Zorgverzekeraar UMC Waardering

Zorgverzekeraar Zorgverzekeraar UMC | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Zorgverzekeraar UMC. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Zorgverzekeraar UMC? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis Zorgverzekeraar UMC afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Er zijn geen basisverzekeringen beschikbaar.
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Niet beschikbaar  
Aanvullende verzekering Niet beschikbaar  
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Zorgverzekeraar UMC is beoordeeld door 356 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

19-12-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Betrouwbaar
negatief
Soms betalen ze iets niet
24-11-2012 4 / 10 P. van Kuijeren, Amsterdam
positief
goede afhandeling rekeningen facturen
negatief
onduidelijke informatie omtrent dekking; tot bewust verkeerd informeren over de inhoud van de verzekering
18-11-2012 7 / 10 Anoniem
13-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden snel terug betaald De wachttijd aan de telefoon is niet (meer) lang
negatief
Sommige kleine dingen vergoeden ze niet terwijl ik wel uitgebreid verzekerd ben. Kan niet apart verzekeren voor tandartskosten. De hele verzekering moet dan omhoog. Kronen en bruggen worden heel beerkt vergoedt.
13-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
nvt
negatief
nvt
09-11-2012 5 / 10 Rijpma, Groningen
08-11-2012 9 / 10 Helen Wesker, Assendelft
positief
Zoals in de vragen door mij zijn geantwoord
negatief
Geen slechte ervaringen
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Wat moet ik hier over zeggen? Gewoon tevreden door goede en over het algemeen snelle communicatie.
negatief
Geen
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Ik heb weinig contact met de verzekeraar, omdat ze uitvoeren wat in de overeenkomst staat. De rekeningen worden wel heel precies bekeken.
negatief
De ( overigens lage) kosten voor krukken die ik in het buitenland heb moeten aanschaffen en de taxi naar het ziekenhuis werden niet vergoed.
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
07-11-2012 5 / 10 liever net, liever niet
positief
Ik bel nauwelijks naar de klantenservice.
negatief
Ik kreeg in het voorjaar tandartsrekeningen van Famed. Ik was niet bij de tandarts geweest maar moest 350 euro betalen.Ik heb Famed gebeld en na heel lang wachten vertelde de lklantenservice me dat ik bij de tandarts moest zijn. Ik had al contact gezocht met de tandarts maar de praktijk was een maand gesloten (vakantie). Famed dreigde met aanmaningen en deurwaarder als ik niet betaalde. Ik heb de klantenservice van UMC gebeld waar ik terecht kon voordat ik extra kosten moest betalen voor behandelingen die ik niet gehad had. Het UMC kon niets voor me doen. Omdat ik vroeger bij CZ heb gewerkt heb ik een collega gebeld en daar hadden ze ook klachten van verzekerden gehad. Famed had mensen nota\'s gestuurd die niet behandeld zijn maar wel in het klantenbestand van hun zaten. Hoeveel mensen hebben de nota wel betaald door onoplettendheid????
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
negatief
De aanvullende pakkettten hebben verplicht tandartsverzekering. Uitgebreidere aanvullende pakketten zijn voornamelijk uitbredingen op de tandartsverzekering. Je kunt geen keuze maken welke voorzieningen je aanvullend wilt verzekeren, dit vind ik een groot gemis.
07-11-2012 5 / 10 Sanne hayes, Almere
positief
Ze zijn snel bereikbaar. Ze sturen rekening en overzichten vlot naar me toe.
negatief
Ondanks uitgebreid pakket (2 stapjes luxetrein dan het basispakket) en uitgebreide tandarts valt veel erbuiten.
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Erg weinig te maken met verzekeraar.
negatief
Erg weinig te maken met verzekeraar.
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 d.reinders, maastricht
positief
goede zorgverzekeraar . geen problemen.
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 6 / 10 Ph.H.Pieterse, Oegstgeest
positief
Snelle afhandeling van declaraties.
negatief
Bijzonder slecht bereikbaar.
06-11-2012 6 / 10 bruin snellaert, badhoevedorp
positief
doet wat het doen moet
negatief
duurt soms wat lang
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
alles is prima
negatief
geen
01-11-2012 9 / 10 voeten, groesbeek
positief
Op een conflikt na deskundig, snel met uitbetalen, vriendelijk
negatief
Er was een conflikt over een rekening, vergoeding uiteindelijk is dat naat volle teveredenheid opgelost. Het probleem kwam doordat ik binnen 24 uur 6 verscillende mensen aan de telefoon heb gekregen die allemaal wat anders wisten te melden
29-10-2012 7 / 10 Noor, Amsterdam
28-10-2012 7 / 10 C.M. Gouka-Tseng, Amsterdam
positief
Tel. redelijk snel bereikbaar; bij vragen over vergoedingen meestal vrij snel een antwoord. Een enkele keer moet er verder gevraagd worden voor een juiste antwoord.
negatief
Geen slechte ervaringen.
28-10-2012 9 / 10 H.F.Kroese, Amsterdam
positief
Volledige vergoeding voor Apneu behandeling in ziekenhuis, inclusief thuisapparatuur + thuisbezoek bij installatie. Eigen risico wordt niet vooraf geïnd.
negatief
Geen duidelijk beeld wat ik zelf kan doen om de medicijnkosten te drukken tot eigen risico van 220 euro.
26-10-2012 6 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 DD, Maastricht
positief
Snelle en correcte afhandeling declaraties.
25-10-2012 6 / 10 Anoniem
positief
geen
negatief
onduidelijk betalings overzichten
21-11-2011 6 / 10 Anoniem
13-11-2011 6 / 10 tim kramer, alphen aan den rijn oplichterij
positief
Heeft zich nog niet voor gedaan, zoveel maak ik geen gebruik van de zorg.
negatief
Elke keer 2 incasso brieven in de zelfde week, met de tekst dat ik nog niet betaald heb. Terwijl de betaal datum nog moet komen. Tevens vind ik de zorg verzekering te duur, aangezien ik jong en fit ben en zelden er gebruik van maak.
12-11-2011 8 / 10 voetman, nieuw vennep zeer goed
positief
Tot nu toe geen klachten en alles snel afgehandeld
negatief
geen
10-11-2011 8 / 10 Saskia, Leiden Goede service en toch nog te duur
positief
Nette telefonische service, leuk kraampakket en snelle declaratie afhandeling
negatief
Toch nog erg duur
10-11-2011 8 / 10 Anoniem prima
positief
Uitgebreide dekking voor de premie.
negatief
geen
10-11-2011 7 / 10 Bakker, Hoorn tot nu toe oke
positief
snelle overmaking declaraties Heldere uitleg aan de telefoon
negatief
Geen
10-11-2011 7 / 10 Desiree Jansen, Hillegom
09-11-2011 8 / 10 Anoniem prima
positief
Snelle betaling declaraties. Snelle antwoorden op vragen,
negatief
geen
09-11-2011 8 / 10 Anoniem Een absolute aanrader
positief
Wanneer ik bel, wordt ik altijd vriendelijk en accuraat te woord gestaan. En als ze iets niet weten, overleggen ze en (indien nodig) bellen ze me terug. Ze houden zich dus altijd aan hun afspraak. Als ik iets niet snap, blijven ze het uitleggen totdat ik het wel snap.
negatief
Geen slechte ervaring, maar ik vind het jammer dat ze nog geen activiteiten in mijn woonomgeving organiseren.
09-11-2011 7 / 10 Anoniem
09-11-2011 6 / 10 E. van Nunen, Zwolle Als prima
positief
Snelle afhandeling declaraties
negatief
Veel te duur!
09-11-2011 9 / 10 A. van Hogezand, Leiderdorp Voortreffelijk.
positief
Altijd alles perfect uitgevoerd. Z+Z heeft in 2011 heel erg veel voor mij moeten betalen. Ik heb 2x kanker gehad, nieuwe hoorapparaten, een nieuwe bril en misschien wordt mijn linkeroog nog dit jaar geopereerd.
negatief
n.v.t.
08-11-2011 8 / 10 H.de Graaf, Hillegom goede ervaringen
positief
Kan makkelijk binnenlopen met een vraag. Declaraties makkelijk inleveren.
negatief
geen
08-11-2011 6 / 10 nvt, nvt redelijk
positief
snelle afhandeling declaraties
negatief
lage dekking alternatieve geneeswijzen
08-11-2011 7 / 10 cees, visser
08-11-2011 6 / 10 Corrie Bogaard, Mijdrecht redelijk
positief
declaraties worden netjes verwerkt en op tijd uitgekeerd
negatief
wij krijgen steeds minder en betalen steeds meer
08-11-2011 7 / 10 Breg, Rijnsburg Oke,maar kan altijd beter.
positief
Ze betalen snel uit.
negatief
Steeds meer betalen,steeds minder vergoedingen.
08-11-2011 6 / 10 Fred, Sassenheim Goed bereikbaar en klantgericht in het contact.
positief
- Prettige klantgerichte service op kantoor in Leiden
negatief
- Onmogelijk eigen pakket samen te stellen. de aanvullende pakketten zijn al door de verzekeraar samengesteld. Je hebt niets te kiezen, in mijn geval heb ik een gezinspakket.
08-11-2011 9 / 10 Anoniem zeer goed
07-11-2011 8 / 10 C.Rijlaarsdam, Hoofddorp goede ervaring
positief
snelle afhandeling financiele zaken en voegoedingen
negatief
Niet te reclemeren kosten specialistische consult voor kortdurende kaakprobleem. na telefonisch overleg met ZZ is dit afgewezen. Er was verwijzing van tandarts maar ZZ ging niet accoord met vrije keuze arts. Zeer lage vergoeding bril/contactlenzen. Het is niet mijn keuze om zeer slechte ogen te hebben waarvoor altijd bril of lenzen noodzakelijk zijn. ( -7 en - ).Hierdoor altijd hoge lasten extra
07-11-2011 7 / 10 Anoniem Ik ben niet van plan over te stappen.
positief
Snelle bereikbaarheid, veel via internet mogelijk.
negatief
Dure pakketten.
07-11-2011 8 / 10 Anoniem goed
07-11-2011 8 / 10 Anoniem goed
positief
geen
negatief
geen
07-11-2011 7 / 10 Anoniem .
positief
.
negatief
.
07-11-2011 6 / 10 Anoniem degelijk maar duur
positief
Nooit problemen gehad... maar ja, ik heb ook nauwelijks kosten gemaakt
negatief
geen , maar ik vind de tandarts dekking beperkt tov de hoge premie
07-11-2011 7 / 10 jannyvanes, Boskoop goed
positief
vriendelijk en deskundig geholpen. Tot nu toe geen klachten.
negatief
geen
07-11-2011 7 / 10 Anoniem
07-11-2011 6 / 10 E.M. Boogmans, Vinkeveen
07-11-2011 8 / 10 Anoniem
07-11-2011 9 / 10 Anoniem prima, geen bijzonderheden. zij werken met de middelen die ze hebben
07-11-2011 8 / 10 Anoniem
positief
Ik ben groot voorstander van duidelijkheid over de kosten van behandelingen. Op de site van Z&Z kan ik precies zien waar ik geweest ben en wat de kosten zijn.
18-02-2011 8 / 10 Anoniem ik krijg wat ik nodig heb.
17-02-2011 1 / 10 Anoniem slecht
positief
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
negatief
wat nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet gewoon rotzooi af te raden
13-01-2011 7 / 10 idith van leeuwen, alphen aan den rijn
07-01-2011 7 / 10 Janssens, Leiden Redelijk goed
17-11-2010 8 / 10 Anoniem
17-11-2010 4 / 10 Anoniem
17-11-2010 6 / 10 Anoniem
17-11-2010 8 / 10 r. neering, amsterdam betrouwbaar attent vrij duur
positief
attente afhandeling communiseren goed vriendelijke medewerkers In de buurt een winkel waar je heen kunt om zaken persoonlijk te besspreken
negatief
Een keer slecht bij scheiding premie van mijn ex bij mij geïnt en veel gedonder om het terug te draaien is niet gelukt Uiteindelijk maar gelaten.
17-11-2010 6 / 10 Anoniem
16-11-2010 10 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 Aerde SW van, Rotterdam
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 6 / 10 Anoniem
16-11-2010 5 / 10 zuijderduijn, noordwijk niet goed naar wat je er voor betaald
negatief
bij liteken correctie herhaalde keren foto op moeten sturen en achteraf de mededeling dat het van overheids wegen niet vergoed mag worden niet eens bekeken door de arts van zz alleen per foto dus houden mij en hun zelf bezig
16-11-2010 4 / 10 Anoniem
16-11-2010 6 / 10 Anoniem
negatief
Erg duur geworden
16-11-2010 7 / 10 Anoniem goed
positief
Heb gelukkig weinig contact met de zorgverzekeraar.
16-11-2010 4 / 10 Anoniem
16-11-2010 10 / 10 Anoniem prima
16-11-2010 6 / 10 Anoniem ok
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
15-11-2010 5 / 10 Anoniem
15-11-2010 6 / 10 richard, den haag niet goed
positief
nvt
negatief
inzake als er problemen zijn gooien ze de aanviullende verzekering weg ebn zit je in een basisverzekering terwijl in dat aanvullende juist de dingen zitten die ik nodig heb ivm me klachten en dat intresseert ze geen reet
15-11-2010 8 / 10 de Graaf, Hillegom prima
positief
De declaraties worden altijd keurig op tijd afgerekend.
negatief
geen
15-11-2010 7 / 10 Anoniem, alphen aan den rijn
positief
snel je geld bij declaratie, goed te woord staan aan bali. Lekker dichtbij(kantoor) met nog dorpse behandeling. Kan nog steeds zaken voor meerde jarige kinderen regelen.
negatief
Zoon moet extra fysio zelf betalen omdat niemand had gezegd dat hij over zijn vergoeding heen was 3x moeten terug komen om 7 tabletten te krijgen omdat deze niet geleverd konden worden omdat dat merk niet beschikbaar was, dat alleen door hun vergoed werd.
14-11-2010 6 / 10 Anoniem prettig
14-11-2010 7 / 10 Anoniem geen problemen gehad en ze zijn behulpzaam
positief
snelle afhandeling declaraties en meedenken met klanten.
14-11-2010 7 / 10 linda, hillegom goed
positief
Ze zijn altijd optijd met betalen en behulpzaam aan de telefoon. Alle kosten worden vaak vergoed alleen de tandarts vergoedingen zijn erg laag. Je kan je er niet extra voor verzekeren. Je moet dan een andere aanvulling kiezen!!
negatief
De tandarts vergoedingen
14-11-2010 9 / 10 Anoniem
14-11-2010 9 / 10 Anoniem
positief
Wij hebben nooit slechte ervaringen ondervonden
13-11-2010 7 / 10 Anoniem
13-11-2010 4 / 10 Anoniem
12-11-2010 9 / 10 Anoniem Prima, werjken snel en accuraat
11-11-2010 8 / 10 Anoniem Goed, snelle afhandeling declaraties
10-11-2010 9 / 10 Anoniem
10-11-2010 7 / 10 h segers, voorhout een goede verzekeraar
10-11-2010 8 / 10 Anoniem goed
positief
goede uitleg aan telefoon,goed geholpen in winkel. Snel me uitbetalen van rekeningen.
10-11-2010 7 / 10 A.J.M.van den Nieuwendijk, Boskoop
09-11-2010 9 / 10 Anoniem Prettig
positief
De enkele keer dat ik contact heb ben ik vriendelijk, snel en deskundig. Het uitbetalen van declaraties is bijna onwaarschijnlijk snel....
08-11-2010 6 / 10 Anoniem
08-11-2010 7 / 10 Arjan Hazenoot, Voorburg
08-11-2010 10 / 10 Claire, Leiden
07-11-2010 7 / 10 Lianne Kool, Lisse goed
positief
In Lisse hebben we een winkel van ze en dat is wel erg prettig. Daar wordt je ook goed geholpen.
negatief
Ze zijn heel duur vind ik, voor wat je vergoed krijgt.
07-11-2010 8 / 10 Jacqueline, Sint-Michielsgestel Goed, snel en duidelijk. Muv zie 6b.
positief
Ze vergoeden Concerta tot 750 Euro per jaar. Erg fijn, aangezien het een duur geneesmiddel is en mijn zoon het momenteel echt nodig heeft.
negatief
Ik belde met de vraag of een behandeling aan mijn spataderen gedekt was. De (jonge) telefoniste zei dat spataderbehandeling toch wel een cosmetische behandeling was. Ik merkte duidelijk dat dit haar eigen mening was. Nadat ik duidelijk maakte dat het voor mij pijnlijk was, die spataders, en dat het mij niet ging om zo mooie benen te krijgen, bond ze in en zei dat ze zo niet kon zeggen of het vergoed zou worden. Dat zou Z&Z pas beslissen als ze een verwijzing van de huisarts hadden. En dat klopt inderdaad, maar ik vond het ongepast dat ze haar mening uitte.
05-11-2010 7 / 10 Anoniem
05-11-2010 9 / 10 Anoniem
04-11-2010 8 / 10 Anoniem, leiden goed
02-11-2010 2 / 10 Roy Pols, Rijswijk (ZH) Zeer slecht
positief
Zie \"Slechte ervaringen\".
negatief
Toen ik in 2008 via mijn werkgever voor slechts € 95,- per maand (inclusief aanvullende!) bij deze maatschappij terecht kon - voorheen altijd bij Azivo geweest - ben ik na het lezen van de alg. voorwaarden direct overgestapt. Maar het lage bedrag leek slechts een lokkertje, want al na drie maanden ging de maandelijkse premie omhoog (dit stond niet in de kleine letters!) naar € 150,- Ik kon bellen, schrijven tot ik purper zag, maar men zei ijskoud dat dit hun policy is en dat er verder niets aan te doen viel. Nadat ik half 2009 mijn baan verloor en de premie niet meer volledig kon betalen, heeft de maatschappij zonder overleg de aanvulling geschrapt en kreeg ik na een halfjaar ineens een brief van de deurwaarder dat de annvullende premie bij de verzekeraar niet betaald was. Ik ben astma-patiënt en moet daarvoor bepaalde medicaties innemen, maar een daarvan werd na dat halfjaar niet meer vergoed. Het was verder niet hun probleem, zo leek het, dat ik de dure en belangrijkste medicijnen van € 175,- niet meer kon betalen. Het zal hun verder allemaal een Zorg zijn en Zekerheid biedt men niet.
01-11-2010 6 / 10 verbeeke, leiden niet slecht
positief
declaraties worden best wel snel afgehandeld
01-11-2010 7 / 10 Anoniem
positief
te weinig focus op holistische geneeskunst dus tochop zoeknaar andere verzekeraar ondanks professionele dienstverlening.
27-10-2010 8 / 10 Anoniem
27-10-2010 5 / 10 Marianne, Alphen aan den Rijn
negatief
In het verleden waren tandartskosten tot € 1000,- gedekt, nu opeens zonder dat ik het weet € 400,-
22-10-2010 7 / 10 Anoniem
20-10-2010 7 / 10 Lia Aartman, Aarlanderveen
positief
declaraties binnen 10dagen binnen
18-10-2010 5 / 10 Anoniem
negatief
enige wat ik nodig heb is een bril, deze word niet vergoed... Ik betaal 100 euro per maand, dat is 1200 en ik gebruik nooit iets.. als ik 1200 euro in mijn la leg, dan kan ik elk jaar een 3 nieuwe brillen kopen....nu geen. kortom voor de gezonde mens is de zorgverzekering een grote oplichting.. tenzij je wat krijgt natuurlijk, maar dan vergoeden ze ook maar de helft.
17-10-2010 7 / 10 Anoniem
17-10-2010 8 / 10 Anoniem
16-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 6 / 10 Anoniem
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 mm
negatief
Toen ik bij deze verzekeing kwam werden mij dingen beloofd die ze later niet waarmaakten.
14-10-2010 1 / 10 dorien, nieuwerkerk a/d ijssel
positief
Geen enkele goede ervaring en stap in 2011 graag over naar een andere zorg maatschappij
negatief
Dacht al overgestapt te zijn maar bleek na 6 maanden toch niet zo te zijn en schrapte zorg en zekerheid al mijn aanvullende verzekeringen met alle gevolgen van dien.
14-10-2010 9 / 10 Anoniem
11-10-2010 9 / 10 Anoniem
positief
Zeer snelle uitbetaling van de declararies
negatief
geen slechte ervaringen
29-09-2010 6 / 10 mw. M. Spanjer, Nieuw-Vennep
negatief
Deze Zorgverzekeraar is niet klantvriendelijk. Voorbeeld: mijn specialist schreef 'n specifiek hulpmiddel voor doch dit werd in eertse instantie niet geaccepteerd (ter vergoeding). Mijn specialist heeft veel moeite moeten doen om de Zorgverzekeraar te overtuigen dat voor mij het hulpmiddel dringend noodzakelijk was. Uiteindelijk zijn zij overstag gegaan maar het heeft nodeloos veel tijd en energie gekost.
27-09-2010 8 / 10 Anoniem
16-09-2010 7 / 10 lisan, Haarlem
positief
vriendelijke mensen ,nette afhandeling
negatief
Een keer was ik vanwege omstandigheden achter met betalen en toen kreeg mijn man een brief dat ik de betalingsafspraak niet na kwam en werd onze verzekering in tweeen gesplitst zodat hij niet onverzekerd rond zou lopen. Onze kinderen bleven echter wel bij mij op de verzekering. Toen ik dat proberende te regelen heeft dat 3 maanden en veel extra/dubbele rekeningen opgeleverd.
07-09-2010 6 / 10 Anoniem
positief
als je rekeningen declareert staat het snel (binnen 2 weken) op je rekening.
negatief
het zorgpakket wordt steeds kleiner terwijl je steeds meer zelf moet betalen.
08-02-2010 6 / 10 Anoniem
negatief
originele nota niet treugsturen. vervolgens vragen of de nota opnieuw ingestuurd kan worden en geen genoegen nemen met een kopie.
07-02-2010 6 / 10 Anoniem
negatief
Heb een aanvullende plusverzekering voor fysiotherapie maar wat blijkt dat geld alleen maar bij chronische ziekten en niet bij bv.een hernia want dat is niet chronisch bij Groene Land krijg je 24x therapie in de basisverzekering bij ZZ maar 9 x
04-02-2010 8 / 10 B. Molsberger, Uithoorn
02-02-2010 6 / 10 Kalwij, Rijsenhout
01-02-2010 7 / 10 Angela, Oegstgeest
positief
De zorgwinkels van Zorg en Zekerheid zijn prettig, zij geven informatie die ik wil. Het is laagdrempelig en prettig om persoonlijk contact te hebben bij persoonlijke vragen.
25-01-2010 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling van declaraties
negatief
Premie wat hoog voor de wat je lage vergoeding van bijv. kronen, brillenglazen
22-01-2010 7 / 10 Anoniem, leidschendam.
positief
oke
negatief
geen
21-01-2010 7 / 10 Anoniem
31-12-2009 8 / 10 A. van der Vis, Aarlanderveen
30-12-2009 8 / 10 Anoniem
30-12-2009 6 / 10 Siesem, Amsterdam
29-12-2009 7 / 10 Petra, noordwijk
positief
Redelijke vergoedingen
negatief
dure polis Niet altijd duidelijk wat er wel verzekerd is
29-12-2009 8 / 10 boers, amsterdam
25-12-2009 7 / 10 Wix, Amsterdam
23-12-2009 7 / 10 Anoniem
23-12-2009 7 / 10 Anoniem
22-12-2009 7 / 10 Anoniem
21-12-2009 6 / 10 Manon, Aalsmeer
positief
redelijk snel met declaraties + internetkorting
negatief
Misschien wat prijzig........
21-12-2009 3 / 10 Anoniem
21-12-2009 6 / 10 Anoniem
21-12-2009 6 / 10 A. Garcia Motos Siezenga, Breukelen
negatief
Ik ben zonder mij op de hoogte gebracht te hebben uit de verzekering zodat ik aardig wat tijd onverzekerd heb rondgelopen!
21-12-2009 5 / 10 Anoniem
20-12-2009 6 / 10 C van Duijn, katwijk a/z
negatief
weinig terug gaaf van brillen
18-12-2009 7 / 10 Sjaak, Hoofddorp
positief
snelle afhandeling declaraties
negatief
wel alles voor bevallen / zwanger zijn maar niet als je een implantaat wil.
16-12-2009 7 / 10 ivonne, waddinxveen
16-12-2009 5 / 10 epping, bodegraven
15-12-2009 7 / 10 Anoniem
15-12-2009 7 / 10 M. Venema, OEGSTGEEST
positief
Goede ervaring, bereikbaar, snel de juiste contacten en afhandeling van declaraties.
negatief
Niet altijd tijdig de wijzigingen verwerkt, later in het lopend kalenderjaar en dan de volledige premie terug alsnog willen laten betalen.
14-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
ze vergoeden erg snel je declararaties
negatief
Vind het wel aan de dure kant
14-12-2009 7 / 10 C. Hage, Amersfoort
14-12-2009 7 / 10 Jolanda Heller, Amstelveen
13-12-2009 9 / 10 A.G.Pijnsse van der Aa, Zwammerdam
positief
Declaraties worden snel gehonoreerd.
negatief
Het is nooit duidelijk welke kosten te declareren zijn. Een taxi besteld door het ziekenhuis na blaasoperatie? Volgens Z&Z niet. Volgens mij wel. Autokosten naar station ( 6 km, geen busvervoer in deze gemeente) voor chemospoeling? Volgens mij wel, volgens Z&Z niet. Trein wordt wel vergoed. Autokosten naar Bleuland Gouda (longemfyseem) volgens mij wel, volgens Z&Z niet.
12-12-2009 8 / 10 Anoniem
12-12-2009 8 / 10 Anoniem
12-12-2009 7 / 10 g.vermeulen, Haarlem
11-12-2009 7 / 10 Anoniem
11-12-2009 6 / 10 Anoniem
11-12-2009 7 / 10 Anoniem
10-12-2009 9 / 10 Robin van Nobelen, Noordwijkerhout
08-12-2009 8 / 10 Jaap Kransse, Maarssen
08-12-2009 7 / 10 crama, leiderdorp
positief
snelle financiele afhandeling
negatief
nieuwe polisbla klopt niet t.o.v. de site, nu al 4 nieuw polisbladen, nr 5 komt eraan, een chaos
08-12-2009 7 / 10 Marjan Arnou, Alphen aan den Rijn
negatief
geen gvs vergoeding
08-12-2009 7 / 10 Anoniem
07-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling van declaraties
negatief
geen
07-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
problemen worden keurig op gelost. je word terug gebeld. komen hun afspraken na
negatief
eigenlijk niet..baal alleen dat ik in 2010 €10.-meer moet betalen per mnd omdat ik bij de verz.blijf. kan beter overstappen naar een ander is goedkoper.
07-12-2009 8 / 10 Anoniem
06-12-2009 1 / 10 Anoniem
06-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snel contact per telefoon
negatief
heb geen slechte ervaring
06-12-2009 6 / 10 J. L. de Looff, Putten
positief
Ik hoor nooit wat van ze
negatief
Declaraties duren toch wel lang Adreswijziging niet doorgevoerd waardoor deurwaarder aan de deur stond.
04-12-2009 7 / 10 J Hofman, Rijsenhout
positief
de decleratie worden netjes en snel agehandeld
negatief
heb ik niet
04-12-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
afspraken niet na komen en verkeerde voorlichtingen
03-12-2009 6 / 10 Anoniem
03-12-2009 4 / 10 Anne, Den Haag
positief
Geen lange telefonische wachttijden
negatief
Aanmaningen zonder datum met onduidelijk beschreven wat precies is betaald (dit om verwarring te creeren), achterliggende 'snikie' berekeningen waarop lijkt dat je een achterstand hebt. Creeren van verwarring zodat meer betaald wordt dan nodig. Klantenservice heel onvriendelijk in toon als je hierover belt en zegt dat je geen achterstand hebt moet je met bewijs komen of wordt er gezegd dat je geen kenmerknummer hebt vermeld. Maar als je hierop antwoord dat ze de geinde bedragen (zowel met of zonder kenmerknummer) van een klant met 1 verzekering ook niet vermelden dan komen ze met andere redenen. Maw let altijd op nota's wat ze achterliggend verrekend hebben en de datum en bedrag van je betalingen. Soms zijn ze 'per ongeluk' geneigd om volledig betaalde bedragen te verminderen.
03-12-2009 8 / 10 M van der Stelt
negatief
Ik vind het een slechte zaak dat de natuurgeneeskunde als Colontherapie niet vergoed word.
02-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle reactie op vragen e-mail
02-12-2009 6 / 10 Marjo van Oosten, Noordwijk
positief
snelle afhandeling declaraties
negatief
beperkte vergoedong tandarts/ lenzen
01-12-2009 7 / 10 Anoniem
30-11-2009 5 / 10 Anoniem
29-11-2009 8 / 10 Anoniem
28-11-2009 6 / 10 smit, zoeterwoude
28-11-2009 8 / 10 Bernadette Bosman, aalsmeer
positief
alles wordt snel en correct afgehandeld
negatief
geen
28-11-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
geen slechte ervaringen vraag me alleen af of het goedkoper kan
28-11-2009 6 / 10 J. de Geus, Leidschendam
positief
Correcte vlotte afhandeling van declaraties.
negatief
Voor de meest voorkomende kosten tw tandart en bril zeer geringe dekking.
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
27-11-2009 7 / 10 Anoniem
27-11-2009 7 / 10 Anoniem
27-11-2009 7 / 10 slooos, leiden
positief
snelle afhandeling declaratie, vriendelijk
27-11-2009 9 / 10 P.J. Zorn, Koekange
positief
M.n. de snelle afhandeling van de declaraties vind ik een zwaartellende goede ervaring.
negatief
De duidelijkheid t.a.v. eigen risico-verrekening vind ik niet optimaal.
27-11-2009 6 / 10 A.J. van Loon, Sassenheim
26-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Direct antwoord opvragen over dekking en goed advies over bij verzekeren voor vakantie
26-11-2009 6 / 10 Anoniem
26-11-2009 5 / 10 Anoniem
26-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Krijg mijn declaraties snel terug
negatief
tot op heden geen vind in het algemeen alle zorgverzekeringen duur
26-11-2009 7 / 10 Anoniem
26-11-2009 8 / 10 A.M. van den Hout, Oegstgeest
positief
goede voorlichting over af te sluiten pakket en snelle afhandeling declaraties
negatief
geen
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling facturen, gratis ehbo voor kinderen infosessie
negatief
te weinig keuzevrijheid in wat je wilt verzekeren
25-11-2009 9 / 10 R. Neuteboom, Alphen aan den Rijn
25-11-2009 5 / 10 Anoniem
positief
Het afgelopen jaar moest ik naar het LUMC voor een operatie. Alles was goed afgestemd en ik heb daarom geen klachten over mijn zorg verzekeraar.
negatief
Tandarts is niet mee verzekerd daar moet ik weer een aanvullende verzekering voor afsluiten
25-11-2009 6 / 10 jeannet freke, katwijk
25-11-2009 6 / 10 Anoniem
25-11-2009 8 / 10 va n der horst, katwijk
positief
goed bereikbaar
negatief
geen kraamhulp meer nodig toch er voor verzekerd
25-11-2009 7 / 10 m.beunder
positief
klant vriedelijk tot nu toe
negatief
geen
25-11-2009 5 / 10 Jerry van Deursen, Haarlem
negatief
trage afhandeling declaraties
24-11-2009 9 / 10 e.walther, zandvoort
positief
altijd de rekeningen vlug behandeld
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
24-11-2009 6 / 10 maijenburg, wilnis
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Marjo van der Schrier, Hillegom
24-11-2009 5 / 10 bella, Alkmaar
negatief
Slechte telefonische informatie
24-11-2009 7 / 10 Doekhie, Almere
positief
Komen afspraken na en zijn optijd met declaraties
negatief
Mutaties worden niet meteen de eerste keer goed verwerkt.Vooral als er binnen een gezin meerdere personen met de zelfde voorletter(s) zijn
24-11-2009 8 / 10 Theo, Hoofddorp
positief
snel een andere chirurg gevonden door zorgbemiddeling
negatief
geen
24-11-2009 8 / 10 van Coeverden, Hoofddorp
positief
Zeer goede en beleefde telefonische adviezen. Snelle reactie op verzoek MRI
negatief
Geen
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 van Dijk, Amstelveen
24-11-2009 8 / 10 W vd Zwaan, Boskoop
positief
Goede en vlotte afwikkeling van declaraties en telefoon
negatief
Geen
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 9 / 10 Cees de Boer, Bathmen
positief
Adequaat reageren en snel handelen, correcte afhandeling
negatief
Geen
24-11-2009 3 / 10 durieux, honselersdijk
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Hoogenboom, Alphen aan den Rijn
positief
Konden advies geven over inwonend kind die onverwachts op stage naar buiteland ging
negatief
De inritante bandjes voordat je een levend persoon aan de lijn krijgt(is verbeterd)
23-11-2009 9 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 Haverkort, Hillegom
positief
Declaraties worden snel verwerkt. Dit is zeer prettig
negatief
n.v.t.
23-11-2009 6 / 10 Martijn Hagendoorn, Den Haag
positief
declaraties worden snel en deskundig afgehandeld.
negatief
prijs/kwaliteit is niet in verhouding
23-11-2009 9 / 10 Paul, Nieuwkoop
positief
Snel alert hulpvaardig duidelijk
negatief
niet altijd compleet met alle vergoedingen. (brillen )
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
dit is gewoon een hele prtettige zorgverzekeraar met een goede service en goed telefonisch bereikbaar.Jammer dat de wat kleinere zorgverzekeraars niet genoemd worden deze hebben vaak een winkel waar mensen met vragen enz terecht kunnen, zeker voor wat oudere mensen is dit vaak vertrouwd. De groote verzekeraars zien deze liever verdwijnen, vooral de grootste willen zijn is in hun ogen belangrijk. Jammer vooral de zorg in ons land moet menselijk blijven.
23-11-2009 7 / 10 Mayke Beijk, Sassenheim
23-11-2009 8 / 10 J.J. Verlaan, Bodegraven
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling declaraties
negatief
Geen adequate afhandeling bij vragen/klachten.
23-11-2009 8 / 10 IJnte Hofstede, Oud Ade
positief
geen klachten
negatief
brochure 2010 is niet duidelijk genoeg, o.a. over de verschillen in leeftijd - kinderen tot 18j en ouderen. Er wordt geen melding gemaakt van de vergoedingen in 2010 van de diverse hulpmiddelen. Aanvullenbde verzekering te beperkt.
22-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Mijn vragen werden tot heden na tevredenheid beantwoord
negatief
Heb ik niet gehad
22-11-2009 6 / 10 ---- ---, ---
positief
snel antwoord, bij ongecompliseerde vragen,
negatief
voor declaraties in de homeopatische geneeswijze zijn ze niet thuis. Voor bv steunzolen en optiek alleen verwijzing naar Leidse bedrijven, terwijl ze ook aanwezig zijn in mijn woonplaats. Is heel handig als de bril bv even recht gezet moet, dus wordt er in mijn woonplaats gekocht, met als gevolg restitutie op glazen en monturen gekocht in mijn woonplaats is miniem. etc. etc
22-11-2009 6 / 10 Anoniem
22-11-2009 7 / 10 Anoniem
21-11-2009 7 / 10 Bongaerts, Hoofddorp
21-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
declaraties, geen problemen gehad
negatief
Fysiotherapie binnen ziekenhuis: net gezien als fysiotherapie maar als ziekenhuiskosten: eigen risicobedrag
21-11-2009 9 / 10 guuswesterhof, Leiden
20-11-2009 6 / 10 Pam van Eijk, Haarlem
negatief
te veel zaken worden slechts % vergoed, Anderen betalen 100 % tot een max van...
20-11-2009 8 / 10 Anoniem
20-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
de afhandeling van declaraties is perfect. Binnen een zeer korte tijd vind de afhandeling plaats
negatief
volgens mij wel relatief duur
19-11-2009 7 / 10 J.C.Haasnoot, Katwijk aan Zee
positief
declaraties worden snel behandeld en uitbetaald. wanneer de declaratienota in de brievenbus valt is het bedrag al op je rekening gestort
19-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
gedane toezegging niet nagekomen,niemand weet er meer van...
19-11-2009 8 / 10 bos, amstelveen
positief
als je telefonisch iets vraagt wordt je heel goed gehopen
18-11-2009 5 / 10 Anoniem
17-11-2009 8 / 10 Wintjens, Den Haag
positief
Ongeluk gehad in het buitenland snel alles goed geregeld
17-11-2009 7 / 10 Anoniem
16-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
komt afspraken zeer goed na betaalt zeer snel is klantvriendelijk
16-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling
negatief
nvt
16-11-2009 8 / 10 Anoniem
15-11-2009 8 / 10 Anoniem
14-11-2009 7 / 10 E.H. de Vries, Alphen aan den Rijn
13-11-2009 7 / 10 r.Onkenhout, Oude Pekela
13-11-2009 4 / 10 frans seijsener, sassenheim
negatief
1.partner vanaf 2-6 meeverzekerd,is ook schriftelijk bevestigd. moeten toch met terugwerkende kracht vanaf 1-1 premie betalen. dus betalen voor niet geleverde diensten! 2. geen antwoord op mailtjes krijgen
11-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 6 / 10 j.vooys, Katwijk aan Zee
negatief
ik kan niet begrijpen waarom ik moet betalen voor kraam en of baby hulp.ik ben bijna 60 jaar
11-11-2009 5 / 10 H.W. de Jong, Amsterdam
11-11-2009 7 / 10 Eva, Warmond
11-11-2009 2 / 10 Anoniem
positief
die heb ik dus niet
negatief
telefonisch onfatsoenlijk behandeld, lange wachttijd, afhandeling declaratie slordig en laat, geen goede service, onduidelijkheden over de dekking van bepaalde zorgverlening
11-11-2009 8 / 10 Arie, Almere
11-11-2009 7 / 10 a te velde, almere
positief
vriendelijk aan de telefoon.prima uitleg. tevreden
negatief
geen slechte ervaringen.
11-11-2009 7 / 10 G. van Iterson, Voorhout
positief
uitbetalingstermijn declaraties
11-11-2009 8 / 10 A.Koningen, Aalsmeer
11-11-2009 9 / 10 DEVELING, lEIDEN
11-11-2009 7 / 10 Anoniem, amstelveen
positief
Afhandelen declaraties
negatief
nog geen
10-11-2009 8 / 10 Anoniem
10-11-2009 7 / 10 Anoniem
08-11-2009 7 / 10 W.Tax, Voorschoten
positief
Correcte afhandeling declaraties.
07-11-2009 8 / 10 Henny de Graaf, Hillegom
positief
declaraties worden snel behandeld en afgerekend
negatief
geen
07-11-2009 6 / 10 Knols J.A.T., MEERSSEN
negatief
In Maart ll. zond VGZ een aanmaning tot betaling van € 99,00 van een factuur die openstond van Febuari 2007. bleek misverstand
07-11-2009 6 / 10 Anoniem
06-11-2009 7 / 10 Crama, Leiderdorp
06-11-2009 5 / 10 Anoniem
06-11-2009 8 / 10 a zweistra, katwijk
06-11-2009 8 / 10 Nathalie Moor, Katwijk
06-11-2009 8 / 10 Anoniem
06-11-2009 8 / 10 HJ de Vos, Rijnsaterwoude
06-11-2009 8 / 10 Scholtes, Uden
06-11-2009 7 / 10 Anoniem
06-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
klacht goed afgehandeld
negatief
ondeskundig personeel aan de telefoon
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Declaraties aan hen gestuurd krijg je snel terug.
negatief
Het bericht over mijn eigen bijdrage over 2008 (die ik aan hen terug moest betalen) kreeg ik pas eind augustus 2009. Toen had ik er al helemaal niet meer op gerekend...
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
05-11-2009 6 / 10 Jeroen Bakker, Alphen aan den Rijn
positief
Nog geen goede ervaringen gehad met deze verzekerings maatschappij.
negatief
Dat ik er nu wel achter ben dat het een stuk goedkoper kan, aangezien ik alleen me tandheelkunde vergoed wil hebben.
05-11-2009 6 / 10 Anoniem
05-11-2009 9 / 10 Anoniem
05-11-2009 6 / 10 Anoniem
05-11-2009 8 / 10 Chr. Th. Zwetsloot, Warmond
positief
vlotte betalingen, goede hulp bij wachtlijstbemiddeling
negatief
heb ik niet gehad
05-11-2009 8 / 10 K.Rijlaarsdam, Hoofddorp
positief
Zorg en Zekerheid heeft heir in Hoofddorp een eigen kantoor waar je heel vriendelijk woord geholpen
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Er rijdt een kantoorauto in ons dorp. Het kantoor in Katwijk is prima.
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
05-11-2009 1 / 10 Anoniem
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
05-11-2009 10 / 10 Anoniem
04-11-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
maar €600.00 p/j voor alternatieve behandelingen bij de duurste aanvullende vezekering
04-11-2009 6 / 10 Anoniem, Leiden
04-11-2009 6 / 10 Anoniem, Maartensdijk
04-11-2009 7 / 10 Anoniem
04-11-2009 6 / 10 Anoniem, Amstelveen
positief
Snelle uitbetaling van declaratie
negatief
Aanvankelijk kon declaratie van mondhygieniste niet gedeclareerd worden, later wel
04-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
goede bereikbaatheid, bijzonder snelle afhandeling van declaraties
negatief
voor een top verzekering zou er een coulantere vergoeding tegenover kunnen staan
04-11-2009 7 / 10 Yvonne, Lisse
positief
goede ervaringen m.b.t. mailen, telefoneren en de zorgwinkel in woonplaats, duidelijke uitleg.
negatief
Geen slechte ervaringen, mijn bedenkingen zijn van algemene aard, te veel premie betalen, te weinig vergoedingen en geen aanmelding bij CAK voor vergoeding chronische zieken, maar dat is vanuit de regereing zo geregeld, schande, was het ziekenfonds maar weer terug.
04-11-2009 8 / 10 ria heinsbergen, oegstgeest
positief
alles word keurig behandeld
negatief
heb ik niet te melden
04-11-2009 7 / 10 Anoniem
04-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
tandarts vergoeding niet 100% gedekt en staat niet duidelijk in de voorwaarden. Nog enkele medicijnen niet 100% vergoed.
04-11-2009 5 / 10 j.van es, boskoop
positief
vriendelijk maar niet heel deskundig
04-11-2009 7 / 10 Kirvis, Utrecht
04-11-2009 6 / 10 G.carlo, leiden
04-11-2009 6 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 RTC de Vos, Waddinxveen
positief
Je wordt tijdig en zeer correct behandeld. Zowel telefonisch als ook schriftelijk. Is snel met uitbetalen.
negatief
Persoonlijk vind ik daarbij dat de vergoedingen bij de aanvullende verzekeringen wel wat ruimer zouden mogen zijn.
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 7 / 10 M.ter Beek, Almere
31-10-2009 7 / 10 Anoniem
30-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle antwoorden via de mail.
30-10-2009 8 / 10 Anoniem
30-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 7 / 10 E.M. Boogmans, Vinkeveen
29-10-2009 10 / 10 w..maasland, Broek in Waterland
positief
Goed bereikbaar, deskundige afhandeling, vriendelijke mensen, empathie
negatief
Geen
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 piet koot, nieuw vennep
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
te weinig dekking voor homeopatische middelen, ondanks uitgebreide polis
29-10-2009 8 / 10 vd Plas, Voorhout
positief
snelle afhandeling declaraties, vriendelijke service , goede kennis bij telefonisch contact.
negatief
heb tot op heden nog geen slechte ervaringen
29-10-2009 7 / 10 A.van Duijn, Leimuiden
29-10-2009 7 / 10 kafaie, Leidschendam
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 4 / 10 Martin de M, Rijnsburg
positief
Inderdaad vorig jaar een offerte aangevraagd bij een andere Zorgverzekeraar, maar daar helaas NOOIT iets van gehoord. Puur en alleen omdat er een kantoor van de huidige verzekeraar om de hoek zit, hier nog klant. Tevens maakt het toch niet uit, iedereen is even duur en heeft hetzelfde lage niveau van deskundigheid en service.
28-10-2009 8 / 10 Th de Lange, Amstelveen
28-10-2009 7 / 10 Jantien, Ede
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 4 / 10 Anoniem
positief
Door mij ingediende nota's worden redelijk snel betaald.
negatief
Na 1,5 jaar moet ik mijn no claim terugbetalen omdat er nog een rekening van een jaar oud betaald moet worden !! Geen stijl na zoveel tijd in dit computer tijdperk.
28-10-2009 8 / 10 c. lenderink, alphen aan de rijn
28-10-2009 9 / 10 Anoniem
positief
declaraties worden altijd snel betaald
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 9 / 10 a.boerman, capelle ad ijssel
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 A.E.R.A.Abouzeid, Amstelveen
25-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle betaling
negatief
slechte vergoeding voor bril en lenzen
23-10-2009 8 / 10 J.Sirag, Oegstgeest
positief
met name zeer goede dekking/inhoud pakket afhandeling declaraties redelijk snel
negatief
eigenlijk geen
21-10-2009 8 / 10 CJ Stoekenbroek, Rotterdam
positief
gaat prima, hoef alleen bonnetjes op te sturen en krijg geld zo terug met brief uitleg.
negatief
heb ik eigenlijk niet
21-10-2009 9 / 10 Theo, Amstelveen
positief
alle kontakten die ik heb gehad met de medewerkers van ZZ ,waren goed ,en personeel vriendelijk,en duidelijk.
21-10-2009 8 / 10 Anoniem
21-10-2009 7 / 10 M. Venema, OEGSTGEEST
21-10-2009 8 / 10 Arie
01-01-1970 7 / 10 Anoniem