Clinias Kliniek voor Tandheelkunde

Tandarts Breda

Plaats een beoordeling

Beoordelingen

Onze bezoekers beoordelen Clinias Kliniek voor Tandheelkunde als volgt (6 beoordelingen):

Algemene indruk
8,0 | score: 4 van 5
Service:
6,3 | score: 3 van 5
Faciliteiten:
8,1 | score: 4 van 5
Tandarts:
7,3 | score: 4 van 5
Prijs/Kwaliteit:
6,8 | score: 3 van 5
5,0 | score: 3 van 5
Anoniem
24-05-2020
Service: 2,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 2,0 Prijs/Kwaliteit: 2,0;
+

Centraal bereikbaar

+

Behandelaar: Willemijn praktijk manager/Tandarts,
Behandeling: Minimale nerf schade en verlies klein hoekje door val op straat.
Woensdag 30 april 2020 eindelijk mocht ik naar de tandarts naar een maand wachttijd i.v.m de sluiting door corona. Helaas mijn blijdschap werd al snel een traumatische ervaring door niet gepaste behandeling een overdreven grote dikke composiet tand i.p.v een plaatselijke reparatie wat veel beter had gepast bij deze minimale schade.

Voorgaand aan behandeling werd niet gecommuniceerd over het eindresultaat? En voorgelogen dat er een eenvoudige foto nodig was bleek later een uitgebreide kaak foto? overbodig! Door corona heb ik een maand moeten wachten voordat ik geholpen kon worden met deze minimale schade aan voortand en had verder geen klachten maar toch de foto?

Toen ik naar de behandeling mijn onvrede kenbaar maakte over de te dikke vorm werd dit voornamelijk genegeerd en enkel een nieuwe begroting voorgesteld i.p.v. garantie/service aan te bieden? En werd ik gevraagd niet meer zo vaak te bellen? Als er geen uitleg wordt gegeven komen er uiteraard vragen!
Klachten behandeling is zeer onder de maat.


Mijn voortand die enkel een schaaf nerf en minimaal hoekje vertoonde (minimale schade) werd gerepareerd minimaal met composiet zoals zij beschrijft in haar mails maar uiteindelijk een dikke tand die niet overeenkomt met mijn naast gelegen tand? En ook nog grootschalig gedeclareerd als meervlaksvulling?

Doordat mijn vragen steeds onbeantwoord blijven en ik mij grote zorgen maar over hoe of wat ze nu precies met mijn tand heeft gedaan heb ik advies ingewonnen bij andere behandelaar. Die beoordeelde haar werk als vluchtig en slordig en grof.

Ze laat mij achter met een zeer naar gevoel dat ik geen idee heb of er nu een volledige facing is geplaatst of enkel bewerkt? Lastig te zien namelijk. Ze wilt het niet vertellen hoe open en professioneel ze houdt alles verborgen?

Mevr. in kwestie kan goed toneel spelen maar service bieden en oplossing gericht werken is er niet bij.

Deze dame is koud en heeft geen warm hart heeft te veel trots/hoogmoed houding om haar trots opzij te zetten en een oplossing voor de patiënt te verwezenlijken. Ik dacht dat ik in goede handen was en overal waar gewerkt wordt kan iets mis gaan daar heb ik als patiënt zelfs begrip voor maar dat ik nu met een volledige composiet tand voor het leven ben verminkt omdat deze behandeling niet goed paste omkeerbaar meer is zit ik nu met nog veel meer blijvende schade.

Deze tandarts heeft in een vluchtige behandeling van ongeveer 35 minuten mij voor het leven getekend. Hartelijk dank en dan geen garantie hoe krom is dat? Overigens ziet ze mij graag vertrekken naar een andere behandelaar omdat ze er dan vanaf is wat ze heeft veroorzaakt. Andere behandelaars zitten niet op overgebleven werk te wachten van een voorgaande tandarts. Door deze onprofessionele werkwijze en te veel aan composiet schade heeft dit nog meer financiële gevolgen.

Overigens zijn alle goede beoordelingen fake en beoordeeld op de eenvoudige behandelingen en ook door haar wel kundige team tandartsen. Helaas zij past hier niet bij en gaat lopen met de eer omdat ze toevallig praktijk voerder is.

Leiding geven is wat anders dan vakkundig precisie werk uitvoeren bij een kleine reparatie die uitgepakt heeft als grof en te veel composiet gebruik waardoor nu patiënt met een te dikke tand zit voor het leven!

Ik voel mij fysiek beschadigd maar ook mentaal niet serieus genomen. Deze zogenaamde dame met warm hart laat mij zitten met niet gepaste behandeling en te veel aan composiet wat niet meer omkeerbaar is en negeert al mijn vragen???? HELP!!!

Wat je aanricht graag oplossen als service en de patiënt als mens behandelen.

De financiële belangen komen pas als de patiënt tevreden naar huis gaat.

10,0 | score: 5 van 5
Dhr. Thomas verberg, Breda
13-02-2019
Service: 10,0; Faciliteiten: 10,0; Tandarts: 10,0 Prijs/Kwaliteit: 9,0;
+

Ik verhuis vaak en heb dan ook veel verschillende tandartsen gehad. Deze praktijk is bij ver de beste waar ik geweest ben. Modern, vriendelijk, en de meeste behandelingen worden ter plaatse gedaan, orthodontie en
zelfs kaakchirurgie, door een kaakchirurg die maandags ter plaatse is. Wat ook fijn is dat ze hier altijd netjes volgens de planning werken en niet overplannen en er gewoon tijd voor je is en een afspraak om 10 uur ook echt een afspraak om 10 uur is.

+

Geen.

8,0 | score: 4 van 5
Anoniem
30-06-2017
Service: 1,0; Faciliteiten: 8,2; Tandarts: 7,0 Prijs/Kwaliteit: 6,0;
+

Mooie praktijk en wachtruimte.

+

Slecht behandeld door zowel de mondhygiëniste als de praktijk manager die op een zeer amateuristische en onbeschofte manier klachten behandeld.

9,0 | score: 5 van 5
Anoniem
05-06-2013
Service: 8,0; Faciliteiten: 8,6; Tandarts: 9,0 Prijs/Kwaliteit: 8,4;
+

Eerlijk en helder benadering. professioneel en betrokken

+

De lift is langzaam

8,0 | score: 4 van 5
Dhr. Edwin Laurijssen, Etten-Leur
23-03-2012
Service: 8,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 8,0 Prijs/Kwaliteit: 8,0;