ZorgKiezer
020 2611 600
Open tot 17:30
Contact

Nù bij ZorgKiezer: Gratis Oral-B elektrische tandenborstel!

Door: - Leestijd: 5 minuten

Veelgestelde vragen

Ik heb nog geen voucher ontvangen, maar ben vóór 1 januari 2020 overgestapt. Wat nu?

Iedereen die vóór 1 januari 2020 is overgestapt en in aanmerking komt voor een tandenborstel, heeft ondertussen een voucher van ons gekregen. Val je wel binnen deze categorie, maar heb je geen mail ontvangen? Dan kan je de voucher nogmaals opvragen via deze link: /voucher

Ik heb nog geen voucher ontvangen en ben ná 1 januari 2020 overgestapt. Wat nu?

We leveren de tandenborstels in chronologische volgorde. Dit betekent dat we er eerst voor zorgen dat iedereen die vóór 1 januari 2020 is overgestapt, een tandenborstel ontvangt. Zodra dit is afgerond gaan we aan de slag met de levering van de borstels aan iedereen die in 2020 is overgestapt. Nader bericht hierover volgt nog.

Kunnen jullie de tandenborstel naar mijn woonadres sturen?

Nee, dat kan helaas niet. De afspraken met de pick-up points zijn gemaakt voordat het coronavirus losbarstte. De tandenborstels liggen dus al startklaar bij verschillende Blokker filialen.

Ik wil mijn tandenborstel bij een andere filiaal ophalen, kan dit?

Nee. De gratis Oral-B tandenborstel is alleen af te halen bij het Blokker filiaal dat is toegewezen aan de gebruiker van de voucher. Het ophalen bij een ander filiaal is niet mogelijk. Let dus goed op bij welk filiaal je jouw tandenborstel kunt ophalen.

Ik ben mijn voucher kwijt geraakt. Kan ik de borstel ook zonder voucher ophalen?

Nee, je kunt de borstel alleen op vertoon van je voucher ophalen. Wil je een nieuwe voucher opvragen, neem dan even contact op.

Ik wil gebruiken maken van de garantie, bij wie moet ik zijn?

De fabrieksgarantie van de Oral-B tandenborstels verloopt via de leverancier (Oral-B).

Tot wanneer kan ik mijn tandenborstel ophalen?

Je kunt jouw tandenborstel ophalen tot 31 juli 2020.

Update 2/11/2020: Na 1 februari overgestapt? Jouw borstel ligt klaar!

Ben jij tussen 1 februari en 1 november via ZorgKiezer overgestapt naar een nieuwe verzekeraar én heb je recht op een tandenborstel? Dan hebben wij goed nieuws! Je ontvangt vandaag een mail met daarin de locatie van jouw pickup point en jouw persoonlijke barcode. Je kunt jouw tandenborstel ophalen tot zaterdag 28 november.

Dit bericht geldt dus niet voor mensen die voor 1 februari of na 1 november zijn overgestapt. 

  • De ophaalmogelijkheid voor iedereen die vóór 1 februari is overgestapt, is verlopen
  • Mensen die ná 1 november zijn overgestapt ontvangen later bericht over het ophalen van de tandenborstel.

Heb je nog vragen of is er iets onduidelijk, neem dan contact op met ons klantenservice. Onze zorgtoppers staan je graag te woord!

Update 29/06/2020: Yes! Je kunt jouw borstel ophalen

Je tandenborstel ligt klaar bij een Blokker bij jou in de buurt! Je kunt je borstel ophalen tót 1 augustus 2020

Kijk voor meer informatie, poetstips én een toffe winactie op: //poetsenmaar

Update 28/06/2020: Alle e-mails zijn verzonden!

Klaar voor de start? Poetsen maar! Vandaag heb je een mail gekregen met daarin jouw persoonlijke barcode én de locatie van de Blokker bij jou in de buurt. Vanaf morgen *29 juni* kun je hier jouw tandenborstel ophalen! Check ook even de flyer die je bij jouw borstel krijgt en maak kans op een weekend weg voor twee personen! #poetsenmaar

Update 23/06/2020: De ophaaldatum is bekend!

Yes, het is zo ver! Je kunt met een paar dagen jouw tandenborstel ophalen! Iedereen die recht heeft op een tandenborstel ontvangt een mail met daarin de locatie van jouw pickup point. Je kunt de tandenborstel ophalen vanaf 29 juni. Heb je na het lezen van de mail nog vragen? Check dan even de veelgestelde vragen onderaan deze pagina. Wij wensen je veel poetsplezier!

Update 05/06/2020: De tandenborstels zijn onderweg

Goed nieuws! De adressen zijn gecheckt en de tandenborstels ingepakt. Dat betekent dat jouw tandenborstel onderweg is! Je ontvangt deze maand een mailtje van ons met daarin jouw persoonlijke voucher en de locatie van jouw ophaalpunt. Hou je mailbox in de gaten en check deze pagina voor updates.

Update 09/05/2020: Verzenddatum tandenborstel

Nu premier Rutte versoepelingen heeft aangekondigd zijn we in overleg met de pick-up points aan het kijken wanneer je jouw tandenborstel veilig kunt ophalen. We richten ons voorlopig op medio juni, maar we zijn afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus. We houden je op deze pagina graag op de hoogte.

Je hebt tot 15 mei de tijd om jouw adresgegevens te controleren. Je hebt hierover een mail gekregen. Heb je deze mail niet gehad? Controleer dan je spam en ongewenste berichten. Het kan zijn dat de mail hierin terecht is gekomen. Het is belangrijk dat je jouw adresgegevens op tijd controleert. Zo weten wij straks zeker dat we jouw tandenborstel naar de juiste bestemming sturen.

Na 15 mei mag kun je uiteraard nog steeds een eventuele adreswijziging doorgeven. Deze wijziging wordt echter niet gebruikt voor de tandenborstelactie. We versturen de tandenborstels naar een pickup point in de buurt van het adres dat op 15 mei bij ons bekend was. Is dit in jouw geval een probleem? Maak je geen zorgen: je mag de tandenborstel ook door iemand anders laten ophalen.

Meer informatie over de exacte pickup points én de ophaaldatum ontvang je binnenkort van ons.

Update 21/04/2020: Alle mails zijn verstuurd

Kom jij in aanmerking voor de gratis tandenborstel? Dan heb je als het goed is ondertussen een mail van ons gekregen! Hierin vind je meer informatie én kun je jouw adresgegevens bevestigen. Hoef je geen tandenborstel? Dan kun je hier voor een donatie aan het Rode Kruis kiezen. Heb je geen mail ontvangen, maar had je er wel een verwacht? Check dan eerst even je spam en de ongewenste mail. Niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Update 01/04/2020: Maatregelen verlengd, wat betekent dit?

In de persconferentie van gisteravond heeft minister Rutte aangekondigd dat de maatregelen in ieder geval tot 28 april zijn verlengd. Daarnaast is de kans groot dat de maatregelen ook na die tijd nogmaals verlengd worden. In overeenstemming met de richtlijnen van het RIVM hebben we besloten om de levering van de tandenborstels voorlopig uit te stellen. Zodra er meer duidelijkheid is zullen wij je hier uiteraard over informeren.

Update 23/03/2020: Uitlevering vertraagd in verband met het coronavirus

Helaas hebben we moeten besluiten om nog even te wachten met het leveren van de tandenborstels. In een tijd waarin quarantaine en social distancing het dagelijks leven bepalen, vinden wij het niet verantwoord om duizenden mensen actief de straat op te sturen. Je ontvangt binnenkort een mail met daarin meer informatie. Alvast bedankt voor je begrip!

Update 13/03/2020: Ook Achmea en VGZ geven bevestiging door

Het wachten is nog op de laatste verzekeraars. De tandenborstels liggen vanaf 6 april startklaar voor levering bij het distributiecentrum. We zijn dus zo goed als klaar voor ‘project tandenborstel’ en kunnen de tandenborstels volgens planning vanaf begin april leveren. We houden nog wel even een slag om de arm. Met alles wat er op dit moment gaande is met het coronavirus willen we geen lege beloftes maken. Houd deze pagina goed in de gaten voor een regelmatige update!

Update 19/02/2020: CZ en Menzis bevestigen gegevens overstappers

Yes! De eerste verzekeraars hebben hun overstappers bevestigd. Zodra we van alle verzekeraars de bevestiging binnen hebben, weten we precies wie er recht heeft op een tandenborstel en kunnen we de borstels gaan versturen.

Wanneer geldt de actie?

Je krijgt gratis een Oral-B elektrische tandenborstel (of een vergelijkbaar product) wanneer jij op onze site ZorgKiezer.nl overstapt naar een andere* zorgverzekeraar. Het alleen wijzigen van je zorgverzekering bij je huidige verzekeraar telt dus niet mee. Om zoveel mogelijk verschillende mensen te laten profiteren, verstrekken we per gezin en/of adres maximaal één tandenborstel. 

*Let op: CZ Direct en Just zijn merken van zorgverzekeraar CZ. Als je wisselt tussen CZ, CZ Direct of Just krijg je helaas dus geen tandenborstel.

Op = Op? Ja! Wij hebben nu nog 5.000 tandenborstels extra beschikbaar!

Dat lijkt veel (en dat is het ook) maar de actie gaat erg hard! We hebben er inmiddels meer dan 70.000 weggegeven. Het is ontzettend leuk om te zien dat zo veel mensen blij zijn met het cadeau. Maar wees er snel bij, want Op = Op. Zo lang niet op de site staat dat de Oral-B tandenborstels op zijn, hebben we er nog genoeg. En krijg je, als je aan de voorwaarden voldoet, je gratis tandenborstel.

Wanneer krijg ik mijn Oral-B tandenborstel ?

We verwachten dat we in maart/ april 2020 de tandenborstels kunnen uitleveren. We moeten namelijk eerst wachten op de bevestiging van de aanmeldingen door de zorgverzekeraars (bij een aantal krijgen we dit helaas pas in maart 2020) en de aanlevering van de tandenborstels door Oral-B. Dat is met 70.000+ tandenborstels een enorme klus. Zodra alles rond is, kan je de borstel gratis ophalen bij een "pick-up point" bij jou in de buurt. We houden je op de hoogte!

De voorwaarden in het kort

  • Je stapt tijdens de actieperiode over naar een andere* zorgverzekeraar
  • Je doet dit op onze site ZorgKiezer
  • Je wordt geaccepteerd door de verzekeraar en je annuleert de aanvraag niet
  • Max. één elektrische tandenborstel per gezin en/of adres
  • Gratis ophalen bij "Pick-up Point" (i.v.m. de coronacrisis is de leverdatum voor onbepaalde tijd uitgesteld. Houdt de updates bovenaan de pagina in de gaten voor meer informatie.)

*Let op: CZ Direct en Just zijn merken van zorgverzekeraar CZ. Als je wisselt tussen CZ, CZ Direct of Just krijg je helaas dus geen tandenborstel.

Wat moet ik doen om hem te krijgen?

  1. Bekijk in onze zorgvergelijker of jij een betere of goedkopere zorgverzekering kan vinden voor 2020.
  2. Zoja, kies en bespaar op je zorgverzekering door hem op ZorgKiezer af te sluiten
  3. Wij regelen gratis jouw overstap naar je nieuwe zorgverzekeraar.
  4. Wij wachten op de definitieve bevestiging dat jouw overstap succesvol is afgerond door de nieuwe zorgverzekeraar.
  5. Je ontvangt een e-mail waarin je jouw borstel kunt claimen.
  6. Nu is het wachten op het moment dat we de tandenborstels beschikbaar hebben.
  7. Je kunt je borstel gratis ophalen bij een "pick-up point" (bij jou in de buurt/ regio).

Let op: Ben jij ná januari overgestapt naar een nieuwe zorgverzekeraar? Dan duurt het in jouw geval iets langer voordat je de tandenborstel ontvangt. Jouw nieuwe verzekeraar stuurt ons een bevestiging van jouw overstap. Zodra wij dit hebben verwerkt, ontvang je van ons een mail met meer informatie. 

Elektrisch borstelen vs. met de hand poetsen

Tandheelkundige zorg is vrij kostbaar. Laat jij bij de tandarts vaak tandsteen weghalen? Tandsteen ontstaat doordat je niet al het tandplak van je tanden verwijderd krijgt. Een elektrische tandenborstel werkt beter bij het verwijderen van schadelijke plak dan een gewone handtandenborstel. Je komt makkelijker op moeilijk bereikbare plaatsen. Daar komt bij dat een elektrische tandenborstel een timer heeft die ervoor zorgt dat jij langer je tanden poetst én hij waarschuwt bij een te hoge poetskracht.

5 Tips voor het poetsen van je tanden

  1. Poets je tanden twee keer per dag, twee minuten lang;
  2. Gebruik fluoride-tandpasta, dit voorkomt gaatjes;
  3. Reinig dagelijks tussen je tanden met bijvoorbeeld tandenstokers of ragers;
  4. Vervang een borstel als de haren gaan uitsteken of na ongeveer 3 maanden;
  5. Poets met een elektrische tandenborstel zodat je tandplak beter verwijdert dan met een gewone handtandenborstel.

Tandartsverzekering afsluiten?

Een basisverzekering is verplicht in Nederland, maar de keuze voor een aanvullende verzekering of tandverzekering is vrijwillig. In sommige gevallen is een tandartsverzekering niet nodig. Als jij je gebit goed verzorgt en één keer per jaar naar de tandarts gaat voor controle, dan is het in veel gevallen voordeliger om de tandartsrekening uit eigen zak te betalen. ZorgKiezer helpt je graag een handje met de gratis Oral-B elektrische tandenborstel. Zo kun je jouw gebit zo goed mogelijk verzorgen.

Ben je voor 2019 nog op zoek naar de actievoorwaarden?

Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Krijg ik altijd een elektrische tandenborstel cadeau?

Je krijgt gratis een Oral-B elektrische tandenborstel (of een vergelijkbaar product) wanneer jij op onze site ZorgKiezer.nl overstapt naar een andere* zorgverzekeraar. Het alleen wijzigen van je zorgverzekering bij je huidige verzekeraar telt dus niet mee. Om zoveel mogelijk verschillende mensen te laten profiteren, verstrekken we per gezin en/of adres maximaal één tandenborstel.


*Let op: CZ Direct en Just zijn merken van zorgverzekeraar CZ. Als je wisselt tussen CZ, CZ Direct of Just krijg je helaas dus geen tandenborstel.

Ik ben via ZorgKiezer doorgestuurd naar de website van de zorgverzekeraar. Heb ik nu ook recht op de elektrische tandenborstel?

Nee, helaas heb je alleen recht op de elektrische tandenborstel als je ook echt op ZorgKiezer.nl bent overgestapt naar een andere zorgverzekeraar. 

We willen natuurlijk graag aan iedereen een Oral-B elektrische tandenborstel aanbieden. Maar omdat je bij sommige zorgverzekeraars direct op de site van de verzekeraar afsluit, ontvangen wij geen enkele klantgegevens. We kunnen het cadeautje daarom simpelweg niet aanbieden. Bij een overstap naar de volgende zorgverzekeraars ontvang je daarom helaas geen tandenborstel:

  • Interpolis
  • Univé
  • HEMA
Welk bedrag doneren jullie aan het Rode Kruis?

Het bedrag dat we gaan doneren is afhankelijk van het aantal donateurs. We ronden het totaal gedoneerde bedrag naar boven af. Eerder hebben we op deze manier €5000,- gedoneerd aan KiKa. Het is op dit moment nog niet mogelijk om een exact bedrag te noemen. Voor het bedrag per donatie houden we ongeveer de waarde van de tandenborstel aan.

Ik heb een mail gekregen van "e.zorgkiezer.nl", kan ik dit vertrouwen?

Ja dit kun je zeker vertrouwen! De mails aangaande de tandenborstelactie zijn verstuurd vanaf: nieuwsbrief@e.zorgkiezer.nl. Dit is geen phishingmail.
Ben je bang dat je toch een phising mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan kijken we graag met je mee.

Kunnen jullie de tandenborstel naar mijn woonadres sturen?

Nee, dat kan helaas niet. De afspraken met de pick-up points zijn gemaakt voordat het coronavirus losbarstte. De tandenborstels liggen dus al startklaar bij verschillende Blokker filialen. Met een grote hoeveelheid Blokker filialen in Nederland, is er altijd wel een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Ik wil mijn tandenborstel bij een andere filiaal ophalen, kan dit?

Nee. De gratis Oral-B tandenborstel is alleen af te halen bij het Blokker filiaal dat is toegewezen aan de gebruiker van de voucher. Het ophalen bij een ander filiaal is niet mogelijk. Let dus goed op bij welk filiaal je jouw tandenborstel kunt ophalen.

Ik ben mijn voucher kwijt geraakt. Kan ik de borstel ook zonder voucher ophalen?

Nee, je kunt de borstel alleen op vertoon van je voucher ophalen. Het is mogelijk om opnieuw een voucher op te vragen op:

https://www.zorgkiezer.nl/voucher

Tot wanneer kan ik mijn tandenborstel ophalen?

Je kunt jouw tandenborstel ophalen tot 31 juli 2020.

Lees meer over: Zorgverzekeringen

Eenvoudig zorgverzekering vergelijken en afsluiten
 

Waarom overstappen in 2024 via ZorgKiezer.nl?

  • 100% Onafhankelijk
    Vergelijk zorgverzekering op prijs en inhoud alle 57 verzekeringen
  • Altijd de laagste prijs
    Premies lager dan bij verzekeraar zelf, of gelijk.
  • Overstapgarantie
    Wij zorgen dat je oude verzekering wordt opgezegd
 
Voordat je gaat..
Check nog even
hoeveel je kan besparen
op je fysio!
Check nog even
hoeveel je kan besparen
op je zorgverzekering!
Vergelijk direct