AnderZorg Waardering
Direct
afsluiten

Zorgverzekeraar AnderZorg | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van AnderZorg. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van AnderZorg? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis AnderZorg afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Basis (natura) €1224 / per jaar Vraag aan
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Basis Vraag aan
Aanvullende verzekering Buitenland Werelddekking Vraag aan
Tandartsverzekering Tand 75%€ 250 Vraag aan
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

AnderZorg is beoordeeld door 567 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

04-12-2012 7 / 10 a groot zevert, beltrum
positief
geen problemen
22-11-2012 6 / 10 phc, stolwijk
20-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Goede bereikbaarheid. Heldere informatievoorziening. Goedkoopst.
negatief
Beperkt pakket.
19-11-2012 6 / 10 Th Wilmsen, Schijndel
16-11-2012 6 / 10 Astrid, Hillegom
positief
Prijs is goedkoop (nou ja alles is te duur) chat is makkelijk (beter als bellen)
negatief
er worden teveel dingen uit het pakket gehaald zoals kronen van de tandarts en de tandarts dekking is te weinig
15-11-2012 8 / 10 Henning Orthofer, Baarn
positief
digitale verwerking nota\'s
negatief
nvt
15-11-2012 8 / 10 N.B.V., Drunen
positief
Foutloos behandeling van de declaraties en snelle uitbetalingen .
negatief
Geen
14-11-2012 7 / 10 Anoniem
12-11-2012 10 / 10 A.J. van der Werke, Burgh-Haamstede
positief
Gewoon tevreden
negatief
geen
11-11-2012 7 / 10 Anoniem
11-11-2012 8 / 10 D.van Beilen, Rotterdam
positief
Heldere website,duidelijke informatie
negatief
n.v.t.
11-11-2012 8 / 10 v woudenberg, renkum
positief
nette afwerking
negatief
Niet van toepassing
09-11-2012 6 / 10 Anoniem
09-11-2012 7 / 10 Anoniem
09-11-2012 9 / 10 Ruben, Tubbergen
positief
snel bereikbaar via chat, wanneer het mij uitkomt, declaraties gaan rechtstreeks, eigen risico krijg ik nota. vragen worden snel en doeltreffende beantwoord, geen poespas, snel, zakelijk en voor mij prettig.
negatief
bij aanmelding kind, was niet goedgegaan, echter doordat ik de chat had opgeslagen, en weer doorgemaild naar anderzorg, was het de 2e keer direct geregeld.
08-11-2012 7 / 10 klaassen, amersfoort
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
08-11-2012 5 / 10 Leonie le Doux, Ede ( Gld)
positief
gelukkig makkelijk te bereiken, en dus weet je waar je aan toe bent.
negatief
veranderingen van hun zelf worden niet direkt gecommuniceerd,
08-11-2012 1 / 10 Anoniem
positief
ik zie geen af schriften van het verbruik van de medicijnen en ik vind dat er een maand afrekening moet zijn
08-11-2012 7 / 10 Alice Bakker, Amsterdam
08-11-2012 5 / 10 Anoniem
positief
Is gewoon summier.Weinig zorg nodig,dan geen opmerkingen.
negatief
Ik heb weinig slechte ervaringen.Maar ik declareer ook weinig. Maar op gebied van tandzorg kan de communicatie veel beter. Ik ontvang enorme nota\'s voor behandelingen van de tandarts sinds de vrije tandarts tarieven.
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 A. Wolters, Maassluis
positief
Vragen via mail worden snel beantwoord
negatief
Incassering premies heeft een poosje niet goed gelopen
07-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
Alles wordt vlot afgehandeld. Heb er zelf geen omkijken naar.
negatief
Geen.
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
-
negatief
-
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
negatief
vragen via chat worden verkeerd beantwoord, er wordt gewoon gezegd dat iets kan/mag en dan krijg je ineens een rekening.
07-11-2012 6 / 10 marijke, nootdorp
positief
de prijs
negatief
niet alles wordt vergoed, maar ik weet niet of dit komt door het soort verzekering of door beslissingen die in den Haag zijn genomen.
07-11-2012 5 / 10 K. Bolano, Diemen
positief
GEEN
negatief
GEEN
07-11-2012 8 / 10 Oosterwijk, Meeden
positief
Tot nu toe nog geen problemen ondervonden. Het is altijd maar afwachten als je bij de tandarts bent geweest of er nog een rekening komt. Wel een keer bij Trias verzekering voor de tandarts veel moeten bij betalen 1200 euro voor wortelkanaal behandeling. Antwoord ja helaas zit niet meer in het pakket van u. Je hebt geen keus betalen maar. Daar heb ik van geleerd. daarom extra verzekerd bij anderzorg.
negatief
Geen goede informatie over het verzekerd bedrag, Tot hoe zo,n bedrag ben ik verzekerd.? En de eigen bijdrage het liefst een beetje verdeeld over het jaar. Niet alles factureren dat maakt het voor de mensen wat betaalbaar.
07-11-2012 8 / 10 Piet van den Bosch, Leiderdorp
positief
Goede korte antwoorden op m,n vragen.
negatief
niet
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Prijs is natuurlijk zeer gunstig
negatief
Afhandeling van zaken is slecht, service is slecht en het lijkt alsof er onvoldoende kennis is. Informatie ook niet altijd goed !
07-11-2012 7 / 10 Floris, Den Haag
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Geen idee
negatief
neen
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Bij vragen altijd vriendelijk en behulpzaam
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 Jaap van der Heiden, Elst
positief
snel, accuraat en gemakkelijk bereikbaar, als je van internet houdt
07-11-2012 8 / 10 zorgje, zorgstad
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
negatief
gezeur over declaraties die men uiteindelijk wel vergoedde
07-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
Contacten en declaraties via Internet. Perfect
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem, Anoniem
positief
Prima dekking, snelle afhandeling, prettig en snel contact
negatief
Jammer dat AnderZorg alleen per mail bereikbaar is. Persoonlijk contact stel ik toch meer op prijs
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Ik heb (gelukkig) geen dokterservaringen dus ik kijk alleen naar de hoogte van de premie van de verzekeraar en die is bij Anderzorg het laagst.
negatief
Geen.
07-11-2012 8 / 10 ouwerkerk, bodegraven
07-11-2012 7 / 10 n.luijks, amsterdam
positief
veel via internet
negatief
het is vruj duur om te bellen
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Gerda, Almkerk
positief
digitaal declaraties verzenden gaat goed snelle afwerking declaraties minder dure zorgverzekeraar
negatief
geen
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Declaraties van bijna een jaar oud worden netjes afgehandeld, gelijk aan nieuwe declaraties. Er zit een overzicht bij met de reden waarom iets niet (volledig) wordt vergoed.
negatief
n.v.t.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Geen ervaringen, ik ben nooit ziek!
negatief
zie vraag 7a
07-11-2012 9 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Edward de Vries, Leiden
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
positief
Heb er geen ervaring mee, betaal alleen maandelijkse premie en maak praktisch geen gebruik van de verzekerde diensten!
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Bruggeman, Houten
positief
Weinig mee te maken gehad, kan dus geen juist oordeel geven.
negatief
nvt
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
geen
negatief
geen
07-11-2012 4 / 10 Armand Gonzalez, Rotterdam
positief
Niet
negatief
Procedure bij rechtbank vanwege achterstand in betaling die reeds maanden was betaald. Admin is chaos en common sense functioneert niet bij customer service en klachtenafhandeling
07-11-2012 8 / 10 Henk Kral, Eenrum
positief
Online declareren gaat makkelijk, uitbetaling gaat snel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
negatief
n.v.t.
06-11-2012 9 / 10 M.H, Castricum
positief
Prima verzekering, goedkoop wat dekking betreft, duidelijke site prima afhandeling nota\'s. Je kunt bijhouden en inzien wat er en door wie gedeclareerd is als je inlogt. Niets op aan te merken. Als 60+ er aanvullend pakket Jong genomen, kan dus gewoon. Hier zit de tandarts beperkt bij in, voldoende, mondhygieniste, vullingen, controles, verdovingen, wortelkanaalbehandeling tegen voordelig tarief
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 5 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 paul jansen, puttershoek
positief
duidlijkheid
negatief
inloggen op hun website
06-11-2012 8 / 10 JANSEN, HEILIGERLEE
06-11-2012 7 / 10 Jan, Groningern
positief
Geen idee ik spreek ze nooit
negatief
Idem
06-11-2012 8 / 10 J.v.d.Berg, Breda
positief
correcte en snelle afwikkeling
negatief
nvt
06-11-2012 9 / 10 G.Zonneveld, Zeewolde
positief
Is correct
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 ERIC HARDER, GRONINGEN
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
nvt
negatief
nvt
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling en goede reactie op vragen
negatief
weinig vergoeding voor tandarts
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 c.werbata, amsterdam
positief
ben gezond en maak weinig tot bijna geen gebruik van. kan dus niet goed oordelen. pratische vragen via mail worden zeer vlot beantwoord.
negatief
geen tot nu.
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
positief
excuusbrief n.a.v slechte ervaringen 1.
negatief
- ein aug 2012 komt er nog een rekening over 2011 omdat mijn eigen risico nog niet was verbruikt! en dan ook nog eens heel snel moeten betalen in de vakantietijd. - weinig dekking in de tandartsen extra mopdule
06-11-2012 5 / 10 Anoniem
06-11-2012 9 / 10 E, P
positief
heb maar 1 keer een declaratie ingediend
negatief
heb ik tot nu toe niet
06-11-2012 8 / 10 Berman, Hoogeveen
06-11-2012 9 / 10 l, norg
positief
via mail of chatten prima bereikbaar en declaraties worden rechtstreeks betaald aan zorgverlener.
negatief
over prijsverschillen van meer dan 200 % van dezelfde medicijnen in 3 maanden tijd komt geen uitleg
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anita, Weelde Statie
positief
ik ben grensarbeider en heb gekozen voor de laagste basisverzekering en neem zorg af in BElgie dus heb ik weinig met declaraties te maken
06-11-2012 8 / 10 eric, voorschoten
positief
geen bijzonderheden
negatief
geen bijzonderheden
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Goede adequate afhandeling voor een zeer scherpe prijs
negatief
geen slechte ervaringen
06-11-2012 6 / 10 H. Kleiker, Veenhuizen
positief
afhandeling van zaken betreffende ernstig ziek zijn
negatief
heb ik nog niet meegemaakt
06-11-2012 6 / 10 w de bruin, apeldoorn
positief
alles wat ik had is goed afgehandeld
negatief
mis communicatie van opzegging,maar nu weer oke
06-11-2012 8 / 10 Bijl, Almere
06-11-2012 10 / 10 Joop Wolters, Gassel
positief
Tot op heden geen enkel probleem, maar ik ben benieuwd of de nieuwe medicijnen nu ook goedkoper zijn. Zo niet dan verander ik zeker.
negatief
geen
06-11-2012 6 / 10 A. Tehanchi, Amsterdam
positief
Er kan goed via internet chatten of via mail een vraag stellen.
negatief
Je ontvangt verschillende antwoorden van medewerkers via mail. Bellen is te duur. Ik wilde een klacht indienen en verzenden via de site van Anderzorg maar er was een bug in hun systeem. Ik moest dit probleem melden maar ze waren te traag om iets laten recht te zetten.
06-11-2012 5 / 10 marie, rotterdam
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 5 / 10 Jon, Roden
06-11-2012 6 / 10 fest, nijmegen
06-11-2012 8 / 10 B. Relleke, Vianen NB.
positief
Geen
negatief
Geen
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Er is nog geen enkele fout gemaakt! Alles wordt vlot afgehandeld.
negatief
Geen slechte ervaringen.
06-11-2012 9 / 10 Hartman, Alphen Ad rijn
positief
Doen wat ze zeggen
negatief
Heb ik niet
06-11-2012 8 / 10 Tol-Entius, Blokker
positief
goed behulpzaam bij bepaalde diensten
negatief
geen
06-11-2012 8 / 10 hg baartman, baak
06-11-2012 7 / 10 R. Groenendijk, Boskoop
06-11-2012 10 / 10 H.g.j.Geertsema, Geldrop
positief
Goed
negatief
Geen
06-11-2012 2 / 10 Sing, Amsterdam
positief
GEEN!!!!!!!
negatief
Buitenlandse tandarts nota (was in Engels) ingediend, moest op eigen kosten in Nederlands laten vetalen. Met nadrukkelijke vermelding dat \'t niets over een eventuele uitbetaling zegt.
06-11-2012 8 / 10 eenink, zelhem
06-11-2012 5 / 10 Anoniem
03-11-2012 8 / 10 I. van Tuijl, Harderwijk
positief
Makkelijk declaratie aanbieden via website, vlot overmaken van de declaratie, snel en makkelijk via website een regeling kunnen maken voor het eigen risico
negatief
Zou zelf het aanvullende pakket in willen vullen, kraamzorg eruit en dan bijvoorbeeld meer fysiotherapie erin.
31-10-2012 7 / 10 A. Jacobs, Duiven
positief
?
negatief
werd een beetje als een klein kind behandeld toen ik pas geleden ze voor het eerst belde. Onduidelijke declaraties betreffende eigen bijdrage
31-10-2012 9 / 10 JE van Dijk, Hierden
30-10-2012 7 / 10 Anoniem
30-10-2012 7 / 10 Nicole van den Bemt, Arendonk
positief
geen ervaring. we hebben puur uit wettelijke verpliching de verzekering.
negatief
geen
29-10-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Geen.
negatief
Beperkte dekking aanvullende verzekeringen zijn erg duur en vergoed bijna niets extra\'s.
28-10-2012 9 / 10 Willem van Diest
28-10-2012 7 / 10 Anja de Rooij, Sliedrecht
positief
Prijs van de basis verzekering is het laagst
negatief
Moeilijk contact. alles via online
28-10-2012 7 / 10 28 oktober, Helmond
positief
snelle reactie op declaraties,
negatief
geen heldere communicatie over veranderingen van dekking van jaar tot jaar
28-10-2012 7 / 10 Wil van waveren, Hoofddorp
positief
Ik heb een verbrijzelde voet gehad met alle gevolgen van dien. Alles werd heel goed geregeld met de tegenpartij. Tandartskosten krijg ik snel vergoed.
28-10-2012 7 / 10 E. de Jager, Kerkdriel
positief
Relatief weinig gedoe en geen fouten.
negatief
Toegevoegde waarde gering.
27-10-2012 8 / 10 Ron van der Tol, Houten
positief
Heb niet veel contact gehad met Anderzorg. Dus weinig problemen.
negatief
Zoals hierboven
26-10-2012 9 / 10 ------, Lelystad
positief
Ik kan eigenlijk niets negatiefs benoemen.
negatief
heb ik niet.
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Lage prijs!
26-10-2012 7 / 10 Reinders, Utrecht
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 M.M.G. Zeijlemaker, Amsterdam
26-10-2012 8 / 10 H.Berends, Marum
26-10-2012 8 / 10 C.B. van der Werke e.o......, Son
positief
korrekte afwikkeling (de enkele keer dat er buiten het \' automatische\' circuit wordt gedeklareerd
negatief
geen
26-10-2012 8 / 10 A.S. van der Wal, Leiderdorp
26-10-2012 4 / 10 Anoniem
positief
bereikbaarheid is goed
negatief
hele slechte dekking van tandartshandelingen ondanks aanvullende verzekering
26-10-2012 7 / 10 boonstra, de rijp
26-10-2012 8 / 10 Willem, Alkmaar
positief
Alle zorg wordt door de aanbieders direct verrekend met de zorgverzekeraar, die vervolgens het eigen risico en verdere te vergoeden kosten met mij, verzekerde, middels acceptgiro\'s verrekent.
negatief
Soms duurt verrekening eigen risico erg lang; (bijna) een jaar of langer.
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
makkelijk bereikbaar, chatten is handig
negatief
Ik heb er last van gehad dat de aanvullende verzekering met € 100 gedaald is
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
relatief voordelig, veel via internet
negatief
als er iets mis/onduidelijk is met een nota krijg je geen duidelijkheid
26-10-2012 8 / 10 J.J.Stam, Hoevelaken
positief
ik heb alleen contact middels e-mail, omdat ik niet wil betalen voor een telefoongesprek over een vraag omtrent polisvoorwaarden.Een e-mail wordt correct beantwoord na enkele dagen.
negatief
geen enkel probleem
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Geen commentaar.
negatief
Geen commentaar.
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Snelle en makkelijker manier van declareren.
negatief
I
26-10-2012 8 / 10 Theo, Hoofddorp
positief
snelle uitbetaling declaraties
negatief
geen
26-10-2012 7 / 10 Jeannie, Sint Oedenrode
positief
vriendelijk personeel, declaratie vlug vergoed
negatief
personeel is niet 100% op de hoogte van de vergoedingen, steeds minder verzekerd voor steeds meer geld
26-10-2012 10 / 10 Zonnenberg, Hoogezand
positief
Dit is een Internet verzekeraar, alles gaat altijd prima.
negatief
Geen.
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
goedkoop
negatief
beperkte dekking (oa vaccinaties, lenzen etc)
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling, bijna alles via internet te regelen.
negatief
Geen.
26-10-2012 8 / 10 H.Niemeijer, Musselkanaal
26-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 9 / 10 Anoniem
26-10-2012 6 / 10 Anoniem
26-10-2012 8 / 10 H.L. van Kesteren, Amsterdam
positief
Geen goede ervaringen
negatief
Geen slechte ervaringen
26-10-2012 1 / 10 Anoniem
negatief
premies worden iedere maand via domicilie op tijd betaald, krijg steeds brieven met aanmaningen dat er te weinig betaald is, heb al via mail en brief verschillende keren al de bankuitreksels doorgestuurd waarop duidelijk te zien is wat en wanneer er betaald is.Krijg nog steeds iedere maand brief met dreigingen van een deurwaarder, scheur ze nu gewoon kapot, maar vind deze manier van werken absoluut niet kunnen.
26-10-2012 8 / 10 Hans Asscheman, Wassenaar
positief
Ik heb ze nog nooit nodig gehad gelukkig. Prijs is de beste
negatief
Ik heb ze nog nooit nodig gehad gelukkig
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 WCN de Kok, Tilburg
positief
doet gewoon waarvoor ik premie betaal
negatief
tot op heden geen
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
25-10-2012 9 / 10 NJN, Winterswijk
positief
Prima verzekeraar als je weet wat je wilt en waarvoor je je wenst te verzekeren.
negatief
Tot nu toe geen.
25-10-2012 5 / 10 Pietje Puk, Poepelsbroek
positief
Geen ervaringen.
negatief
Idem.
25-10-2012 7 / 10 Anoniem, g
25-10-2012 8 / 10 Nijdeken, Haaksbergen
positief
geen ervaring met declaraties!
negatief
Geen ervaringen.
25-10-2012 7 / 10 Joyce Sewalt, Amersfoort
positief
Altijd correct snel met declaratie
25-10-2012 5 / 10 Anoniem
negatief
Traag met het beantwoorden van vragen. Gebrekkige overzichten
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 9 / 10 wiel bours, maasbracht
positief
niet te duur nog geen klachten gehad
negatief
n.v.t
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
25-10-2012 6 / 10 marge, Amsterdam
25-10-2012 8 / 10 Jan Weener, Meppel
positief
weinig problemen, snelle uitbetalingen
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
goedkoop
negatief
lopen dingen langs mekaar heen
25-10-2012 10 / 10 Jan van Gorselen, Amsterdam
positief
Alles ervaar ik als tot in de puntjes verzorgd.
negatief
Geen enkele slechte ervaring.
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
positief
snelle (chat)service mogelijkheden op vragen
19-11-2011 10 / 10 hoffers, puttershoek prima in orde
positief
ik werk alles online af en kan gelijk vragen stellen via chat afhandeling van de gemaakte kosten zijn altijd op tijd en prima in orde
negatief
geen
15-11-2011 7 / 10 Brand, Heiloo redelijk, als er geen moeilijke vragen zijn
positief
nooit problemen met declaraties
negatief
moeilijk om antwoord op een vraag te krijgen
13-11-2011 6 / 10 Anoniem 6
negatief
ze bedrijven koppelverkoop. Ze wensen dat ik de medicijnen afneem bij een internetapotheek. Ik wens zelf mijn keuzen in te vullen. Een zorgverzekeraar verzekert en bepaalt niet waar ik mijn zorg afneem.
13-11-2011 7 / 10 Beumer, Den-Haag tot nu erg tevreden!
12-11-2011 7 / 10 Anoniem
11-11-2011 7 / 10 Tony, Spijkenisse
positief
Scherp en lage oremie t.o.v. andere verzekeraars, met dezelfde dekking.
negatief
Nog Geen
10-11-2011 10 / 10 vloedgraven, deventer geen cent teveel
positief
Zeer goed prijs/kwaliteitverhouding.
negatief
Geen
10-11-2011 6 / 10 kamphuis, ijsselstein middelmatig
negatief
met de chat zijn de medewekers niet echt duidelijk, ook als je de vraag herhaald dan nog niet
10-11-2011 5 / 10 m.cramwinckel, oegstgeest
09-11-2011 1 / 10 M Kasmi, Amsterdam ga gauw weg, voordat het te laat is.
positief
zeer slecht
negatief
niet tevreden
09-11-2011 6 / 10 van den Berg, Waalre matig
positief
goede ervaringen heb ik niet
negatief
alleen maar slechte op het gebied van belofte's nakomen en mensen aan de telefoon die het allemaal niet zo belangrijk vinden om hun klanten de goede informatie te geven
09-11-2011 6 / 10 Rothfusz, Groningen ---
positief
Ik heb dit jaar geen contact gehad met mijn zorgverzekeraar op hun poststukken na. En die waren duidelijk.
negatief
Ik ben vorig jaar overgestapt en ik heb AnderZorg mijn verzekering laten opzeggen bij TakeCareNow. Ik had aangegeven dat ik alleen voor de basisverzekering over wilde stappen, maar ook mijn aanvullende Tandpakket is opgezegd zonder me hierover in te lichten. Ik vind dat de verantwoordelijkheid niet alleen bij AnderZorg ligt, maar ook bij TakeCareNow en een klein beetje bij mezelf. Ik heb uitgezocht of men me zomaar uit de aanvullende verzekering mag zetten. Het blijkt dat TakeCareNow in de voorwaarden heeft beschreven dat men niet alleen met een aanvullend pakket bij hen verzekerd mag zijn. Ik heb hierover contact gehad met CVS en SKGZ. Volgens hen is die bepaling in de voorwaarden in strijd met de wet. Daar komt bij dat ik AnderZorg alleen de opdracht gegeven om mijn basisverzekering op te zeggen.
09-11-2011 8 / 10 Daan Prima zorgverzekeraar voor een lage premie.
positief
Declaraties gaat vlot. Prima overzichten. Geen problemen mee gehad.
negatief
Pakket mag wel iets aangepast worden.
09-11-2011 6 / 10 K.F.C. de Groot., 1060 NX Amsterdam.
09-11-2011 7 / 10 Jans Jacobs, Maaseik
09-11-2011 8 / 10 KimK, Venlo
positief
Ik heb geen goede of slechte ervaringen. Ik heb het goedkoopste van het goedkoopste genomen.
09-11-2011 6 / 10 Huiskes, Hengelo Goed
positief
Declaraties worden snel vergoed.
negatief
Ik vind de site onduidelijk. Daardoor moet ik via mail of chat contact met ze opnemen.
09-11-2011 8 / 10 Anoniem Goed
positief
Declaraties snel afhandelen.
negatief
Geen slechte ervaringen
09-11-2011 8 / 10 Annelies Veldhuis, Spijkenisse Betrouwbaar en relatief goedkoop
positief
Declaraties worden snel afgehandeld.
negatief
Gelukkig nog geen slechte ervaring meegemaakt.
09-11-2011 8 / 10 Anoniem Goede verzekeraar
positief
Alles ok, goede service
negatief
overzicht van zorgkosten en declaratie, eigen bijdrage en eigenrisico niet overzichtelijk
09-11-2011 8 / 10 Anoniem
09-11-2011 8 / 10 Femke Bosma, Dordrecht Prima, niet nodig gehad.
positief
Zorgverzekeraar tot op heden niet nodig gehad.
09-11-2011 9 / 10 Beltman, Groningen Een overzichtelijke zorgverzekering met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
positief
Makkelijk alles online. Duidelijk, helder, overzichtelijk.
negatief
Geen
09-11-2011 8 / 10 nvt, heemskerk
positief
ben tevreden
negatief
geen
09-11-2011 4 / 10 Lenno van den Bergh, Den Haag slecht
positief
Maandelijkse bijdrage is een beetje laag
negatief
Je kan weinig declareren en contact opnemen is een hele klus
09-11-2011 9 / 10 René Kreulen, Smilde uitstekend!
positief
de goedkoopste en nix minder dan de duurste!
negatief
geen
09-11-2011 7 / 10 martens, eindhoven redelijk goed
positief
Je kunt alles via email declareren.
negatief
Fysiotherapie is vrij duur en mijn uren zijn niet allemaal vergoedt.
09-11-2011 8 / 10 Razab Sekh -Abdoelhafiezkhan V.F., Amsterdam Goed
positief
Prima
negatief
Geen
09-11-2011 7 / 10 Anoniem bepaalde dingen zijn prettig maar er moet nog veel gebeuren
positief
Dat ik aan de telefoon met de klantenservice erg goed geholpen ben en ik zelfs nog terug gebeld werd door een medewerker. De prijs per maand is goed. Met een digitale nota werken is erg prettig, je kunt dan ook gewoon de bijgaande brief lezen die je normaal per post krijgt.
negatief
eigen bijdrage over medicatie die de zorgverzekeraar dit hele jaar heeft betaald voor je kreeg ik ineens ergens halverwege oktober, ik zou het op prijs stellen als dat gebeurt op het moment dat het van toepassing is want zo kan je natuurlijk iedereen wel behoorlijk voor de gek houden en het is niet meer geloofwaardig- niet dat men van zoiets moet uitgaan. Ze willen zo veel mogelijk digitaal doen, maar als ze dan post sturen doen ze voor elk kort berichtje een aparte envelop, ze doen er gerust 2 of 3 papieren in terwijl alles dan makkelijk op 1 of 2 vellen past, alleen maar omdat de laatste zin er niet op past. (wat minder wit/enters op de vorige pagina en het zou allemaal hebben gepast) Verder vind ik het vervelend dat ik mijn premie 1 dag te vroeg(!) had gestort, ik doe dit gewoon zodat ik weet dat dit netjes betaald wordt, vervolgens krijg ik van niemand geen bericht erover maar wordt het een aantal weken later teruggestort (terwijl dit precies overeenkomt met het bedrag dat zij van mij moeten krijgen) omdat ze er vanuit gaan dat ik per ongeluk (meer dan 100€ ??) teveel heb gestort. Om vervolgens een brief te krijgen dat ik mijn premie niet heb betaald etc. dat vind ik vervelend. Even contact zoeken met mij en het was allemaal duidelijk geweest, das toch ook het werk van hen?
09-11-2011 6 / 10 L. Steendam, Almere Matig
negatief
De toegezegde premie i.v.m. een overstap werd 2 maanden te laat en na diverse keren e-mailen pas uitbetaald. Declaraties m.b.t. het eigen risico waren niet helder e/o overzichtelijk.
09-11-2011 10 / 10 ilse bosman, delft
09-11-2011 7 / 10 a.s.d. nanninga, noordhorn goed
positief
tot op heden is alles perfekt geregeld.
09-11-2011 7 / 10 t.fest, nijmegen
08-11-2011 6 / 10 y van diggelen,hellevoetsluis het is dat het moet en dat het de goedkoopste zorgverzekeraar is,maar als ik meer te besteden had zou ik een ander kiezen
positief
bereid declaraties gespeid te laten betalen
negatief
onpersoonlijk
08-11-2011 7 / 10 a.k.oudman, stiens goedkoop en voldoende
positief
zorg verder weining rondslomp
negatief
star en weining impatisch bij het uitvoeren van regels
08-11-2011 7 / 10 Anoniem goed
positief
De verwerking van de nota's zijn zeer correct en op tijd
negatief
Die heb ik niet
08-11-2011 8 / 10 H K Paize, Aduard Eenvoudig, gemakkelijk, services en niet duur!!
positief
mijn ervaring is goed omdat het niet duur is en toch goede services biedt.
negatief
kan ik zo niet bedenken
08-11-2011 8 / 10 J. Paardekooper, Wissenkerke
08-11-2011 5 / 10 vve, amsterdam redelijk , maar bureaucratisch
negatief
geen dekking vankosten omdat impantaat geplsttst is door implantoloog ipv kaakchirurg ( + erkende implantoloog en nota bene goedkoper dan kaakchirurg; toch geen vergoeding. bij kaakchirurg wel....
08-11-2011 8 / 10 Anoniem goede prijs/kwaliteits verhouding
positief
snelle betaling, ruime dekking, lage prijs
negatief
een keer moest ik op de vraag of iets gedekt was zelf dingen uitzoeken die zij zouden moeten weten
08-11-2011 8 / 10 Aardema, Winschoten
08-11-2011 10 / 10 Anoniem goed
positief
Ik kom nooit bij een dokter en dus heb ik geen ervaring met iee verzekering. De tandartsbehandeling wordt goed afgehandeld.
negatief
geen
08-11-2011 7 / 10 pwm.monen, wolvega
08-11-2011 7 / 10 kirstin meijer, zutphen
08-11-2011 8 / 10 Anoniem Uitstekend
positief
Ik heb geen problemen met AnderZorg. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ook duidelijk is het overzicht van de gemaakte kosten die je via de website kunt inzien. De VVD stelt het nu voor in de Kamer, maar AnderZorg heeft het al.
negatief
Geen
08-11-2011 8 / 10 Anoniem geod
positief
-Ik wordt netjes te woord gestaan. -Heb snel uitsluitsel of iets vergoed wordt of niet. -Prijs is in vergelijking met andere verzekeraars redelijk al vind ik de prijs bij voorbaat veel te hoog tegenwoordig.
negatief
Prijs is, ondanks dat anderzorg relatief een van de laagste premies heeft, veel te hoog. Geen mogelijkheid meer aanvullend voor iets te verzekeren. De zorgkosten worden een triest verhaal zo.
08-11-2011 8 / 10 Anoniem
08-11-2011 7 / 10 T. van Zuidam, Amsterdam Uitstekende verzekering voor mensen die weinig of geen gebruik maken van de zorg
positief
Zeer snelle afhandeling declaraties. Goede communicatie mogelijkheden.
negatief
Dekking van bijv. tandartskosten valt tegen.
08-11-2011 9 / 10 Anoniem positief
08-11-2011 8 / 10 J. Assenberg, Heenvliet goede verzekering voor een prima prijs
positief
Geen gezeur bij declaraties etc
negatief
geen
08-11-2011 9 / 10 Driessen, Den Dungen Correct em zeer klantvriendelijk.
positief
Correcte benadering en afhandeling van zaken op alle gebied. Over de prijs / kwaliteit verhouding bestaat geen discussie.
negatief
Nog niet voorgekomen.
08-11-2011 7 / 10 W. van der Ven, Capelle aan den IJssel matig
positief
ahum... moeten nog komen vrees ik
negatief
beantwoording per mail laat vaak te wensen over. draaien om de vraag heen zodat een direct vaak ver te zoeken is.
08-11-2011 7 / 10 Esther Petersen - van Rijswijk, Hardinxveld-Giessendam weinig ervaring, ivm goede gezondheid
positief
geen overbodige reclame, informatie, duidelijke informatievoorziening
negatief
nvt
08-11-2011 6 / 10 K.F.C. de Groot., 1060 NX Amsterdam.
08-11-2011 8 / 10 G.Zonneveld, Zeewolde ben heel tevreden
positief
Doen alles correct afhandelen
08-11-2011 8 / 10 J.Dijkstra, Leek redelijk goed
positief
Bij vragen krijg je snel antwoord, geen gedoe met voorschieten. rekeningen duidelijk
negatief
ik zou het pakket graag meer aan mij aangepast zien. er is veel wat ik niet nodig heb
08-11-2011 8 / 10 Anoniem zie 6a
positief
ze benne goedkoop. Mijn vrouw en ik hebbe nog nooit kosten gehad boven ons eigen risico, dus zelf hebbe we geen ervaringen - goed noch slecht. Ons dochter wel dus. Met name aan haar gebit - terwijl ook zij geen tandartsverzekering had - maar omdat dit blijkbaar toch op de een of andere manier gedekt was door het basispakket, werden alle kosten boven het eigen risico vergoed.
08-11-2011 8 / 10 M. Bakker, Ede Goed
positief
Alhoewel ik weinig contact heb met AnderZorg (declaraties worden door de zorgleveranciers rechtstreeks verstuurd naar AnderZorg), ben ik van mening dat AnderZorg flexibel is ingesteld en niet te veel moeilijk doet bij het oplossen van problemen.
negatief
Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met AnderZorg.
08-11-2011 7 / 10 n.luijks, Amsterdam tot nu goed
positief
goede afhandeling v declaratie
negatief
vervelend dat je niet gewoon,met een normaal tel nr kunt bellen
07-11-2011 8 / 10 Margreet van Heeringen, Mijdrecht efficient bedrijf
positief
ik heb niets bijzonders gehad en gedeclareerd. partner wel kleine dingen. Is goed afgehandeld
negatief
idem, ben vrijwel niet met zorg in aanraking geweest.
07-11-2011 2 / 10 marijke koeken, Essen Belgie zeer slecht, ongeorgasniseerd
negatief
Had al 3 maanden premies betaald op een rekening die ik van hen had doorgekregen en telkens kreeg ik hiervoor nog aanmaningen.Na herhaalde keren bellen en mailen werd ik het moe en dreigde met onze advokaat dan is het gestopt
07-11-2011 7 / 10 Knufing, Dalen Voldoende
positief
Een minder dure verzekeraar welke goed is bij geen gebruik van zorg
negatief
Onpersoonlijk
07-11-2011 9 / 10 x, x x
positief
x
negatief
x
07-11-2011 10 / 10 Anoniem goed zonder fratsen. al die collectieviteiten zouden verboden moeten worden.e kortingen
positief
per chat adres van goede zorgverlener doorgekregen binnen 4 dagen geld op de bank na online declaratie al die collectieviteiten bij andere zorgverzekeraars zouden verboden moeten worden. Blijken toch alleen maar kostenopdrijvend te werken.
negatief
tot nu toe geen
07-11-2011 8 / 10 Anoniem tevreden
positief
snelle afhandeling nota's
negatief
geen
07-11-2011 9 / 10 Korving, Alphen aan den Rijn
positief
Uitstekende behandeling. Vragen worden uitvoerig en bekwaam beantwoord. Ben nu 2 jaar via Anderzorg verzekerd en het is me tot nu toe zeer goed bevallen.
07-11-2011 9 / 10 Cools, Voorburg perfect
positief
wat ik erg prettig vind is de mogelijkheid van een live chat met een medewerker. deze kan alles gelijk uitzoeken en uitleggen.
negatief
heb ik niet
07-11-2011 8 / 10 Anoniem
07-11-2011 8 / 10 Anoniem
07-11-2011 8 / 10 ad van beurden, velp
07-11-2011 7 / 10 Anoniem geen gebruik van gemaakt
positief
lage premie
07-11-2011 8 / 10 M Janssen, Lent Weinig problemen, scherpe prijs
positief
Tot nu toe niet veel nodig gehad maar wat ik heb geclaimd is zonder problemen afgehandeld.
negatief
Dat eigen risico is echt heel jammer, ik heb gemiddeld net iets minder dan 150 euro per jaar aan kosten en dan betaal je dus altijd alles zelf (uit het basispakket, aanvullend pakket is wel beter geregeld).
07-11-2011 8 / 10 Anoniem Naar tevredenheid
positief
Als ik een vraag had, werd hij op korte termijn duidelijk beantwoord
negatief
Heb ik geen
07-11-2011 8 / 10 hoevenaar, zaltbommel meer dan redelijk
positief
kan het beste via chat of email. chat is ideaal.direct weet je waar je aan toe bent
negatief
zijn er eigenlijk niet. weet van te voren wat je krijgt of wat je niet krijgt!
07-11-2011 9 / 10 Raoul, Maastricht Zeer prettig en niet duur
positief
Geweldig veel informatie op hun internetpagina, mogelijkheid om veel via internet te regelen. De goedkoopste en de beste!
negatief
NIET
07-11-2011 8 / 10 Anoniem Ruim voldoene
positief
Ze reageren snel op een vraag, en declaraties zijn meestal binnen 14 dagen uitgekeerd.
negatief
Geen slechte ervaringen
07-11-2011 7 / 10 ben, soest
negatief
willen alles via internet doen....dit gaat regelmatig fout
07-11-2011 8 / 10 wouter, Fret
07-11-2011 9 / 10 ienie bee, amsterdam snelle uitbetaling na opsturen rekening
positief
Hoewel per brief al medegedeeld, kreeg ik toch nog een extra telefoontje met excuus voor een gemaakt foutje bij AZ t.n.v. mij. Dit vond ik erg sympathiek. De tandartsverzekering zeg ik voor komend jaar op, het wordt bijna onbetaalbaar voor mij (WAO-er). Tot nu toe bleek voor mij AZ de goedkoopste en ik ben van mening dat een (basis)verzekering bij iedereen gelijk is. Waarom worden nota's van ziekenhuis, specialist enz niet éérst naar de cliënt gestuurd? Deze kan de nota checken en, indien akkoord doorsturen binnen 1 week naar zorgverzekeraar. Er wordt veel te veel gesjoemeld, ook daardoor wordt de zorg onbetaalbaar.
negatief
Ik ben hier pas twee jaar, heb geen slechte ervaringen met AZ. Maar ik ben wel van mening dat een ieder zijn eigen (beperkte) zorg moet kunnen samenstellen. Een 60+ hoeft geen zwangerschapskosten e.d. in zijn pakket, een jongere geen artrosepillen. Dit zijn maar voorbeelden, maar geef de mensen die vet betalen deze mogelijkheid.
26-04-2011 1 / 10 Anoniem Slecht, te duur in verhouding van kwaliteit , je weet niet waarvoor je verzekerd bent en waarvoor niet! misleidend!
negatief
Als ze mij terug moeten bellen dan gebeurt dat niet. Ze maken talloze fouten als het om incasso machtigingen gaat.zo hebben ze mijn verzekeringsnummer in plaats van mijn bankrekeningnummer genoteerd en daaroom konden ze geen premie van mijn rekening afschrijven! ze geven verkeerde informatie m.b.t.dekkingen. Ik heb al vanaf begien geen verzekeringspasje en ik heb het al een paar keer aangevraagd en te vergeefs!
16-03-2011 8 / 10 Anoniem, Rotterdam
10-02-2011 8 / 10 Anoniem
17-11-2010 1 / 10 Mark van Reesk, Drachten geld klopperij
positief
geen enkele ,is goedkop maar toch geld niet waard.Als je ben jong en nooit ziek dan is super .Niks voor oudere mensen.
negatief
manden lan wacht je op je restitutie onduidelijkheid in afhandeling van deklaraties,geen posities wat voor moet je bijbetalen Je moet betalen voor apotheek of voor ziekenhuis....klaar
17-11-2010 8 / 10 Anoniem
17-11-2010 8 / 10 Anoniem makkelijk, geen papieren rompslomp
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 f. van de wiel, etten-leur
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 9 / 10 Anoniem
16-11-2010 6 / 10 gvpuijenbroek@hotmail.com, Bussum verwacht niks extra\'s , want dat krijg je nl. niet
16-11-2010 10 / 10 Anoniem PERFECT
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 2 / 10 Nynke, Groningen slecht!!
negatief
Ik heb gemaaild naar de zorgverzekeraar of ik een aantal zaken 50% vergoed zou krijgen. Er werd mij gezegd dat een aantal codes vergoed zouden worden. Wat schetst mijn verbazing teoen ik de nota van de zorgverzekeraar kreeg. Er werd niets vergoed terwijl ik een tandverzekering had afgesloten. Het commentaar was dat ik bij een vrijgevestigde mondhygienist niets vergoed krijg en dat de mondhygieniste bij de tandarts in hetzelfde pand moet zijn. Ik loop al jaren bij deze mondhygieniste en heb speciaal hiervoor een tandverzekering afgesloten en bovendien heeft mijn tandarts geen mondhygieniste in dienst.
16-11-2010 7 / 10 Bakker, Amsterdam Positief. Doch past de chinese geneeskunde in het basispakket? Ik ga eerder naar de chinese geneeskundige dan naar de (verplichte) huisarts.
16-11-2010 8 / 10 Hennie van Dun, Oosterhout
15-11-2010 10 / 10 Anoniem, Nijmegen
15-11-2010 8 / 10 Alex Human, Stellendam Op 6b) na alles OK.
positief
Weinig declaratie, weinig bijzondere declaratie. Maar algemeen goed en snel afgewikkeld. Verder: goed online chat bij algemene (medische) vragen en advies.
negatief
Ik was NIET aanvullend verzekerd voor tandarts. De tandarts had een rekening (naar ik aanneem per ongeluk) naar Anderzorg gestuurd. Ik was het met de rekening ten dele oneens. Meldde Anderzorg dat zij mij de rekening moesten opsturen omdat ik dat zelf nader met mijn Tandarts zou bespreken/oplossen. Anderzorg/Anderzorg medewerker eiste betaling. Ondanks mijn bedenking dat zij geen partij zijn!
15-11-2010 8 / 10 M. van Dalen, Zwaag
15-11-2010 7 / 10 Holiday, Asd
positief
Omdat zij de goedkoopste zijn, blijf ik er bij maar anders was ik snel weg.
negatief
Bij achterstand van betaling wordt een incassobureau ingeschakeld en dit zijn schoften, dus zorg dat u daar niet mee te maken krijgt.
15-11-2010 7 / 10 Anoniem
15-11-2010 8 / 10 g van doornspeek, lelystad
15-11-2010 9 / 10 Anoniem
14-11-2010 10 / 10 ???, Arnhem Goede zorgverzekeraar
positief
Zins korte tijd zelf je declaraties indienen via de E-mail. Overzichtelijk Site van \"mijn Anderzorg\" Na enig zoek en speurwerk is toch allles terug te vinden. Prijs/kwaliteits verhouding is denk ik wel goed.
14-11-2010 9 / 10 J. Beyer, Hoogvliet Ze zijn goed maar niet uitgebreid.
positief
Ik heb eigenlijk nooit problemen, krijg mijn declaraties binnen 14 dagen gestort, als ik bel of mail zijn ze vriendelijk. Ik ben tevreden.
negatief
De informatie die verstrekt wordt is soms te weinig. Dat ik iets niet vergoed krijg kan ik begrijpen maar waarom is niet altijd direct duidelijk en dan duurt het ook even voor ik een antwoord heb.
14-11-2010 7 / 10 D.S.R. van den Huijsen, Amsterdam laagste kosten, hoogste eigen risico
positief
Eigenlijk kan ik niet zo goed antwoord geven op bovenstaande vragen, aangezien ik een zo laag mogelijke verzekering heb gekozen met het hoogste eigen risico, dus alle kosten zijn voor mijn eigen rekening.
negatief
x
14-11-2010 4 / 10 Anoniem
positief
De zorgverzekeraar is een van de goedkopere verzekeringen
negatief
Zorgverzekeraar komt de afspraken niet na. Zoals acties, bereikbaarheid en versturen van informatie
14-11-2010 10 / 10 Anoniem
positief
Via chat juiste antwoord op mijn vragen
14-11-2010 7 / 10 Arthur van den Boorn, Haarlem Casco verzekering voor mensen die geen gekke dingen doen en/of hebben
13-11-2010 9 / 10 Anoniem
12-11-2010 8 / 10 Anoniem
positief
lage prijs, goede dekking, uitstekende schriftelijke helderheid
negatief
telefonische bereikbaarheid wordt ontmoedigd door hoge belkosten per minuut.
12-11-2010 7 / 10 Anoniem
11-11-2010 10 / 10 kaptein, vledder
positief
ik heb in 2010 geen gebruik gemaakt van mijn zorgverzekering
11-11-2010 10 / 10 Paauw, \'s-Heerenberg Duidelijk en vertrouwt met een scherpe prijs
11-11-2010 8 / 10 Anoniem
11-11-2010 9 / 10 Anoniem
10-11-2010 8 / 10 Rajae Regui - Salhi, Breda Ik ervaar Anderzorg als zeer prettig, klantvriendelijk en zorgzaam.
positief
Ik ontvang iedere keer een duidelijk overzicht van de gemaakte kosten. Mocht ik daar vragen over hebben dan kan dat heel simpel en snel via de Chat. Top!
negatief
Die heb ik niet.
09-11-2010 8 / 10 Anoniem
08-11-2010 9 / 10 W. Dekkers, Zeeland
06-11-2010 6 / 10 Anoniem
05-11-2010 9 / 10 Driessen, Tilburg zie vraag 6a
positief
alle uitbetalingen van declaraties staan binnen 10 dagen op mijn rekening goede chat-contacten / binnen 24 uur antwoord direct teruggebeld te worden, ook in het buitenland zeer tevreden
negatief
alleen maar te bereiken via 0800 nr.
04-11-2010 3 / 10 De Vries, Arnhem Normale zorg prima, tanden of bruggen slecht, techniekkosten nihil
positief
E-mails worden wel binnen korte tijd beantwoord. Telefonisch contact is onbetaalbaar.
negatief
Nu ik voor het eerst een brug moest aanschaffen kreeg ik van de € 1600 gemaakte kosten slechts € 350 terug, terwijl mij meer beloofd was in correspondentie. Ook mocht ik geen brug laten maken in Spanje waar de kosten de helft van de prijs waren van die in Nederland.
04-11-2010 8 / 10 xx, Amsterdam Ik heb geen ervaringen met de zorgverzekeraar.
04-11-2010 1 / 10 P. Jansen, Hoofddorp Drama, Slecht, Klantonvriendelijk
positief
Geen
negatief
Slecht bereikbaar. Antwoorden via mail duurt weken. Anderzorg vertraagd verzoeken tot vergoeding. Volgend jaar een andere Zorgverzekeraar.
04-11-2010 6 / 10 ikke, soesterberg niet bijster goed.
negatief
ze doen zo moeilijk
03-11-2010 7 / 10 Anoniem
02-11-2010 8 / 10 j. storms, maastricht
01-11-2010 8 / 10 Anoniem Geen klachten
01-11-2010 7 / 10 Anoniem
31-10-2010 7 / 10 Hummelman, Bellingwolde over het algemeen goed tevreden
positief
goedkoop, goede dekking
negatief
volgens de telefonische helpdesk zou ik in aanmerking komen voor een ooglidcorrectie. Dit bleek bij lange na niet het geval te zijn. De criteria voor een ooglidcorrectie zijn bizar!!!. Je moet bijna blind zijn, wil het worden vergoed.
30-10-2010 7 / 10 Moonen, Helmond
22-10-2010 7 / 10 ed nelissen, heemstede
22-10-2010 8 / 10 Anoniem
20-10-2010 6 / 10 Anoniem
19-10-2010 8 / 10 annelies, stadskanaal
17-10-2010 5 / 10 Anoniem
17-10-2010 9 / 10 Anoniem
17-10-2010 8 / 10 M.Muskens, Drunen
positief
Goed te bereiken en duidelijk antwoord.
17-10-2010 6 / 10 Anoniem
17-10-2010 8 / 10 Jan van den Berg, Breda
17-10-2010 8 / 10 Anoniem
16-10-2010 7 / 10 Anoniem
negatief
De anticonseptie pil zit niet in het standaard pakket, ook het stoppen met roken word niet gestimuleerd. Ik vind dat daar extra aandacht moet worden besteed
16-10-2010 3 / 10 Anoniem
15-10-2010 8 / 10 Anoniem
15-10-2010 8 / 10 Anoniem
15-10-2010 4 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 Anoniem
15-10-2010 1 / 10 Anoniem
15-10-2010 10 / 10 Anoniem
15-10-2010 8 / 10 peters, sittard
15-10-2010 10 / 10 Anoniem
15-10-2010 8 / 10 Anoniem
15-10-2010 7 / 10 T. Sapurgi, Wildervank
15-10-2010 7 / 10 Jose, Eindhoven
positief
Snelle afhandeling van declaraties
15-10-2010 9 / 10 Jansen, Wijchen
15-10-2010 9 / 10 T.Horn, Amsterdam
15-10-2010 10 / 10 Anoniem
15-10-2010 8 / 10 L.C. Vos, Mijdrecht
positief
Dit jaar heb ik ze niet nodig gehad.
14-10-2010 6 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 marion stocq, venlo
14-10-2010 3 / 10 Anoniem
negatief
je wordt telefonisch geadviseerd om per mail je klacht of vraag te stellen en als je dat dan doet krijg je(zelfs na 3 mailtjes!!) geen antwoord.
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 n v t
positief
geen problemen
negatief
m v t wij waren eerst bij IZZ, wat een ellende bij IZZ !
14-10-2010 3 / 10 Anoniem, Amsterdam
positief
makkelijk bereikbaar per chat
negatief
niet deskundig advies per chat slechte dekking fysio zeer slechte dekking alternatief
14-10-2010 7 / 10 Joeman, Ede
positief
geen bijz.
negatief
geen slechte ervaringen.
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
positief
Reageren snel, sturen snel afschriften, handelen declaraties snel af.
negatief
Sturen dreigbrief wegens openstaande schuld, terwijl de rekening volgens hun opgaaf is voldaan. Hun eigen berekening klopte niet. Slagen er ook na herhaalde verzoeken niet in om mijn (zelfstandig wonende) dochter een eigen inlogcode te geven. Reageren onbeschoft aan de telefoon als zij ook mij met een kluitje in het riet willen sturen. Vragen aan mij welke vragen ik heb, als zij mij een brief sturen waarin ze melden enkele vragen aan mij te hebben. Die vragen hadden ze overigens ook in een mail kunnen zetten.
14-10-2010 6 / 10 Anoniem, Nieuwegein
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 8 / 10 van Dijk, Geffen
14-10-2010 9 / 10 Anoniem
positief
de chatservice werkt uitstekend. Vragen worden goed beantwoord.
negatief
tot nog toe geen slechte ervaringen
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 1 / 10 h, utrecht
14-10-2010 8 / 10 K. van der Kleij, Groningen
positief
Het betalen van rekeningen ging altijd vlekkeloos. Overzicht van het eigen risico is duidelijk wat ik erg belangrijk vind.
negatief
Geen
14-10-2010 7 / 10 w.vlemmix, rijen
14-10-2010 6 / 10 ilse, eindhoven
14-10-2010 2 / 10 fia, voorburg
negatief
ik ben niet goed geinformeert door de verzekeraar want ik ben niet voldoende verzekerd krijg te veel kosten die ik zelf moet betalendus ga ook weg eind van het jaar
14-10-2010 7 / 10 Barten, Leusden
14-10-2010 8 / 10 J.Burki, Rotterdam
14-10-2010 7 / 10 Margreet van Heeringen, Mijdrecht
positief
ik heb er eerlijk gezegd niets mee te maken gehad. geen kosten gemaakt dit jaar. ik heb ook een hoog eigen risico.
negatief
geen, niets mee te maken gehad dit jaar
14-10-2010 7 / 10 A.K.Oudman, Stiens
positief
No nonsens verzekering.
negatief
Afhandeling declaraties duurt echter lang. Evenals aanvragen behandelingen
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 6 / 10 M. de Leeuw, Amsterdam
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
positief
Vlotte betaling.
negatief
Geen
14-10-2010 8 / 10 Daan, Groningen
positief
Duidelijke/heldere informatievoorziening Goed bereikbaar via internet Goede prijs/kwaliteit verhouding
negatief
Geen
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 7 / 10 L.M. Pijl, Loosdrecht
14-10-2010 7 / 10 patty, tienray
positief
makkelijk en snel bereikbaar voor vragen, je word niet van het kastje naar de muur gestuurd.
negatief
weinig in de basis zitten.
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
14-10-2010 8 / 10 F.J.E van Veldhuizen, Lunteren
positief
Goede en zorgvuldige reacties op gestuurde mails. Goede klachtafhandeling.
negatief
Duurt erg lang voordat declaraties worden geregeld
14-10-2010 8 / 10 Evert, Culemborg
positief
Geen persoonlijk contact gehad. Overgang van vorige naar deze verzekeraar, per 1 januari 2010, is goed verlopen.
negatief
zie antwoord 6a
14-10-2010 8 / 10 Anoniem
13-10-2010 9 / 10 Anoniem
02-10-2010 7 / 10 Anoniem
01-10-2010 8 / 10 Anoniem
30-09-2010 8 / 10 Anoniem
28-09-2010 9 / 10 Anoniem
13-09-2010 8 / 10 Anoniem
12-09-2010 6 / 10 Daphne, Amersfoort
negatief
70cent per minuut betalen als je hun belt omdat je een vraag hebt vind ik echt belachelijk. Je betaald ze maandelijks al genoeg dacht ik zo!!
03-02-2010 9 / 10 Anoniem
positief
correcte en snelle afhandeling van zowel financiële als administratieve handelingen
negatief
geen
30-01-2010 6 / 10 Anoniem
31-12-2009 8 / 10 Vaneveld, Nijkerk
positief
doet wat ie moet doen. dekking is prima.
negatief
1x gebruik gemaakt van chat mogelijkheid. hierbij niet geholpen en sessie werd afgebroken zonder bericht.
31-12-2009 8 / 10 h.room, klazienaveen
positief
goede verwerking declaraties
negatief
niet
30-12-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
Communicatie verliep zeer moeizaam toen ik een vraag stelde via e-mail en schriftelijk antwoord kreeg en weer telefonisch kon reageren.
30-12-2009 7 / 10 Anoniem
29-12-2009 7 / 10 wouters
29-12-2009 4 / 10 Anoniem
27-12-2009 6 / 10 A, Amsterdam
positief
Nooit echt een ervaring met ze gehad
negatief
Traag met declaraties en e-mail beantwoorden en is de klantenservice veels te duur. 70 cent per minuut voor de goedkoopste zorgverzekering is erg overdreven.
26-12-2009 7 / 10 Anoniem
23-12-2009 8 / 10 sewil
positief
Snel en efficient.
negatief
geen
22-12-2009 6 / 10 M, U
positief
Lage kosten.
negatief
Bevalling in ZH werd niet vergoed
22-12-2009 3 / 10 Anoniem
21-12-2009 3 / 10 Anoniem
20-12-2009 7 / 10 jan nap, veenendaal
18-12-2009 8 / 10 Gaatske de Graaf, Elburg
positief
Korte lijn, korte wachttijden, altijd keurig antwoord op vragen
negatief
medicijnen opeens niet meer vergoeden, goedkopere laten afgeven door apotheek, terwijl ik heftig reageer op nieuwe stoffen.Hierover zou ik graag van te voeren geinformeerd worden.
16-12-2009 8 / 10 Alexander van der Hilst-Frijn, Naarden
negatief
Heel veel tandheelkundige kosten blijken niet gedekt te zijn ondanks de extra verzekering hiervoor...
16-12-2009 4 / 10 Anoniem
positief
vergoedingen naar ziekenhuizen
negatief
vergoedingen tandarts probeert men af te schuiven als er door de tandarts efficient gewerkt word
15-12-2009 9 / 10 H.P. van der Laan, Winschoten
positief
Geen problemen
14-12-2009 9 / 10 eric, voorschoten
positief
de goedkoopste met behoud van kwaliteit
negatief
geen
14-12-2009 7 / 10 Anoniem
14-12-2009 7 / 10 g
14-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
niet nodig gehad in 2009
negatief
niet nodig gehad in 2009
14-12-2009 6 / 10 h kuijkhoven, capelle a/d ijssel
positief
geen
negatief
geen
14-12-2009 5 / 10 G. Siebers, Velsen
positief
geen
negatief
Persoonlijk deel website slecht met fouten. Reageert niet of nauwelijks op brieven. Probeert niet geleverde diensten herhaaldelijk in rekening te brengen.
14-12-2009 9 / 10 G.Zonneveld, Zeewolde
positief
Is niet duur
14-12-2009 9 / 10 H. de Vries, Raamsdonksveer
positief
ik ben een keer ingelogd op de site en daar meteen via de chat een verzoek ingediend. Ik werd meteen te woord gestaan en het was binnen enkele minuten afgewerkt. Ik vind dit een hele goede en snelle manier.
negatief
Ik heb geen slechte ervaringen tot nu toe met Anderzorg
14-12-2009 6 / 10 Anoniem
positief
er wordt snel gereageerd op correspondentie per email.
negatief
nog niet
13-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Eigenlijk zeer weinig ervaring de laatste jaren met hen. In het verleden werden declaraties redelijk snel betaald
negatief
Privacybescherming gaat erg ver. Probeer al tijden te achterhalen hoe pleegdochter die al 7 jaar bij me is nou verzekerd is. In verleden werden echter declaraties van nota's niet aan mij terugbetaald.
12-12-2009 8 / 10 Alex Human, Rotterdam
positief
Internetchat werkt zeer goed voor snel vraag/antwoord.
negatief
Mijn tandarts had nota naar Anderzorg gestuurd hoewel ik daar niet voor tandartszorg verzekerd ben. Anderzorg heeft hem betaald, terwijl ik vind dat Anderzorg geen partij was. Tandarts had hem alleen naar mij mogen sturen.
10-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Ik ben gewoon tevreden met AnderZorg
negatief
geen
10-12-2009 6 / 10 P. Kok, Helmond
positief
Premie is voor de dekking niet onredelijk
negatief
Uitbetalen declaraties duurt lang. Klantenservice via de chat niet altijd even deskundig.
10-12-2009 7 / 10 Anoniem
09-12-2009 7 / 10 Jurgen, Groningen
09-12-2009 7 / 10 C.Franken, Roosendaal
negatief
Telefoonisch alleen bereikbaar met een duur telefoonnummer
06-12-2009 8 / 10 Anoniem
06-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Alles wordt correct en snel vergoed.
negatief
Telefonisch wat minder goed bereikbaar, en de kosten hiervoor is ook niet echt laag.
06-12-2009 8 / 10 kruller, den haag
positief
namen de moeite om voor me te zoeken zodat ik niet te lang op, een operatie hoefde te wachten
05-12-2009 8 / 10 Gerben Roefs, Rotterdam
positief
Snelle afhandeling; nooit gedoe.
negatief
Heb ik eigenlijk niet; wat in het basispakket zit wordt door overheid bepaald. Vindt dit basispakket erg mager.
04-12-2009 7 / 10 Anoniem
04-12-2009 2 / 10 R. Rook, Westerbroek
positief
Dat schijnt de prijs te zijn? Volgens mij was Anderzorg de goedkoopste
negatief
70 c pm als je hulpdesk wilt bellen!!
04-12-2009 7 / 10 M. de Jong, Amersfoort
positief
Geen, omdat ik ze heel weinig nodig gehad heb
negatief
Zie 4
02-12-2009 8 / 10 j. duijndam, den haag
positief
nette afhandeling van nota's
negatief
geen
02-12-2009 6 / 10 abiba, amsterdam
positief
a
negatief
a
02-12-2009 9 / 10 e.m.b., amsterdam
positief
binnen zeer korte tijd worden declaraties uitbetaald
negatief
heb ik niet
02-12-2009 7 / 10 Z Woszczyk, Den Haag
02-12-2009 7 / 10 willy v d oord, sittard
01-12-2009 8 / 10 Anoniem
30-11-2009 7 / 10 Anoniem
28-11-2009 7 / 10 A.M. Sanders, Amersfoort
28-11-2009 7 / 10 Ron Boukes, \'t Veld
28-11-2009 5 / 10 Anoniem
28-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
ze vergoeden wel veel, maar daar betaal ik een stevige premie voor
negatief
klantenservice heeft geen idee, declaraties en nota's onduidelijk
27-11-2009 7 / 10 Yvonne Kusten, Tilburg
positief
wij zijn allebei zeer gezond, dus hebben de zorgverzekeraar niet echt nodig
27-11-2009 7 / 10 Margreet de Haan, Terneuzen
positief
Heb nooit contact gehad (drie jaar lid) ik kan bovenstaande vragen dus ook niet naar eerlijkheid beantwoorden
negatief
Heb nooit contact gehad (drie jaar lid) ik kan bovenstaande vragen dus ook niet naar eerlijkheid beantwoorden
27-11-2009 7 / 10 H.T. de Groot, Lelystad
positief
correcte afhandeling declaraties afhandeling telefonische vragen
negatief
afstandelijke houding correspondentie wordt traag behandeld telefonisch moeilijk te bereiken
27-11-2009 8 / 10 P Adamse, Rotterdam
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
27-11-2009 7 / 10 Anoniem, Rhenen
26-11-2009 7 / 10 Anoniem
26-11-2009 6 / 10 a.v.d.sluijs, amsterdam
26-11-2009 6 / 10 pink2510, amsterdam
positief
chatsessie waarin juiste antwoorden heel snel kwamen.
negatief
nabellen over vergoeding, waren ze idd uitgegaan van een basisverzekering in plaats van de extra verzekeringen die we hebben.
26-11-2009 8 / 10 Henk Kral, Eenrum
positief
Gewoon een no nonsense verzekeraar, ze handelen declaraties snel af en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.
25-11-2009 8 / 10 Anoniem
25-11-2009 1 / 10 bram
positief
geen behalve menzis onderdeel van anderzorg doet het iets beter.
negatief
belen 70 ct p.m. email wordt niet gereageeerd ook niet op alle brieven die per fax zijn cverzonden Let op de Algemene voorwaarden aanvullende polisen vermeld staat vergoeding 100% wat zeker niet het geval is!
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
25-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 e.forch, voorschoten
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Ruud Muhring, Bunnik
positief
Heb gelukkig nog niets echt bij de hand gehad.Zocht de goedkoopste met 655 euro eigen risico en jaarbetaling.Dus gebaseerd op mijn gezondheid alleen de basis en lekker goedkoop.
negatief
Geen
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle uitbetaling
24-11-2009 9 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 W.Meinen, Ommen
positief
Declaraties worden snel afgewerkt,verder al meerdere jaren goede ervaring met AnderZorg.
negatief
Geen
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
ze luisteren naar de klachten en proberen er iets aan tedoen.
negatief
melatonine niet meer te vergoeden bij kinderen met a.d.h.d
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Anderzorg doet goed hun werk
negatief
Heb geen slechte ervaring met Anderzorg
24-11-2009 9 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 van dijk, Geffen
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
weet niet
negatief
weet niet
23-11-2009 6 / 10 schepers, assen
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
23-11-2009 8 / 10 C Leijdekkers, Almere
positief
alles via internet , ook chat, daardoor snel antwoord op vragen
negatief
bellen naar Anderzorg is duur,dus dat doe ik nooit
23-11-2009 5 / 10 Anoniem
positief
geen,niets om hun aan te prijzen
negatief
als schisuspatient geen respijt van AZ,behandeling in academisch ziekenhuis ivm met obturator etc etc,vallen onder tandartsverzekering en daarmee is de kous af voor AZ, zij beroepen zich op de wet,
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden snel afgewikkeld, vragen kunnen via mail worden gesteld en antwoord volgt snel
negatief
Soms wordt er een declaratie niet vergoed en dan is het niet duidelijk waarom niet
23-11-2009 8 / 10 Mireille, Soesterberg
positief
bijna alles wordt vergoed, zonder dat ik zelf allerlei dingen voor moet schieten of moeilijke declaraties op moet sturen.
negatief
veel tandarts-dingen worden niet vergoed (of mijn tandarts is gewoon te uitgebreid bezig)
21-11-2009 7 / 10 Anoniem
20-11-2009 7 / 10 Bas, Zuidplas
positief
Bereikbaarheid via chat geeft altijd een zwart op wit antwoord welke later eventueel als bewijs kan dienen !
19-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
Opgestuurde nota's worden altijd vergoed. Snelle reactie op meil met vragen
negatief
De vergoeding is niet altijd even duidelijk Telefonisch contact (vragen etc) is duur
19-11-2009 7 / 10 W.Sterkenburg, Boskoop
positief
n.v.t.
negatief
n.v.t.
18-11-2009 9 / 10 Dennis Russchen, Groningen
positief
Declaraties werden spoedig afgehandeld. Duidelijke website. Duidelijk boekje voor 2010 gekregen wat wel en wat niet verzekerd is.
negatief
Telefonische bereikbaarheid is erg duur.
17-11-2009 6 / 10 Rob van der Laan, Maastricht
positief
goedkoop
negatief
veel te dure klantenservice qua telefoonkosten
17-11-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
Reageert niet op brieven. Blijft onjuiste declaraties insturen. Voert slechte administratie t.b.v. CAK..
16-11-2009 7 / 10 Sylvia, Den Haag
positief
Ik vind het wel prettig dat je in plaats van dure telefoonkosten via de chat met de klantenservice kan communiceren.
negatief
Vind wel dat Anderzorg je niet genoeg informeerd of waarschuwd over de verandering van je zorgpolis qua vergoedingen als je de leeftijd van 22 jaar bereikt.Maar verder een prima zorgverzekering.
16-11-2009 4 / 10 Anoniem
16-11-2009 9 / 10 H.P. van der Laan, Winschoten
positief
Tot nu toe nooit geen problemen en tot nu toe de Goedkoopste en dat is voor mij het belangrijkst
negatief
Zijn er niet ja. Dat ze toch weer 3,00 euro in de mant deurder zijn geworden jammer
16-11-2009 9 / 10 Ano, Adam
positief
goedkoopste zorg
15-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
goedkoop, informatie via internet
13-11-2009 7 / 10 Samrano, Amsterdam
positief
Declaratie snel afgehandeld, zonder gedoe.
negatief
Nog niet meegemaakt
13-11-2009 7 / 10 Anoniem
13-11-2009 8 / 10 c.j.t. opdam van der pijl, zoetermeer
12-11-2009 9 / 10 henk van dijk, ezinge
11-11-2009 9 / 10 Richard, Almere
positief
Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze zorgverzekeraar en géén slechte!!!
negatief
Zie 4.
11-11-2009 7 / 10 lies greuter, wormerveer
11-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
iedere keer opnieuw invullen van het decalratie formulier, dit zou voorbedrukt kunnen zijn met mijn gegevens.
11-11-2009 7 / 10 Anoniem
11-11-2009 6 / 10 Anoniem
11-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 8 / 10 T. de Groot, Groningen
positief
vlotte afhandeling declaraties aanvullende verzekering
negatief
geen
11-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Lage premie voor basisverzekering.
negatief
Ik ontvang geen betalingsoverzicht van door de zorgverzekeraar betaalde tandartsrekeningen(facturatiebedrijf tandarts stuurt declaraties namelijk rechtstreeks naar zorgverzekeraar). Dit is vervelend omdat ik zo niet kan zien hoeveel er per jaar wordt betaald en of het dus nog wel nuttig is om het volgende jaar weer een tandverzekering af te sluiten.
11-11-2009 6 / 10 Gerard Wouters, Hoofddorp
negatief
Ik heb een behandelmethode waar alle zorgverzekeraars enorm veel geld mee kunnen besparen zonder in te boeten op kwaliteit, maar niemand is daarin blijkbaar geinteresseerd, onbegrijpelijk!!! Zie niranam.eu
11-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 7 / 10 Sneekes, Nootdorp
10-11-2009 5 / 10 Anoniem
positief
premie laag, vooral jongerenverzekering tandartsdekking erg goed. Leuk als je gezond bent. Moet je kosten maken dan is er weinig gedekt.
negatief
slechte informatie via de chatservice. betaalde informatielijn!
10-11-2009 7 / 10 Anoniem
08-11-2009 1 / 10 hulsebos, beerta
07-11-2009 6 / 10 Yvonne, Groningen
07-11-2009 6 / 10 H.Vonk, Heteren
negatief
Wij hadden spuiten gehaald bij de dokter , maar die werden niet vergoed.raar toch want als je die spuiten niet haald en TOCH ZIEK zou worden dan worden de medicijnen WEL vergoed!!! Gr,JCW Vonk 6666BV 40
06-11-2009 4 / 10 m w heijenrath, heerlen
positief
men hoort nits van de verzekering
negatief
effe rekening gemist, verzinnen ze herineringen zodat meteen een deurwaarder voor 150% van de premie ook meeeten kan, en het liefst als je in limburg woond een deurwaarder uit groningen zodat je brieven te laat komen voor te reageeren en je niet even langs kunt lopen
06-11-2009 6 / 10 Anoniem
06-11-2009 8 / 10 G. Laponder, De Meern
positief
wordt goed behandeld en te woord gstaan
negatief
om te bellen naar Anderzorg is een dure grap 0900 nr.
06-11-2009 7 / 10 Anoniem, blaricum
positief
snelle teruggave declaraties
negatief
ik ben èn aanvullend en extra tand verz. maar ben zeer teleurgesteld in de vergoeding die ik nu ga krijgen voor noodzakelijke/medische behandeling bij de tandarts.Het komt erop neer dat ik 2/3 betaal en anderzorg 1/3. nu maar hopen dat de sociale dienst mij ermee kan helpen,want dat is voor mij niet op te brengen.
06-11-2009 4 / 10 w. van dijk, almere
negatief
declaratie-bedrag verrekenen met de laatste rekening, die nog niet vervallen is.
06-11-2009 2 / 10 Ed ter Bak, Noord-Holland
positief
Zijn er helaas niet. Betalen en je kop houden.
negatief
Door ene fout van de zorgverzekeraar inmiddels vele uren kwijtgeraakt aan corresponderen over die fout, herinneringen, herinneringskosten, aanmaning, aanmaningskosten, deurwaarder, deurwaarderkosten, zwarte lijst van wanbetalers……is zo ongeveer het resultaat van de eerste aanvaring over een foute factuur van nog geen 100 euro. Joepie … mail ontvangen: u bent van de zwarte lijst!! Joepie u bent geen wanbetaler. Joepie,brief ontvangen van de deurwaarder … “opdrachtgever (Anderzorg) wens om haar moverende (wat the fuck is .. moverend?) reden de incasso terug te trekken”. He, he, eindelijk na een jaar of zo van dat gezeik van Anderzorg af ------ dacht ik. Dezelfde factuur inmiddels WEER ontvangen, nu maar bij de rechtsbijstand gelegd, die trapt ook in de val van Anderzorg en legt weer de uitzoeklast bij mij. U bent op die dag in een ziekenhuis geweest. Of u de administratie van het ziekenhuis wilt bellen om de fout te herstellen. He, simpele zielen van Anderzorg: ik ben niet op die dag in dat ziekenhuis geweest en heb allang gebeld of er een andere factuur is. NEE NEE NEE, welk van de 3 NEE’s begrijpen jullie niet, dan leg ik dat nog even uit. Zal het voor de zekerheid nog even spellen: N ..E .. E. De N van Noot (Aap Noot) de E (hoe toepasselijk) van Ezel en ook de tweede E van ezel. Daarom mag ik het uitzoeken en reageert u niet op mijn verzoek MIJ eens een kopie van die factuur te sturen. Want .. stelletje sukkels bij Anderzorg .. natuurlijk stuurt u die kopie factuur niet, want die factuur bestaat helemaal niet, alleen de arrogantie en onkunde van Anderzorg bestaat. De datum van het ponspasje is maanden na de dag dat ik niet in dat ziekenhuis geweest ben. En het is mijn eerste registratie bij dat ziekenhuis …ooit. Op het moment dat mijn advocaat u vraagt eens te bewijzen en vraagt om de incasso even vast te houden .. krijg ik het antwoord: u bewijst maar dat het ziekenhuis een fout heeft gemaakt en PLOP .. de 1e herinnering in de brievenbus. De rest weet ik wel: (sorry val in herhalingen): herinneringen, herinneringskosten, aanmaning, aanmaningskosten, deurwaarder, deurwaarderkosten, zwarte lijst van wanbetalers, precies in de periode dat ik wil overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Dat kan dus niet. Ik kan niet weg omdat vanwege de zooi daar op een zwarte lijst ben gezet en gedwongen wordt nog langer met het prutswerk van Anderzorg te maken te hebben. Altijd premies correct betaald. Alleen gata het nu verder, want na deurwaarder komt rechter en daar gaan we het uitvecht. Wie betaalt dat: de belastingbetaler!! U heeft zelf inmiddels geschat al EUR 1.000 uitgegeven om 100 onterecht gefactureerde euro’s te innen. Tros Radar en Kasse (waar ik allles al heb aangemeld) doen er niets mee want Anderzorg & Menzis werken niet mee aan hun programma. Ik weet wel waarom: niemand kan (of wil) dit soort prutswerk goedpraten. GOEDKOOP is bij deze organisatie (AnderZorg=Menzis) DUURKOOP. Iedereen die wel de keuze heeft en dit soort ellende bespaart wil blijven .. kies een andere zorgverzekeraar. Er zijn er genoeg! Advies: geen klant worden of weggaan! Ik stuur ze eerdaags een factuur de door mij gemaakte uren (40+) die mij dit reeds gekost heeft en zal die eens bij een deurwaarder brengen. Hun factuur betaal ik niet en zie ze voor de rechter. Jammer dat het wettelijk door onze overheid geregeld is dat je die 40 uur er aan MOET besteden. En alleen door betaling van een fee van enkele tientjes kan je klagen bij een organisatie …die bestaat – en je lacht je rot, als boer met kiespijn, uit objectieve Andezorg medewerkers!!!!!! Zelfs geregeld (denk ik) bij Wet dat je zelf geen kosten mag claimen bij zorgverzekeraars, zij alleen bij jou. Zij mogen jou wel aan het werk zetten en al bijna 1,5 jaar houden. Oproep: helaas ben ik geen Lakeman, maar: iedereen opstappen bij Anderzorg, de slechtste zorgverzekeraar die ik ken en waarvan hulpverleners ook zeggen dat je beter elders kan. Zodra de blokkade eraf is, zal ik dat ook zeker doen.
05-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Betaal jarenlang mijn premie nooit ziek of wat dan ook. Nu wil mij laten sterriliseren en wordt dit niet vergoed.
05-11-2009 6 / 10 Anoniem
05-11-2009 8 / 10 pha cleven, meerlo
05-11-2009 9 / 10 Mister X, Sellingen
positief
Goede service in alle opzichten!
negatief
Gelukkig heb ik geen slechte ervaringen.
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Goede bereikbaarheid
negatief
Geen
05-11-2009 4 / 10 Patrick oosting, Hoogezand
positief
Heb ik niet.
negatief
Als je deklantenservice belt,dan zegt de een je bent er wel voor verzekerd en de andere weer niet zeer slecht vind ik dat .
05-11-2009 6 / 10 Kees, Alkmaar
positief
goedkoop
negatief
geen tandarts vergoeding terwijl toch in het pakket
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling van declaraties
negatief
dat het niet volledig vergoed wordt
04-11-2009 7 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
zeer snelle afhandeling declaraties
negatief
geen
04-11-2009 6 / 10 Anoniem
04-11-2009 9 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 9 / 10 Ellen, Enschede
positief
goede prettige afhandeling. Door contact per mail is eea goed inzichtelijk
negatief
geen. Er is niet veel verschillende keuzes in pakketten. Dit is enerzijds overzichtelijk, anderzijds beperkend
04-11-2009 10 / 10 j.otten, amsterdam
02-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
probleemloos
negatief
ik ga kijken of ik mijn pakket moet veranderen, teweinig verzekerd, dus teveel zelf betaald
02-11-2009 6 / 10 kale, amersfoort
positief
nvt
negatief
nvt
01-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
eenvoudig en snel en natuurlijk lage premie
31-10-2009 4 / 10 R. Lageman, Roden.
positief
eigenlijk geen
negatief
hoge tel.kst., slechte motivatie op vergoe-dingsbericht, afwerking niet gelijk aan eerder gegeven antwoord, vlgs. mij ondeskundig pers.
30-10-2009 7 / 10 Anoniem
positief
makkelijk contact via internet
negatief
geen
30-10-2009 6 / 10 Anoniem, amersfoort
positief
snel antwoord op vragen
negatief
gevoel kreeg ik dat ik snel asl nrtje afgehandeld werd
30-10-2009 10 / 10 Kirsten, Drachten
positief
Altijd correcte en snelle afhandeling van vragen en declaraties
negatief
geen
30-10-2009 5 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Goede communicatie en duidelijke website.
29-10-2009 5 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 weustink, ootmarsum
29-10-2009 9 / 10 Anoniem
positief
Nog geen zorg nodig gehad, maar algemene vragen en ook mail verkeer worden goed opgepakt.
negatief
Geen.
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 6 / 10 K.F.C. de Groot., Amsterdam.
positief
Geen.
negatief
Teveel regels en uitzonderingen, in het nadeel van de verzekerde personen.
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 P. van der Mey, Katwijk
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 9 / 10 Dick Siesling, Olst
positief
Goede afspraken. Keurig in orde
negatief
Geen slechte ervaringen
29-10-2009 2 / 10 René, Harderwijk
negatief
Als student ben ik vorig jaar vaak verhuist, daarbij zijn er adreswijzigingen geweest, dat heeft betalings problemen opggeleverd (adres van bankrekening wisselend in het bestand van Anderzorg dus kwam niet overeen). In mei dit jaar heb ik een brief gestuurd met mijn nieuwe gegevens en daarbij de melding dat ze mijn toestemming kregen om de gehele achterstand in een keer van mijn rekening te halen. Ik ben vaak in het buitenland, de post krijg ik dus meestal met achterstand. In juli tot mijn grote verbazing ontving ik een brief van een deurwaarder betreffend mijn achterstand... ik had verwacht, in geval van zulke problemen, dat Anderzorg toch zo vriendelijk was geweest om mij te contacteren per mail of per telefoon voor dat ze de deurwaarder erbij halen. Ik heb toen alles overgemaakt en afgehandelt. Gisteren kreeg ik opnieuw een brief van deurwaarder over een betalingsachterstand van 2 maanden. Dat kan kloppen maar waarom wordt dat niet van mijn rekening gehaald? waarom is dat niet bij die achterstand van juli bijgetelt (hierbij moet ik melden dat sinds mij iedere maand gewoon het bedrag van mijn rekening wordt gehaald). Ik vind dat ik al genoeg betaal voor mijn verzekering en verwacht toch minstens een beetje persoonlijk contact en klantvriendelijkheid, ik ben hun klant! Ik ga dus zo snel mogelijk een andere verzekering nemen, al kost het me wat meer.
29-10-2009 10 / 10 Ferry, Eindhoven
29-10-2009 7 / 10 Jan westmaas, Amsterdam
positief
Goedkoper dan veel andere .
negatief
Medicijnkeuze bij de apotheek .
29-10-2009 8 / 10 G.Zonneveld, Zeewolde
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 L Kombrink, Amsterdam
positief
nooit nodig gehad afgelopen jaar
28-10-2009 10 / 10 carla Stroink, enschede
positief
je hebt heel snel antwoord op je vragen in de chatroomhje. Unieke service
negatief
geen
28-10-2009 10 / 10 H.Guikers, Bilthoven
positief
Uitsluitend goeds.
28-10-2009 8 / 10 Hoogstraten, Venlo
28-10-2009 5 / 10 D, purmerend
positief
word vakkundig te email gestaan en vrij snel.
negatief
veel word niet vergoed!!!
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Danny Wouters, Hamont (B)
positief
De prijs/kwaliteit is goed. kort maar correct.
negatief
Geen
28-10-2009 8 / 10 N. van den Berg, Ridderkerk
28-10-2009 9 / 10 Anoniem
28-10-2009 9 / 10 Anoniem
28-10-2009 1 / 10 katty, meerlaan@hetnet.nl
negatief
alles te duur en je eigen bijdrage mag je in 1x betalen sparen ze op, en ik moet1 dag langer waCHTEN OP MIJN MEDICIJNEN OMDAT HUN DIE 10 CENT GOEDKOPER KRIJGEN VIA ANDERE LEVERANCIER
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Ik zit te kort bij deze zorgverzekeraar om daar iets over te zeggen
negatief
Ik zit te kort bij deze zorgverzekeraar om daar iets over te zeggen
28-10-2009 8 / 10 H. de Vries, Raamsdonksveer
positief
Declaraties worden heel snel behandeld en uitbetaald. Via de chat op de site van anderzorg kun je vragen stellen waar je meteen een duidelijk antwoord op krijgt en wanneer je formulieren nodig hebt ergens voor kun je dat ook aangeven en je hebt ze dan de volgende dag in huis. De bereikbaarheid is heel erg goed en ze komen hun gemaakte afspraken ook altijd meteen na.
negatief
Ik heb geen slechte ervaringen met anderzorg
28-10-2009 8 / 10 Vink, Leidschendam Voorburg
28-10-2009 9 / 10 e.m.b., amsterdam
positief
ik ben vorig jaar overgestapt. AZ is goedkoper en mijn tandarts kosten worden prima vergoed. Dit was ook de reden dat ik bij mijn vorige ben opgestapt. Een stuk duurder, maar ik kreeg geen cent terug voor tandartskosten, terwijl dat wel in de polis stond.
negatief
Geen enkele slechte ervaring. Declaraties worden keurig op tijd gestort.
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
positief
bij vragen krijg ik redelijk snel per email het antwoord
negatief
geen
28-10-2009 4 / 10 pvbrakel, gameren
positief
weet direct wat je niet vergoed krijgt~!
negatief
vergoed niet zoveel dus is makkelijk .alleen reageert men niet op vergoeding via opgestuurde offerte !
28-10-2009 10 / 10 Hans Peters, Nijmegen
positief
alles wordt na wens verholpen/betaald
negatief
geen
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
geen problemen
negatief
nvt
28-10-2009 6 / 10 J. de Groot, Menaldum
28-10-2009 8 / 10 Eric, Loosdrecht
positief
goede communicatie, doen wat ze beloven, goede prijs tegen goede voorwaarden
28-10-2009 10 / 10 Anoniem
positief
Ze regelen alles gelijk, na 1 telefoontje of mailtje.
negatief
geen
24-10-2009 9 / 10 Borgers, Noordbeemster
22-10-2009 8 / 10 j boer, hoogvliet
22-10-2009 9 / 10 Anoniem, \'s-Hertogenbosch
22-10-2009 8 / 10 A.P. Human, Rotterdam
positief
Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede dekking, snelle uitbetaling declaraties, handige internet-chat mogelijkhed met klantenservice-medewerker, goed advies bij medische vreagen, etc.
negatief
Heeft een declaratie van tandarts betaald, terwijl dit niet onder de dekking viel en bij mij gedeclareerd. Ik vind dat zulke zaken strikt tussen mij en tandarts afgehandeld moeten worden.
21-10-2009 8 / 10 merts, amersfoort
positief
snelle afwikkelingen
21-10-2009 7 / 10 L Francino, Den Haag
21-10-2009 7 / 10 Alexander, Naarden
negatief
het een na het ander blijkt niet gedekt. je kan geen declaraties digitaal, via internet, indienen.
21-10-2009 6 / 10 Ben Cornuyt, Eindhoven
positief
bereikbaarheid
negatief
onoverzichtelijk wat in zorgpakket is opgenomen
21-10-2009 8 / 10 Jan Aardema, 9673HL Winschoten
positief
Zeer snelle informatie en uitleg via internet. dmv chatten
negatief
geen
01-01-1970 6 / 10 Anoniem
positief
heb er geen contact mee
01-01-1970 9 / 10 J. P, Wissenkerke
01-01-1970 4 / 10 Anoniem
01-01-1970 7 / 10 Anoniem