Mensen die regelmatig chocolade eten zijn depressiever dan mensen die dit niet doen. Dat hebben experts ontdekt.
Volgens de onderzoekers zijn mensen die minstens een reep per week eten humeuriger dan mensen die alleen zo nu en dan chocolade eten. Velen geloven dat het eten van chocolade goed is voor het humeur. En dat kan volgens de onderzoekers van de University of California wel eens waar zijn. ... lees meer »
020 489 35 00