Plaats een beoordeling

Beoordelingen

Onze bezoekers beoordelen M2 Tandartsen als volgt (9 beoordelingen):

Algemene indruk
6,9 | score: 3 van 5
Service:
6,2 | score: 3 van 5
Faciliteiten:
7,8 | score: 4 van 5
Tandarts:
6,5 | score: 3 van 5
Prijs/Kwaliteit:
4,0 | score: 2 van 5
2,8 | score: 1 van 5
Anoniem
03-02-2020
Service: 5,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 4,0 Prijs/Kwaliteit: 2,2;
+

Behandeling zal tehnisch wel kloppen

+

Afspraken maken is lastig. Maanden vooruit.
Onpersoonlijk: je wordt door verschillende tandartsen behandeld.
Specials zoals wortelkanaalbehandeling en kroon zijn opvallend duur tov de richtbedragen. Bij analyse van de begroting van de kroon blijken zowel verzamelposten als individuele posten te worden gedeclareerd.
Er worden geen goede adviezen gegeven want drievlaksinlay blijkt nu ook een optie en te prefereren.


6,0 | score: 3 van 5
Anoniem
02-08-2017
Service: 1,8; Faciliteiten: 4,0; Tandarts: 2,0 Prijs/Kwaliteit: 2,0;
+

Inrichting

+

Onpersoonlijk, zeer slecht met kinderen, steeds verschillende tandartsen (als je bij dezelfde wol is dat haast onmogelijk met het maken van een afspraak). Voor elk wissewasje moet je aparte afspraken maken, bijv gaatje vullen en dan later terugkomen voor "poetsles", bij periodirje controle werd bij mij niet eens iets aangeraakt! Moest terugkomen voor beetje tandsteen verwijderen. Zeer oppervlakkige en klantonvriendelijke service, ook bij de balie.

6,0 | score: 3 van 5
Mevr. Kim, Den Haag
19-04-2017
Service: 4,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 5,0 Prijs/Kwaliteit: 3,0;
+

ontvangst

+

Behandeld door verschillende mondhygiënistes (2 heel verschillende methodes en manieren van doen en 2 verschillende adviezen) en de problemen zijn eigenlijk niet weg gegaan. Sterker nog, ze zijn verergerd.


Ook op de rekening stonden dingen die niet waren gebeurd.

Netjes laatste afspraak afgezegd ( 2 weken van te voren ), krijg ik op de dag zelf telefoontje waar ik ben want ik heb een afspraak?

7,8 | score: 4 van 5
Anoniem
19-04-2013
Service: 6,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 8,0 Prijs/Kwaliteit: 2,2;
+

Het ziet er keurig uit.

+

Er wordt zeer fors gedeclareerd. Onder het mom van een consult of uitleg waarom niet gevraagd is, valt een te hoge rekening zomaar in de brievenbus. Adviseer niet direct via zorgverzekeraar te laten declareren want dan verlies je de controle. Heb ervaring met bij mij onterecht in rekening gebrachte kosten en dan het moeizame traject dat terug te laten draaien.

9,0 | score: 5 van 5
Anoniem
21-02-2013
Service: 8,0; Faciliteiten: 9,0; Tandarts: 8,0 Prijs/Kwaliteit: 2,0;
+

- veel specialisaties onder een dank

+

- erg duur door veel overhead (assistenten, receptionisten, dure inrichting)
- erg duur in facturering: er word gemakkelijk 80 euro gerekend voor een gebitsreiginging onde rhet mom van 'voorlichting en instructie'die hierbij zou zitten.
- onpersoonlijke en zeer klinische benadering. Weinig binding met het personeel. Personeel herkent je ook niet.