PNO Zorg Waardering

Zorgverzekeraar PNO Zorg | Zorgverzekering 2017

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van PNO Zorg. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van PNO Zorg? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2017 kost of met welke ziekenhuis PNO Zorg afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Er zijn geen basisverzekeringen beschikbaar.
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Niet beschikbaar  
Aanvullende verzekering Niet beschikbaar  
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

PNO Zorg is beoordeeld door 41 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 8 . Dit schreven andere bezoekers:

22-12-2012 9 / 10 Anoniem
10-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
Als ik bel word ik heel vriendelijk te woord gestaan. Als er ergens vragen over zijn, wordt het uitgezocht en krijg ik bericht. Redelijk snel wordt de vergoeding over gemaakt.
negatief
nvt
09-11-2012 7 / 10 Anoniem
09-11-2012 5 / 10 dhr. C. Kranenburg, Huizen
positief
afhandeling van declaraties zeer vlot.
negatief
onlangs heb ik een aanvraag voor een lichttherapielamp gedaan, inmiddels 25 dagen geleden. Door onduidelijkheid en onwil is deze aanvraag door PNO nog steeds niet gehonoreerd. Reden: In de vergoedingswijzer staat dat ik voor deze aanvraag een verklaring van mijn huisarts moet overleggen. Dit gedaan krijg ik na 18 dagen te horen dat ik ook nog eens een offerte voor zo\'n lamp moet aanvragen. Hierover wordt in de voorwaarden met geen woord gerept. Dus bijna 3 weken tijd verloren, terwijl ik de lamp had aangevraagd i.v.m. een winterdepressie. Voor mij is PNO in gebreke gebleven.
08-11-2012 8 / 10 marjan, hilversum
positief
duidelijke informatie, snelle betaling van declaraties en behoorlijke dekking.
negatief
Van mij mag de papierwinkel rondom declaraties wel minder. Maar dat vonden ze zelf blijkbaar ook want declareren kan sinds kort ook digitaal.
07-11-2012 9 / 10 E.L.Dey, Hilversum
positief
geen ervaring behalve declareren
negatief
zie boven
07-11-2012 8 / 10 Ruud Stienen, Hilversum
07-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
Als je belt, krijg je meteen een mens aan de telefoon i.p.v. een computer die je eindeloos doorverwijst. Bovendien zijn die mensen deskundig en behulpzaam.
negatief
Over een ingewikkelde, principiële kwestie zou ik worden teruggebeld door een leidinggevende. Is nooit gebeurd. Dis is het enige minpuntje.
06-11-2012 10 / 10 Anoniem
06-11-2012 9 / 10 j.w.marinus, hilversum
positief
zeer klant gericht , kwaliteit, en dat al zo lang.met een goede keuze mogelijkheid
negatief
N.V.T. Dit is een algemene opmerking , de ontwikkelingen t.a.v. de opgelegde premie-kosten en eigen risico , dat kan allemaal niet verder zo doorgaan , het is voor heel veel mensen nu al bijna niet meer op te brengen laat staan als de ontwikkelingen op deze manier doorgaan , hoe gaat dat verder ? we zullen het zien. De branche van zorgverzekeraars moeten denk ik flink "tegengas" geven , willen ze zelf niet in de problemen komen.
28-10-2012 8 / 10 M.C.A. de Haan, Hooglanderveen
positief
Ik heb geen problemen maar dat kan ook aan mij liggen.
negatief
Tot nu toe geen.
26-10-2012 8 / 10 M.G.A. Eurelings, Heemstede
positief
Altijd goed geweest sinds 1986; nooit klachten gehad.
negatief
Geen.
26-10-2012 6 / 10 kikkert, diemen
positief
Al aantal jaren via PNO verzekerd, zonder klachten. Totdat ik fysiotherapie moest krijgen.
negatief
Slechte ervaring met PNO over bepalen of fysiotherapie aansluitend op knieoperatie wel of niet uit basispakket werd vergoed. Ondanks het wijzen op de bijlage van het besluit van de Minister daarover. De regels en notatie op facturen zijn ondoorzichtig. Heeft maanden geduurd, eindeloze discussies, fysiotherapeut die moest gaan bellen met de verzekeraar, veel geld voorgeschoten, vervelende telefoontjes dat ik iets moest betalen waarvoor ik gewoon verzekerd was,etc. Heeeeeeeel vervelend. En niet verwacht van PNO, was al enkele jaren probleemloos verzekerd daar. Overweeg dan ook volgend jaar over te stappen.
21-11-2011 8 / 10 nvt geen opmerkingen
positief
geen speciale opmerkingen
negatief
idem
09-11-2011 8 / 10 Anoniem goede verzekeringsmij die uitstekend bereikbaar is
positief
Goede bereikbaarheid en houden zich aan afspraken
negatief
geen
07-11-2011 8 / 10 René Teunissen, TIEL Goed.
17-11-2010 8 / 10 Ton, Hilversum uitstekend
positief
Het afhandelen van(buitenlandse) schade gaat zeer snel
negatief
geen
16-11-2010 5 / 10 Anoniem
positief
betalen snel uit op declaratie
negatief
star, niet vergoeden van "extra's" (dwz in 2010) als stoppen met roken (in basispakket in 2011... zucht...)
08-11-2010 9 / 10 j.w.marinus, hilversum uitstekend en betrouwbaar
positief
zeer goede ervaringen zeker gezien de situaties van gezondheid in onze familie , er is nooit een probleem voor het PNO
05-11-2010 9 / 10 Anoniem
23-10-2010 8 / 10 Anoniem
positief
declaraties binnen 14 dagen vergoed. Deskundigheid en hulp bij telefonische info uitstekend.
negatief
minder goed: op het declaratieformulier staat geen adres waar naartoe dit formulier moet worden verzonden.
09-12-2009 9 / 10 DvL, T
positief
alleen goede ervaringen nooit gezeur
negatief
geen slechte ervaringen
07-12-2009 4 / 10 Anoniem
30-11-2009 5 / 10 Rensje Lansink, aMSTERDAM
29-11-2009 9 / 10 Catharina Hoes, Huizen
positief
Al jaren was ik verzekerd via mijn (ex) echtgenoot bij het PNO. Buiten kijf een ontzettend goede verzekeraar. Na de scheiding moest ik een andere zorgverzekeraar kiezen. Het werd ONVZ te Houten. Totaak niet te klagen. En nu de verbazing. PNO en ONVZ gaan samenwerken.( De overstap van ONVZ naar PNO had te maken met een paar euro korting per maand middels Vrienden van het PNO en ik via het PNO mijn deel van het prepensioen ontvang). Maar met deze deal ben ik erg tevreden. Twee topverzekeraars die samen gaan. Wie had dat een tijd geleden kunnen bedenken?
negatief
Geen
27-11-2009 9 / 10 Anoniem, Soest
positief
Doen niet moeilijk over declaraties. Snelle afhandeling van declaraties. Goede uitleg over mogelijkheden.
negatief
Verzekering duur. Beetje kortaf door de telefoon (verschilt per persoon).
27-11-2009 9 / 10 klare, bussum
positief
alles wordt betaald geen gezeur
24-11-2009 8 / 10 Hannie Bogaard, Weesp
positief
Er is de verzekeraar niets te veel en ik word altijd naar behoren geholpen.
negatief
niet van toepassing
23-11-2009 9 / 10 AM Brundel, Amersfoort
positief
nooit wachttijden, altijd direct een persoon aan de telefoon die terzake kundig is
negatief
geen
23-11-2009 6 / 10 Anoniem
19-11-2009 9 / 10 JSmeekes, Amersfoort
positief
nooit problemen,altijd snel en vakkundig
18-11-2009 9 / 10 Anoniem
12-11-2009 8 / 10 Anoniem
11-11-2009 9 / 10 H. van Loon, Huizen
positief
Ik heb sinds nov. 2008 een aantal operaties ondergaan en merkte niets van de te betalen nota's. Ook het afwikkelen van de fysiotherapie nota's ging vlekkeloos
negatief
Geen
05-11-2009 8 / 10 Anoniem
04-11-2009 10 / 10 Beckman, Weesp
30-10-2009 8 / 10 C. Hermans, Hilversum
positief
Ik heb alleen goede ervaringen
30-10-2009 8 / 10 Anoniem
29-10-2009 8 / 10 Anoniem
positief
snel, correct, beleefd aan de telefoon, snelle afhandeling declaraties, goede premie.
28-10-2009 10 / 10 Anoniem
positief
je krijgt bij PNO direct een persoon aan de telefoon. Persoonlijke service is daar echt persoonlijk.
negatief
niet
21-10-2009 9 / 10 N. Haarman, Hilversum
positief
Alles klopt bij deze organisatie. Vriendelijk, deskundig etc.
negatief
Heb ik niet.