Delta Lloyd Waardering
Direct
afsluiten

Zorgverzekeraar Delta Lloyd | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Delta Lloyd. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Delta Lloyd? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis Delta Lloyd afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Zorgverzekering Restitutie (restitutie) €1390 / per jaar Vraag aan
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Zorgverzekering Restitutie Vraag aan
Aanvullende verzekering Start Vraag aan
Tandartsverzekering TandenGaaf 100% tot EUR 250 Vraag aan
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Delta Lloyd is beoordeeld door 559 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

29-12-2012 7 / 10 Miriam Bouten, Venlo
positief
Snelle afhandeling van declaraties.
negatief
Geen slechte ervaringen gehad. Waar ik minder tevreden over ben is de duidelijkheid van wat nu wél en wat niét vergoedt wordt. Het is af en toe net een puzzel.
03-12-2012 7 / 10 van Drunen, Den Haag
positief
Alle declaraties worden betaald en later krijg ik de verrekening op het eigen risico
25-11-2012 9 / 10 R.J. Herberigs Wassen, Voorburg
positief
n.v.t. normaal klant is koning
negatief
geen
24-11-2012 8 / 10 E.Glazer, Velp
positief
Snelle afhandeling van de rekeningen
negatief
Ik \"dokter\"erg weinig, dus ook geen ervaring met probelmen
24-11-2012 7 / 10 Anoniem
13-11-2012 8 / 10 Betty van den Berk, Oss
positief
wIJ ZIJN TEVREDEN OVER ONZE ZORGVERZEKERING TOT ZOVER WIJ ER MEE TE MAKEN HEBBEN GEHAD.
negatief
wIJ HEBBEN TOT OP HEDEN GEEN SLECHTE ERVARINGEN.
13-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
geen bijzonderheden
negatief
geen
10-11-2012 8 / 10 W.van Winden, Valkenswaard
positief
Heldere uitleg indien gevraagd
09-11-2012 9 / 10 gezien, zuid beijerland
positief
geen klachten, geen problemen, alles gaat zoals het moet gaan
negatief
geen
09-11-2012 5 / 10 Anoniem
positief
Heb ik die dan. Ik declareer en ontvang geld terug of ik krijg het bericht dat er geld is afgeschreven ivm eigen risico. Dat is alles. Je weet het...collectief via werkgever
negatief
Heb ik die dan. Ik declareer en ontvang geld terug of ik krijg het bericht dat er geld is afgeschreven ivm eigen risico. Dat is alles. Je weet het...collectief via werkgever.
09-11-2012 7 / 10 Anoniem
08-11-2012 10 / 10 bert van de schilde, den haag
positief
tot op heden heeft mijn verzekeraar nooit voor enig probleem gezorgd.
negatief
niet van toepassing
08-11-2012 9 / 10 T.Versteeg, Sliedrecht
positief
Niets te melden dus ook geen klachten
negatief
zie boven
08-11-2012 7 / 10 Anoniem
08-11-2012 8 / 10 Erik , Heerhugowaard
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
08-11-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Goede afhandeling, indien iets niet duidelijk zijn ze bereikbaar en behulpzaam
negatief
Als je denkt dat iets in het pakket zit,blijkt er vaak een uitzondering te zijn,waardoor het van je eigen risico af gaat....
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
nvt
negatief
nvt
07-11-2012 7 / 10 h.reinders, haarlem
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 w.sakkers, utrecht
07-11-2012 6 / 10 W.Buijs, Amstelveen
positief
Redelijk punctueek=l
negatief
Sinds de afhandeling door CZ is het slordiger geworden.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
7
negatief
3
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 iiiii, Monnickendam
positief
Ik heb één keer gebeld omdat het (afwijzings)bericht niet duidelijk was. Mijn vraag is toen afdoende beantwoord, wel nadat er eerst overleg was.
negatief
Ik heb één keer een nota teruggekregen met de mededeling dat deze nota van een alternatieve genezer niet werd vergoed. Ik heb gereclameerd, kreeg te horen dat wel het instituut maar niet de persoon op de nota stond. Dat vond ik niet best, ze hadden me meteen juist moeten informeren. Als ik niet had gebeld, was de nota niet vergoed. Nu heb ik een nieuwe gevraagd, met de naam van de behandelaar en de nota opnieuw ingediend. Toen is hij wel vergoed.
07-11-2012 5 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 G.A.J. Vos, Ingen
positief
Correct in beantwoording van vragen en de afhandeling van declaraties.
negatief
geen slechte ervaringen
07-11-2012 7 / 10 a.c.mn.gilberts, zoetermeer
positief
Ze betalen altijd soms na beel bellen.
negatief
geen
07-11-2012 6 / 10 Nee., Zoetermeer.
positief
Nee, doe ik niet. Het invullen zou maar enkele minuten duren.
negatief
Nee, doe ik niet. Het invullen zou maar enkele minuten duren.
07-11-2012 6 / 10 sabrine, zwolle
positief
Lenzen en bril worden vergoed. Ze hebben geen betaald telefoonnummer en ze zijn goed bereikbaar en uiterst vriendelijk.
negatief
De premie gaat elk jaar omhoog en de vergoedingen word steeds minder. Op dit moment heb ik een premie van 220 euro in de maand terwijl ik een wajong uitkering heb van 900 euro in de maand. Als ik naar de tandarts ga moet ik nog bijbetalen terwijl ik de hoogste dekking heb.
07-11-2012 7 / 10 Leen, Sprang-Capelle
positief
nvt
negatief
nvt
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Makkelijk bereikbaar per telefoon en je hebt een persoonlijk dossier via internet. Declaraties kan men opsturen of scannen.
negatief
De codes van de tandarts verrichtingen zou ik graag in gewone taal uitgelegd hebben. Zelf de tandarts weet niet wat ze bij 1 code bedoelen. En duidelijker gerangschikt, zoals een woordenboeklijst. Dan kun je zien wat code C is en wat het inhoudt b.v.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Anoniem, Hilversum
positief
Goede vergoedingen.
negatief
Ik zou minder premie willen betalen.
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
07-11-2012 5 / 10 s, workum
positief
snelle uitbetaling
negatief
weinig zorg in pakket
07-11-2012 7 / 10 h.j. schipperheijn, den bosch
positief
geen negative ervaringen ,alles gaat correcten vriendelijk
negatief
geen
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 J. Theunisz, Haarlem
positief
Hoge vergoeding alternatieve geneeskunde
negatief
Moeilijk inzicht te krijgen welke aanvullende dekking je precies nodig hebt
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Rian Mandigers, Riethoven
positief
Snelle betaling van ingediende nota\'s
negatief
Met mijn aanvullende verzekering schiet ik niet veel op, bv ik betaal voor tandartskosten 12 x 17,50 en krijg maar vergoed tot 250, 00 euro per jaarí
06-11-2012 7 / 10 inge, hellevoetsluis
06-11-2012 8 / 10 Radecke, Limmen
positief
Geen
negatief
Geen
06-11-2012 8 / 10 Marianne, Heelsum
positief
Keurige afhandeling declaraties, nooit problemen gehad. Ben via patientenvereniging EVN bij Delta Lloyd terechtgekomen omdat ze geen preferentiebeleid voeren voor anti-epileptica. Ik ben erg tevreden.
negatief
Geen
06-11-2012 8 / 10 S van de Biezenbos, Leusden
positief
declaraties worden vrij snel afgehandeld
negatief
per telefoon slecht bereikbaar, lange wachttijd, per mail binnen 2 dagen antwoord!
06-11-2012 8 / 10 S. Steijnebrugh, Nootdorp
06-11-2012 8 / 10 Geertje van Elleswijk, Bleiswijk
positief
We hebben nog nooit problemen gehad en de uitbetaling van declaraties verloopt ook goed. De dekking zou wat beter kunnen zijn voor oa de tandarts
negatief
geen slechte ervaringen
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 van der Graa, Amstelveen
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 C.L. Draak, \'s-Gravendeel
positief
goede afwikkeling van nota\'s
negatief
niet op de hoogte van vooraf aanvragen reiskosten. Ondanks handtekeningen van artzen toch niet op de hoogte gebracht. Achteraf geen betaling meer mogelijk.Hulpmiddelen (douchehoes) 1e keer zonder mankeren betaald en de tweede keer zonder bericht geweigerd.
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 9 / 10 M.E. Simmerok, Kaatsheuvel
positief
zeer correct, duidelijke en snelle hulp bij vragen en erg goede website met eigen gegevens/status van zaken declaraties en tegoed.
negatief
Geen slechte ervaringen
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Makkelijk indienen van de declaraties. Alle info online te vinden.
negatief
Kan wat mij betreft goedkoper.
06-11-2012 5 / 10 Anoniem
06-11-2012 6 / 10 Coenraads, Zwijndrecht
positief
Bijna geen tussenkomst van ons en de rekening.
negatief
Eind het ene jaar en start nieuw jaar geld, eerst eigen risico opmaken en dan pas nieuwe behandelingen fysio starten, Dit zal wettelijk zijn en niet alleen bij hen?
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 5 / 10 Christina van Stroe, Alkmaar
negatief
ik heb de zeeruitgebreide aanvullende verzekering genomen omdat daarin hulpmiddelen 100% vergoed worden en ik afhankelijk ben van hoorapparaten en aanvullende apparatuur. Er bleek echter een aanvullend reglement te zijn met hulpmiddelen die van de dekking uitgezonderd waren, zodat ik oververzekerd bleek te zijn, aangezien ik weinig terug heb gekregen op het gebied van hulpmiddelen.
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Communicatie
negatief
Bij twijfel over declarabel wordt in nadeel beslist van consument
06-11-2012 6 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 6 / 10 s van dam, deil
06-11-2012 5 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Werkt conform wat ze beloven
negatief
Geen
03-11-2012 7 / 10 c Fok, Amstelveen
positief
geen...nog niet
negatief
goede overzicht rekening afschift
31-10-2012 6 / 10 Anoniem
30-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
nvt
negatief
nvt
29-10-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Vlotte afhandeling van declaraties.
negatief
Na gebruik eigen risico (bijv. na apotheekbezoek) mag wel sneller bericht volgen.
29-10-2012 7 / 10 Anoniem
28-10-2012 6 / 10 Anoniem
28-10-2012 8 / 10 Anoniem
27-10-2012 7 / 10 Linda, Heerenveen
positief
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik geen ronduit slechte ervaring heb
negatief
Alleen het administratieve gedeelte, overgaan van gedeelde polis, naar alleen, dit ging moeizamer, als voorgesteld.
27-10-2012 8 / 10 R.J. Herberigs-Wassen, Voorburg
26-10-2012 9 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Wietske, Hallum
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 lia, helmond
26-10-2012 7 / 10 b van maaren, raalte
positief
alle zaken worden snel/correct afgehandeld
negatief
is er niet
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
geen klachten
negatief
geen klachten
26-10-2012 6 / 10 Anoniem
26-10-2012 6 / 10 E.B.van Hasselt, Den Haag
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
De tandartsdekking is zeer uitgebreid, 1000 Euro voor alle handelingen.
negatief
De tandartsdekking is zeer uitgebreid, 1000 Euro voor alle handelingen,maar heel erg duur.
25-10-2012 8 / 10 Arie de Haan, Vlijmen
positief
Vlotte afhandeling Declaraties kan ook via hun website Veel aanvullende pakketten mogelijk in div. prijsklassen
25-10-2012 6 / 10 Anoniem
positief
Geen
negatief
Ook geen
25-10-2012 7 / 10 martin, zaandam
positief
1 x maar meegemaakt dat ik geld kreeg reis geld ivm bestralingen avl en dat was prima voor elkaar.Verder geen rekeningen zelf betaald
negatief
Dat ze zo nu en dan met een lullig rekeningetje aankomen om vervolgens met er 1 van over de 100 euro aankomen zetten.
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Over het algemeen worden de ceclaraties vrij vlot uitbetaald.
negatief
De klantenservice laat te wensen over. Er wordt te veel uit macht gehandeld. Geen klantgerichte/ klantvriendelijke behandeling.
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-11-2011 8 / 10 Lucia, Purmerend goede zorgverzekeraar, in prijs en kwaliteit
positief
duidelijke uitleg, makkelijk bereikbaar,
negatief
administratief loopt niet helemaal, incasso niet juist geregeld
16-11-2011 7 / 10 H.A.P.Bakker, Den HJaag Goed
positief
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
negatief
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
12-11-2011 10 / 10 v. Overdijk, Eindhoven zie 6a
positief
Accuraat- snel- zorgvuldig- geen lastige vragen...
negatief
nvt
12-11-2011 3 / 10 Huisman, Rotterdam Mijn zorgverzekeraar is niet integer.
positief
Geen voorbeelden van goede ervaringen.
negatief
Declaraties raakten zoek; Niet transperant over uitzonderingen(in de kleine lettertjes van de polis stonden heel veel uitzonderingen waardoor claims niet vergoed werden). Betalingen vonden veels te laat plaats (2 maanden na het indienen van nota's) Slechts een heel klein deel van de zorgkosten wordt vergoed
12-11-2011 7 / 10 de waard, numansdorp goed
positief
heldere declaraties.
negatief
geen
11-11-2011 8 / 10 R.L.van Doorn, 5345CX-Oss Best tevreden
positief
Was voor de 1ste maal over 2011 verzekerd bij DeltaLLoyd. Goede ervaring,o.a.klant vriendelijke informatie. Geen lange wachttijden aan de telefoon. Goede overzichtelijke/gespecifeerd rekeningen/declaratie. Goede afspraken bij eventueele maandelijkse betalingen van hoge eigen risico betalingen. Één min puntje,bepaalde medicijnen zijn stukje duurder,als m'n vorige Zorgverzekering in 2010,n.m.PMA/Menzis.
negatief
N.v.t.
11-11-2011 8 / 10 mh, Amsterdam
11-11-2011 7 / 10 H Weijers, Maasgouw
10-11-2011 8 / 10 M. Heck, Almere Snel en deskundig
09-11-2011 8 / 10 b severijns, wadenoijen nvt
positief
nvt
negatief
nvt
09-11-2011 6 / 10 Loodema E.K., Almere
09-11-2011 7 / 10 Anoniem over het algemeen redelijk goed
positief
afhandeling gaat redelijk goed op tijd, telefonische bereikbaarheid goed
negatief
dekking is behoorlijk ingekrompen en dekt veel op homeopatisch gebied niet en ook ineens minder op reguliere (allopatische) medicijnen omdat de lijst van te vergoeden medicijnen blijkbaar drastisch is aangepast prijs/kwaliteit is hierdoor achteruit gegaan.
09-11-2011 7 / 10 pierik, blaricum goed
positief
goed
negatief
n.v.t.
09-11-2011 8 / 10 W. van der Veen, Hallum
09-11-2011 8 / 10 Ton, Zeist goed zou goedkoper kunnen
positief
geen problemen met vragen en declaraties
negatief
geen
09-11-2011 8 / 10 commijs, den-bosch. als de premie niet veel verhoogd word blijf ik.
positief
als er vragen gesteld worden ,word ik goed en corect geholpen.ook de informatie ik ik nodig heb over waar ik het beste behandeld kan worden. zijn duidelijk.
negatief
dat ik een brief ontving waar in stond dat ik een ongeluk had gehad maar dat was niet waar. heb contact opgenomen met mijn zorgverzekering en uitgelegd naar gelang de datum die ze opgegeven hadden dat ik toen bij de specalist was geweest voor een liesbreuk.maar gelukkig hoefde er niets aangedaan te worden .wel moest ik na drie vier weken terug komen om te vertellen hoe het gaat.nu alles was goed en binnen tienseconden stond ik weer buiten de medische wereld rekend wel het zelfde consuld doe hier iets aan zorgverzekeraar?
09-11-2011 6 / 10 ELLES, MONTFOORT EEN PAPIERWINKEL
negatief
de afhadeling vind ik beede peil.je krijgt rekening daarna weer een acceptgiro.Danweet j nit of die al betaaald is. Je E.R wordt ook niet helder gemaakt. AL ME AL IK DENK DAT IK OVERSTAP.MAAR WAARNAAR TOE.
09-11-2011 9 / 10 Jeff Straub, 1398 CV Muiden zeer goed
positief
Snelle en juiste afhandelingen, goede gesprekpartner voor de onderwerpen en afhandelingen van de declaratie's. Verder alles O.K>
09-11-2011 9 / 10 M.Weustink, Hengelo Uitstekende dienstverlening/prijs kwaliteits verhouding
positief
Altijd zeer correct in de afhandeling van declaraties en het te woord staan van de klant
negatief
Geen
09-11-2011 0 / 10 Anoniem
09-11-2011 10 / 10 Derks, PANNINGEN Uitstekend
positief
In een woord PERFECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
negatief
Geen
09-11-2011 7 / 10 Anoniem zie hierboven
positief
zie hieronder
negatief
geen slechte ervaringen, maar ook weinig gebruik hoeven te maken van de zorgverzekering.
09-11-2011 5 / 10 Anoniem
09-11-2011 8 / 10 de vries, leek nvt
positief
nvt
negatief
nvt
09-11-2011 8 / 10 Jan v. Ginneken, Rotterdam Goed
positief
afhandeling declaraties goed omschreven
09-11-2011 7 / 10 Smeets R., Maastricht Voldoende.
positief
Deskundige en vriendelijke klantenservice.
negatief
Onoverzichtelijk declaratieoverzicht.
09-11-2011 8 / 10 Abdallah-john, Rotterdam Gunstig geprijsde, met redelijke vergoedingen geen omkijken naar verzekering
positief
Rekeningen worden door zorgverleners rechtstreeks naar Deltalloyd gestuurd, en ik krijg alleen een rekening van het deel wat niet wordt vergoed, dit werkt veel sneller.
negatief
Vergoedingen vallen tegen op sommige punten, de voorwaarden zijn hier erg vaag over
09-11-2011 8 / 10 S.Bisessar, Hoofddorp
09-11-2011 0 / 10 Anoniem nvt
positief
Wij hebben binnen ons gezin dit jaar geen beroep hoeven doen op onze verzekeraar, gelukkig maar.
09-11-2011 0 / 10 Anoniem
positief
Maak er gelukkig minimaal gebruik van.
negatief
n.v.t.
09-11-2011 8 / 10 Anoniem prima
positief
Ze zijn snel, efficient, komen afspraken na, duidelijk enz.
negatief
aanvullende tandartsenverzekering is zo duur dat we in een gewoon jaar goedkoper uit zijn met niet te verzekeren. De onverwachte extra kosten kunnen we goed betalen uit het geld dat we besparen op deze verzekeringtandartsen.
09-11-2011 8 / 10 P, Anna Paulowna die zijn zeer goed
positief
geen problemen gehad bij wat dan ook. declaraties verlopen prima en specificaties van rekeningen vanuit Delta LLoyd zijn duidelijk.
negatief
geen
09-11-2011 5 / 10 Pam, Nijmegen goed tot nu toe
positief
declaraties worden goed en snel afgehandeld, ik kan tot nu toe terecht bij wie ik uitkies als behandelaar (fysiotherapie) verder geen ervaringen
negatief
nvt
09-11-2011 8 / 10 Wilbert de Jong, Alphen aan den Rijn Goed.
positief
Voor mij is belangrijk dat de declaraties welke ik instuur snel worden afgehandeld en dat is het geval. Indien ik bel met vragen over de dekking etc. wordt ik altijd goed geholpen.
negatief
Ik heb gelukkig nog geen slechte ervaringen met mijn zorgverzekeraar gehad.
09-11-2011 5 / 10 Tiets, Nijmegen Te duur voor te weinig zorg
negatief
Mogelijkheid om declaraties door verzekerde na te laten kijken is niet mogelijk.
08-11-2011 4 / 10 Bergman, Den Bosch Slecht. Ik ga weer overstappen.
positief
Snelle reactie gekregen op mijn klacht
negatief
De dekking is echt belachelijk laag. Ik heb veel zelf moeten betalen in 2011.
08-11-2011 1 / 10 de Graaf, Gendt een grote vergissing om hier te verzekeren
negatief
er wordt erg weinig uitebtaald, de toon in de mails is walgelijk en de mensen aan de telefoon bij de klantenservice zijn onbeschoft
08-11-2011 8 / 10 j. van veldhoven, naaldwijk aan te raden aan anderen
positief
n.v.t.
negatief
n.v.t.
08-11-2011 8 / 10 e.duindam, tilburg erg goed
positief
snelle afwerking declaraties vriendelijke personen die je te woord staan en deskundig
negatief
dekking voor alternatief is erg beperkt. Dit tov de de premie de premie is over het geheel genomen aan de hoge kant
08-11-2011 7 / 10 J. van Elleswijk, Bleiswijk duidelijk, eerlijk
positief
Hebben nooit problemen gehad, wel een keer gebeld en hebben toen een bevredigend gesprek gehad en ook naat tevredenheid behandeld
negatief
geen slechte ervaringen
08-11-2011 9 / 10 Velthuis, Hengelo prima
positief
alles goed geregeld.
negatief
geen
08-11-2011 6 / 10 Anoniem
08-11-2011 10 / 10 Silkebabbelt, Eindhoven Zeer goede verzekeraar met waar voor je geld.
positief
Snelle afhandeling van de declaraties en het is gewoon een geode zorgverzekeraar.
negatief
Ik vind het jammer dat ik de declaraties niet gewoon kan doormaile, maar via de post moet versturen, dit is nog uit het jaar 0, niet van deze tijd. PRIJS VIND IK WEL ERG HOOG!, MAAR DAN HEB JE OOK WAT.
08-11-2011 7 / 10 Anoniem goed
positief
behalve goede prijs/kwaliteits verhouding polis/premie en nette en flotte afhandeling declaraties geen ervaringen verder
negatief
geen
08-11-2011 8 / 10 van den Berg, Tilburg
positief
Je hebt een duidelijk overzicht hoe je er voor staat wat kosten en declaratie's betreft.
08-11-2011 8 / 10 Anoniem goed
positief
Declaraties worden snel uitbetaald
negatief
geen
08-11-2011 10 / 10 peter, wageningen
08-11-2011 8 / 10 A.Schotman, Zoetermeer Geen oordeel
positief
Geen oordeel omdat ik geen contact heb gehad dit jaar.
08-11-2011 7 / 10 Anoniem Na stug volhouden, correcte afhandeling.
08-11-2011 9 / 10 Anoniem Tot op heden: uitstekend.
positief
Prima bereikbaar per telefoon, vriendelijke mensen, weten waar ze het over hebben en de afhandeling van declaraties is binnen een week, dus erg snel.
negatief
Geen
08-11-2011 7 / 10 Anoniem, emst
08-11-2011 7 / 10 duijn, heemskerk
08-11-2011 7 / 10 Truus, Dongen Alles wordt netjes geregeld
positief
Keurige afhandeling nota's, digitaal inzage mijn zorgverzekering
negatief
Bij een nota staat niet omschreven om welke medicijnen ed het gaat waar je voor moet betalen
08-11-2011 7 / 10 spaan, voorschoten Goed, zorgvuldig en gericht op de klant.
positief
Goed medisch advies door verpleegkundigen t.t.v. ziektebeeld van mijn vrouw. Gedetailleerde info t.a.v. te mogelijke complicaties, regelingen en waar de specifieke zorg te vinden.
negatief
Geen
08-11-2011 8 / 10 Anoniem
08-11-2011 6 / 10 Wijnholds, Emmer-Compascuum
08-11-2011 7 / 10 Cillekens, Roermond Een degelijke zorgverzekeraar
positief
Snelle afhandeling declaraties.
negatief
Geen
08-11-2011 3 / 10 Robby, Den Haag Al met al redelijk ontevreden
positief
De goede tijden zijn voorbij, nl. de twee oudste kinderen hebben volledig hun beugel vergoed gekregen. Ik heb zelf de ervaring dat je tegenwoordig alles zelf moet betalen los van de eigen risico van € 170,- (2011)
negatief
Heel veel discussie over taxikosten i.v.m. poliklinische ingreep waarbij rijden ten strengste was ontraden en openbaar vervoer was volgens de specialist ook niet aan de orde. Uiteindelijk heeft de verzekeraar gewoon niet meer verder gecommuniceerd en gaat dan uit dat dossier is gesloten. Ik heb dus de taxikosten gewoon niet vergoed gekregen. Klantvriendelijkheid is helaas niet de beste
07-11-2011 8 / 10 Anoniem goed
positief
decl snel
negatief
geen
07-11-2011 7 / 10 Tamara, Epe weinig vertouwenswekkend.
positief
Ik heb tot nu toe niet veel te declareren gehad, dus weinig contact gehad.
negatief
Ik vind het bijzonder dat ondanks ons uitgebreide pakket, we toch maar 8 x psychische hulp vergoed krijgen. Daarnaast heb ik een keer een vraag gesteld en duurde het lang eer ik antwoord kreeg en diegene snapte mijn vraag niet.
07-11-2011 7 / 10 LA, Montfoort
positief
Betalingen worden op tijd gedaan
negatief
te duur
07-11-2011 8 / 10 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx goed
positief
zie uitkomst van uw vragen, verder geen commentaar
negatief
geen
07-11-2011 5 / 10 Anoniem
07-11-2011 7 / 10 R van der Lugt, Haarlem Op het eerste gezicht goed.
positief
2 declaraties ingediend en goed afgehandeld
negatief
geen ervaringen
07-11-2011 6 / 10 CMI, Zoetermeer nvt
positief
nvt
negatief
nvt
07-11-2011 7 / 10 Anoniem
07-11-2011 7 / 10 Karel van Eersel, \'s Gravenmoer
positief
Wachtlijst bemiddeling werkt prima.
negatief
Geen enkele
07-11-2011 8 / 10 Koops, Den Haag ok
positief
snelle afhandeling
negatief
geen
07-11-2011 8 / 10 Jagersma, IJlst
positief
Nette, vlotte afhandelingen. via internet bij te houden
negatief
tot nu toe geen
07-11-2011 9 / 10 Anoniem
07-11-2011 8 / 10 maurice, enschede duidelijk, veel vergoedingen, geen problemen ervaren
positief
Snelle declaratie, duidelijke overzichten, snelle klantenservice
negatief
Kom wel eens dingen tegen die niet vergoed worden, vergoedingen per dag/ behandeling in plaats van een totaal bedrag dat vergoed word stoort me wel een beetje
07-11-2011 6 / 10 J.Visser, Heiloo Men is zeer zuinig bij vergoedingen.
negatief
DE ede keer vergoed men wel bepaalde handelingen de andere keer niet
07-11-2011 7 / 10 Yvonne, Woerden Goed
positief
Declaraties worden redelijk snel overgemaakt
negatief
Hebben geen slechte ervaring
07-11-2011 7 / 10 Arie de Haan, Vlijmen Duur, maar uitgebreide dekking mogelijk.
positief
Declaraties worden altijd binnen 10 werkdagen op de rekening bijgeschreven.
negatief
Ondanks ik het duurste aanvullende verzekeringspakket heb met zeer uitgebreide tandarts aanvullende verzekering, zie ik elk jaar deze aanvullende (duurste) pakketten uitgehold worden, terwijl de premie hiervoor NIET evenredig mee daalt, maar juist OMHOOG gaat!
07-11-2011 8 / 10 a.bruin, velsen een hele goede.
positief
dat is kort wij hebben een prima ervaring geen enkel probleem
negatief
hebben wij niet
07-11-2011 8 / 10 janny aandewiel, katwijk ik voel mij goed bij deze zorgverzekering
positief
ik had een ooglidcorrectie niet medisch en die werd direct uit mijn aanvullend verzekering betaald t/m 1500 euro zonder problemen en de fysio die ik krijg , zijn ook altijd correct betaald. helaas kan ik niet meer erover vertellen aangezien ik ze tot nu toe geen medische klachten heb.
07-11-2011 9 / 10 de Zeeuw, Rotterdam Deskundig en betrouwbaar.
positief
Deskundige klantenservice.
negatief
Geen
23-09-2011 9 / 10 Hank, Waalre Prima Maatschappij
positief
Goede prijs/kwaliteit verhouding, verzekerd wat belangrijk is.
negatief
Geen
27-06-2011 9 / 10 Anoniem Prima prijs/kwaliteitsverhouding
20-06-2011 10 / 10 Anoniem enorm goede maatschappij
positief
Snelle afhandeling van declaraties Snelle uitbetaling Goede en nette service
negatief
totaal niet 1 slechte ervaring
02-03-2011 9 / 10 Anoniem geen gezeur
positief
heb ze weinig nodig tot nu toe maar als ik iets wil weten krijg ik adequaat antwoord
18-02-2011 8 / 10 Anoniem
13-12-2010 6 / 10 Anoniem redelijk goed.
negatief
Het pakket is niet goed aangepast aan de oudere klanten.
17-11-2010 8 / 10 M Vergnes, bathmen Goed
negatief
Jammer dat alternatieve geneesmiddelen niet meer vergoed worden!
17-11-2010 10 / 10 Anoniem
17-11-2010 7 / 10 Fred, Breda Keurig en zakelijk
17-11-2010 6 / 10 Anoniem
positief
snelle uitbetaling van declaraties maar altijd per post
negatief
niet mogelijk online te declareren. ivm met adhd medicatie moet ik hoogtste pakket hebben erg duur met te veel vergoedingen die ik noooooooit zal gebruiken
16-11-2010 7 / 10 Anoniem prima
16-11-2010 3 / 10 Henk, dalfsen oplichters
16-11-2010 8 / 10 Ooievaar, Amsterdam prima
16-11-2010 7 / 10 gezin, De Lutte
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 7 / 10 brok, susteren
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 Anoniem goede ervaring
16-11-2010 7 / 10 Anoniem
16-11-2010 8 / 10 Anoniem
15-11-2010 6 / 10 van Dijken, Veendam Aangesloten bij \"grote jongen\"en inmiddels duur
positief
Declaraties worden correct afgehandeld
negatief
Slechte tel. service
15-11-2010 7 / 10 Anoniem, Amsterdam
15-11-2010 5 / 10 Anoniem
14-11-2010 10 / 10 f van der Linde
14-11-2010 7 / 10 Anoniem
negatief
Declaratie formulieren downloaden van internet, geen mogelijkheid moet je weer bellen omdeze formulieren thuis te krijgen.
13-11-2010 6 / 10 Anoniem
negatief
onleesbare vergoedingsoverzichten met codes van zorgaanbieders die niet te herleiden zijn
13-11-2010 3 / 10 M.J. van Hessen, Waddinxveen Klantonvriendelijk, star, gesloten structuur, ondoordringbaar en niet transparant.
negatief
Mijn ervaring met deze zorgverzekeraar is dat medewerkers van elkaar niet weten wat ze aan het doen zijn; informatie komt niet overeen, het beleid is zeer ondoorzichtig en klantonvriendelijk. Deze verzekeraar is zeer star en zoekt allerlei mogelijkheden om niet tot vergoeding te hoeven over te gaan, zelfs met de meest uitgebreide dekking.
12-11-2010 7 / 10 Anoniem
12-11-2010 8 / 10 Willem, Zwolle
positief
Als personeel heb ik een collectiviteitskorting. De documentatie is goed en duidelijk. De normale premies zijn wel hoog.
11-11-2010 7 / 10 Anoniem
positief
Ik moet zeggen dat ik zelden gebruik maak van de zorg. Ik ben niet vaak ziek, heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, en ik ga 1x per 2 jaar naar de tandart waarbij ik niet vaak gaatjes heb. Ik maar dus ook weinig gebruik van de faciliteiten van de zorgverzekeraar en kan daarom weinig zeggen over de kwaliteit ervan.
10-11-2010 8 / 10 Anoniem
09-11-2010 8 / 10 Anoniem Alles loopt gesmeerd
09-11-2010 7 / 10 Anoniem
09-11-2010 6 / 10 Anoniem
09-11-2010 5 / 10 Anoniem
negatief
heeft niet door geven dat onze zoon teveel physico gehad. en dan een rekening sturen voor over een 1000 euro en geven maar 10 dagen te betalen of se deurwagers
09-11-2010 7 / 10 Anoniem
09-11-2010 6 / 10 P Bos, Oud-Beijerland zeer correct maar wel tegen een bepaalde prijs
positief
declaraties worden snel en netjes afgehandeld
negatief
geen slechte ervaringen, ik vind de verzekering wel duur
09-11-2010 8 / 10 w de kok, teteringen
positief
Nooit problemen gehad. Altijd vriendelijk te woord gestaan.
08-11-2010 7 / 10 Anoniem
07-11-2010 8 / 10 Anoniem
05-11-2010 6 / 10 Anoniem
05-11-2010 6 / 10 Anoniem
04-11-2010 8 / 10 Anoniem Waar voor je geld.
positief
Declaraties gaan snel. Duidelijk en snel geholpen bij de servicedesk.
negatief
Niet alle medicijnen worden vergoed.
04-11-2010 7 / 10 Anoniem prettig
positief
Korte wacht tijd telefoon vriendelijk, correct en duidelijke uitleg
04-11-2010 9 / 10 Anoniem
04-11-2010 6 / 10 Anoniem
04-11-2010 7 / 10 Anoniem zakelijk, zonder mee denken
negatief
Vrouw iszwanger en je moet aan allerlei eisen voldoen om cursussen te volgen, waar, wanneer etc.
03-11-2010 6 / 10 dhr. Schoorl, Alkmaar
positief
Zeer goed bereikbaar en adequate afhandeling van telefonische vragen.
negatief
Declaraties 2008 en eerder zeer slecht en ondoorzichtig afgehandeld; duurt ook veel te lang. Kosten in eigen risico totaal onduidelijk.
03-11-2010 7 / 10 Anoniem
01-11-2010 8 / 10 Anoniem Goed
positief
Toen ik op een gegeven moment een declaratie indiende voor de behandeling van mijn zoon bleek dat niet gedekt onder de reguliere zorg maar kreeg ik het uitbetaald als alternatieve geneeswijze. Zij zijn daar zelf meegekomen dat vond ik erg behulpzaam en meedenkend
negatief
Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met Delta Lloyd maar ik heb los van de informatie die via internet is te vinden ook nog niet echt specifieke problemen gehad waar ik hun bij nodig had.
31-10-2010 6 / 10 Anoniem matig
29-10-2010 7 / 10 mw. AB, Aalsmeer positive tov andere m.n. VGZ ( daar ontvang ik nog steeds notas over 2008!)
positief
snelle en overzichtelijke nota's van ZV. Ze hebben mij geattendeerd toen een tandarts onjuiste kosten in rekening heeft gebragt.
negatief
ze hebben mij onvoldoende geïnformeerd over wijzigingen in polis 2010. Toen bleek dat alternatieve genezing is maar 40 euro per zitting per dag vergoed. Ik kon in eerste week van januari geen wijziging in polis maken: ik wilde hogere tandarts verzekering van 250 naar 500 euro.
27-10-2010 7 / 10 Kubbenga, Soest
27-10-2010 7 / 10 Ron J., Zevenhuizen net als alle anderen, als je maar betaald!
positief
Mail service
negatief
Mail service
25-10-2010 8 / 10 Anoniem
positief
declaraties altijd binnen een week geregeld. Of het om tandartskosten of brillenglazen gaat maakt niet uit.
19-10-2010 9 / 10 Anoniem
positief
goede info, zeer snelle afhandeling nota's
17-10-2010 6 / 10 Francis Nelissen, Kessel
positief
uitbetaling is vlot ook voor kosten gemaakt in het buitenland vlot.
negatief
het aanvullende pakket wat ik al jaren heb dekt vanaf 2010 niet voldoende meer, vooral vergoeding voor podo en fysiotherapie is niet ruim genoeg.
16-10-2010 10 / 10 S.Bisessar, Hoofddorp
15-10-2010 8 / 10 Lilian Popping, Beugen
positief
Goede afwerking van declaraties. Ik heb gelukkig weinig met de klantenservice te maken omdat we gelukkig gezond zijn.
negatief
Geen
15-10-2010 9 / 10 Klaas Berings, Amsterdam
positief
Zeer snelle en zorgvuldige afhandeling van de declararties.
negatief
Helaas is de eigen bijdrage omhoog gegaan, maar daar kan de verzekeraar niet zoveel aan doen.
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
positief
Goed en snel antwoord op vragen via de mail.
negatief
Niet
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 4 / 10 m. van der bruggen, leiden
negatief
valse beloftes doen bij het afsluiten
14-10-2010 7 / 10 Anoniem
14-10-2010 6 / 10 Anoniem
positief
snelheid declaraties vergoeden
14-10-2010 5 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden altijd netjes en vlot afgehandeld.
negatief
We zijn destijds naar deze verzekering overgestapt omdat ze zo'n goed (aanvullend) pakket aanboden. In de afgelopen jaren echter is de premie flink gestegen terwijl het pakket flink is uitgehold. We betalen nu dus veel meer voor veel minder; de omgedraaide wereld (helaas geldt dit voor alle bij ons bekende zorgverzekeraars). We moeten ons verplicht verzekeren, maar als dit een leverancier op een ander vlak zou zijn zouden we het contract meteen opzeggen.
11-10-2010 8 / 10 Harry Kokke, Schoonebeek
positief
zie bij vraag 2
negatief
geen
07-10-2010 9 / 10 Anoniem
29-09-2010 6 / 10 Anoniem
14-09-2010 8 / 10 Anoniem
positief
Goede service,deskundige mensen, prima hulp in het buitenland.
negatief
Vergoeding behandeling door alternative geneeskundigen zou beter kunnen, wel duur,afhandeling declaraties kan sneller.
25-01-2010 7 / 10 Anoniem
20-01-2010 7 / 10 Anoniem
positief
vlotte afhandeling
negatief
uitsluiting van kiezen in de tandartsendekking
30-12-2009 7 / 10 Anoniem
30-12-2009 7 / 10 Anoniem
30-12-2009 8 / 10 Carli, Alkmaar
29-12-2009 8 / 10 R. Neeteson, Voorburg
29-12-2009 9 / 10 m.serbrock, harmelen
positief
vlotte afwerking ingezonden nota's
negatief
tel advies geven is niet altijd makkelijk voor hen aan de tel
29-12-2009 8 / 10 Anoniem
29-12-2009 7 / 10 Anoniem
29-12-2009 8 / 10 Peter Mulder, Oldenzaal
negatief
Jaar na acceptatie wordt de dekking (negatief) aangepast en premie verhoogd. Ga je zo om met bestaande klanten? Blijkbaar wel.
29-12-2009 5 / 10 Oudemans, Noordwijk
29-12-2009 7 / 10 H.J. van Oorschot, Almere
28-12-2009 9 / 10 Anoniem
27-12-2009 6 / 10 De Waard, Utrecht
positief
Vriendelijke personeel
negatief
Van een hele goede dekking met de aanvullende verzekeringen naar een hele beperkte dekking gegaan terwijl de premie is gestegen. We zijn gelokt met de beste verzekering op het gebied van alternatieve geneeswijzen en dat is veranderd in een van de slechtste
24-12-2009 8 / 10 D Wolters, Naarden
positief
Behandeling van declaraties werden altijd snel afgehandeld door hun. Dus dat was zeer prettig.
negatief
Geen.
24-12-2009 8 / 10 Anoniem
24-12-2009 7 / 10 Anoniem
23-12-2009 7 / 10 mw.c.scheffer, apeldoorn
positief
Goede verzekering, komt zijn/haar woord na
negatief
De aanvullende verzekering is voor 2010 zo gewijzigd i.v.m. alternatieve zorg dat het niet meer haalbaar is voor ons, ook brillenvergoeding is drastisch gewijzigd.
22-12-2009 8 / 10 Anoniem
22-12-2009 7 / 10 Anoniem
21-12-2009 3 / 10 Mireille, Velserbroek
negatief
- bonnetjes van declaraties raken kwijt - declaratie duurt 6-8wk, terwijl voorwaarden 2 wk. zegt. - informatie van klantenservice blijkt in praktijk niet te kloppen - bijna overal moet van te voren toestemming voor worden gevraagd. Dit duurt lang en is veel extra werk. - klachtenafhandeling is niet klantgericht
21-12-2009 6 / 10 Anoniem
20-12-2009 7 / 10 M. Mellenbergh, Hoorn
20-12-2009 5 / 10 Cora, Bergen op Zoom
negatief
Slechte afhandeling van declaraties. soms onterecht geen vergoeding.
20-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
correct afhandelen van declaraties
negatief
dekking miv 2010 erg verslechterd
20-12-2009 7 / 10 Anoniem
19-12-2009 8 / 10 A.E. van Selm, Hilversum
negatief
Ik krijg geen overzicht van ingediende rekeningen door specialisten en apotheek en weet daardoor niet of rekeningen correct worden ingediend.
19-12-2009 6 / 10 heijnen, schiedam
positief
gen
negatief
nota's znder goede verklaring
19-12-2009 6 / 10 Maes W., Breda
positief
CZ is de verzekeraar en de communicatie tussen Delta LLoyd en CZis niet altijd even goed. Als klant weet je ookniet waar je terecht komt.
negatief
Vergoedingen die je vooraf bespreekt worden in eerte instantie goed gekeurd en na het insturen van nota's krijg allerlij bezwaren te horen die je niet verteld zijn.
18-12-2009 7 / 10 ronnie van foeken, almelo
positief
geen gezeur
negatief
te duur
18-12-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling declaraties
negatief
Voor mij belangrijkste vergoedingen voor 2010 verlaagd.
18-12-2009 7 / 10 Anoniem
17-12-2009 7 / 10 Anoniem
16-12-2009 7 / 10 sandra, bilthoven
16-12-2009 6 / 10 Karin Horn, Wassenaar
positief
De verzekering (Delta Lloyd Top) was in 2009 uitstekend: De hoogste vergoeding die ik toen kon vinden.
negatief
De vergoedingen voor alternatieve zorg, brillen, enz. worden in 2010 fors minder. Voor zo'n hoge premie (Delta Lloyd Top) verwachtte ik meer.
16-12-2009 9 / 10 Anoniem
15-12-2009 7 / 10 Anoniem, amsterdam
15-12-2009 8 / 10 Anoniem
15-12-2009 6 / 10 Anoniem
15-12-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
hydrotherapie word ineens voor fysiotherapie gedeclareerd...grote onduidelijkheid over declaratie.
15-12-2009 5 / 10 Anoniem
positief
snel en effectief
negatief
onduidelijke declaraties en veel eigen nabetalingen. Ik gebruik weinig zorgverzekeringvergoeding en toch bij die enkele para(medische) diensten die mij hebben behandeld moet ik nog een groot deel zelf betalen.
14-12-2009 8 / 10 serbrock, harmelen
positief
vlotte afhandeling na inzenden nota's tel. navraag nog wel eens onbekendheid bij personeel, edoch vriendelijk
negatief
nu niet. 2010 veel veranderingen niet ten goede voor mij
14-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling, goed bereikbaar,aangesloten bij veel behandelaars
negatief
prijs/kwaliteit, moet uiteindelijk toch nog veel zelf bijbetalen.
14-12-2009 6 / 10 Anoniem
14-12-2009 8 / 10 Anoniem
14-12-2009 8 / 10 Anoniem
14-12-2009 3 / 10 Anoniem
negatief
In een jaar de fysiotherapie van 100% terug gebracht naar Max. 26 behandelingen. een grote aderlating voor de oudere klanten.
14-12-2009 5 / 10 m.van der bruggen, leiden
positief
geen
negatief
geen
14-12-2009 7 / 10 x, x
14-12-2009 7 / 10 Anoniem
14-12-2009 9 / 10 R van der meulen, Onstwedde
positief
alle declaraties binnen week vergoed chappo
13-12-2009 9 / 10 Anoniem
13-12-2009 5 / 10 Anoniem, Voerendaal
negatief
moeite met declaraties
12-12-2009 6 / 10 Anoniem
12-12-2009 7 / 10 A. de gier, Monster
positief
afhandeling na discussie niet op genomen in het pakket. Is na wat heen en weer bellen en schrijven prima op gepakt en toch betaald.
negatief
aan de telefoon ging ik steeds naar hetkast van de muur, heb veel achter mijn antwoorden aan moeten zitten. dit kan beter heeft veel irritatie opgewekt het zomaar stoppen van de vergoeding behandeling.
12-12-2009 8 / 10 C.M. Ivens, Zoetermeer
11-12-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
driemaal 'zoekraken' van ingestuurde stukken
11-12-2009 9 / 10 C.R. Niessen, Weesp
negatief
afspraak over in behandeling nemen van een nota niet nagekomen communicatie tussen gespecilaiseerde diabetici afdeling en de rest niet optimaal
10-12-2009 10 / 10 E. Rauwe
10-12-2009 8 / 10 Anoniem
10-12-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
je krijgt geen melding als een gedeclareerde nota niet wordt vergoed. soms doen ze langer over verwerking dan de beloofde 2 weken
10-12-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
Aanvraag machtiging duurde bijna 3 maanden, terwijl 2 weken was beloofd. Pas na tussenkomst tussenpersoon werd de machtiging geregeld. Echter 2 maanden later ontvingen wij een brief dat de machtiging niet werd verleend. Dezelfde als die 2 maanden eerder wel verleend werd.
10-12-2009 9 / 10 Jeffrey, Assendelft
positief
snelle reactie op declaraties
10-12-2009 6 / 10 Anoniem, Doetinchem
negatief
Achterstallige verrekeningen. Alles valt onder de eigen risico, waardoor we het gevoel hebben voor niets een torenhoge maandelijkse premie betaald te hebben.
10-12-2009 7 / 10 Anoniem
09-12-2009 8 / 10 Anoniem
09-12-2009 8 / 10 Winnie, Den Haag
positief
snelle adequate behandeling van declaraties en verzoeken
negatief
Heb in 2 jaar geen slechte ervaringen, alleen de nominale premie neemt enorm toe.
09-12-2009 8 / 10 Anoniem
09-12-2009 7 / 10 Anoniem
09-12-2009 7 / 10 M.Mintjes, Angeren
08-12-2009 8 / 10 l, amsterdam
positief
tevreden met uitgebreide dekking, duidelijke uitleg vergoedingen, prima service
negatief
eigenlijk geen. ik hoor alleen van een nieuw dagmaximum voor alternatieve geneeswijzen. dat is een slechte zaak als dat zo is - moet ik nog checken.
08-12-2009 7 / 10 b. c., naarden
negatief
ondanks volledig 500 euro dekking tandarts, wordt toch niet alles vergoed. kwijtraken van ingezonden declaratie
07-12-2009 7 / 10 Anoniem
07-12-2009 5 / 10 Anoniem
07-12-2009 5 / 10 Anoniem
positief
premie
negatief
afhandelen declaratie, afwijzen standaard procedure.
06-12-2009 7 / 10 Anoniem
06-12-2009 7 / 10 Anoniem, Asperen
positief
Soepele start en nette telefonische dienstverlening in moeilijke periode (overlijden kind)
06-12-2009 8 / 10 Anoniem
06-12-2009 9 / 10 E. Christians, Oostwold
positief
Alleen hele goede ervaringen
negatief
geen. Ik vind alleen de premie erg hoog
05-12-2009 6 / 10 Tineke, Groningen
05-12-2009 6 / 10 clec, rotterdam
positief
snelle afhandeling van declaraties
negatief
onvriendelijke afhandeling van en telefonische vraag
05-12-2009 7 / 10 Anoniem
05-12-2009 8 / 10 m.serbrock, harmelen
positief
vlotte afhandeling, snelle terug betaling
negatief
geen
04-12-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
niet goed luisteren naar de vraag wat je steld korte antwoorden dat je zeurt.
04-12-2009 7 / 10 S. de Lange, Haarlem
positief
declaraties worden snel verwerkt en uitbetaald
negatief
klantencontact praten langs elkaar en niet altijd terzake kundig
04-12-2009 7 / 10 a.renses, Medemblik
03-12-2009 6 / 10 teekman, dronten
03-12-2009 8 / 10 Anoniem
negatief
gewenste behandeling in buurland (waar we 4 jaren gewoond hebben) is procedureel heel moeilijk te regelen
03-12-2009 8 / 10 Anoniem
03-12-2009 7 / 10 s maanders, oud gastel
03-12-2009 7 / 10 Anoniem
positief
gaat kundig om met door hun gemaakte fout.
negatief
zzorgtoeslag niet geheel duidelijk vermeld
03-12-2009 7 / 10 Anoniem
03-12-2009 1 / 10 adri bavius den dulk, den haag
positief
geen
negatief
na 40 jaar klant te zijn was ik volgens huisarts en therapeut niet bekend. ik betaal nu voor top verzekering per 1 jan. 2010 238.-- euro als alleenstaade per maand. ik zoek een andere verzekering beter en voordeliger. kunt u me helpen? zij worden nu betiteld als oplichters en ook mijn therapeut wil niet meer voor mijn verzekering werken. ik wordt nu verplicht om de behandelingen partikulier zelf te gaan betalen na 20 jaren.
03-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
zou graag de mogelijkheid hebben om zaken die voor mij niet meer relevant zijn uit a.v. te doen en voor mij belangrijke punten in de a.v. tedoen.
02-12-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Het is een groot probleem om automatisch te kunnen betalen. Ik heb al 4x een formulier opgestuurd. Toen het eindelijk was verwerkt is het een half jaar goed gegaan en vervolgens werd er weer niet autom. geind. Heel irritant en onbegrijpenlijk.
02-12-2009 3 / 10 Anoniem
positief
Die heb ik niet.
negatief
Heb altijd het gevoel gehad dat ze niet het juiste pakket an m'n nummer gekoppeld hebben. Heb destijds bewust gekozen voor deze verzekering maar krijg geen toestemming of vergoeding voor bepaalde behandelingen waarvan ik weet dat het (wellicht deels) vergoed moet worden.
02-12-2009 5 / 10 Anoniem
positief
redelijk snelle afhandeling declaraties
negatief
Mijn ervaring is dat de Delta Lloyd zijn afspraken NIET nakomt als zij geen contract hebben kunnen opstellen met de zorgverlener. Omdat gecontracteerde zorgverleners goedkoper zijn voor de verzekeringsmaatschappij, zegt Delta Lloyd dat zij alleen een vergelijkbaar bedrag vergoeden, terwijl er in de voorwaarden staat dat zij 100% vergoeden. Ik vind het verschrikkelijk dat de kwaliteit van de zorg op deze manier wordt bepaald door mensen die alleen maar op WINST uit zijn en die niet door de zorgverlener zelf!!!
01-12-2009 5 / 10 Anoniem
01-12-2009 5 / 10 Anoniem
01-12-2009 7 / 10 Anoniem
01-12-2009 6 / 10 bruschke, bunnik
30-11-2009 8 / 10 Anoniem
30-11-2009 7 / 10 Anoniem
30-11-2009 8 / 10 c.j.b.kriek, leidschendam
negatief
sommige middelen die wel in de vergoeding v.d. aanvullende verzekering zitten worden pas vergoed na telefonische ractie van de klant.volgens Delta Lloyd moeten deze eerst door een arts of apotheker van de zorgverzekeraar bekeken worden.
30-11-2009 7 / 10 Anoniem
30-11-2009 6 / 10 Anoniem
29-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
goede service, redelijke snelheid mbt. declareren, afspraken, telefoon
negatief
dekkingspakket neetm ieder jaar af tegen hogere premie.
29-11-2009 8 / 10 Anoniem
28-11-2009 9 / 10 Anoniem
28-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
goede afwerking vd. declaraties. Goede vergoedingen in 2009
negatief
geen
28-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Berijkbaarheid is OK. Betalingen prompt. Bij klacht, moest ik wel 2 keer bellen, voordat correctie werd uitgevoerd.
negatief
Ondanks aanvullende verzekering werden medicijnen niet vergoed, moest 2 keer bellen voordat betaling wel plaats vond.
28-11-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
Bepaalde premies werden gebruikt (verrekend) met openstaande rekeningen. Voor mij werd zo volledig onduidelijk wat nu de echte openstaande bedragen werden.
27-11-2009 7 / 10 Avalon, Baarn
positief
Snelle afhandeling van declaraties, ook van een jaar geleden
negatief
Koele communicatie, wel afstandelijk. Gaat alleen maar over betalen, betalen en betalen. Er wordt niets extra's gedaan voor niks. Aan de telefoon een stuk vriendelijker en behulpvaardiger.
27-11-2009 7 / 10 I. van den Broek, Soest
positief
snelle verwerking van declaraties en hoge vergoeding alternatieve geneeswijzen
negatief
duurt erg lang voor een telefonische afspraak wordt uitgevoerd. In 2010 alternatieve dekking sterk verminderd.
27-11-2009 7 / 10 B. Bogerd, Houten
negatief
Bij de start van de zorgverzekering is er op "onverklaarbare" wijze de aanvullende verzekering gewijzigd, waardoor mijn declaraties voor de tandarts opeens niet meer vergoed werden. Na veel "getelefoneer", d.w.z in-de-wacht-staan is dit gecorrigeerd/rechtgezet en is de rekening alsnog vergoed. Een zeeeer vervelende situatie.....
27-11-2009 6 / 10 Anoniem
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
27-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
telefonische goed bereikbaar ( gewone tarief, geen duur 09 nr.) Snelle afhandeling van declaraties . Deskundige beantwoordi ng van vragen etc.
negatief
geen slechte ervaringen
27-11-2009 8 / 10 E. Feller, Venhuizen
positief
Vrijwel nooit een probleem met dekking en/of vergoeding. In voorkomend geval wordt het probleem(pje) keurig opgelost.
negatief
Geen slechte ervaring mee opgedaan.
27-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Ten tijde van de ziekte en het overlijden van mijn man heeft delta lloyd alle (spoed) aanvragen snel, correct en vriendelijk afgehandeld.
negatief
Ik was dik tevreden maar met het samengaan met cz zijn de voorwaarden dusdanig verslechterd dat ik overweeg om óf helemaal weg te gaan óf geen aanvullende verzekering meer te nemen.
27-11-2009 6 / 10 Anoniem, Waspik
positief
Tot nu toe hebben ze altijd correct ons te woord gestaan.
negatief
Je krijgt geen "waar" voor je geld. Je moet veel betalen en je krijgt er niets meer voor terug. Geef mij de oude ziekenfons maar.
27-11-2009 6 / 10 martin, zaandam
negatief
langs elkaar heen lopen en alles toegestuurd krijgen behalve waar het om gaat oftewel slechte communicatie.
27-11-2009 8 / 10 Marion
positief
In 2009 was het een prima zorgverzekeraar. Alternatieve geneeswijzen werden helemaal vergoed. Ook de tandartsverzekering was prima met een vergoeding van 1000 euro per jaar ongeacht welke behandeling.
negatief
Helaas hebben ze de vergoeding voor alternatieve behandelingen voor 2010 gewijzigd en krijg je nog maar 50 euro per dag vergoed, terwijl bijna alle behandelingen duurder zijn als 50 euro. Ook zit er een maximum aan van 1500 euro per jaar. Dit terwijl de prijs wel omhoog gegaan is. Ik ga nu dus heel veel meer betalen.
27-11-2009 7 / 10 Anoniem
26-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
* Uitbetalen van declaraties verloopt soepel. * Een fout bij het uitbetalen van een declaratie werd spoedig hersteld.
26-11-2009 4 / 10 Anoniem, Zwolle
negatief
Slecht telefonisch bereikbaar, komt afspraken niet na, onduidelijke berichten per post.
26-11-2009 3 / 10 W.J.Claassen, Bussum
positief
geen
negatief
administratief niet in orde; gezeur over declaraties; nogmaals opvragen van informatie enz.
26-11-2009 8 / 10 Anoniem
25-11-2009 8 / 10 Anoniem
25-11-2009 7 / 10 arjen, castricum
positief
declaraties worden snel afgehandeld
negatief
soms verwacht je iets vergoed te krijgen, maar valt het weer net niet binnen de dekking
25-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
vin de algemene info niet goed
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Goede afhandeling tandartszaken.
negatief
Late incasso van eigen risico.
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
25-11-2009 6 / 10 erja, Aalsmeer
positief
hoge dekking, maar tegen een exhorbitant hoge prijs
negatief
brillen worden vanaf 2010 maar tot max 750,- per 2 jaar vergoed tegen een exhorbitant hoge prijs
25-11-2009 8 / 10 E.Denig, Den Haag
25-11-2009 7 / 10 -, -
positief
-
negatief
-
25-11-2009 7 / 10 Anoniem
25-11-2009 6 / 10 Anoniem
25-11-2009 8 / 10 H.J. van Oorschot, Almere
25-11-2009 3 / 10 C. van de Wetering, Nistelrode
positief
Geen, slecht!
negatief
Pas na 3 jaar komt men de verekening van ingediende nota's. Deze zijn vaak niet meer te achterhalen en te controleren!
25-11-2009 6 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
correcte afwerking declaraties
negatief
nog geen slechte ervaringen
24-11-2009 6 / 10 Rob, Bodegraven
negatief
onduidelijkheid over eigenbijdrage/vergoedingen
24-11-2009 2 / 10 rnpoot, assendelft
24-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling declaraties
24-11-2009 9 / 10 vermeulen, waalre
negatief
vergoedingen steeds minder,en polis duurder
24-11-2009 5 / 10 LFW Boenders, Hoogerheide
negatief
Problemen gehad met het vergoed krijgen van een MRI scan van de knie vanwege rechtstreekse verwijzing door de huisarts.
24-11-2009 6 / 10 Stoffels, Zundert
positief
De laatste maanden krijg ik declaraties erg snel terug gestort op mijn rekening, waarbij er begin dit jaar toch echt een aantal weken/maanden overheengingen
negatief
In de polisvoorwaarden werden alle cursussen omtrend de zwangerschap vergoed. Ik heb er nog voor gebeld voordat ik begon en dat was oke. Toen ik de nota indiende kreeg ik niks, na een hoop heen en weer gesteggel en 2 x opnieuw een nota opvragen en indienen kreeg ik als antwoord dat het nog niet goed was, maar een week later stond het toch ineens op mijn rekening. Ook de vergoeding van de eerste pakken dieetvoeding voor mijn dochtertje, ze zouden vergoed worden maar omdat ik ze per direct nodig had en ze bij de apotheek had gekocht kreeg ik ze niet vergoed, ondanks de bonnen die ik inleverde. Ik had ze maar via hun dienst moeten bestellen. De volgende pakken gingen via hun dienst maar voordat ik goedkeuring kreeg gingen er weer de nodige dagen voorbij...
24-11-2009 3 / 10 J.Bartels, Schermerhorn
positief
Snelle afhandeling declaratie
negatief
Geen
24-11-2009 6 / 10 Anoniem
24-11-2009 9 / 10 van der Meulen, Onstwedde
positief
altijd binnen een week declaraties retour chappo
negatief
geen
24-11-2009 8 / 10 xxxxxx, heemskerk
positief
snelle afhandeling, declaraties etc.
negatief
tegenwoordig is er weinig meer meeverzekerd. betaal veel, maar verplichte eigen bijdrage (bij alle verzekeringen trouwens) wordt er maar weinig meer vergoed (bril/ lensen per 2 jaar, dieeten etc ... )
24-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 6 / 10 Robin, Zwolle
23-11-2009 7 / 10 Ineke de Weerd, Amsterdam
positief
Het afgelopen jaar heb ik geen problemen gehad met deze zorgverzekeraar.
negatief
Ik kan over deze verzekeraar tevens geen slechte ervaringen vermelden.
23-11-2009 8 / 10 heinrici, hellevoetsluis
positief
heeft kennis van meeste geneeskundige zaken
negatief
komt er te laat achter wanner je over de max vergoeding zoals in de polis is vermeld
23-11-2009 3 / 10 Anoniem
negatief
Veel te veel gezeur om uberhaupt maar een verzekeringpasje te krijgen, e.e.a. via independer
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
23-11-2009 7 / 10 Ton van Schagen, Utrecht
23-11-2009 4 / 10 Vincent van Gorkum, Rotterdam
negatief
polisvoorwaarden meer verminderd terwijl premie hoger is geworden
23-11-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
Geen eenduidige informatie over vergoedingen en procedure voor het verkrijgen van machtiging voor hulpmiddel.
23-11-2009 7 / 10 van de voort, venlo
positief
vetgoed veel in top
negatief
veel bellen voor je iets vergoed krijg
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
afwijzen declaratie kaakchirurg zonder inhoudelijk kennis te hebben van de aandoening!
23-11-2009 8 / 10 Peppelman, Wehl
positief
Er is helemaal niks op aan te merken, we zijn zeer tevreden!! Rekening afwerking word perfect en snel en duidelijk gedaan.
negatief
Nog geen slechte ervaring gehad.
23-11-2009 6 / 10 J.F. Meijer, Amsterdam
23-11-2009 7 / 10 lia, bakel
positief
rekeningen snel afgehandeld
negatief
hebben we niet
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
vergoeding van definitieve nota van het CAK voor thuiszorg laat ieder jaar te wensen over; pas als je aanhoudt, wordt deze vergoed.
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden snel afgehandeld, helaas altijd zelf versturen met postzegel.
negatief
Snappen niet dat een jaarpremie met acceptgiro moet, de financiële afdelingen werken langs elkaar heen.
23-11-2009 5 / 10 flos, Venlo
negatief
terwijl je top verzekerd bent nog moet bellen om het vergoed te krijgen
23-11-2009 5 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling van declaraties.
negatief
Mensen van de klantenservice weten over het algemeen van toeten of blazen, enkele uitzonderingen daargelaten.
23-11-2009 3 / 10 Anoniem
negatief
Het jaar 2009 100% vergoeding Fysiotherapie, 2010 zelfde pakket 27 vergoedingenper jaar
23-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Afhandeling van de declaraies
negatief
te veel vestigingen over een polis
23-11-2009 7 / 10 Wim Sinneker, De Meern
23-11-2009 8 / 10 Anoniem
22-11-2009 8 / 10 Robert, Krimpen aan den IJssel
22-11-2009 8 / 10 Anoniem
21-11-2009 9 / 10 JJ Kelder, Heukelum
positief
Ruime dekking en betalen zeer vlot uit.
negatief
geen
20-11-2009 8 / 10 Anoniem
negatief
website matig, niet duidelijk
20-11-2009 8 / 10 Francis Nelissen, Kessel
positief
tot nu toe een goede prijs kwaliteitsverhouding
negatief
in 2010 wordt de premie te hoog en dat terwijl de dekking veel slechter is, denk er over om naar een andere verzekering over te stappen
20-11-2009 7 / 10 Anoniem
20-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
geweldig dat in de top aanvullende verzekering de acupunctuur onbeperkt werd vergoed.
negatief
tot mijn schrik is dat in 2010 afgelopen!! teruggebracht tot vergoeding van euro 15 per jaar en max euro 50 per dag. Terwijl de behandeling die ik twee wekelijks al sinds 5 jaar onderga, en daar zeer veel baat bij heb, euro 90 kost. Dit is nu helaas de 3e keer dat ik op zoek ga naar een andere ziektekostenverzekering. Ik heb verschillende aandoeningen en heb de acupunctuur nodig.
20-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Afhandeling van de declaraties is altijd keurig in orde.
negatief
Premie van de aanvullende verzekering is onevenredig hard gestegen en de dekking is voor 2010 verder uitgehold.
19-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Veel vergoeding voor alternatieve geneeswijzen, 1000euro in totaal en niet een bepaald maximaal bedrag per behandeling.
negatief
Voor 2010 gaat de verzekeraar over naar maximum bedragen bij alternatieve geneeswijzen, perbehandeling.
19-11-2009 3 / 10 K. van der Burgt, Den Haag
negatief
Er werden zonder mijn machtiging automatisch maandbedragen afgeschreven. Bovendien had ik aangegeven per jaar te willen betalen. Het heeft me de nodige telefoontjes gekost mijn geld terug te krijgen. het werd zeer ondoorzichtig en zonder toelichting verrekend. En antwoord hoe men zonder machtiging gewoon geld van mijn rekening kan afschrijven heb ik nooit gekregen
19-11-2009 10 / 10 Anoniem
19-11-2009 6 / 10 Anoniem
19-11-2009 5 / 10 Hans, Dedemsvaart
negatief
Implantaten gekregen. Toestemming gevraagd en gekregen. Na plaatsing nota verstuurd. Antwoord; geen vergoeding, geen uitleg. Dit terwijl het onder AWBZ valt. 2e keer nota in gediend. Wordt niet vergoedt. Geen reden. Contactpersoon ingeschakeld. Werd toen (deels) vergoed. Als reden; ik had de eigen bijdrage al geheel betaald dus dit hoefde niet mee. Heb het maar zo gelaten. Nooit uitleg gekregen, ook contactpersoon niet.
18-11-2009 9 / 10 Kees de Wit, Amsterdam
17-11-2009 7 / 10 Anoniem
17-11-2009 8 / 10 Anoniem
17-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden snel vergoed. Bij vragen goed bereikbaar en heldere uitleg waarom iets wel of niet verzekerd is.
negatief
Geen
17-11-2009 7 / 10 Gea Nijenhuis, Weesp
17-11-2009 6 / 10 Anoniem
negatief
Onoverzichtelijke overzichten en onduidelijk in afspraken
15-11-2009 8 / 10 liebrand, den bosch
15-11-2009 7 / 10 cw verhoog, vianen
15-11-2009 7 / 10 a van welie, dordrecht
negatief
geen
15-11-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
Aan de telefoon werd gezegd dat iets wel werd vergoed, daarom datgene laten doen en uiteindelijk werd het niet vergoed. Lange wachttijden aan de telefoon. Dure premie, terwijl ik het gevoel heb dat ik uiteindelijk nog steeds alles zelf moet betalen.
14-11-2009 5 / 10 Anoniem
negatief
Late reactie op declaraties
13-11-2009 8 / 10 Anoniem
positief
prima prijs/kwaliteit verhouding hoge vergoeding orthodontie
negatief
soms trage verwerking declaraties
13-11-2009 9 / 10 Anoniem
13-11-2009 6 / 10 Anoniem
12-11-2009 8 / 10 Anoniem
12-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
100 % vergoeding, alternatieve geneeswijzen in 2009
negatief
zeer beperkte vergoedingen voor alternatieve geneeswijze in 2010
12-11-2009 6 / 10 Anoniem
12-11-2009 7 / 10 F.Verbeek, Veldhoven
12-11-2009 8 / 10 Anoniem
12-11-2009 8 / 10 S.Frericks, Maarssen
positief
Betaling van medicijnen die niet de prioriteit hebben van de verzekeraars. Dit wel op doktersvoorschrift
12-11-2009 8 / 10 B.W. Schipper, Wormerveer
positief
wat ze beloven komen ze ook na.Alles wordt keurig afgehandeld.
11-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 8 / 10 Van der Linden, Leiden
negatief
Helaas wordt de dekking vanaf volgend jaar minder, de vergoedingen voor brillen en lenzen wordt minder
11-11-2009 6 / 10 Anoniem
11-11-2009 7 / 10 Angelique, Leusden
positief
declaraties goed afgehandeld en best snel terug.
negatief
vragen gehad over tandarts in 2009. telefonische lange wachttijden. Soms wel half uur tot drie kwartier.
11-11-2009 7 / 10 gilberts, zoetermeer
positief
ze zijn goed bereikbaar en snelle afhandeling van declaratie
negatief
geen
11-11-2009 7 / 10 B de Vries, Hollandsche Rading
positief
rekeningen worden tot nog toe keurig betaald
11-11-2009 8 / 10 jurjen van den broek, haarlem
11-11-2009 8 / 10 Geert Wesselink, Amsterdam
positief
Snelle afhandeling Goede service
negatief
Geen
11-11-2009 9 / 10 Ger van de Langenberg, RODEN
positief
Top dekking is zeer van toepassing en dekking is okay!
negatief
In het begin van jaar lang gewacht op declaraties
11-11-2009 6 / 10 Jo, Lelystad
negatief
langdurige afhandeling declaraties onbereikbaar zijn website onduidelijkheid over fusie met CZ
11-11-2009 6 / 10 Anoniem
11-11-2009 8 / 10 G.A. Wierdsma, Zwijndrecht
positief
Altijd snel contact, klachten worden direkt in behandeling genomen en nagekeken. Er wordt altijd terug gebeld.
negatief
Eigenlijk geen slechte ervaring.
11-11-2009 8 / 10 R. Kuper, Roden
positief
Snelle en korrekte informatie en tevens afhandeling van declaraties. Echt goed.!! Zelfs een tegemoetkoming gehad voor iets de niet onder de polis viel.
negatief
Heb ik niet.
10-11-2009 6 / 10 De Roos, Raalte
positief
I.v.m. TOP verzekering , goede dekking
negatief
Prijsverhoging aanvullende verzekering eind 2008 met zomaar 15 % geeft overweging om over te stappen naar andere maatschappij
09-11-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
zeer moeilijk om bij fouten delta lloyd, deze correct gewijzigd te krijgen, slordig bij verwerken wijzigingen, staat niet open voor gesprek
09-11-2009 8 / 10 Anoniem
09-11-2009 8 / 10 H. van den Oord, Ammerzoden
positief
Declaraties binnen 1 week betaald.
negatief
heb ik niet
08-11-2009 7 / 10 Anoniem
08-11-2009 8 / 10 anita priems, tilburg
positief
onbeperkte vergoeding alternatieve zorg
negatief
per 2010 een beperking op het max. bedrag per dag qua alternatieve zorg
06-11-2009 9 / 10 Anoniem
06-11-2009 6 / 10 Anoniem
06-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
Uitstekende dekking aanvullend Toppakket m.b.t. alternatieve geneeskunde (onbeperkte vergoeding). Ook tandartsdekking € 1.000,00 p/j is oké. Hopelijke ook straks een mogelijkheid tot hogere dekking bijv. € 1.500,00 p/jaar.
negatief
Geen negatieve ervaring. Ik ben dan ook zeer tevreden. Misschien totaal een wat te hoge premie.
06-11-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Duidelijke declaratieformulieren en afrekeningen.
negatief
Nog niets bijzonders meegemaakt.
05-11-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
Werden verrast met een bericht ivm achterstand premiebetaling, onbeschofte brief, onterecht, nooit achterstand gehad, doorgeg. aan mts. Nooit een rectificatie op gehad.
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
05-11-2009 1 / 10 Anoniem
negatief
Naast het verplichte eigen risico, hebben wij nu ruim 1000 euro extra betaald.
05-11-2009 8 / 10 J. Simonis, \'s-Gravenzande
positief
Brillenglazen worden onbeperkt vergoed.
negatief
Medicijnen buitenland kreeg ik laatst niet vergoed.
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
05-11-2009 9 / 10 Anoniem
positief
snelle en duidelijke declaraties
negatief
tot nu toe geen.
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
05-11-2009 5 / 10 Anoniem
positief
goede dekking
negatief
zeer slechte afhandeling van declaraties.Wij hebben anderhalf jaar moeten wachten en vechten voor een nota die volgens delta lloyd niet vergoed zou worden, maar volgens de polisvoorwaarden wel. Delta lloyd was zeer stug en pas na een officiele klachtenprocedure + inschakelen van nza werd er uitbetaald.
05-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
vorig jaar vergoedden ze zonder omhaal een (1 want meer was niet nodig) taxirit van het ziekenhuis naar huis (na een operatie)
negatief
dit jaar moesten en 3 formulieren en een handgeschreven brief van de chirurg aan te pas komen voordat ze een taxirit van 20 euo (!) vergoedden, ook na een (oog)operatie. Ook kreeg ik in eerste instantie geld voor de tandarts niet terug, terwijl ik daarvoor extra verzekerd ben.
04-11-2009 8 / 10 yvonne brandes, den haag
04-11-2009 5 / 10 John, venray
positief
schrijven geld automatisch op datum af
negatief
1 x bezoek specialist, kreeg 2 rekeningen. 179 =28 euro. bezoek was aug 2008 ! ! ! rek. datum maart en sept 2009! Geen uitleg waarvoor rekening precies is!
04-11-2009 6 / 10 Anoniem
positief
- Snelle reactie op ingediende declaraties - Bemiddeling om eerder behandeld te worden werd voortvarend aangepakt - Als er beloofd wordt om terug te bellen, gebeurt dit ook
negatief
- ineens werd een bloedonderzoek (geinitieerd door natuurarts) niet meer vergoed, na veel aandringen weer wel (eerder was bloedonderzoek door dezelfde natuurarts wel coulance-halve vergoed). - Declaraties van orthomoluculair therapeute werd ten onrechte gebracht onder de noemer dieetadvies (omdat zorgverlener ook dieetiste was) terwijl dit onder de noemer alternatieve behandelwijze moet worden geschaard. - Op e-mails wordt niet heel snel gereageerd.
04-11-2009 9 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 9 / 10 Anoniem
04-11-2009 7 / 10 Catherine, Middelburg / Frankrijk
positief
Snelle en accurate afwikkeling toen ik in Frankrijk 4x opgenomen werd in ziekenhuis
negatief
Soms eindeloos wachten / doorverinden aan telefoon
04-11-2009 4 / 10 Anoniem
negatief
Geen signaal bij overschrijding van de maxima, hierdoor moest ik 700 euro bijbetalen voor tandartskosten. Lakse houding als iets niet in orde blijkt te zijn met een declaratie.
04-11-2009 8 / 10 v, h
positief
Door een fout bij of onze tussenpersoon of de zorgverzekeraar was ik een tijdje onverzekerd. Dit werd door Delta lloyd keurig netjes zoals beloofd met terugwerkende kracht opgelost! Ook worden declaraties binnen een acceptabele tijd overgemaakt en bericht gegeven.
negatief
Al een aantal keren vroeg ik bij de telefonische klantenservice of ik ergens voor verzekerd was, daar kreeg ik alle keer een fout antwoord! Ook is het in het verleden vaak rommelig geweest met vooral de aanvullende verzekering, je moest dan zelf ergens zien te vinden of je via je aanvullende ergens voor verzekerd was en dan aparte polisnummers doorgeven, een heel gedoe in ieder geval. De laatste paar jaar heb ik daar geen last meer van gehad.
04-11-2009 7 / 10 Eric, Almere
positief
geen gezeur polis
negatief
er wordt teveel dekkingen geschrapt en de prijs gaat omhoog
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 5 / 10 van de voort
positief
betaalt veel uit ruim pakket
negatief
je moet iedere keer bellen voor iets vergoed te krijgen voor al op alternatieve basis worst gezegd o ja foutje
02-11-2009 7 / 10 m, amsterdam
02-11-2009 8 / 10 M.C. Kooiman, Rotterdam
positief
Heb voorheen met andere zorgverzekeringen te maken gehad. Deze zorgverzekeraar geeft ook een hele goede dekking voor alternatieve zorg.
negatief
geen
02-11-2009 9 / 10 Dhr. J.J.Th. v Overdijk, Eindhoven
01-11-2009 8 / 10 cornelisse, uitgeest
31-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Declaraties worden goed afgehandeld.
negatief
Duurde erg lang en kostte mij veel energie voordat een geschil over een onduidelijke premieberekening (i.v.m. 18 jaar worden van mijn dochter) opgelost werd.
30-10-2009 7 / 10 N.Gawandi, Heerhugowaard
positief
ik had een financieel probleem en toen hebben zij mij hierbij geholpen door een betaal regeling te regelen
negatief
ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen gehad
30-10-2009 7 / 10 Anoniem, Arnhem
positief
goede dekking, goede prijs
negatief
Je moet om bepaalde declaraties vergoed te krijgen, zelf vasthoudend zijn en ca. 4x contact hebben om bewijzen te leveren en mensen te overtuigen, dat het echt volgens de polisvoorwaarden wel vergoed wordt.
30-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
29-10-2009 6 / 10 J.Janssen, Rotterdam
positief
De premie was voor mij het goedkoopste door korting die collectief was. Dit gaf de doorslag bij de keuze. De rekeningen aan zorg-leveraars worden meestal direct betaald.
negatief
Ik wilde zelf de tandartskosten betalen en daarna terugvragen waar ik recht op had via mijn aanvullende verzekering. Nadat ik ALLES had betaald aan de tandarts, had Delta Lloyd toch aan mijn tandarts een bedrag betaald voor de behandeling die ik al 100% had betaald. Ik toonde de rekening, schreef lange brieven, maar het bedrag van de tandarts werd aan mij ten onrechte NIET uitbetaald. Delta Lloyd antwoordde dat ik de tandarts zelf moest gaan vragen om dit bedrag omdat het foutief was gedeclareerd bij de verzekering. Men antwoordde mij bij Delta Lloyd dat er een overeenkomst met de tandarts bestond die maakte dat de tandarts direct van Delta Lloyd betaald kreeg tot het bedrag wat bijverzekerd was. Ik was woedend, maar bleef een half jaar tevergeefs brieven schrijven. Komend jaar stap ik waarschijnlijk over.
29-10-2009 5 / 10 geertsen@hotmail.com, Drachten
positief
Kwaliteit van polis
negatief
Men gaat zich steeds meer bemoeien met wat de huisarts c.q. specialist mag gaan doen. Eerst toestemming vragen aan Delta Lloyd.
29-10-2009 8 / 10 L. Wolters, Nijmegen
negatief
er ging een periode wel veel mis. Declaraties die rechtstreeks met de zorgverlener moesten worden afgehandeld werden naar ons vergoed en omgekeerd. Slechte bereikbaarheid ook. Maar dat is nu wel verbeterd geloof ik Ik heb wel problemen met de vragenlijst!!! Ik mis het alternatief Geen mening / geen ervaring/ NVT! Bijvoorbeeld met afspraken heb ik helemaal geen ervaring
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
negatief
de verzekering werd aangegaan via eenmalige jaarpremie. desondanks, ook na herhaalde correspondentie, wordt een maandpremie in rekening gebracht en ontvangen wij aanmaningen. de betaalde jaarpremie werd door de verzekering teruggestort.
29-10-2009 7 / 10 Anoniem, Moerdijk
29-10-2009 4 / 10 Anoniem
positief
ruime dekking
negatief
slechte afhandeling declaraties, slechte telefonische informatie, zeer slechte afhandeling klachten
29-10-2009 8 / 10 Wiersma S., Hoolgand
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 6 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
Uitstekende dekking, snelle afhandeling van declaraties
29-10-2009 6 / 10 Anoniem
positief
NVT
negatief
Acceptgiro's sturen zonder uitleg, daarna slechte uitleg geven. Behandelingen niet betalen met vage redenen, onduidelijk in communicatie.
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Snelle afhandeling van declaraties, behulpzame medewerkers
negatief
overgang van mensen die uit het buitenland komen.
29-10-2009 8 / 10 Schipper, Meppel
29-10-2009 5 / 10 m karelse, breda
29-10-2009 9 / 10 E. Visser, Waalwijk
29-10-2009 4 / 10 M. Alberda, Velserbroek
positief
Mijn uit \"coulance\" iets vergoed, wat niet onder de verzekering viel, maar waarvan ze (klantenservice) van te voren wel hadden gezegd dat dit gedekt was. Ik noem dit geen coulance, maar een fout maken, waarbij ze 'zelf op de blaren moesten zitten\".
negatief
Beloofde me een gelijkwaardig pakket voor een gelijke prijs als het jaar ervoor. In werkelijkheid is het pakket met dezelfde prijs een slechter pakket, en is het oude pakket veel duurder geworden. Terwijl ze doen alsof er geen prijsstijgingen waren. Vals voorlichten. Toen ik hen daarop aansprak wrongen ze zich in allerlei bochten om gelijk te krijgen. Nu moet ik halverwege het jaar 150,= bij betalen. Ze hebben me een offerte gedaan, en verhogen halverwege het jaar hun prijs, omdat ze zogenaamd een fout hebben gemaakt. De klantenservice geeft andere voorlichting dan bij declaratie blijkt. Of Delta Lloyd stuurt een brief over dat je voortaan overal eerst van te voren toestemming voor moet vragen, en als je dat aan de klantenservice vraagt weten ze van niets.
29-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 c wortelboer, Koekange
28-10-2009 7 / 10 Dhr. A.H. Koops, Den Haag
positief
zeer snelle declaratiebetalingen
negatief
geen
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 6 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
28-10-2009 9 / 10 Arie de Haan, VLIJMEN
positief
Reageert zeer adequaat op eventuele problemen. Declaraties verlopen snel. Deskundig personeel aan de telefoon.
negatief
Geen
28-10-2009 7 / 10 Anoniem, Rijssen
positief
Snelle afhandeling van declaraties
negatief
Onduidelijkheid bij o.a. de acceptatie van de tandartsverzekering. Wij kregen verkeerde formulieren hiervoor toegestuurd en dit gaf uiteindelijk heel veel problemen.
28-10-2009 7 / 10 A Hartman, Purmerend
negatief
Delta Lloyd kwam met de rekening voor het eigen risico 2008 pas in juli 2009.
28-10-2009 9 / 10 Gerrits, Zutphen
positief
rekeningen altijd binnen een week terug, antwoorden altijd snel en efficient. Dekking goed en tandartsdekking zeer goed. Zeer goedkoop omdat ik via unitedinsurance collectief verzekerd ben. Dit geeft de meeste korting en hier ben ik dus ook zeer tevreden over.
negatief
geen
28-10-2009 7 / 10 k.geleijnse, den haag
28-10-2009 8 / 10 Dick Hoff, Haarlem
positief
Is al weergegeven in het rapport cijfer.
negatief
Ik zou de enveloppe voor inzenden van facturen graag port vrij zien. Nu moet je zelf de postzegel betalen,liever een kleine verhoging van de premie.
28-10-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Brede en complete dekking in vergelijk met andere zorgverzekeraars. Afhandeling declaraties verloopt vlot.
negatief
Fusie met CZ is slecht met klanten gecommunoceerd. Geen voordelen voor DL klanten maar wel nadelen:CZ maakt afspraken met zorgverleners/apotheken/medicijnleveranciers, waardoor DL klanten niet meer die vrije keuze hebben die bij een restitutie-polis horen ! Vragen/antwoorden via call-centers verloopt chaotisch.
28-10-2009 9 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 2 / 10 Anoniem
positief
hebben ze niet
negatief
komen geen enkele afspraak na en beantwoorden brieven en mails niet
28-10-2009 8 / 10 Anoniem
28-10-2009 8 / 10 Marcel Dirkse, Arnhem
positief
Afhandeling gebeurt meestal direct en buiten mij om. Heb geen omkijken naar rekeningen van zorginstanties. Uitgebreide dekking Heldere polisvoorwaarden Goed bereikbare, professionele klantenservice Duidelijke communicatie over eigen risico/ eigen bijdrages
negatief
Zoals bij alle zorgverzerkeraars betreft het een dure verzekering. Voor DL zeker geen uitzondering
28-10-2009 6 / 10 Anoniem
27-10-2009 7 / 10 Anoniem
26-10-2009 7 / 10 f.cardozo, ouderkerk aan de amstel
positief
snelle uitbetaling en goede antwoorden op mij vragen
negatief
geen
26-10-2009 4 / 10 Manon van Rooijen, Schiedam
negatief
Op dit moment zijn zelfs de meest minieme dekkende verzekeringen te duur. Hierin wil ik eigenlijk niet mee gaan! Helaas zijn wij op dit moment in Nederland nog steeds verplicht verzekerd te zijn, terwijl er vanuit de staat geen verzekering meer mogelijk is. Het is allemaal te duur!
21-10-2009 8 / 10 Judith, Vianen
positief
alles wordt snel en kundig betaald. feitelijk alleen maar goede ervaringen op het ene minpuntje na dat ik hieronder beschrijf
negatief
alleen 1x toen ik eerst te horen kreeg dat een speciaal sport bitje voor mijn dochter met beugel vergoed werd en later werd dit door een speciale afdeling weer ingetrokken
21-10-2009 6 / 10 J.P. den Hartog, Hilversum
negatief
Door aansluiting met CZ werden de regeltjes verscherpt zonder enige verduidelijking.
21-10-2009 7 / 10 Marieke, Epe
21-10-2009 8 / 10 Anoniem
21-10-2009 8 / 10 Peter Mulder, Oldenzaal
21-10-2009 7 / 10 Anoniem
positief
Altijd netjes te woord gestaan.
negatief
Om iets vergoed te krijgen moet je wel zelf voortdurend achteraan zitten. Voor mijn gevoel proberen ze er per defenitie onderuit te komen.
21-10-2009 6 / 10 lindsay, zoetermeer
21-10-2009 6 / 10 christina van Stroe, Alkmaar
negatief
Onduidelijk reglement uitzonderingsbepalingen aanvullende verzekering
01-01-1970 3 / 10 Anoniem