Interpolis ZorgActief Waardering
Direct
afsluiten

Zorgverzekeraar Interpolis ZorgActief | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Interpolis ZorgActief. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Interpolis ZorgActief? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis Interpolis ZorgActief afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
ZorgActief (natura) €1251 / per jaar Vraag aan
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering ZorgActief Vraag aan
Aanvullende verzekering ZonderMeer Vraag aan
Tandartsverzekering GebitActief (250 euro) Vraag aan
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Isala Klinieken, locatie Sophia
Isala Klinieken, locatie Weezenlanden
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Interpolis ZorgActief is beoordeeld door 417 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

29-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Gelukkig niet veel nodig gehad.
negatief
Geen
29-11-2012 8 / 10 Anoniem
27-11-2012 7 / 10 Anoniem
26-11-2012 8 / 10 Ldb, Arnhem
positief
Snel met betalen
negatief
Krijg veel dingen niet vergoed
25-11-2012 9 / 10 Saskia Klein, Spijkenisse
positief
Duidelijke brieven en overzichten m.b.t. de declaraties, eigen risico e.d. Goede en duidelijke informatieverstrekking zowel schriftelijk als mondeling bij vragen aan de klantenservice.
negatief
Was onduidelijk of alternatieve geneeswijzen wel of niet worden vergoed. Inmiddels weet ik dat de betreffende behandelaar bij een beroepsvereniging moet zijn aangesloten.
12-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Aardige mensen aan de telefoon, zowel bij keuze afsluiten verzekering als degenen die klachten afhandelen.
negatief
Het feit dat zij de communicatie met een ziekenhuis slecht geregeld hebben. Dat het kan gebeuren dat een ziekenhuis niet doorgeeft / rekeningen / kosten doorstuurt aan een verzekeraar een half jaar na een miskraam, kan ik niet begrijpen. Gevolg is dat ik lastig gevallen word met een kraampakket wat al lang niet meer nodig is.
12-11-2012 8 / 10 Anoniem
11-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
.
negatief
.
10-11-2012 5 / 10 Anoniem
09-11-2012 5 / 10 K. Bosscher, drachten
09-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden correct afgewerkt. De brochure is duidelijk, zodat bellen om na te vragen of iets vergoed wordt, niet nodig is.
negatief
Geen
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Weinig nodig gehad.Goede gezondheid gelukkig.
08-11-2012 10 / 10 de Vries., Steenbergen
08-11-2012 7 / 10 Th. van der Drift, Zelhem
positief
Wij hebben niet zoveel ervaring met onze verzekering omdat wij weinig tot niets declareren. Declaraties hebben we niet omdat de kosten rechtstreeks betaald worden. Onze enige ervaring is dat we elke maand betalen en dat gaat uiteraard altijd goed....
07-11-2012 8 / 10 wandel, nieuwerkerk
positief
Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
negatief
Adequate informatie mbt fysiotherapie
07-11-2012 9 / 10 Lien, Koewact
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
alles loopt op rolletjes, kwartaal overzichten keurig op tijd en dan pas afschrijving van eigenbijdrage
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 Tdk, Barneveld
positief
nvt
negatief
nvt
07-11-2012 7 / 10 E.P.J.Mooten, Rietmolen
positief
accuraat
negatief
zonder uitzondering zijn ze allemaal te duur
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 E. Wolsheimer, Delfgauw
positief
Goed bereikbaar en vriendelijk aan de telefoon
negatief
Dit jaar voor het eerst een paar fouten o.a foute passen sturen.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
vriendelijk en behulpzaam.
negatief
niet iedereen weet er alles van en geeft heel soms de verkeerde informatie.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Goede bereikbaarheid indien nodig.
negatief
Zorgverzekering per definitie duur wanneer je eigenlijk nooit gebruik ervan hoeft te maken.
07-11-2012 7 / 10 Anoniem, Amsterdam
positief
goed bereikbaar, heldere informatie, snelle afhandeling.
negatief
soms onduidelijke informatie over vergoedingen op de afrekening of waarom iets wel of niet vergoed wordt.
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling declaraties, duidelijke overzichten, korting omdat ik andere verzekeringen bij Interpolis heb lopen.
negatief
Veel soorten aanvullende verzekeringen, scheelt behoorlijk in prijs, vergoedingen van sommige behandelingen toch niet volledig of met maximum aantal.
07-11-2012 9 / 10 vroedt, de , papendrecht
positief
nog nooit problemen gehad
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Ja.. weinig ellende gehad dit jaar. Dus niet veel in aanraking geweest met de verzekering dit jaar.
negatief
Ja.. weinig ellende gehad dit jaar. Dus niet veel in aanraking geweest met de verzekering dit jaar.
07-11-2012 8 / 10 koren, bilthoven
07-11-2012 9 / 10 Anoniem
07-11-2012 6 / 10 W. Vogelzangs, Grubbenvorst
positief
Goede informatie bij telefonisch concact.
negatief
Ontwijkende antwoorden op vragen per e-mail. Vergoedingen tandarts lager dan rekening.
07-11-2012 9 / 10 mulder, woensdrecht
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
rechtstreekse afrekening ziektekosten
negatief
geen
07-11-2012 7 / 10 bloemberg, steenwijk
positief
snelle afhandeling met terug betaling
negatief
jammer dat de pyscholoog niet helemaal word vergoed
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
negatief
Ik vind het overzicht van vergoedingen onoverzichtelijk
07-11-2012 8 / 10 Bakker, Wognum
positief
Nooit problemen gehad,indien nodig goed geholpen.
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 v/d kamp, wijdewormer
positief
tot nog toe probleemloos
negatief
geen
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
-
negatief
-
06-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
telefonisch contact, wanneer nodig, deskundig en meedenkend. nog nooit problemen gehad
negatief
geen
06-11-2012 7 / 10 Peters, Susteren
positief
Tot nu toe geen problemen gehad
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 4 / 10 Anoniem
positief
n.v.t.
negatief
n.v.t.
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Wim van Gils, Geertruidenberg
positief
Alles is tot nu toe goed en deskundig afgehandeld.
negatief
geen
06-11-2012 7 / 10 Danielle de haas, Voorburg
positief
Duidelijk overzicht met kosten die vergoed worden. Poliklinische bevalling in ziekenhuis is zonder tussenkomst van verzekerde correct afgehandeld.
negatief
Achteraf in rekening brengen zorgkosten van bijv bloedafname en deze kosten binnen een week incasseren. Kosten zijn niet bij voorbaat bekend en weinig tijd om bezwaar in te dienen.
06-11-2012 6 / 10 J. Vos, Roden
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 PTK, Amsterdam
positief
Vriendelijke klantenservice Uitgebreid kraampakket
negatief
Magere dekking basis en aanvullende 1 ster.
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Geen ervaring, nooit contact
negatief
geen ervaring, nooit contact
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Correcte en snelle afhandeling declaraties.
negatief
Geen
06-11-2012 6 / 10 J.W.Louwers, Ridderkerk
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Henriette, Tienhoven
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
goede bereikbaarheid per telefoon
negatief
???
06-11-2012 8 / 10 Pietthijssen, Molenhoek
positief
Correct
negatief
Dat je verplicht een duurdere opticien moet nemen.Fielmann is veel goedkoper en beter
06-11-2012 7 / 10 J.M. Doornbos, Oldehove.
positief
Maak er weinig gebruik van.
06-11-2012 9 / 10 barfleur, dalem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
snelle terugbetaling van declaraties.
negatief
-
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Bakker, Zuid Scharwoude
positief
de zorgbemiddeling is goed heb er 2 keer gebruik van gemaakt en met tevredenheid
negatief
nvt
06-11-2012 7 / 10 Marij, Geertruidenberg
positief
Snelle afhandeling
negatief
Verwerking eigen risico
06-11-2012 8 / 10 c. van klaveren, klazienaveen
04-11-2012 7 / 10 Anoniem
02-11-2012 7 / 10 Anoniem
02-11-2012 1 / 10 Rene, Hoofddorp
positief
Géén
negatief
Je hebt altijd ongelijk. Geneesmiddelen die je al jaren gebruikt worden plotseling niet meer vergoed om dat ze vrij op de markt komen (dus goedkoper ) maar buiten de zorgplicht vallen.Nu wordt het zelfde medicijn besteld in Duitsland en moet ik het betalen. EU ????
01-11-2012 8 / 10 hpm broeders, rijen
01-11-2012 8 / 10 M.W. Nugteren, Prinsenbeek
positief
Geen klachten
negatief
Heb ik niet
29-10-2012 7 / 10 w. van Treek
positief
In het algemeen moeilijk bereikbaar,als je iets wilt wetenwordt het altijd enkeledagen later voor je antwoord krijgt
negatief
20011 hoorapparaad stuk, werd niet vergoed ,kosten€ 85 zelf betaald. 2012 hoorapparaat andere oor stuk zelfde reparaatie kosten € 213. Waarom nu € 213,dat komt omdat het 6 jaar en ouder is, dan worden ze niet meer gemaakt.En als ik dan zou willen wachte tot 7 jaar om een hogere vergoeding te krijge?dit is niet direct een fout van jullie maar ik geef het toch in overweging,dit moet toch niet kunnen.doe daar iets mee.
29-10-2012 6 / 10 A.M. Diepgrond, Diemen
positief
Heb ik niet
negatief
heb ik ook niet echt
29-10-2012 8 / 10 C.Helberg, Berlicum
29-10-2012 8 / 10 g. berghoef, nijmegen
positief
ik heb er geen omkijken naar
negatief
geen
28-10-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Alles prima
negatief
Geen
28-10-2012 7 / 10 Cor, Lienden
positief
nog geen problemen
negatief
niet
28-10-2012 7 / 10 Sillesssen, Groesbeek
27-10-2012 8 / 10 van Mierlo, Deurne
positief
duidelijkheid en snelheid bij declaraties, goede informatie bij wel of geen vergoeding via aanvullende verzekering
negatief
geen
27-10-2012 8 / 10 Ruud den Boer, Geldrop
27-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 brok, dongen
positief
goed en snel contact.
negatief
heb ik niet
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Ik heb geen klachten.
negatief
Ik heb geen slechte ervaringen.
26-10-2012 10 / 10 G.J.de Rooij, Bergschenhoek
26-10-2012 6 / 10 Marijke, Almere
positief
geen commentaar, normale prestatie meestal
negatief
Ik informeerde naar vergoeding steunkousen en kreeg een preferente leverancier door, dit werd een lijdensweg. Voor de leverancier alswel voor mij, (u heeft gesproken met mw. v.d. Berg, Interpolis)heeft tot driemaal toe dwarsgelegen voor een normale korte steunkous. Ik heb drie maanden moeten wachten dankzij haar onnozelheid. Leverancier woest op Interpolis en ik ook. Ik had de laatste paar gedeclareerd in 2005, normaal gesproken mag je na 1 jaar 2 paar nieuwe declareren. Interpolis bestond het 2-maal te vragen of het wel langer geleden was dan 1 jaar. Ik word nog woest als ik denk aan de domheid, terwijl ik nog zo netjes was om van te voren te bellen zie (zeg maar Mw. v.d. Berg van Interpolis)
26-10-2012 7 / 10 n.sporre, hengelo
positief
correcte opgaven en snel antwoord op vragen
negatief
tot nog toe geen
26-10-2012 9 / 10 Tiny Raven-Voncken, Geleen
positief
Prima telefonische bereikbaarheid en prettig, duidelijk (telefonisch) contact.
negatief
--
26-10-2012 9 / 10 A.D. Buiter, Heerhugowaard
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 R.A. Maassen van den Brink, Ellecom
positief
komt afspraken na, goede voorlichting en snelle afhandeling van declaraties en/of vragen
negatief
geen
26-10-2012 7 / 10 B.H. Heijnen, Klazienaveen
26-10-2012 8 / 10 Harma, Emmen
positief
Snelle en deskundige reacties op mijn vragen en declaraties.
negatief
Dit is het 1e jaar bij Interpolis, geen slechte ervaring gehad.
26-10-2012 8 / 10 martin nieubuur, nieubuur
26-10-2012 8 / 10 Dieterman, Huizen
26-10-2012 9 / 10 Anoniem
26-10-2012 6 / 10 Mira, Arnhem
positief
-
negatief
Na checklist vóór het afsluiten van de verzekering gaf de Interpolissite aan dat ik genoeg had aan een basisverzekering. Daar mijn zoon een beugel heeft en er consulten betaald moeten worden, heb ik een aanvullende tandartsverzekering erbij gedaan. Toen ik de eerste rekening opstuurde kreeg ik hem terug met de mededeling dat dit niet vergoed werd. Ik had een andere aanvullende verzekering moeten nemen, dit viel niet onder tandarts. Het was januari en ik zat dus vast aan 12 x € 57,40 orthodentiekosten naast € 235 premie per maand. Het was helaas pindakaas......
26-10-2012 6 / 10 dicky van ham schaar, werkendam
26-10-2012 6 / 10 xxxxxxx, xxxxxxxx
positief
bekend met oud rabomedewerkers,maar wel erg formeel
negatief
wordt gedomineerd door het beleid van de moeder,menvis
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 van beek, borne
positief
Bij vragen een duidelijk antwoord en uitleg.
negatief
Geen
25-10-2012 6 / 10 geen, amsterdam
positief
NVT
negatief
NVT
25-10-2012 9 / 10 h.bindels, baexem
positief
geen problemen gehad tot dus ver.
negatief
geen
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Geen narigheid gehad. Alles verloopt goed.
25-10-2012 7 / 10 Lalbahadoersing, Rotterdam
positief
snelle afhandelijke en duidelijke
negatief
geen
15-11-2011 5 / 10 Anoniem
13-11-2011 7 / 10 J.Merks, Rosmalen tevreden
positief
komen hun afspraken na.
negatief
op dezelfde vraag aan de telefoon wordt een verschillend advies gegeven.
11-11-2011 7 / 10 Anoniem ik heb ze gelukkig nog niet nodig gehad dit jaar.
positief
ik heb ze gelukkig nog niet nodig gehad dit jaar.
11-11-2011 7 / 10 Anoniem Goede ervaring.
positief
snelle afhandeling declaraties en duidelijke overzichten.
negatief
Gelukkig niet meegemaakt.
11-11-2011 8 / 10 C. de Wit van Huissteden, Bussum Deskundig
positief
Tijd en keurig betalingen. Deskundig en vriendelijk personeel
negatief
Geen
10-11-2011 7 / 10 Anoniem
10-11-2011 7 / 10 Anoniem
10-11-2011 6 / 10 Loes, Venlo
positief
pas sinds dit jaar verzkerd bij deze verzekeraar dus nog niet veel ervaringen opgedaan
negatief
papierwerk is niet overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
10-11-2011 7 / 10 Anoniem correct,vlot, vriendelijk
positief
betalen snel uit, reageren snel, telefoon goed te bereiekn
negatief
geen tot nog toe
09-11-2011 8 / 10 j.durinck, hoeven prima
positief
alles is goed geregeld
negatief
geen
09-11-2011 7 / 10 Anouk, Twello
09-11-2011 7 / 10 Anoniem
09-11-2011 5 / 10 Christian, Rotterdam Geen echte goede
positief
Geen ervaringen mee gemaakt
negatief
Medecijnen niet willen vergoeden
09-11-2011 8 / 10 Doves, Amsterdam. Weet ik niet
positief
Geen problemen tot nu toe, ik heb ze nog nooit hoeven bellen. Declaraties worden keurig afgehandeld.
negatief
n.v.t
09-11-2011 8 / 10 Goossens, Bathmen professioneel, deskundig eerlijk
positief
Heldere overzichten, duidelijke afhandeling declaraties
negatief
nvt
09-11-2011 8 / 10 Anoniem
09-11-2011 8 / 10 Marije, Capelle ad IJssel Goeie Dienstverlening.
positief
Deskundigheid, vriendelijk en geduldig aan de telefoon door de klantenservice. Snelle afwikkeling van declaraties.
negatief
Verwerking van aanmelding was slordig. Duurde heel lang voordat ik bericht kreeg van mijn aanmelding. Uiteindelijk wel goed gekomen.
09-11-2011 9 / 10 righart, maastricht goed
positief
geen omkijken naar de AFHANDELING
negatief
N.V.T.
09-11-2011 8 / 10 Piet, Hilvarenbeek Redelijk goed, duidelijke uitleg
positief
Duidelijk; snelle afwikkeling declaratie's
negatief
Weinig begrip voor situatie's die niet beschreven zijn en dus ook niet onder coulance gedekt worden (in mijn geval magneetgolftherapie voor mijn depressies).
09-11-2011 7 / 10 B.H.Heijnen, Klazienaveen Prima
positief
Wij zijn zeer tevreden Klachten N.V.T.
negatief
N.V.T.
09-11-2011 10 / 10 H J van Kruistum, Woudenberg goede verzekeraar
positief
nooit problemen
09-11-2011 6 / 10 de Bruijn, Etten-Leur
09-11-2011 7 / 10 Ikke, nvt ok
09-11-2011 8 / 10 Ellen, Eindhoven goed
positief
De rekeningen zijn makkelijk te declareren.
08-11-2011 9 / 10 Anoniem zeer goed zorgverzekering
positief
de gevolgen van de verkeerd verstrekte informatie ,hebben ze hun excuses aan geboden , en is netjes opgelost geworden
negatief
2 x verkeerde informatie doorgegeven, over de verzekering,
08-11-2011 6 / 10 Anoniem Redelijk
negatief
Op dit moment heb ik een declaratie uit China die ik zelf moet vertalen, dat is duurder dan dat ik declareer. Ik vind dit erg slecht.
08-11-2011 7 / 10 i.van gansewinkel, nijmegen -
positief
-
negatief
-
08-11-2011 9 / 10 Th.A.P.de Jong, Woerden prima
positief
altijd alles na volle tevredenheid afgehandeld
08-11-2011 9 / 10 A.R., Zoeterwoude niet de goedkoopste, maar wel probleemloos
positief
als chronisch longpatient geen problemen meegemaakt.
negatief
zijn er niet geweest
08-11-2011 8 / 10 Nadi, Enschede goed!
positief
Goed advies over medicijnen per telefoon, vragen over dekking ook duidelijk beantwoord
negatief
Zelf betalen van medicijnen bij de apotheek, die achteraf toch vergoed bleken te worden. Na veel heen en weer gebel tussen apotheek en interpolis werd dit alsnog vergoed
08-11-2011 10 / 10 Anoniem
08-11-2011 8 / 10 M.A.M. van der Huls, Zaandam Professioneel, marktleider
positief
Snelle beantwoording e-mail en deskundigheid bij het te woord staan, snelle en overzichtelijke/duidelijke schadeafhandeling
negatief
Geen tot nu toe
08-11-2011 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle uitbetaling van declaraties.
negatief
Nog geen.
08-11-2011 6 / 10 De Groot, Badhoevedorp Naat tevredenheid
positief
Goede tel bereikbaarheid. Nette afhandeling vragen
negatief
Minder vergoedingen dan eerst gedacht, maar dat zal Ongetwijfeld ook aan mij liggen
08-11-2011 7 / 10 Marlous, Wierden Weinig contact, tot zover prima
positief
Snelle afwikkeling van declaraties.
negatief
Keuze van zorg met vergoeding, bij de keuze uit diëtisten hier in de buurt, diëtiste uit eigen woonplaats werd niet vergoed.
08-11-2011 7 / 10 Pien, Soest Uitstekend!
positief
Mijn declaraties worden bijtijds afgehandeld. Bij vragen keurig te antwoord gestaan duidelijke brieven met mededelingen leuke klanten korting ivm de rabobank klanten
negatief
Deze heb ik niet ervaren.
08-11-2011 7 / 10 n.sporre, hengelo t, dus tevredenot nog toe geen klachten
07-11-2011 6 / 10 Anoniem goed maar moeizaam
positief
Betaling altijd correct
negatief
Duurt lang voordat er anwoord is op mail. Geen keuze in medicijnen, wordt niet gevraagd of ke wilt bijbetalen je krijgt gewoon je keus niet.
07-11-2011 9 / 10 Cadovius, Dalem volledig tevreden
positief
nog nooit een probleem gehad met Interpolis
negatief
nog nooit slechte ervaringen gehad
07-11-2011 7 / 10 Anoniem alle verzekeringen zijn te duur
positief
ik heb over het algemeen problemen met verzeringen,maar dat komt door de overheid
negatief
algemene problemen veroorzaakt door overheid
07-11-2011 6 / 10 Anoniem zakelijk
positief
afhandeling declaraties
negatief
niet
07-11-2011 4 / 10 Anoniem tot nu toe redelijk,maar het moet beter
negatief
afhandeling declaraties en verekenings tabel van hoe komen ze eraan en niet begrijpbaar.
07-11-2011 7 / 10 r.j.Kuipers, Vasse boven gemiddel
07-11-2011 9 / 10 mara, Amsterdam
07-11-2011 8 / 10 Martijn Wessels, Oudenbosch Ruim voldoende
positief
Snelle afhandeling van betalingen Goede overzichten Inzichtelijk wat binnen pakket valt
negatief
Niet alles wordt gedekt terwijl dat bij andere soms wel zo is
07-11-2011 7 / 10 Anoniem
positief
nvt
negatief
nvt
07-11-2011 6 / 10 Weel, Amsterdam n.v.t.
positief
n.v.t.
negatief
n.v.t.
07-11-2011 7 / 10 Anoniem
07-11-2011 6 / 10 Angelique, Vlaardingen goed voor mensen die niet veel dingen (zoals fysio/psycholoog/bril) nodig hebben.
positief
Klantvriendelijk, komen afspraken na en geven goed antwoord op vragen.
negatief
Zeer beperkte keuze uit bijvoorbeeld manuele therapie. De therapeut moet een contract hebben met interpolis, anders betaal je zelf de eerste paar behandelingen (ik dacht 12). Voor mij is dat heel lastig aangezien ik wegens prive redenen alleen door een vrouwlijke therapeut geholpen wil worden, wat in mijn woonplaats (en omliggende) niet mogelijk is. Dit probleem had ik niet bij andere verzekeraars.
07-11-2011 8 / 10 Jolein, Alkmaar snel laagdrempelig en vriendelijk
positief
Altijd snel met declaraties. Laagdrempelig in contact en vriendelijk!
negatief
Soms is het niet duidelijk terug te vinden op internet wat er vergoed wordt.
07-11-2011 8 / 10 Anoniem Prima verzekeraar
positief
Niks te klagen.
negatief
Geen slechte ervaringen gehad.
07-11-2011 8 / 10 Anoniem goed
positief
geen problemen gehad de afgelopen jaren.alles netjes betaald en afgehandeld door de verzekering
negatief
geen
07-11-2011 8 / 10 G. Eerdmans, Nuenen Tot nu toe (weinig nodig) goed
positief
Ik heb ze heel weinig nodig. Als ik ze nodig heb verlopen de contacten goed en snel.
negatief
Geen
05-05-2011 8 / 10 Anoniem
31-03-2011 6 / 10 Anoniem
17-11-2010 9 / 10 Wil, Brunssum
negatief
Nota afhandeling ingezonden rekeningen en de rechtstreeks gedeclareerde rekeningen i.c.m. het verplichte eigen risico zeer complex. Voor de gemiddelde klant volgens mij niet herleidbaar.
17-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 N. Stok, Ugchelen SINDS START ZORGVERZEKERING, GOED
positief
Snelle en goede reacties
negatief
VORIG JAAR AANBIEDING NIEUWE PREMIE NIET ONTVANGEN
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 6 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 Anoniem, Uden
16-11-2010 8 / 10 Anoniem Als zeer geod
16-11-2010 7 / 10 Anoniem goed
positief
snelheid van reageren op declaraties en vragen
negatief
onduidelijkheid welke onderdelen er binnen je pakket vallen
16-11-2010 6 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 Anoniem goed
16-11-2010 5 / 10 Anoniem
15-11-2010 7 / 10 Anoniem mwah..
positief
Interpolis handelt bijzonder snel declaraties af; wel jammer dat je zelf moet vragen om antwoordnummer hiervoor.. Fijn dat de medicatie buiten GVS ook goed gedekt is..
negatief
Interpolis vind ik tegenvallen qua vergoeding van nieuw glas In een al bestaande bril ofwel mijn HOORbril.. Het is OF/OF kiezen dus..max. vergoeding is dan 95 euro daar waar mijn multifocale glazen 250 euro zijn en mijn hoorbril 2700 euro heeft gekost 2 jaar geleden.. Heb dus maar gekozen voor hoorbril in de lade en nieuw brilmontuur met de goede glas-sterkte..
15-11-2010 6 / 10 Anoniem
15-11-2010 8 / 10 Anoniem Overwegend positief
positief
Geen declaratieformulieren meer; je stuurt je rekening op, klaar. Geholpen om snel een onderzoek naar een erfelijke hartafwijking te kunnen doen; gelukkig had ik die niet. Scheelde behoorlijke wachttijd. Ze geven korting op de fitness.
negatief
bij mijn echtscheiding werd ik aangeschreven op een verkeerde naam, die ze uit de GBA hadden; ik vond dat heel vreemd. Mijn naamwijziging was niet verwerkt omdat dit eerst door de gemeente moest worden bevestigd.
15-11-2010 7 / 10 Anoniem goed
positief
goede afhandeling declaraties
negatief
vind de premie aan de hoge kant
15-11-2010 8 / 10 Speek, Roosendaal prima
positief
nvt
negatief
nvt
15-11-2010 7 / 10 Anoniem
15-11-2010 7 / 10 Anoniem prettig
14-11-2010 8 / 10 Anoniem
14-11-2010 8 / 10 Anoniem goed
positief
Alles wordt snel afgehandeld.
negatief
niet
14-11-2010 7 / 10 Anoniem
positief
snelle en juiste afhandeling facturen
negatief
dure verzekering, zorgverzekering in het algemeen is duur ook die van andere maatschappijen
14-11-2010 5 / 10 Anoniem
positief
geen gebruik gemaakt van verzekering
13-11-2010 8 / 10 Anoniem
13-11-2010 2 / 10 Danny, Rotterdam Onzorgeloos
positief
Ik heb nooit een geoei ervaring met interpolis
negatief
Ik moest spoed opgenomen in het buitenland. Gebeld naar alarm centrale raport gefaxt naar eurocross. Krijg een telefoontje terug dat ze vinden die het niet spoed is. Dank aan me meoder die moest een vlucht nemen en geld genomen om alles te betalen. Anders was ik daar door door hevige pijn. Bij aan komst willen ze ook me resepten niet betalen want ze willen het recept van de dokter hebben. Ik had het niet want het blijf bij de apotheek en volgens de polis voorwaarden moet je alleen originale factuur hebben. Ze hebben betaald pas als juridisch loket is ingeschakkeld. Dank aan god en me moeder die ik nog leef.
13-11-2010 6 / 10 Anoniem
12-11-2010 7 / 10 Anoniem op zich goed maar ik betaal misschien te veel: interpolis staat niet op jul;lie site en verdwijnt bij het intikken . Waarom dat zo, zo kan ik niet vergelijken
positief
heb nauwelijks contact gehad, alleen over de dekking van de nieuw aangeschafte bril
negatief
de 100 euro brildekking moest besteed worden bij de prijsbrekens als pearl e.d., ik ondersteun liever de kleine middenstand, maar dat betekent wel dat ik geen 100 euro kon declaren
12-11-2010 8 / 10 Anoniem
11-11-2010 5 / 10 Anoniem
11-11-2010 6 / 10 Anoniem
10-11-2010 7 / 10 Anoniem
09-11-2010 8 / 10 Anoniem goede afhandeling
positief
voldoende aandacht voor vragen.
09-11-2010 8 / 10 Fam. de Jong, Woerden prima
09-11-2010 6 / 10 gerrie, leusden de contacten zijn goed, alleen de prijs van de verzekering is erg hoog.
09-11-2010 7 / 10 H. van Rumpt, Nijmegen
09-11-2010 8 / 10 Anoniem
08-11-2010 5 / 10 Anoniem
08-11-2010 6 / 10 Anoniem
positief
op iedere vraag een antwoord
negatief
de kostprijs is wat aan de hoge kant
08-11-2010 4 / 10 Julia, Breda zie 6b
positief
Als ik contact opneem wordt ik ontzettend goed geholpen en omdat dat bij mijn vorige zorgverzekeraar (CZ) niet het geval was, ben ik daar ook weggegaan. Ik heb me echter vorig jaar niet genoeg in de polis verdiept, maar alleen in de prijzen voor studenten en zij waren één van de goedkoopsten.
negatief
Ik moest voor iets betalen waarvan ik dacht dat ik dat niet hoefde te betalen en er wordt eigenlijk niets vergoed. Ik ben gelukkig gezond, heb alleen slechte zicht waarvoor ik dagelijks lenzen draag en ga ieder halfjaar naar de tandarts en voor wat kleine kwaaltjes naar de huisarts, maar gelukkig nooit iets ernstigs en als ik dan toch de volle pond voor medicatie en lenzen moet betalen, valt me dat wel erg tegen en vraag ik me af waarom ik überhaupt verzekerd ben en zoveel premie betaal. Ik betaal meer voor mijn premie dan voor mijn totale medische kosten op jaarbasis. De rekening van de tandarts moet nog binnen komen, ik ben benieuwd!
06-11-2010 7 / 10 a.v.d.honing, roermond voor de premie oke
positief
goede afhandeling van de rekeningen de retour brief is ingewikkeld en onduidelijk, van het eigen risico is niet altijd duielijk, wat er wel van betaalt mag worden en wat niet. verder zeer tevreden. groetjes
negatief
zie boven
04-11-2010 6 / 10 Margriet van Brummelen, Teteringen
04-11-2010 6 / 10 Anoniem
03-11-2010 8 / 10 Anoniem
03-11-2010 8 / 10 Anoniem
27-10-2010 8 / 10 Anoniem
27-10-2010 8 / 10 Anoniem
26-10-2010 7 / 10 Anoniem
23-10-2010 7 / 10 Anoniem
18-10-2010 6 / 10 G.van Goor, Bunschoten
18-10-2010 7 / 10 Anoniem
positief
correcte en snelle afhandeling
negatief
niet gehad
17-10-2010 8 / 10 Arie Haasnoot, Utrecht
17-10-2010 8 / 10 Ruud den Boer, Geldrop
positief
Correctie afhandeling nota's en tijdig informatie
negatief
Geen
16-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 a.jaspers, hoeven
15-10-2010 7 / 10 Anoniem
positief
Professionele medewerkers die goed op de hoogte zijn van de voorwaarden,duidelijke en snelle afhandeling declaraties
negatief
Slechte dekking voor brilleglazen, terwijl ik een zorg actief *** pakket heb. Dan is €45 euro vergoeding per 3 kalenderjaren onvoldoende, zeker voor mensen die slechte ogen hebben met een sterkte van meer dan -of + 5 en multifocale glazen nodig hebben
15-10-2010 8 / 10 Anoniem
15-10-2010 6 / 10 caroline, klazienaveen
positief
snelle afhandeling declaraties
negatief
eigen bijdrage wordt in 1 x afgerekend en niet het hele jaar door. Achteraf blijk ik nog wel het 1 en ander bij te moeten betalen, wat ik bij mijn vorige verzekering niet had.
15-10-2010 5 / 10 Anoniem
positief
ADHD medicatie en adnere zaken snel vergoed
negatief
De brildekking is slecht daar deze NIET op "moderne vinding" is afgestemd zoals mijn beengeleidingsbril; ik krijg dan maar 95 euro vergoed ipv. OOK 250 euro bij multifocale bril MET montuur..
15-10-2010 7 / 10 Anoniem
positief
Ik vind het erg prettig dat declaraties direct worden ingediend bij de zorgverzekeraar. Mocht die ze niet volledig vergoeden dan wordt ik hiervan op de hoogte gesteld en ontvang ik vanzelf een acceptgiro.
negatief
Nog geen gehad.
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 3 / 10 Rene Salm, Veldhoven
negatief
Declaraties niet vergoed
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 3 / 10 C. Kila, Oldenzaal
negatief
in het pakket zitten dekkingen die niet nodig zijn, handiger zou zijn als je zelf je uitbreiding samen zou kunnen stellen, zonder onzinextra's.
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
26-09-2010 6 / 10 Anoniem
11-09-2010 8 / 10 Anoniem
07-02-2010 6 / 10 s.koorn, schagen
positief
betalingen zijn op tijd
negatief
bij de tandarts weinig verzekert
28-01-2010 7 / 10 Anoniem
02-01-2010 6 / 10 awa van der velden, emmeloord
positief
nvt
negatief
nvt
31-12-2009 7 / 10 Anoniem
30-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Zeer vlotte en nette afhandeling declaraties.
negatief
zonder overleg een naar mijn mening te dure polis sturen voor een kind wat 18 jaar wordt.
29-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling
negatief
geen
29-12-2009 8 / 10 Lankhaar, s gravenmoer
positief
Alles verloopt altijd naar wens
29-12-2009 8 / 10 Anoniem
29-12-2009 10 / 10 Cadovius, Dalem
positief
alle vragen worden goed behandeld
negatief
geeb
29-12-2009 7 / 10 Anoniem
28-12-2009 9 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden gelijk afgehandeld. Prettig telefonisch contact.
negatief
N.v.t.
28-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
afhandeling declaraties wordt keurig en snel verwerkt. Na iedere verwerking een overzicht met een nieuwe envelop.
27-12-2009 3 / 10 l quaedvlieg, Arnhem
positief
geen
negatief
declaratie ingediend in aug2009. Diverse keren gebeld. Beloofde brief of telefoon moet nu nog komen het is inmiddels 27 december 2009
24-12-2009 8 / 10 kleukers rwg, WEERT
20-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Van de brilkosten wordt maar een deel vergoed en dat maximaal 50 euro. En dat ook nog eens om de drie jaar!
19-12-2009 8 / 10 L.Verheij, Urk
positief
snelheid
negatief
geen
18-12-2009 8 / 10 Irene van Rijs, Zwolle
positief
In 2006 lag mijn partner vanwege een zware hersenbloeding in het ziekenhuis. Ik heb toen zijn zorgverz. omgezet in aanvullend (voor het geval dat). Zij hebben hier nooit moeilijk over gedaan. Verder ... als ik de klantenservice bel word ik direct geholpen. Afgelopen jaar twee keer contact gehad.
negatief
Nog niet mee te maken gehad.
17-12-2009 7 / 10 Anoniem
16-12-2009 2 / 10 Herman, Best
positief
-
negatief
zeer slechte dekking welke nog slechter terug te vinden is in de polis Overigens wordt de polis voor 2010 niet verstrekt.
16-12-2009 6 / 10 bont, wervershoof
16-12-2009 6 / 10 Anoniem
16-12-2009 7 / 10 Anoniem
16-12-2009 7 / 10 Anoniem
16-12-2009 8 / 10 coumans pjm, stein
14-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Interpolis kent geen teruggave formulier meer, eenvoudig de nota opsturen met je polisnummer er op. Word snel uitbetaald.
negatief
Ik heb soms even tijd nodig om de declaratie te lezen, deze mocht iets duidelijker.
14-12-2009 8 / 10 w.m.v/d kamp, wijdewormer
positief
nog geen probleem gehad.
negatief
nog niet gehad.
14-12-2009 5 / 10 Anoniem
14-12-2009 8 / 10 Anoniem
13-12-2009 7 / 10 Anoniem
12-12-2009 6 / 10 Steinebach, voorschoten
positief
geen gebruik gemaakt
negatief
geen gebruik gemaakt
12-12-2009 8 / 10 Anoniem
11-12-2009 7 / 10 Anoniem
11-12-2009 8 / 10 m.welleman, veere
positief
goed contact
11-12-2009 7 / 10 Fam. Haenen, Venlo
positief
Snelle afhandeling declaraties en bemiddeling afspraak met specialist.
negatief
Te laat indienen van declaratie door fout van tandarts,konden wij geen vergoeding meer krijgen.Dit moet binnen het jaar. Wel een erg starre houding.Fam.
11-12-2009 7 / 10 Tineke Smit-Jonkman, Schoonoord
positief
Men stuurt in ieder geval bericht terug als ik via mail een vraag stel op de website van Interpolis. Verder wordt tot nog toe (na 1 jaar lid te zijn geweest) alles keurig afgehandeld qua declaraties en regelen ze bijna alles rechtstreeks met de zorgaanbieder.
negatief
Ik heb wel eens gebeld of Interpolis mij kon helpen om voor een operatie o.i.d. sneller aan de beurt te komen, maar daar konden ze mij niet mee helpen helaas.
10-12-2009 6 / 10 Sistermans, Weert
09-12-2009 7 / 10 Anoniem, borne
09-12-2009 7 / 10 Anoniem
07-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle financiele afhandeling goede raad
negatief
geen
06-12-2009 7 / 10 prinssen, huyizen
06-12-2009 8 / 10 M.M.C. S., Weesp
06-12-2009 8 / 10 A.Borren, Barneveld
positief
Wij Worden correct behandeld
negatief
geen
05-12-2009 8 / 10 J.A.M. Morren, Goor
positief
Loopt eigenlijk probleemloos! Let wel: Wij hebben nog geen ingewikkelde zaken gehad!!! Dus ook geen oeverloze discussies!!
negatief
n.v.t.
05-12-2009 8 / 10 Gerojo, Noordeloos
positief
goed.
negatief
geen.
03-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Er heeft zich niets bijzonders voor gedaan
negatief
zie 4
02-12-2009 6 / 10 j.brok, dongen
negatief
als je belt,hebben ze weinig kennis van zaken.
02-12-2009 9 / 10 Anoniem
02-12-2009 7 / 10 Anoniem
02-12-2009 7 / 10 Anoniem
01-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
100% vergoeding fysiotherapie ipv een geldbedrag zoals vele andere verzekeringen
negatief
onduidelijke declaratie overzichten
30-11-2009 8 / 10 Dennis, Zoetermeer
positief
Ruime dekking,
negatief
nvt
29-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling declaraties
negatief
Geen
29-11-2009 7 / 10 Doornbos, Oldehove
positief
Correct, geen slechte ervaringen.
negatief
n.v.t.
29-11-2009 7 / 10 Anoniem
29-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
declaraties worden correct afgehandeld.
negatief
aantal fysiotherapie behandelingen worden steeds minder
28-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Toen ik een mri scan moest maken zocht mijn verzekering een privekliniek uit zodat ik eerder aan de beurt was
negatief
geen
28-11-2009 6 / 10 henry weaver, aagtekerke
28-11-2009 8 / 10 tahasa, Finsterwolde
positief
vlotheid
negatief
geen
28-11-2009 9 / 10 peter bieleveld, vlaardingen
positief
ze zeggen precies aan helpdesk wat er in je verzekering zit en de wachttijd is echt super kort
negatief
geen
28-11-2009 10 / 10 joost ligthart, den helder
positief
als wat beloofd word komen ze na
27-11-2009 6 / 10 Jan Th P Lek, Roelofarendsveen
27-11-2009 7 / 10 E.M.van Beek, Borne
27-11-2009 8 / 10 G,J de Rooij, Bergschenhoek
27-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Geen ervaring dus ook geen goede
negatief
Geen ervaring dus ook geen slecht
27-11-2009 6 / 10 bijl, st-annaland
27-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
Alles wordt geregeld en betaald, heb nog nooit een slechte ervaring gehad.
27-11-2009 6 / 10 Anoniem
27-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
altijd antwoord op je vragen
negatief
lange wachttijd aan de telefoon
27-11-2009 9 / 10 J.Griesdoorn, Almere
negatief
hebben wij niet
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
negatief
Ik vind de beperkingen in de aanvullende pakketten waardeloos.De grote risico's worden nu bij de verzekerde gelegd!
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
negatief
geen
26-11-2009 8 / 10 Anoniem
26-11-2009 7 / 10 P. Peters, Helden
positief
Geen gezeur. Correcte afhandeing.
26-11-2009 6 / 10 G.van Goor, Bunschoten
negatief
problemen met gebits verzorging advies tandarts wordt genegeerd.
25-11-2009 8 / 10 I. van Rijs, Zwolle
positief
Voor zover er sprake was van contact met mijn zorgverzekeraar, dan verliep deze soepel en werden de zaken goed afgehandeld. Ook overstappen van een basis naar een aanvullende verzekering, terwijl gezondheidsituatie niet stabiel was (ziekenhuisopname), verliep zonder problemen.
negatief
Nog niet gehad.
25-11-2009 7 / 10 W.C, de Waal, Gouda
positief
sorry geen ervaring ik en m,n echtgenote hebben in 3jaar geen zorg instelling nodig gehad
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snel met vergoeden, duidelijke site
negatief
geen
24-11-2009 8 / 10 Ruud
positief
snel en correct
negatief
geen
24-11-2009 8 / 10 Anoniem, ijsselsten
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Anne-Marie
positief
Oude declaratie, die ten onrechte, niet vergoedt was, werd alsnog gehonoreerd.
negatief
Je bent genoodzaakt om het polisnr. te vermelden bij de declaratie, anders wordt een nota maar niet vergoedt voor een tweeling. Ze zien zelfs aan de (verschillende) voorletters niet dat het om een andere persoon gaat en denken dan dat je dubbel declareert. Dat kan toch beter/eenvoudiger?
24-11-2009 8 / 10 Marleen Backhuijs, Rotterdam
positief
snelle afhandeling declaraties, goede bereikbaarheid en gekwalificeerd personeel
negatief
behoorlijk prijzig
24-11-2009 7 / 10 Zijlstra, Anna Paulowna
24-11-2009 6 / 10 J.v.Leeuwen, Nuenen
positief
Keurige afhandeling, duidelijke afschriften.
negatief
Prijs prestatie is elk jaar minder. Speciaal podotherapie en fysio schieten te kort voor het gekozen pakket.
24-11-2009 6 / 10 G.van Goor, Bunschoten
24-11-2009 7 / 10 K.Blonk, Bodegraven
24-11-2009 5 / 10 Anoniem
24-11-2009 3 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 6 / 10 s. van orsouw, nijmegen
positief
geen lange wachttijden aan de telefoon en probleem meteen aangepakt.
negatief
Terugbetaling van teveel berekende en betaalde premie i.v.m. bereiken 18 jarige leeftijd kind niet teruggeven. Ook niet na 3 keer opnieuw daarover melding gemaakt te hebben, terwijl de fout wel erkend werd.
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 J. van Dijk, Pijnacker
positief
Bij onverwachte opname in ziekenhuis Belgie alles perfect geregeld
negatief
Polis onduidelijk
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 marita finkers, borne
23-11-2009 6 / 10 hoekema, hoogeveen
negatief
het niet nakomen van afspraken
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Snel met uitbetaling declaraties
negatief
Door verzekeraar vooruitbetaalde rekeningen worden pas na insturen nieuwe declaraties verrekend met het eigen risico. Daar zit soms veel tijd tussen, waardoor je niet (meer) weet dat je dat die rekening nog moet betalen omdat het onder eigen risico valt.
23-11-2009 7 / 10 P. van Asten, Oeffelt
23-11-2009 9 / 10 Anoniem
20-11-2009 6 / 10 Anoniem
20-11-2009 5 / 10 Rietbergen, Axel
negatief
Er wordt een studentenpakket aangeboden. Mijn zoon heeft nu zorg actief. We willen weten wat er gedekt is met de voordeligere studentenvariant en wat de premie per maand is. Er worden geen offertes aangeleverd, hoe kan ik dan ooit vergelijken?
19-11-2009 7 / 10 Anoniem
17-11-2009 6 / 10 Anoniem
16-11-2009 7 / 10 Anoniem
16-11-2009 4 / 10 Joke, IJsselstein
negatief
bij het stonneren van de betaling door de bank word er geen nota en of herrinnering gestuurd maar gaat men gelijk naar een incasso bedrijf met alle extra kosten vandien ben ik nu dus duurder uit als bij mij vorige zorg verzekering OZ ik hd beter daar kunnen blijven dus
16-11-2009 7 / 10 Anoniem
15-11-2009 9 / 10 Suzanne Kerstens, Mill
15-11-2009 8 / 10 Anoniem
15-11-2009 8 / 10 Aad van den Ende, Badhoevedorp
negatief
Geen slechte ervaringen
14-11-2009 7 / 10 B.H.Heijnen, Klazienaveen
positief
prama
negatief
n.v.t.
13-11-2009 8 / 10 van Bree, Eindhoven
positief
Prima begeleid bij aanvragen abneu-apparaat
negatief
Nog geen negative ervaringen
12-11-2009 7 / 10 Anoniem
12-11-2009 7 / 10 Anoniem
12-11-2009 8 / 10 Anoniem
12-11-2009 7 / 10 Loes Spelberg, Enschede
12-11-2009 9 / 10 Anoniem
11-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 8 / 10 Familie Paauw, Rijnsburg
11-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 6 / 10 oonk, vorden
11-11-2009 9 / 10 Anoniem
10-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
vlotte betaling van de te vergoeden kosten
negatief
aan de prijzige kant
10-11-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
Bij navraag of een bepaalde behandeling gedekt was door de verzekering, kreeg ik bij herhaald navragen verschillende antwoorden met alle gevolgen van dien.
08-11-2009 8 / 10 A.D. Buiter, Heerhugowaard
positief
Snel met afwikkeling.
negatief
Geen
07-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Eigenlijk heb ik de zorgverzekering nog nauwelijks nodig gehad. Dus te weinig ervaring om een mening te vormen.
07-11-2009 9 / 10 Tessa Brinkman, s-Heerenberg
positief
Snelle afwikkeling van facturen. Je word snel geholpen aan de telefoon.
negatief
Geen
07-11-2009 6 / 10 L.Verheij, Urk
positief
met diabeet klanten gaat het goed
06-11-2009 8 / 10 T. Uittenbogaart, Roermond
positief
Declaraties worden binnen redelijke termijn betaald. Aanvraag voor hulpmiddel werd, na aanvankelijk wat strubbelingen, men bekende dat men de aanvraag onbehandeld had laten liggen, kerig netjes afgehandeld en het gevraagde hulpmiddel - waarde ruim €3300,00 - werd zonder meer toegekend.
negatief
Hebben we eigenlijk niet.
06-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Duidelijke afhandeling nota´s
06-11-2009 9 / 10 Khatri, Zoetermeer
06-11-2009 8 / 10 Anoniem
06-11-2009 7 / 10 B.H.Heijnen, Klazienaveen
positief
correct
negatief
n.v.t.
06-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
snelle reactie bij vragen en declaraties
negatief
koppeling vergoeding bril aan bepaalde winkelketen
05-11-2009 7 / 10 werner, vianen
negatief
na vraag uit betalingen
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
05-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
snelle reactie per telefoon, duidelijke afhandeling en mogelijkheden om klachten te bespreken. Constant bezig om kwaliteit van dienstverlening te verbeteren.
negatief
nog niet ervaren
05-11-2009 7 / 10 prins-bleijswijk, leiderdorp
positief
goede uitleg bij vraagstellingen
negatief
geen
05-11-2009 8 / 10 Liem, Leiderdorp
05-11-2009 6 / 10 S. Tio, Rotterdam
positief
Delcaraties worden behoorlijk snel uitbetaald, en je krijgt na het indienen automatisch een nieuw declaratie formulier retour.
negatief
Aanvullende verzekering, incl tandarts etc, maar bij declaraties krijg je een onduidelijk overzicht retour en wordt ineens een groot gedeelte niet betaald, omdat het niet de juiste behandeling was. Ook na ziekenhuisbezoek(gebroken sleutelbeen) bleek dat de kosten van de spoedeisende hulp, niet volledig werden betaald.
05-11-2009 6 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Ik vind de studentenpolis die ze biedt erg positief, daar hebben we wat aan
04-11-2009 6 / 10 Anoniem, Almere
positief
Bij een probleem ben ik netjes geholpen door de klantenservice
negatief
Ik ben al een poos op zoek naar een maatschappij die paradontologie en de bijbehorende mondhygieniste vergoed. Ze hebben in eerste instantie aangegeven dat dat bij hun wel kon. Puntje bij het paaltje bleek dat er maar een bepaald bdrag vergoed wordt. Omdat dit best kostebaar is, baal ik hiervan. Op doorverwijzing van mijn tandarts ben ik naar de paradontoloog gestuurd omdat ik paradontitus heb.
04-11-2009 1 / 10 smits, zwartewaal
negatief
wel betalen niet uitbetalen
04-11-2009 6 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 G.van Keulen, Diemen
positief
Binnen week geld gestort
04-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
Goede duidelijke overzichten van declaraties waardoor fouten snel zichtbaar zijn.
negatief
Aangezien onze namen alle vier met een M beginnen word er nog wel eens de nota op de verkeerde persoon gezet. Echter na een telefoontje word dit direct opgelost.
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Mevrouw J.M.A. Engelen, Westervoort
04-11-2009 6 / 10 J. Neelen, Roosendaal
positief
declaraties worden relatief snel afgehandeld.
negatief
sommige (tandarts)declaraties worden in eerste instantie afgewezen op vage gronden en na herhaald aandringen van verzekerde en tandarts uiteindelijk toch nog vergoed.
04-11-2009 8 / 10 Richard, Roosendaal
positief
snelle uitbetaling declaraties en daarvoor geen formulieren in vullen
negatief
nvt
04-11-2009 7 / 10 A. van den Berg, Uden
04-11-2009 8 / 10 ligthart, lekkerland
positief
declaraties worden snel betaald en als ik bel om uitleg dan word dat uitgebreid gegeven
03-11-2009 7 / 10 Sulaiman, Arnhem
03-11-2009 7 / 10 J.Jansen, Lelystad
positief
loopt soepeltjes. geen problemen te melden
negatief
buitengewoon ingewikkeld met het communiceren van eigen bijdragen verrekening. irritant hoe interpolis onduidelijk is met de vermelding van wat onder eigenrisico valt en de financiele rapportage daarover. ook ontevreden over de trage manier van verwerken.
02-11-2009 7 / 10 Dhr. O. Akdogan, Montfoort (3417 RH)
01-11-2009 8 / 10 mirjam, zuid scharwoude
positief
zeer klantvriendelijk, aangenaam telefoon contact
31-10-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
Ze hebben slechte klantencommunicatie. Ze sturen brieven die vervolgens niet kloppen. Er is geen vrijheid in keuze van een behandelaar. De vergoedingen die ik gebruik (ik heb een bril) is enorm verlaagd van 1 x in de 2 jaar naar 1 x in de 3 jaar.
30-10-2009 5 / 10 Anoniem
30-10-2009 6 / 10 Anoniem
29-10-2009 6 / 10 Anoniem
positief
correct worden geholpen bij vragen aan klantenservice. medewerking bij corrigeren van foutief gekozen verzekeringspakket.
negatief
lange wachttijden bij bellen klantenservice, onduidelijke overzichten afgehandelde declaraties
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 kuipers, Vasse
positief
Tot nu toe geen slechte ervaring met onse verzekeraar, hebben dan ook nog niet zo vaak nodig gehad.
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Keurig, correct en beleefde afhandeling van zaken. Men denkt met je mee.
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 9 / 10 Cisca Corona, Amsterdam
28-10-2009 8 / 10 bindels, baexem
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Sander, Doetinchem
positief
nvt
negatief
nvt
28-10-2009 8 / 10 HJ van der Zanden, Asten
positief
Tot op heden geen klachten en declaraties worden goed afgewerkt.
negatief
Nog geen ervaring met eventueel geschil
28-10-2009 5 / 10 kuipers, amersfoort
negatief
de declaratie van de eerste 150 euro komt erg onverwachts en is gelijk een groot bedrag omdat ze wachten tot dat je die 150 euro bij elkaar hebt 'gespaard'
28-10-2009 6 / 10 DH Bijleveld, Enkhuizen
positief
dekking van de aanvullende verzekering is het afgelopen jaar gewijzigd in mijn nadeel.
negatief
de verhoging van de premie viel binnen de perken
28-10-2009 10 / 10 Anoniem
28-10-2009 6 / 10 Hillaert, Haaften
negatief
28-10-2009 9 / 10 Anoniem
28-10-2009 6 / 10 Elise, Utrecht
positief
declareren
negatief
duur
28-10-2009 8 / 10 W. Marcus Weurt
negatief
declaraties duren soms lang
26-10-2009 8 / 10 J. Boonzaaijer, Maarsbergen
positief
alles word als afgesproken gedaan en gedeclareerd
negatief
gelukkig niets
24-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
schade aan voorruit auto. prima afgehandeld.
negatief
onduidelijk wat vergoed wordt bij tandarts. ps. ik heb aangenomen dat vraag 2 ook een rapportcijfer is? Beetje slecht uitgelegd zeg...
22-10-2009 8 / 10 A.M.Liebeton-Bootsman.
positief
Komt wat er geboden wordt na.
negatief
Nog niet meegemaakt.
21-10-2009 9 / 10 Anoniem
21-10-2009 7 / 10 Anoniem
21-10-2009 8 / 10 J.van der Heydt, Papendrercht
21-10-2009 8 / 10 Anoniem
21-10-2009 9 / 10 Anoniem, Utrecht
01-01-1970 8 / 10 Anoniem
01-01-1970 7 / 10 APM v Oijen, Groesbeek
positief
goed