wel en niet vergoed wordt.
07-11-2011 6 / 10 L.B., E Prima
positief
Verwerken declaraties gaat prima, wel vind ik dat de prijzen teveel uit de hand gaan lopen, maar dit geldt voor iedere zorgverzekeraar. Als je nu vergelijkt met de gulden-prijs, dan stijgen de prijzen veel te snel. Je gaat krijgen dat mensen de premie niet meer kunnen betalen en wat dan? Ik hoop dat ze de graaicultuur onder de knie krijgen, want een blinde kan nog zien dat er iets niet in de haak is.
negatief
Alleen de prijs, zie antwoord hierboven.
07-11-2011 9 / 10 Anoniem
17-11-2010 8 / 10 Anoniem goed
positief
Op onderstaande na krijgen we alles netjes betaald.
negatief
We kregen geen vergoeding uitgekeerd voor een alternatieve genezer terwijl we wel verzekerd waren. Dit is recht gezet. Maar het kwam 2 keer voor, dus je moet er alert op zijn.
17-11-2010 6 / 10 Gerrie Janssens, sittard Ben via werkgever collectief verzekerd
positief
Tandheelkunde via tandarts betaald. Alleen blijf ik erbij dat het vroeger beter was de zorgverzekering. Het wordt alleen voor rijke mensen makkelijk.
negatief
Ik heb geen slecht ervaring met een zorgverzekering.
16-11-2010 7 / 10 Hartzheim-Prumpeler, Simpelveld niet veel nodig gehad, dus bijna geen problemen
negatief
Declaratie overschrijvingen duren te lang
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 6 / 10 Patricia, Hendrik Ido Ambacht
16-11-2010 8 / 10 Anoniem prima
positief
zeer snelle uitbetaing rekeningen buitenland
negatief
geen
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 Anoniem Te duur
16-11-2010 8 / 10 nico, assen uitstekend, zakelijk, netjes, zoals het hoort
16-11-2010 6 / 10 Anoniem
14-11-2010 8 / 10 Anoniem goed
positief
snelle afhandeling
14-11-2010 9 / 10 Anoniem
13-11-2010 8 / 10 Johan, Rijssen 8
positief
alle keurig geregeld en betaald!
negatief
geen
12-11-2010 7 / 10 Anoniem
12-11-2010 9 / 10 van Stoltz, Hoofddorp snel en duidelijk
11-11-2010 7 / 10 Anoniem Redlijk ruime dekking, echter niet goedkoop.
11-11-2010 9 / 10 Anoniem
06-11-2010 7 / 10 Anoniem gewoon goed
03-11-2010 9 / 10 Anoniem
30-10-2010 6 / 10 miranda, zwijndrecht
29-10-2010 7 / 10 Anoniem
29-10-2010 5 / 10 Anoniem
positief
geen
negatief
geen
20-10-2010 5 / 10 Inge van Oosterhout, Breda
negatief
Ik ben afgelopen jaar gelokt om over te stappen naar National Academic door gratis een tomtom te ontvangen. Daarnaast beloven zijn goedkoper te zijn doordat deze verzekering speciaal voor Hoogopgeleiden is. Die tomtom kon ik naar fluiten, want op de website was aangegeven dat je met minimaal 2 personen moet overstappen. Dat stond niet in de brief die ik kreeg. Ook zijn ze zeker niet goedkoper. Ik betaal veel meer en heb toch veel minder verzekerd gekregen dan voorgaande jaren. Een tegenvaller dus. De mensen aan de telefoon waren ook echt niet aardig toen ik vragen stelde over dekkingen die niet waren vermeld in de polis. Ze reageerden of ik dom was en zeer ongeduldig. Nu ben ik niet alleen hoogopgeleid, maar een eigen klant. Klanten zouden veel en veel vriendelijker behandeld moeten worden natuurlijk!
19-10-2010 5 / 10 dodger, roermond
positief
overlijdens risico en wereld wijde reisverzekering en collectief.
negatief
Weigeren mee te betalen aan omkeer van sterilisatie, en wordt overall vrij duur.
19-10-2010 8 / 10 Kanselaar, Beuningen
19-10-2010 8 / 10 Anoniem
18-10-2010 9 / 10 Anoniem
positief
Bijzonder goed pakket (via werkgever/collectief). Wanneer je contact met ze opneemt zijn ze goed bereikbaar en deskundig personeel aan de telefoon. Declaraties worden zeer snel uitgekeerd. Eigen risico wordt verspreid over het jaar ingehouden,dus niet in een keer het hele bedrag. Verder nooit problemen met het uitkeren van declaraties etc. alles klopt altijd.
negatief
geen!
16-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 C.L.van Panwijk, Beesd
15-10-2010 6 / 10 Anoniem
14-10-2010 9 / 10 hooft, rhoon
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
05-10-2010 7 / 10 Middelkoop, Nieuw-Vennep
positief
Declaraties worden snel behandeld.
negatief
bij een jaarverrekening waren er medicijnen berekend die ik niet had gebruikt (dit was deels een fout van mijzelf).Het heeft een jaar geduurd voordat het rechtgetrokken was.
25-09-2010 1 / 10 berend, milaan
positief
eng
negatief
leuk
02-02-2010 8 / 10 Anoniem
29-01-2010 9 / 10 F.Grotenbreg-Koutentakis, Geleen
positief
Krijg veel vergoed, als ik twijfel dan bel ik ze gewoon en krijg ik direct een antwoord TOP
negatief
Die heb ik niet
27-01-2010 6 / 10 e.de nood, wilhelminadorp
positief
geen
negatief
diverse slechte ervaringen met operaties kaakchirugiebehandelingen kind moeite met vergoedingen en lange wachtlijsten, geen bemiddeling, veel bellen en klachten worden slecht afgehandeld
20-01-2010 8 / 10 B.Nijhoff, Middelburg
positief
Afhandeling facturen correct en snel
03-01-2010 8 / 10 Hans Verheijen, Leiderdorp
31-12-2009 7 / 10 bor, asperen
positief
tevreden
31-12-2009 4 / 10 Robbert, Zeist
positief
declaraties uitbetalen binnen een maand.
negatief
Geen service bieden bij vernieuwd inzicht. Een jaar lang moeten blijven omdat er geen veranderingen mogelijk waren.
30-12-2009 6 / 10 Anoniem
positief
Afhandeling van declaraties
negatief
Geen reactie op gestelde vragen (telfonisch en via e-mail).
30-12-2009 7 / 10 Anoniem
30-12-2009 7 / 10 Visser, Heerlen
positief
Helder en overzichtelijk eigen risico overzichten duidelijk en op tijd
negatief
geen
30-12-2009 7 / 10 Anoniem
29-12-2009 7 / 10 Anoniem
29-12-2009 6 / 10 willie, borger
negatief
gezeur over een wel of niet vergoeding voor een daisie speler met dislextie verklaring
29-12-2009 9 / 10 schoofs, helmond
29-12-2009 8 / 10 Anoniem
28-12-2009 7 / 10 Anoniem
28-12-2009 7 / 10 Anoniem
27-12-2009 8 / 10 Jacques Craenmehr, Amstelveen
25-12-2009 8 / 10 Anoniem
24-12-2009 4 / 10 Anoniem
positief
Betaling declaraties
negatief
Onterechte inning van eigen risico
23-12-2009 5 / 10 Anoniem
23-12-2009 7 / 10 marianne van de schans, boekel
23-12-2009 8 / 10 Roon, D\'nter
positief
snelle uitbetaling van declaraties
negatief
geen
23-12-2009 4 / 10 pethke, heemstede
20-12-2009 7 / 10 Anoniem
19-12-2009 6 / 10 Anoniem
18-12-2009 3 / 10 Anoniem
negatief
Administratie totaal niet op orde
18-12-2009 7 / 10 Ramon
positief
Geen problemen mee gehad
negatief
Niet de goedkoopste en geen 100 procent dekking bij tandheelkundige hulp
18-12-2009 7 / 10 Anoniem
15-12-2009 4 / 10 Anoniem
14-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Voor ,een antwoord ,op mijn vraag (op Kantoor Aevitae Heerlen) waren 6 medewerkers nodig.Wat naderhand bleekt niet correct te zijn
14-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
wordt altijd netjes te woord gestaan
negatief
nvt
14-12-2009 8 / 10 Janssen, Goirle
14-12-2009 7 / 10 Anoniem
14-12-2009 8 / 10 janssen, pr.irenestraat 35
14-12-2009 10 / 10 Anoniem
12-12-2009 9 / 10 Diana, Den Haag
positief
altijd behulpzame geinteresseerde medewerkers aan de telefoon, keurige afhandeling van declaraties
12-12-2009 7 / 10 Anoniem
11-12-2009 7 / 10 Rinus Herrebout, Schoonhoven
positief
correcte behandeling
11-12-2009 7 / 10 baakman, made
positief
tandarts altijd 100% snelle afhandeling declaraties
negatief
deskundigheid laat wel eens te wensen over
11-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Tandheel kundige vergoeding zeer laag.
10-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling nota's.
negatief
indienen nots's zou van mij ook via de mail mogen. nu veel papierkosten/papierwerk.
10-12-2009 8 / 10 Anoniem
09-12-2009 3 / 10 Anoniem
09-12-2009 8 / 10 Rene ten Dolle, Culemborg
08-12-2009 6 / 10 Anoniem
08-12-2009 9 / 10 esterpetra@yahoo.com, eindhoven
positief
zie punt 2 al 6 jaar of zo verzekerd ook via een uitgebreid aanvullend pakket
negatief
niet echt slechte ervaringen
07-12-2009 7 / 10 Anoniem
06-12-2009 9 / 10 jennifer grondel, den haag
positief
Over het algemeen goed, geen klachten gehad (op 1 na) en dat vind ik een goede zaak, informeren goed in informatie brieven of mail of telefonisch staan ze je prettig te woord.
negatief
Midden in de maand een rekening sturen, en binnen 2 weken afrekenen? vind ik beetje absurt, ik kan niet altijd maar geld van me rug afplukken.
05-12-2009 6 / 10 Mieke, Spijkenisse
03-12-2009 8 / 10 Anoniem
01-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
duidelijke snelle reactie op vraag per mail
negatief
kan niet mijn eigen fysiotherapeut uitkiezen
30-11-2009 5 / 10 Warmenhoven, Rotterdam
30-11-2009 8 / 10 Anoniem
30-11-2009 3 / 10 Jansen, Haarlem
negatief
Sommige kosten zitten in de aanvullende verzekering maar vergoeden ze toch niet.
29-11-2009 8 / 10 Joke Huijs, Velserbroek
28-11-2009 7 / 10 Anoniem
28-11-2009 8 / 10 Walstock, Sittard
positief
Goede voorlichting en afhandeling declaratie's en telefonische afhandelingen betreffende verzekeringen e.d.
negatief
Geen
27-11-2009 6 / 10 A.Visser, Heerlen
positief
curate afhandeling/duidelijke informatie/
negatief
zorgverzekering met name de noodzakelijke aanvullingen te duur ( mischien niet alleen bij aevitae)
27-11-2009 8 / 10 Jan, Leiden
positief
alles goed
negatief
geen slechte ervaring
27-11-2009 8 / 10 E.Schmidt, Waalwijk
27-11-2009 7 / 10 B. Kowsoleea, Eindhoven
positief
Betalingen altijd op tijd
27-11-2009 8 / 10 Anoniem, Mill
positief
De declaraties worden op tijd vergoed, de telefoon wordt snel opgenomen en je wordt niet steeds doorverbonden.
negatief
Die hebben we gelukkig niet.
27-11-2009 7 / 10 c schagen, alkmaar
positief
goede snelle afhandeling van zaken, duidelijke taal
negatief
prijs is te hoog
26-11-2009 8 / 10 B.J.J.Blaauw, Naarden
positief
Ik ben best tevreden ,omdat ook de premie te betalen is.
negatief
Heb ik niet
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
25-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden correct afgewerkt
negatief
Geen mogelijkheid om eigen risico in termijnen te betalen
25-11-2009 9 / 10 Kloos, Leiderdorp
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 4 / 10 MT ten Wolde, Sittard
negatief
ze reageren niet op je mails, vragen echt heel slordig
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
communicatie goed
negatief
kosten premie steeds hoger, dekking zorg toepasselijk voor mij persoonlijk steeds minder.
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
Zij plakken ongevraagd een andere verzekering vast aan de zorgpolis, bv. een reisverzekering. De hoge premie kunnen ze op deze manier verantwoorden.
24-11-2009 7 / 10 Nijenhuis, Arnhem
positief
uitbetaling zonder problemen
negatief
toch nog regelmatig onverwachte kosten
24-11-2009 7 / 10 jeblokland, odijk
positief
Ze zijn best snel met verwerking van declaraties,gewoon invullen naar derden en na ongeveer eenweek -tien dagen dan is het geregeld en dan staat precies het restand van 20% die je dan nog moet betalen aan de instelling die de zorg verleent.
negatief
Mocht je een verzekering hebben met meerdere personen en je wilt per persoon veranderen bev:1pers top pakket-ander vip pakket dan kan dat niet allemaal hetzelfde. Verder 2x meegemaakt als hoofdpolisverzekerde dat een van mijn zonen een jaar tussenuit is geweest en opnieuw bij mijn polis is ingeschreven met een eigen polis nr en REKENING NUMMER,nu is hij weer terug naar australie gegaan en er was wat onduidelijkheden met zijn polis en aangezien ik mijn polis automatiche laat afschrijven van mijn bank hebben ze ook de nog te innen declaraties ????van mijn zoon afgehaald van mijn rekening zonder berichtgeving naar mijn toe .Het is dat mijn zon belde anders had ik er veel later erachter moeten komen dat is toch te gek dat ze zomaar een bedrag van +/- 500euro van je rekening afschrijven.
24-11-2009 7 / 10 Erwin, Gaanderen
positief
Declaraties worden snel uitbetaald. Tandartsenpakket kun je zelf samenstellen, obv maximum uit te keren bedragen.
24-11-2009 7 / 10 PHM van den Besselaar, Rijen
24-11-2009 7 / 10 K.G. van der Windt, Westmaas
negatief
Veel wisselingen medicijn merken
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
24-11-2009 5 / 10 Anoniem
24-11-2009 10 / 10 Klaas, Landgraaf
positief
Telefonisch zeer goed bereikbaar, zeer goede dekking in pakket.
negatief
Ik heb geen slechte ervaringen
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
correcte afhandeling, snelle betaling van declaraties
negatief
geen
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 9 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 Sahertian, Doesburg
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
vriendelijk te word staan. meestal declaraties snel afgehandeld
negatief
0900 nummer bellen mbt declaraties of vragen. Dit hoort als een goed service
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 7 / 10 A. J Nugteren, Rotterdam
positief
Geen problemen nog gehad
negatief
Geen slechte ervaringen
22-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
goede afhandeling van de declaraties
negatief
zou fijner zijn als je online zou kunnen checken waar je recht op hebt of wat je aan vergoedingene gehad hebt
22-11-2009 9 / 10 Anoniem
22-11-2009 8 / 10 de hertogh, den haag
positief
Telefonisch altijd vriendelijke deskundige mensen aan de lijn gehad.
negatief
kan ik mij niet herinneren
22-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Nooit problemen met declaraties
negatief
tot nu toe niet gehad
20-11-2009 6 / 10 Anoniem
20-11-2009 7 / 10 Janssen J.A.A., Goirle
positief
Declaraties worden snel afgewerkt
negatief
heb ik niet
19-11-2009 7 / 10 Anoniem
19-11-2009 7 / 10 P van Berkel, Lisse
positief
declaraties worden snel vergoed
negatief
geen
18-11-2009 6 / 10 RC, Millingen aan de Rijn
positief
geen
negatief
geen
17-11-2009 7 / 10 Anoniem
17-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling van nota's ook rechtstreeks naar de zorgverlener
17-11-2009 7 / 10 Anoniem
16-11-2009 7 / 10 Anoniem
13-11-2009 8 / 10 Emmen A.C.M., Tilburg
negatief
Eigen risico wordt eenmaal per jaar (310 euro) afgeschreven waarom niet per kwartaal of als er een rekening binnen is. Mededeling:Hier wordt aan gewerkt.
12-11-2009 10 / 10 egbert woltjes, de meern
positief
goed geregeld, mooie service, aardige mensen. gewoon top geregeld.
negatief
geen
11-11-2009 8 / 10 w.verbeek, drongelen
positief
declaraties worden altijd netjes en op tij d betaald,nooit geen moeilijkheden
11-11-2009 9 / 10 R Berendsen, Oosterbeek
positief
snelle afspraken verzorgd ivm kaakchiriurg
negatief
geen
11-11-2009 7 / 10 Anoniem
11-11-2009 9 / 10 janssen, kerkrade
positief
goede afspraken,tandarts 100%
negatief
eigen risico 1keer per jaar (2x €155 ) betalen.
11-11-2009 7 / 10 Anoniem
11-11-2009 7 / 10 Quaden, Meerssen
positief
Direct contact en snelle afhandeling
negatief
Er zijn kosten die slecht omsteven worden en dan wel of niet gedekt zijn
10-11-2009 6 / 10 Anoniem
10-11-2009 8 / 10 Anoniem
09-11-2009 6 / 10 goedhard, doetinchem
positief
declaraties worden correct en rtedelijk snel verwerkt
negatief
altijd declaraties opsturen
06-11-2009 7 / 10 Harrie Stevens, Emmen
positief
Weinig problemen ondervonden
05-11-2009 7 / 10 veenstra, bodegraven
positief
ik wordt altijd heel netjes en snel geholpen na vragen wordt ik ook snel terug gebeld etc
negatief
ik ben tegenwordig samen met mijn vrouw daar verzekerd en ik heb eigenlijk geen slechte ervaring ondervonden de laatste jaten
05-11-2009 7 / 10 Beckers, Landgraaf
positief
Betalingen zijn altijd op tijd
negatief
momenteel nvt.
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
04-11-2009 7 / 10 ?, hof van twente
04-11-2009 7 / 10 erwin, eindhoven
positief
declaraties worden snel afgehandeld
negatief
via telefoon moeilijk te bereiken en een 0900 nummer
04-11-2009 6 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 7 / 10 Anoniem
04-11-2009 7 / 10 Coumans, Sittard
03-11-2009 7 / 10 Anoniem
02-11-2009 10 / 10 Anoniem
02-11-2009 7 / 10 Anoniem
02-11-2009 7 / 10 Elly Gijsbers, Veldhoven
01-11-2009 7 / 10 Anoniem
01-11-2009 8 / 10 W. Peeten, Kessel
positief
Ze komen hun afspraken na.
negatief
Indien je overstapt naar Aevitae en je hebt een probleem met je tanden zal je geen tandverzekering kunnen afsluiten met een hoge dekking.
31-10-2009 5 / 10 Anoniem
31-10-2009 8 / 10 tineke tromp, amsterdam
positief
altijd op tijd en snelle afahandeling declaraties
negatief
niet
31-10-2009 7 / 10 M. in \'t Zand, Maastricht
positief
Ben sinds 1 jaar klant en kan niets negatiefs opmerken.
29-10-2009 5 / 10 g van Gorkum Scheffer, Arnhem
negatief
mededelingen worden niet goed behandeld. mijn echtgenoot is op 30-08-2009 overleden. direct een rouwbrief met aantekening gestuurd de volgende maand[sept] werd nog het oude bedrag afgeschreven,toen heb ik gebeld en oh ja sorry mevrouw we zullen het in orde maken,maar daar heb ik nog wel 3 weken op moeten wachten voordat het bedrag terug gestort was.
29-10-2009 6 / 10 Nynke, Montfoort
negatief
Hoge premies, relatief lage dekkingen
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 5 / 10 Johan, Emmen
negatief
Declaraties worden in de eerste lijn puur op tekst beoordeeld.
29-10-2009 8 / 10 Adrie van Sprundel, Yerseke
positief
Betalingen correct geregeld (tandarts)
negatief
Het moeten aanvragen van evt. testen in buitenland
28-10-2009 8 / 10 daan broeders, spijkenisse
positief
alles word vlug en goed afgehandeld
negatief
niets
28-10-2009 6 / 10 G.J. Esselink, Rijen
negatief
Bij de factuur voor de eigenrisico voor mij en mijn vrouw zat een machtiging tot automatische incasso, ik heb die getekend en geretourneerd. Een paar weken later kreeg ik een betalings herinnering waarin ook stond als ik een automatische machtiging had afgegeven deze niet nu maar pas volgend jaar gebruikt zou worden. Ik heb daarop betaald en binnen twee weken werd alsnog automatisch geincasserd; ik had dus dubbel betaald!
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 6 / 10 Anoniem
positief
Geen onduidelijkheden rondom declaraties en heldere antwoorden via de mail.
negatief
Moeilijk doen over antwoordenveloppen. Onduidelijke polisvoorwaarden.
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 10 / 10 j van der blom, alblasserdam
28-10-2009 5 / 10 Anoniem, Anoniem
positief
Ingediende nota's worden keurig (meestal binnen een maand betaald). Bij vragen meestal binnen 2 dagen een reactie.
negatief
Ik vind de premie "bij alle verzekeraars" veel te hoog worden. Moet je kijken wat je met studerende kinderen kwijt bent. 450 euro per mnd voor 4 personen, het is te gek voor woorden, dat is 993 gulden per maand!! Idioterie!! Waar moet het heen in Nederland met z'n graaicultuur. De Top is overal veel te zwaar, opvreters!
28-10-2009 8 / 10 Rinus Herrebout, Schoonhoven
positief
geen nummer
negatief
tot nu toe geen
24-10-2009 7 / 10 N. ter Hoeven, Enschede
positief
Ze zijn duidelijk en accuraat
negatief
Lang niet alle kosten voor ziekte ellende is verzekerd
22-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
op de declaraties na geen contact afgelopen jaar met zorgverzekeraar.
22-10-2009 8 / 10 Snijder, Nieuwegein
22-10-2009 6 / 10 Anoniem
01-01-1970 7 / 10 Xxxxxx, Xxxxxx
positief
Blanco, blijf oplettend!
negatief
Laat mij als client bengelen tussen hen en apotheker met als gevolg geen vergoeding medicijnen