Univé ZEKUR Waardering

Zorgverzekeraar Univé ZEKUR | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Univé ZEKUR. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Univé ZEKUR? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis Univé ZEKUR afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Er zijn geen basisverzekeringen beschikbaar.
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Niet beschikbaar  
Aanvullende verzekering Niet beschikbaar  
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Isala Klinieken, locatie Sophia
Isala Klinieken, locatie Weezenlanden
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Univé ZEKUR is beoordeeld door 194 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

18-11-2012 10 / 10 Margriet, Leeuwarden
positief
Goedkoop en ik heb nog nooit klachten gehad.
negatief
geen
13-11-2012 7 / 10 Anoniem
13-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Heb geen enkele ervaring met Unive. Betaal premie and thats it!
12-11-2012 10 / 10 Roel, Hasselt
11-11-2012 10 / 10 Margriet, Leeuwarden
positief
Alles is online af te handelen en als ik vragen heb krijg ik altijd antwoord.
negatief
Geen
09-11-2012 8 / 10 L v Waardenberg, Rotterdam
08-11-2012 7 / 10 Anoniem
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Lage premie, goed pakket
negatief
medicijnverstrekking via nationale apotheek
07-11-2012 7 / 10 EAJ van Zelst, Grootebroek
positief
aanvullende dekking incl. doorlopendereisverzekering, korting GGD vakantievaccinaties, incl. creditkaart,
negatief
alleen per telefoon en internet bereikbaar, beperkte ziekenhuis aanbod volledige vergoeding, gericht op studenten,kraamdekking tbv man overbodig (zou in mindering op premie moeten zijn).
07-11-2012 6 / 10 n.n., Zaandam
negatief
Deklaraties ingediend voor lumbale klachten, kreeg eerst bericht dat het niet vergoed werd, en opeens na een maand kreeg ik het wel vergoed.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 D Reedijk, Zuidland
positief
geen nare ervaringen met unive-zekuronduidelijke
negatief
onduidelijke gegevens bij rekening eigen risico
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 W.C. van de Meeberg, Rotterdam
positief
Nauwelijks contact gehad, dus goed of slecht. Alleen eenmaal gebeld over een nog niet gedane betaling mijnerzijds.
negatief
De eigen bijdrage is door mij in januari al volgemaakt en wordt ook direct geïcasseerd. Dat is zeer vervelend aan het begin van het jaar waarin veel moet worden betaald. Liever zag ik dat het verdeeld werd.
07-11-2012 1 / 10 van Lent, Arnhem
positief
Heb geen goede ervaringen met deze zorgverzekeraar.
negatief
Zorgverzekeraar heeft verzekering eenzijdig opgezegd zonder dat ik premie achterstand heb . Terwijl ik wettelijk verplicht ben mij te verzekeren .
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 6 / 10 L. Witte, Beemster
positief
duidelijke uitleg bij email contact.
negatief
onduidelijkheid over dekking
06-11-2012 8 / 10 U. Ricardo, Berkel en Rodenrijs
positief
snel, betrouwbaar, flexibel en duidelijk!
negatief
NVT
06-11-2012 9 / 10 Ruud Veldhoen, Utrecht
positief
maak er weinig tot geen contact mee.
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
kort na een bezoek/behandeling krijg ik een duidelijk overzicht van hetgeen betaald moet worden en de eventuele vergoeding
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Geen goede ervaringen
negatief
Telefonisch klanten te woord staan is erg onvriendelijk en overzichten specificaties zijn erg onduidelijk
06-11-2012 9 / 10 W.Spin, Giethoorn
positief
Tevreden over alles,alles gaat goed via E-mail en telefoon.
negatief
Heb steeds een probleem over een behandeling, moet zelf de onbudsman er bij betrekken. Nog steeds geen oplossing.
06-11-2012 7 / 10 B. vaan Wees, Bergen
positief
weinig zaken gedaan.
06-11-2012 8 / 10 AC Singelenberg, msduvelia4you@gmail.com
positief
Goede dekking en goede klantenservice
negatief
Heb ik nog niet ervaren
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Goed bereikbaar via email. Snel een reactie terug.
negatief
N.V.T.
06-11-2012 5 / 10 j kool, ameide
positief
unive zekur is zeker niet de duurste verzekering. niet onbelangrijk!
negatief
totaal onduidelijk wat eigen risico inhoudt en wat van eigen bijdrage afgehouden wordt.
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
als je gezond bent en geen declaraties hoeft in te dienen is dit een prima verzekeraar
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 1 / 10 Anoniem
positief
geen
negatief
Zorgverzekeraar reageert niet op klacht mails en berekent elke keer dat je 1 dag te laat betaalt(bij unive zekur moet je elke maand betalen)15 euro boete op de maand factuur terwijl ik enkel verplicht ben aan het eind van het jaar de POLIS te voldoen als ik dat dus op de 31 december in een keer wil overmaken dan is dat volkomen legitiem, ondanks dit vind unive het gepast meer kosten in rekening te brengen en weigeren ze dit te verklaren met de polis voorwaarden die ze mij ook niet willen sturen. Unive bedreigde mij heel lang met incasso,s en het CVZ omdat,,,,IK 2 MAANDEN niet betaald zou hebben en ik moest ff een boete dokken van 350. Het is gewoon afpersing en ik weet zekur(unive zekurniet) dat als ik ooit echt iets van een ziekenhuis zou moeten declareren dat als puntje bij paaltje komt unive gewoon zou zeggen dat ze niet betalen en met een nieuwe polisvoorwaarden komt! Ik ben boos. hoop dat jullie hier iets mee kunnen ik heb hoop op fatsoenlijkheid opgegeven!
06-11-2012 6 / 10 Goffredo, Eindhoven
positief
prijs / kwaliteit verhouding
negatief
eigenlijk nog niet gehad
30-10-2012 5 / 10 Anoniem
positief
het is goedkoop
negatief
wat ik een nadeel vind is dat je recepten moet indienen bij hun internetapotheek. deze blijkt de meest gebruikelijke medicijnen gewoon niet op voorraad te hebben, zoals mijn thyrax 0,1 mg. mijn huisarts wenst niet meer samen te werken met deze apotheek. daarom zal ik van zorgverzekeraar veranderen
29-10-2012 6 / 10 JC vander VEN, Poederoijen
27-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 joep Kuijpers, Breda
positief
Uitermate correct en nette telefonische behandeling
negatief
NVT
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 Erik Smit, Arnhem
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Ingrid, IJmuiden
positief
gewoon netjes allesverwerkt op tijd,kunt zelf kiezen waar je heen gaat
negatief
geen
25-10-2012 7 / 10 --, 00
positief
,,
negatief
//
25-10-2012 9 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 Dekker, Egmond
15-11-2011 10 / 10 ross, doorwerth n.v.t.
positief
n.v.t.
negatief
n.v.t.
15-11-2011 0 / 10 basjes, den helder geen medische verzorging nodig gehad dus geen ervaring
positief
x
negatief
x
10-11-2011 7 / 10 Ayesta van Hoek, Amersfoort
10-11-2011 8 / 10 Marie-Jeanne van Hövell, Amsterdam Let op de prijs, is toegankelijk en duidelijk
positief
Vrij snelle storting van declarie, heldere telefonische uitleg, niet te duur
negatief
nog geen slechte ervaringen
09-11-2011 0 / 10 C. Breugem., Groot-Ammers tot nu toe geen klachten.
positief
goede uitleg op nota's
negatief
n.v.t.
09-11-2011 9 / 10 N.N., Enkhuizen prima
positief
alleen goede ervaring!!
negatief
Geen!!
09-11-2011 0 / 10 bart, wieringermeer geen ervaringen
positief
geen ervaringen
negatief
geen ervaringen
09-11-2011 8 / 10 Tessa, Lelystad Goed
positief
De meeste dingen worden van te voren door Zekur betaald en ik krijg een rekening voor het deel wat nog open staat. Naast de zorgverzekering krijg je er ook een gratis reisverzekering bij en een half jaar abonnement op National Geographic.
negatief
Het valt mij op dat veel dingen uit de basis verzekering zijn gehaald. Zoals bijv. bloedonderzoek. Maar dit is bij andere ook het geval.
09-11-2011 6 / 10 linda kram, enschede ik vind dat het beter kan
negatief
doordat het een verzekering is die gelinkt is met het internet word er bij mij te vroeg geld van mijn rekening afgehaald waardoor het elke keer 50 cent extra kost voor een acceptgiro en ik vind het vervelend dat ik geen regeling kan treffen waardoor ik snel in de knoop zit met mijn financieen
09-11-2011 7 / 10 Dhr R. Lucassen, Velp Gelderland Afdoende zorg met relatief goede dekking
positief
Zorg is afdoende indien noodzakelijk. Hoog eigen risico.
negatief
Weinig extra's. B.v. geen in-entingen voor verre reizen.
08-11-2011 9 / 10 Anoniem Goede service en prijs-kwaliteit verhouding
positief
Snel contact kunnen leggen en snel reactie.
negatief
Soms komen rekeningen heel laat (kan ook aan de zorgverlener liggen, schijnt) en soms worden dingen in rekening gebracht die gewoon binnen mijn pakket vallen. Maar wanneer ik dit zeg krijg ik het direct teruggestort.
08-11-2011 6 / 10 Smit, Pesse corect
positief
goede afhandeling telefoon
08-11-2011 6 / 10 C.Mewalal, Rotterdam
08-11-2011 8 / 10 Anoniem no nonsense, duidelijkheid
08-11-2011 8 / 10 Anoniem
08-11-2011 5 / 10 ralph gulpen, landgraaf matig
positief
het was goedkoper dan ale andre
negatief
de site is slecht of niet toegangkelijkde af handelinge van eineg brijdragen en verschilen en terwijl ik extra tandarst paket heb moet ik toch betalen !!
08-11-2011 0 / 10 Anoniem idem als boven
positief
Ik heb geen ervaring met deze zorgverzekeraar gehad.
negatief
zie boven.
08-11-2011 9 / 10 W.I.M. van Rijn Van Veen, \'s-Gravenhage No nonsens verzekering met perfecte communicatie per email
positief
adequate afhandeling van vragen en/of declaraties per email en indien nodig per telefoon om te vragen of alles begrepen is.
negatief
GEEN
08-11-2011 8 / 10 Jacob Hielema, Apeldoorn eenduidig en goedkoop
positief
Zekur is helder en goedkoop duidelijk in de vergoedingen geen uitgebreid gamma aan aanvullende verzekeringen een compleet pakket
negatief
geen
08-11-2011 8 / 10 anoniem, XX Prima verzekering Qua kosten en inhoud pakket
positief
Het is een uitgebeid pakket voor een redelijke prijs. Dit pakket gekozen ivm tandartsverzekering incluis. Ik heb alleen maar declaraties ingediend en dit verliep goed. Verder geen contact gehad met de verzekering.
negatief
Die zijn er nog geen.
08-11-2011 5 / 10 -, - Weinig te bieden
positief
-
negatief
-
07-11-2011 6 / 10 Jan, Wijk bij Duurstede positief
positief
afhandeling declaraties gebeurt snel
negatief
moeilijk te pakken te krijgen voor vragen: alles moet per mail
07-11-2011 8 / 10 Anoniem goed
07-11-2011 6 / 10 H,H,Kruis, \'t Harde zeer matig maar nu het éénmaal loopt is het redelijk
negatief
na heel veel mail's met vragen werd het duidelijk, dat ik niet verpicht was om gebriuk te maken van de internet apotheek, telfonisch is deze organistie niet bereik baar allees moet per mail em die worden beantwoordt wanneer er iemand op het coll centum aanwezig is ,en deze zijn vaak niet deskundig
07-11-2011 0 / 10 Hendriks, Almere Goede klantenservice
positief
Nog geen ervaringen.
negatief
Nog geen ervaringen
23-03-2011 8 / 10 robert, alkmaar
negatief
zit te lang in mca alkmaar afd.062
17-11-2010 8 / 10 anton van wijk, hengelo
16-11-2010 1 / 10 Anoniem pure ellende
negatief
waardeloze zooi daar, zeker slecht met het afspraken nakomen
16-11-2010 7 / 10 Anoniem Ik heb geen klachten hierover
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 Anoniem, Breda
14-11-2010 9 / 10 Anoniem goede dekking tegen een redelijke premie
12-11-2010 6 / 10 kim meijer, mijdrecht Je hebt een lage premie en weinig dekking
11-11-2010 8 / 10 Anoniem
10-11-2010 9 / 10 Anoniem beste baas
positief
het is mijn werkgeven
10-11-2010 7 / 10 Anoniem
09-11-2010 7 / 10 Anoniem
06-11-2010 7 / 10 Anoniem
03-11-2010 5 / 10 Anoniem Je bent verplicht een zorgverzekering af te sluiten en daar profiteert unive van. Je betaalt namelijk voor niets.
positief
Ze zijn vriendelijk aan de telefoon.
negatief
- Niets wat ik eventueel nodig heb wordt vergoed (pil, vaccinaties, fysio) - Onjuiste informatie gekregen van de klantenservice m.b.t. een dekkingsvraag.
03-11-2010 5 / 10 Gerard, helmond
30-10-2010 8 / 10 Salim, Rotterdam Prettig: Geen problemen of klachten tot nu toe
30-10-2010 8 / 10 Anoniem Speciale verzekering voor jongeren is groot pluspunt
28-10-2010 7 / 10 Anoniem
positief
De pil is volledig gratis (wordt ook niet van je eigen risico afgehouden)
negatief
Bovenstaande wordt niet doorgecommuniceerd waardoor als je bij de dokter medicijnen voorgeschreven krijgt er geen interacties worden weergegeven terwijl dat wel het geval is (bij antibiotica bijvoorbeeld)
26-10-2010 4 / 10 de vries, meppel echt een puinhoop
positief
geen goede ervaringen
negatief
de overstap was waardeloos geregeld, eer dat rond was, duurde twee maanden en het was echt een grote puinhoop zo dra ik over kan ga ik weg!!!!!!!
16-10-2010 6 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 9 / 10 henk hollander, vriezenveen
positief
een goed pakket met een lage maandbedrag
negatief
als ik naar het ziekenhuis moet , moet ik wel een stuk rijden omdat het een ziekenhuis met afspraken met de verzekering verder weglicht
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 w wilde, vriescheloo
positief
tot op heden redelijk goed, jammer dat er te weinig aandacht geschonken wordt aan e.mails.
14-10-2010 9 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 henkappeldoorn, druten
positief
n.v.t.
negatief
n.v.t.
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 3 / 10 F.A. Kleijnen, Heerlen
positief
Prijs
negatief
Verplichting om geneesmidelen bij een en dezelfde apotheek te bestellen, geen begrip als apotheek niet leverd en je zonder medicijnen komt te zitten.
14-10-2010 7 / 10 R.L.smit, Pesse
14-10-2010 6 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 popmoa, Nieuwediep
positief
Bijzonder Goedkoop.
negatief
Slecht bereikbaar, alleen via mail/website
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 5 / 10 Anoniem, Apeldoorn
negatief
Onhandig gedoe met enkele recepten die aangevraagd moeten worden bij de digitale apotheek. Met als gevolg dat mijn 'normale' apotheek er niets meer van snapt en de rekeningen bij mij thuis wil komen afrekenen.
13-10-2010 7 / 10 Anoniem
05-10-2010 7 / 10 harrie oomen, diessen
19-09-2010 9 / 10 Anoniem
27-01-2010 8 / 10 EAJ van Zelst, Grootebroek
positief
Lage premie en voldoende dekking aanvullend en tandarts incl. doorlopende reisverzekering en gratis VISA Green Card bij Unive Extra-ZEKUR!
negatief
Wisselende kwaliteit kennis consulent aan tel.
30-12-2009 7 / 10 a van de bovenkamp, renswoude
positief
ben best tevreden met myn vergoeding van myn contaclenzen .
negatief
ik wel veel moeite moeten doen om ze vergoed te krygen.
26-12-2009 8 / 10 Joke, Hengelo
positief
Nota werd snel uitbetaald.
negatief
Maak gelukkig zelden gebruik van de verzekering. Heb nog geen slechte ervaring gehad.
20-12-2009 7 / 10 Anoniem
20-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Pil wordt alleen vergoed via pillexpress en zelfs in aanvullende polis geen vergoeding voor soa-test
19-12-2009 10 / 10 van tongeren, lichtenvoorde
positief
snelle afhandeling en de goedkoopste
negatief
geen
17-12-2009 6 / 10 A.W.Dörr, Eindhoven
positief
Vergelijkbaar met andere verzekeringen \"de beste\" van de \"slechtsten\"
negatief
Polisververwerkingen zijn langzaam informatie per telefoon is duur en mensen zijn niet op de hoogte(men moet steeds naar een andere collega vragen die dan meer zou weten maar ook niet veel meer weet) Afwijzing van een declaratiebedrag terwijl ik een hele middag over desbetreffende dekking heb gesproken met een helpdeskmedewerker. Specifieke informatie is niet te downloaden terwijl sommige aanvragen expleciet via internet moeten verlopen! Weinig gecontracteerde ziekenhuizen.
15-12-2009 8 / 10 Anoniem, Delft
positief
snelle afhandeling declaraties
15-12-2009 7 / 10 F.H.Romer, Assen
positief
makkelijk via internet
negatief
geen planzorg in ziekenuis in Drenthe terwijl ze daar wel mee adverteren in een folder dat dat in elke provincie is
14-12-2009 6 / 10 Anoniem
positief
geen
negatief
geen
14-12-2009 6 / 10 s Jallow Looijenga, Amsterdam
negatief
decleraties worden laat uitbetaalt en veranderen van zorgpakket is heel moeilijk.
13-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Opzeggen van vorige verzekering gebeurde veel te laat, waardoor ik 4 maanden dubbele premie heb betaald. Moest telkens zelf bellen, werd niet teruggebeld.
12-12-2009 8 / 10 Geesje, Staphorst
positief
soms staat er bij de bali een lange rij. De medewerk(st)ers blijven altijd klam en helpen je rustig totdat de klant tevreden is.
negatief
De medewerk(st)ers weten zeer weinig af van zekur.nl terwijl dit wel een onderdeel van univé is.
12-12-2009 9 / 10 Romer A.M., Assen
positief
snelle declaratie makkelijk via internet
negatief
ons ziekenhuis in Assen word maar voor 80% vergoed in Drenthe hebben ze geen gecontracteerd ziekenhuis en dat vind ik erg slecht
12-12-2009 3 / 10 n.g. kunnen, schiedam
11-12-2009 9 / 10 Andre, ALMERE
positief
lossen problemen snel op. zijn bereid eigen fouten toe te geven. zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
08-12-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
geen reactie op mails. ondeskundig telefoonpersoneel. voorwaardes en nadelen van dekking niet tot nauwelijks t achterhalen, pas op het moment dat je de rekening krijgt worden deze bekend.
07-12-2009 4 / 10 Kramer, Winterswijk
06-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
tot 22 jaar niet verzekerd voor orthodontie
05-12-2009 6 / 10 Leo, GOIRLE
02-12-2009 8 / 10 anne foster, tilburg
negatief
Waarom valt veel onder eigen risico.. kan ik nog alles zelf betalen..
02-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle en cordate calls
negatief
Het verkrijgen van een Europapas is erg lastig
25-11-2009 7 / 10 Yorick Letterie, Amsterdam
negatief
Declaratieuitbetaling kan sneller. Bij de Friesland ging dit veel sneller
24-11-2009 4 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 jeroen van der Rijst, zwolle
23-11-2009 4 / 10 Anoniem
positief
tot 2010 fysiotherapie 100% vergoed
negatief
miv 2010 fysiotherapie tot 1000 euro per jaar
21-11-2009 7 / 10 Anoniem
20-11-2009 7 / 10 Anoniem
20-11-2009 6 / 10 Anoniem
18-11-2009 8 / 10 Han Kuijper, Hoofddorp
positief
declaratie,s verwerking prima
negatief
geen
18-11-2009 8 / 10 Anoniem
17-11-2009 7 / 10 Ellen, Rotterdam
negatief
Opeens gaat Univé ZEKUR per 2010 fysiotherapie vergoeden in het basispakket en daar zit ik niet op te wachten, want mijn premie gaat daardoor met 10% omhoog. De mensen die voor Univé ZEKUR kiezen doen dat juist omdat ze een zo goedkoop mogelijk pakket willen; ze zijn jong en gezond en komen nooit bij de dokter en zeker niet bij de fysiotherapeut. Ik neem al jaren een maximaal eigen risico van 650,- euro, om de premie nog verder omlaag te krijgen. Maar in 2010 zal mijn premie met 10% omhoog gaan omdat ik nu moet gaan meebetalen aan fysiogangers. Domme zet Univé, want het gaat gezonde, niet-voor-ieder-lif-lafje-naar-de-dokter-gaande-klanten kosten.
17-11-2009 7 / 10 Anoniem
14-11-2009 6 / 10 Anoniem
14-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
aanvullend verz. via werkgever maar std polis ontvangen
13-11-2009 8 / 10 C.Jansen, Tilburg,NoordBrabant
positief
word regelmatig ingelicht over bepaalde voordelen b.v. deelnemen aan sportmogelijkheden.
13-11-2009 10 / 10 martens, venray
12-11-2009 7 / 10 Anoniem
12-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 9 / 10 J. Winter, Arnhem
positief
snelle, correcte afhandeling bij vragen en goede klantgerichte houding!
11-11-2009 7 / 10 jurgen de Jong, Middelburg
11-11-2009 7 / 10 bertina, barneveld
positief
Goedkoop en gericht op jongeren.
negatief
Je moet alles via internet regelen. De site is niet praktisch ingedeeld en het kost je soms even moeite om de juiste informatie te vinden. Dit is een nadeel.
08-11-2009 7 / 10 Anoniem
05-11-2009 9 / 10 Anne, Lelystad
positief
Klantvriendelijke telefonistes, goede bereikbaarheid telefoon, snelle afhandeling nota's
negatief
geen slechte ervaringen
04-11-2009 10 / 10 PAUL, ESSEN (BELGIE)
positief
iK HEB ZE DIT JAAR NIET NODIG GEHAD, OMDAT IK OOK NOG EENS IN BELGIE VERZEKERD BEN, HIER HEB IK HET UITGEBREIDSTE PAKKET, DEZE COMBINATIE IS VELE HONDERDEN EURO'S PER JAAR GOEDKOPER DAN DAT IK ALLES IN NEDERLAND NEEM. MAAR VOOR DE INFO EN SERVICE DIE ZEKUR MIJ GEGEVEN HEEFT, KRIJGEN ZIJ EEN 10.
negatief
GEEN SLECHTE ERVARINGEN MEEGEMAAKT.
04-11-2009 8 / 10 H. Pruisscher, Nieuwleusen
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
03-11-2009 8 / 10 b.algra, lelystad
positief
nvt, heb nog geen contact met ze hoeven zoeken.
negatief
nvt, idem aan bovenstaande
01-11-2009 8 / 10 Gesina Winia, Sint Nicolaasga
positief
Alle kosten wat betreft zorg van afgelopen jaar zijn allemaal vergoed. Ben tevreden over mijn verzekering.
negatief
Toen ik in het begin ook onze kinderen wilde meeverzekeren, was het een beetje moeilijk om contact te krijgen en hen uiteindelijk toch ook verzekerd te hebben. Is wel gelukt via internet, maar er is geen persoonlijk contact.
01-11-2009 7 / 10 Anoniem
31-10-2009 8 / 10 Anoniem
30-10-2009 8 / 10 jan
30-10-2009 7 / 10 Albert Etten, Assen
negatief
Ik heb geen slechte ervaringen.
30-10-2009 9 / 10 Simone, Oisterwijk
positief
Zaken worden erg snel afgehandeld en dat is zeer prettig.
negatief
Geen slechte ervaringen meegemaakt.
30-10-2009 5 / 10 Anoniem
positief
Laagste premie
negatief
Unive zou mijn oude verzekering opzeggen. Dat hebben ze te laat gedaan, waardoor ik 4 maanden lang dubbele premie heb moeten betalen. Ook moest ik zelf iedere keer bellen, omdat terugbelafspraken niet nagekomen werden.
30-10-2009 8 / 10 vink, woudrichem
positief
Decalaraties worden snel uitbetaald
29-10-2009 7 / 10 Jacques Huijbregts, Oosterhout
29-10-2009 8 / 10 M.Roelofs, Denekamp
positief
ze zijn zeer duidelijk en de prijs is aantrekkelijk
negatief
heb ik niet
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 5 / 10 Anoniem
29-10-2009 3 / 10 Anoniem
negatief
Premie wordt sinds januari al niet geincasseerd hoewel polisblad wel ontvangen is.
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
negatief
Ik heb een tijdje bij een sportarts gelopen omdat ik klachten met mijn heup heb, Unive zag dit als sportbehandelingen waardoor ze dit niet wouden vergoeden terwijl dit niets met sport temaken had, ik had/hem er dagelijks last van. Na een aantal belletjes is uiteindelijk alles vergoed.
29-10-2009 7 / 10 Geert, Amsterdam
positief
Degelijke prijs/kwaliteit verhouding. Gratis reisverzekering.
negatief
Vragen stellen via de chatfunctie werkt niet of slecht. Iets banaals als retourenveloppen aanvragen kost daardoor alsnog een hoop tijd.
29-10-2009 8 / 10 obe van Mierlo, Oisterwijk
negatief
Verplicht internet apotheek is niet fijn
29-10-2009 8 / 10 Karin Werner, Rotterdam
positief
voorfinancieren van kosten, die niet worden vergoed omdat ze niet in het pakket zijn opgenomen.
negatief
geen. Opmerking over dit onderzoek. Boven "moest" ik alle vragen beantwoorden, terwijl ik niet met alle onderwerpen ervaringen heb gemaakt. Mijn antwoorden op vragen 1, 3 en 4 zijn dus fictief.
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 6 / 10 sinning, zeist
29-10-2009 7 / 10 Erik Smit, Arnhem
positief
Ik vroeg een Europese zorgpas aan. Deze is helaas niet aangekomen. Na mijn tweede telefoontje kwam deze meteen. Korting vaccinatie op Gele joorts
29-10-2009 5 / 10 Anoniem
positief
ik heb nog weinig ervaring opgedaan, wat ik prettig vind is dat de rekeningen in korte periodes worden geint, zodat je niet ineens je hele eigen risico hoeft te betalen
negatief
heb ik nog niet
28-10-2009 9 / 10 Koers, Almelo
28-10-2009 8 / 10 Esther, Honselersdijk
positief
ik heb veel vragen gehad omdat ik een tijdje in het buitenland heb gewoond en me kort geleden opnieuw inschreef in NL. Zij konden al mijn vragen beantwoorden. Geen wachttijd als je belt, je wordt direct geholpen.
28-10-2009 2 / 10 kunnen, schiedam
negatief
meermalen gevraagd om zorgpas tot op heden niet gehad voor mijn zoon
28-10-2009 6 / 10 Anoniem
28-10-2009 7 / 10 ria, rotterdam
positief
het is gewoon goed
negatief
ik heb geen slechte ervaring met unive, alleen vind ik het erg jammer dat het gratis bellen naar unive er niet meer is.
28-10-2009 6 / 10 Anoniem
positief
snel
negatief
website traag
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
goedkoop voor jongeren
negatief
eigen risico
28-10-2009 10 / 10 van der graaf, amsterdam
25-10-2009 7 / 10 Herder, Leusden
positief
Zonder verdere vragen hebben ze de declaratie voor mijn pedicure behandeling betaald
negatief
Geen
22-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Tot op heden heb ik nog weinig tot geen contact gehad met mijn zorgverzekering. Eén declaratie ingediend en één vraag per mail gesteld. Beiden zijn goed afgehandeld.
negatief
nvt
21-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
online zeer goed bereikbaar
21-10-2009 6 / 10 Kees Manger, Schiedam
positief
Internet afhandeling is zoals het hoort
negatief
Ga aub niet bellen, 30 minuten of meer ben je kwijt en je wint niets
21-10-2009 10 / 10 monkar, Almelo
positief
Wij hebben enkel en alleen goede ervaringen met Unive. Wij hebben zelfs een hypotheek via hun bemiddeling afgesloten. En Unive heeft ons behoedt voor de DSB-bank. Wij zijn zeer gelukkige mensen. Met de zorgverzekering hebben wij verder geen ervaring met betrekking tot de bereikbaarheid, het nakomen van afspraken en de deskundigheid van de klantenservice. Maar bij Unive zit je wat dat betreft wel goed, daar twijfel ik geen moment aan!!!