Zorg en Zekerheid Waardering
Direct
afsluiten

Zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Zorg en Zekerheid. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Zorg en Zekerheid? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis Zorg en Zekerheid afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Zorg Gemak Polis (combinatie) €1255 / per jaar Vraag aan
Zorg Zeker Polis (natura) €1391 / per jaar Vraag aan
Zorg Vrij Polis (restitutie) €1427 / per jaar Vraag aan
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Zorg Gemak Polis Vraag aan
Aanvullende verzekering AV Gemak Vraag aan
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Zorg en Zekerheid is beoordeeld door 66 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

18-11-2012 5 / 10 Anoniem
16-11-2012 8 / 10 Chris Zwetsloot, Warmond
positief
klant gericht, snelle afhandeling van vragen en declaraties en klantvriedelijk
negatief
niet dat ik nog kan herinneren
13-11-2012 7 / 10 Anoniem
12-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
Altijd goed bereikbaar, het is een lokaal bedrijf. Fijn contact, snelle uitbetaling en gemakkelijke indiening van declaraties.
negatief
geen.
11-11-2012 8 / 10 G v.d. Gaag, Badhoevedorp
positief
Tot nu toe is alles goed afgehandeld
negatief
Nog geen slechte ervaringen gehad
09-11-2012 7 / 10 fleur, leiden
08-11-2012 9 / 10 Sjaak Dofferhoff, Rijpwetering
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
08-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Ik heb gelukkig weinig tot geen contact nodig.
negatief
Ervaring kan je het niet noemen, maar wat ik wel kwijt wil is dat verzekerden van boven de 50 blijven betalen voor kraamzorg e.d. Een aanpassing van het aanvullende pakket naar leeftijd lijkt mij een goede actie.
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Alles wordt goed uitgelegd en de declaratie wordt snel verwerkt. Verder zijn de maand prijzen en de dekking te doen.
negatief
Nvt
07-11-2012 8 / 10 c. wagenmaker, amsterdam
positief
Mijn ervaring met mijn zorgverzekeraar is m.b.t. de basisverzekering is normaal. Helaas vind ik dat met de extra eigen risico van 500 euro de premie onvoldoende wordt verminderd. Want als je heel gezond leeft als 72 jarige en dus zorgt geen zorg nodig te hebben zou een duidelijk lagere premie meer in overeenstemming zijn.
negatief
Toen ik bemerkte dat de apotheek, voor mijn vrouw, andere oogdruppels dan voorheen aanbood (nu van Sandoz) en deze per flacon van 5 ml minder (ca. 20%) minder druppels gaf dan voorheen van PHC (ook 5 ml flacon) en dit o.a. aan de zorgverzekeraar, Min. VWZ en vele anderen liet de zorgverzekeraar als ook de anderen daar niets aan te kunnen doen. Uiteraard door meer oogdruppel-flacons per zelfde tijdseenheid te verkopen levert dat tenminste extra inkomsten op voor de leverancier(s). Logisch toch dat de zorgkosten oplopen als men ook aan zulke zaken geen aandacht schenkt.
07-11-2012 7 / 10 a.l.den dulk, katwijk
positief
mijn vrouw en zoon hebben de spierziekte van kursmann steinert of terwijl distrofie mythonika,wij worden regelmatig geconfronteerd door medewerkers achter de balie die als wij een verzoek indienen voor een vergoeding zij achter de balie de opmerking maken van (dit is geen gronische ziekte).nou ze zijn gehandicapt al minstens 40 jaar. e.e.a grijpt ons iedere keer weer aan. a.l.den dulk
negatief
e.e.a heb ik per abuis gemeld bij de goede ervaringen,sorry
07-11-2012 8 / 10 A.Crama, leiderdorp
positief
snelle uitbetaling, doen moeite om lastige vragen toch snel beantwoord te krijgen.
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 Clone, Wognum
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
geven altijd goede info en nemen de tijd voor je aan de telefoon.declaraties worden goed afgehandeld.
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 l. van den Berg, Noordwijkerhout
positief
Prima zorgverzekeraar
negatief
geen
07-11-2012 7 / 10 Fam. de Boer, Ermelo
positief
vriendelijkheid, de deskundigheid, de manier waarop men met je mee denkt.
negatief
heb geen slechte ervaringen.
07-11-2012 8 / 10 M. van Norden, Nieuw Vennep
positief
ik heb een aanvullende verzekering speciaal voor 50+ers en daar zit in principe alles is zoals een tandartsverzekering met een behoorlijke dekking zodat je deze niet apart hoeft af te sluiten, maar je kunt deze ook niet afschaffen maar ze doen niet moeilijk voor ons als chronisch zieken die veel kosten maken
negatief
ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen en ben al heel lang klant bij deze verzekering
07-11-2012 7 / 10 N. Lepelaar, Den Haag
positief
- Al > 20 jaar verzekerd via Z&Z - Duidelijk taalgebruik - Vergoedingen overzichtelijk weergegeven - Leuke acties en kortingen - Altijd snel reactie
negatief
Tot nu toe geen
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
zeer snelle afhandeling van declaraties en een uitgebreid pakket aan mogelijkheden om te verzekeren
negatief
geen slechte ervaringen in de afgelopen 10 jaar
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Als een organisatie doet wat het moet doen is dat goed. En dat gebeurt niet altijd (zie vraag hieronder). Helaas is het zo dat als die organisatie geen gerichte klachten krijgt, gesteld mag worden dat het goed functioneert. Beter kan altijd, maar dat vergt heel veel professionaliteit en ervaring. En daarin wordt in de opleiding en begeleiding niet altijd opgelet. Bovendien is en blijft het mensenwerk: het maandagochten-humeur, de vrijdagmiddag-meligheid e.d.
negatief
Meer in algemene zin. Dat geldt helaas ook voor gemeenten en overheden, e.d. als ik een mailbericht stuur met een iets afwijkende inhoud (waar mensen die daarvoor betaald worden adequaat op moeten reageren), dan krijg ik ofwel een nietszeggende standaardreactie of laat de persoon zo duidelijk weten dat de vraag niet is begrepen. Even overleggen met een supervisor als de vraag afwijkt of niet helemaal begrepen wordt. Dat toont eerder incompetentie, gemakzucht aan dan professionele klantvriendelijkheid. Het gaat ook om beeldvorming. Ondanks alle moderne communicatie is GOED LEZEN blijkbaar lastig voor dit hoogontwikkelde beschaafde land.
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Develing, Leiden
07-11-2012 7 / 10 Lin, Breukelen
06-11-2012 8 / 10 De Boer, Hoofddorp
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 F. Angenent, Lisse
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
negatief
ik bel altijd 2 keer de klantenservice omdat er regelmatig een ander verhaal verteld wordt. ik bel dus 2 keer om zeker te weten of datgenen waar ik recht op heb ook echt recht op heb en niet voor een verrassing kom te staan.
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
het is klantvriendelijk bij vragen etc.
negatief
die heb ik niet
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Hans, Nijkerk
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
x
negatief
x
06-11-2012 7 / 10 ?, ?
positief
afhandelingen declaraties zonder problemen/gezeur
negatief
?
06-11-2012 8 / 10 louise, Koudekerk aan den rijn
positief
---
negatief
---
06-11-2012 10 / 10 M. Ooms, Zwammerdam
positief
Deskundig, snelle afhandeling met alles, prima dekking enz
negatief
Nvt
06-11-2012 8 / 10 Mw. I. de Mink, Bennebroek
positief
Goed bereikbaar en bij een vraag snel antwoord
negatief
Geen
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling declaraties
negatief
te duur, te weinig dekking
06-11-2012 5 / 10 W. den Ouden-Mulder, Aalsmeer
positief
ze behandelen de vragen correct en duidelijk en ook vindt ik dat ze snel declaraties afhandelen of eventueel zelfs bellen als het anders is als je denkt of verwacht hebt of had.
negatief
Vindt het zeer vervelend dat als je aan je maximum zit betreft eigenrisico dan wordt dat zonder voorafmelding in een keer van je rekening afgeschreven. Ik heb nogal wat medicijnen dus ben begin van het jaar al de klos als het een beetje tegen zit en het is een hele hap wat je dan in een keer mist. Het zou beter en wenselijk zijn dat je vooraf bericht krijgt en ook de mogelijkheid zou hebben danwel krijgen dat je in delen kunt betalen.
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Gewoon goed
negatief
Heb ik niet echt
01-11-2012 7 / 10 N.H. van der Graaf
positief
DAAR IK GEEN PROBLEMEN HEB HEB IK OOK GEEN GOEDE OF SLECHTE ERVARINGEN
29-10-2012 8 / 10 Anoniem
28-10-2012 6 / 10 Anoniem
28-10-2012 8 / 10 Anoniem
28-10-2012 7 / 10 Anoniem
27-10-2012 7 / 10 E, Leiden
positief
De declaraties worden snel afgerond, z en z is goed bereikbaar en personeel is deskundig
negatief
het pakket dat geleverd wordt voor wat je betaald is niet optimaal
27-10-2012 10 / 10 Anoniem
27-10-2012 7 / 10 Anoniem
27-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Peter van der Ster, Katwijk
26-10-2012 8 / 10 RTC de Vos, Waddinxveen
positief
Ze zijn duidelijk en snel in reactie als ik een vraag stel per email. Zo goed als alle rekeningen gaan direct van hulpverlener naar Z&Z. De enkele declaratie wordt heel snel en keurig uitbetaald.
negatief
Geen
26-10-2012 7 / 10 Eva, Leiderdorp
positief
Gewoon het moet nu eennmaal deze basisverzekering. Als het goedkoper is wil ik wel bij betalen voor meer dekkingsruimte.
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Tineke Nederstigt, Hillegom
positief
snelle uitbetaling, verder weinig tot geen gebruik hoeven maken
negatief
Bril uitkering zou hoger mogen
26-10-2012 5 / 10 C.B. de Boer, Uithoorn
positief
Goede verzekeraar tov polis en wat men er voor terug krijgt
negatief
Afhandeling bij de afspraken voor een betalingsregeling gewoon slecht
26-10-2012 7 / 10 jolanda, vinkeveen
negatief
Als je kind van 18 jaar en ouder van je polis af moet, omdat zij een eigen polis moet. Willen ze dat het kind belt en dat moet regelen. Het is en blijft toch de polis van de ouders.
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
op tijd uitbetaling declaraties
negatief
bepaalde diensten niet uitbetaald ondanks declaraties. bv Pedicure werd bij mijn man niet uitbetaald en bij mij wel. Heel raar. allebei de zelfde verzekering.
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 8 / 10 ada, hem
positief
Declaraties worden altijd per omgaande overgemaakt. Telefonisch wordt altijd keurig geholpen.
negatief
geen
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Duidelijkheid rondom uitbetaling declaraties
negatief
Geen
25-10-2012 8 / 10 Malin, Hilversum
01-01-1970 7 / 10 Anoniem
positief
Gewoon, ze doen wat ze moeten doen en je wordt als klant goed behandelt
negatief
nvt
01-01-1970 9 / 10 Anoniem