Ditzo Waardering

Zorgverzekeraar Ditzo | Zorgverzekering 2018

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Ditzo. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Ditzo? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2018 kost of met welke ziekenhuis Ditzo afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Er zijn geen basisverzekeringen beschikbaar.
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Niet beschikbaar  
Aanvullende verzekering Niet beschikbaar  
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Ditzo is beoordeeld door 128 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 7 . Dit schreven andere bezoekers:

14-12-2016 10 / 10 W.Graafmans, Rosmalen
14-12-2016 8 / 10 Elise koolen, Utrecht
positief
Alles is gemakkelijk ivm met de ap. Declareren is erg makkelijk op deze manier
negatief
Het zoeken naar wat er wel en niet verzekerd wordt is even zoeken.
14-12-2016 3 / 10 Anoniem
13-12-2016 9 / 10 van Boxtel, Ewijk
13-12-2016 8 / 10 Anoniem
13-12-2016 7 / 10 Erik Moerman, Gouda
positief
snelle afhandeling van declaraties
negatief
niet altijd duidelijk waar alle zorgkosten aan opgaan. 1,30 per dag aan de dokter? waar komt dat vandaan? op de site staat iets van een standaardvergoeding. Nou dus die dokters worden lekker rijk van niets doen...
13-12-2016 4 / 10 Oudendijk, Overveen
positief
Betaalt gelijk
negatief
Geen
13-12-2016 4 / 10 D.kozlowska, Oss
positief
Góed klantenservice,goed bereikbaar,prijs verhouding ik.
negatief
NVT
13-12-2016 8 / 10 Anoniem
positief
snel declareren via de app
13-12-2016 8 / 10 Anoniem
positief
alles word snel afgehandeld maar ik heb weinig zorg
negatief
geen
13-12-2016 5 / 10 S.Bensdorp, Zeewolde
negatief
ben een half jaar weg geweest en was chronisch betr fysio- heb niet geweten dat ik daar ook fysio kon krijgen en bij terugkomst ben ik hierdoor niet meer chronisch en komt dus veel op mijn conto !!! Dat is een zeer groot obstakel en zou ik graag anders zien !!!
13-12-2016 7 / 10 John Bentem, Den Haag
positief
Staan niet gelijk met acceptgiro\'s te gooien als ik ff een paar weken over tijd ben met betalen.
negatief
Gelukkig nog niet
13-12-2016 3 / 10 Anoniem
positief
Kan ze eigenlijk niet noemen. Alleen maar gezeur en bureaucratie.
negatief
Vergoeden telkens een klein gedeelte niet van nota\'s die ze 100pct horen te vergoeden. Slechte klantenservice. Gaat een hoop fout.
13-12-2016 8 / 10 Frank, Boskamp
positief
Geen, niet nodig gebruik van gemaakt
negatief
Idem.
13-12-2016 9 / 10 Mirjam, Nijmegen
positief
ruime keuze
negatief
geen, maar weinig zorg gebruikt
13-12-2016 8 / 10 Habib dulu, Asten
positief
Snel handelen, declaraties snel retour
negatief
Geen
13-12-2016 3 / 10 H Kalkman, Tilburg
positief
geen
negatief
Heel negatief! * Een vrouw van 94 met jij aanspreken en na haar overlijden een reis verzekering proberen te verkopen! * Het consequente jijen en jouwen, tot 27 keer in 1 A4-tje
13-12-2016 5 / 10 Anoniem
negatief
Veel gedoe rondom declaraties
12-12-2016 8 / 10 christien duiven, muntendam
positief
vrije zorg de laagste kosten
negatief
n.v.t
12-12-2016 3 / 10 Hendrik, Assen
12-12-2016 10 / 10 Margot, Zaandam
positief
Goede info
negatief
Geen
12-12-2016 8 / 10 Henk Schriks, Deurne
positief
Overzichtelijke site. Overzichtelijke declaraties en facturen.
12-12-2016 9 / 10 Ria van Lieshout, Wolphaartsdijk
positief
Kan zelf uitzoeken in welk ziekenhuis ik behandeld wil worden.
negatief
Tot nog toe niets
12-12-2016 4 / 10 Anoniem
positief
Geen
negatief
Willen alleen maar winst maken.
12-12-2016 6 / 10 P.v.nieuwburg, STAVENISSE
positief
Geen
negatief
Geen
11-12-2016 7 / 10 Kathy Haans, Lieshout
positief
Makkelijk nota\'s indienen, vrije keuze ziekenhuizen
negatief
Minder goede keuze aanvullende verzekering
11-12-2016 5 / 10 Daar hebben gepensioneerden niets aan !, Wel rechtvaardigheid , a.o. Compensatie van het al jaren teruggang van ons Netto Besteedbaar Inkomen !!
positief
Helaas geen !!
negatief
Onduidelijkheid t.a.v. je rechten , o.a. declaraties in relatie met het eigen risico , en de eigen bijdrage ! { MAAR DIT GELD VOOR ALLE VERZEKERAARS!! ] HET BESTE ALTENAIEF IS , EEN \'NATIONAAL ZORGVERZEKERING !!!! \'
11-12-2016 7 / 10 S.McColgan, Zaandam
positief
Eigen ziekenhuis uitzoeken
negatief
Nvt
11-12-2016 6 / 10 Anoniem
positief
?
negatief
Onpersoonlijk.
11-12-2016 10 / 10 Van norde, Utrecht
positief
Zelf ziekenhuis en arts kiezen, snel contact
negatief
Nvt
11-12-2016 6 / 10 Anoniem
11-12-2016 7 / 10 Linda, Rotterdam
positief
geen negatieve ervaringen
negatief
geen
11-12-2016 9 / 10 Anoniem
negatief
geen
11-12-2016 8 / 10 S.A.Schmidt-Polman, Sliedrecht
positief
duidelijke informatie
negatief
tot nu toe geen
11-12-2016 3 / 10 Anoniem
positief
Geen
negatief
Geen
11-12-2016 9 / 10 s. smit, leeuwarden
positief
alle rekeningen kloppen, keurig bericht van en wanneer er wordt afgeschreven (eigen risico)
negatief
geen
11-12-2016 8 / 10 Anoniem
positief
Online omgeving voor informatie werkt goed.
negatief
Brillen/lenzen verzekering is onhandig. Contract is alleen met Eyewish opgesteld.
11-12-2016 9 / 10 Timo Budding, Veenendaal
11-12-2016 1 / 10 F., Vught
positief
Er zijn geen positieve ervaringen met Ditzo..
negatief
Als je in het buitenland, tijdens een onvoorziene gebeurtenis in het ziekenhuis beland met levensbedreigende verwondingen ben je aan de goden overgeleverd als je bij Ditzo verzekerd bent....
11-12-2016 6 / 10 Anneloes, Veldhoven
positief
Goedkoop
negatief
Dekking is niet voldoende
11-12-2016 10 / 10 Sabine altena, Wierden
positief
Alles is snel en goed
negatief
geen
11-12-2016 9 / 10 A,.C. van der Lee, Eindhoven
positief
Alles zeer correct
negatief
geen negatieve ervaring
10-12-2016 10 / 10 A. WOUDENBERG, AMERSFOORT.
positief
Goede info en snelle uitbetaling.!
negatief
Nog geen negatieve ervaring.
10-12-2016 8 / 10 Nadine Chersini, Zeist
10-12-2016 10 / 10 Jannie Becker, Westernieland
positief
Zeer goed
negatief
Geen
10-12-2016 10 / 10 Weermann Hans, Heerlen
positief
nog geen problemen gehad
negatief
nog niet gehad
10-12-2016 10 / 10 Anoniem
10-12-2016 9 / 10 A. Bruinenberg, Wehl
positief
Duidelijke ingo
negatief
Geen
10-12-2016 7 / 10 Malica, Tolkamer
positief
Online een heel duidelijk overzicht van o.a. declaraties en eigen risico. Ook makkelijk via een eigen account rekeningen declareren.
negatief
Met veel zorgorganisaties werken ze niet samen, waardoor rekeningen regelmatig zelf ingediend moeten worden en niet rechtstreeks via de zorgverzekering wordt afgehandeld.
09-12-2016 10 / 10 Anoniem
positief
Nog nooit problemen gehad met declareren en kreeg op vragen direct antwoord.
negatief
geen
09-12-2016 7 / 10 A. van Iersel, Berkel-Enschot
09-12-2016 7 / 10 Anoniem
positief
Behulpzaam
negatief
Geen
09-12-2016 9 / 10 Aniek, Amsterdam
positief
whatsapp contact. snelle reacties
negatief
geen
09-12-2016 7 / 10 Kahshan Lau, Amsterdam
positief
Geen
negatief
Geen
09-12-2016 6 / 10 danielle jansen, weert
positief
waren vorig jaar een van de goedkoopste. bril optie is mede n nadeel. je moet bij betalen voor korting. ik vind het niet meer dan normaal dat als je aanvullend verzekert bent je op zn minst elke 2 jaar vergoeding of korting van minimaal 100 zou moeten krijgen bij elke opticien.
negatief
bril optie is mede n nadeel. je moet bij betalen voor korting. ik vind het niet meer dan normaal dat als je aanvullend verzekert bent je op zn minst elke 2 jaar vergoeding of korting van minimaal 100 zou moeten krijgen bij elke opticien. Cz is wat dat bvetreft beter echter alleen duurder per maand.
06-12-2016 9 / 10 Xxxxc, Xxx
positief
Alles goed geregeld
negatief
Geen
06-12-2016 8 / 10 Anoniem
positief
Zeer correct. Geen problemen met declaraties
negatief
Nog niet gehad
06-12-2016 9 / 10 Janita Bajnath, Rotterdam
positief
App is heel gebruiksvriendelijk en declaraties gaan heel snel. Gespreid betalen van het eigen risico
negatief
Niet
06-12-2016 7 / 10 jelte van der kooi, Warffum
positief
makkelijk en overzichtelijk
negatief
tot nu toe geen
06-12-2016 8 / 10 A muude, lekkerkerk
positief
Alles digitaal, declareren super gemakkelijk
negatief
Aanvullende verzekering gaat met grote stappen in 1en2 wordt weinig vergoed en dan in 3 heelveel )
06-12-2016 5 / 10 jj buitenweg-stam, noordbeemster
positief
nvt
negatief
nvt
30-11-2016 8 / 10 Fred, Assendelft
positief
Klantvriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
negatief
Wat ik op zou schrijven geldt dan voor alle zorgverzekeraars.
30-11-2016 8 / 10 Anoniem
positief
internet omgeving is heel goed
30-11-2016 7 / 10 Manon Straatman, Langenboom
23-12-2013 7 / 10 J Weijers, Valkenswaard
positief
Hebben wel alle facturen betaald tot op heden onder aftrek van het eigen risico, wat ik overigens schandalig hoog vind.
negatief
Hebben niet altijd de zelf te betalen rekeningen direct geïncasseerd
18-12-2013 6 / 10 Anoniem
positief
Je wordt snel geholpen, door vriendelijke call agent
negatief
Verkreeg niet kloppende informatie over vergoedingen
16-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
Betalen snel
negatief
geen slechte ervaring
15-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
geen gebruik hoeven te maken met de zorgverzekeraar
negatief
zie a
14-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
M.n. het maandelijks verrekenen van de eigen bijdrage ervaar ik als erg prettig
13-12-2013 6 / 10 Anoniem
positief
Duidelijk inzicht in je declaraties en eigen risico.
negatief
geen
13-12-2013 2 / 10 J vd W, Almere
positief
Klanten service neemt vrijwel direct de telefoon op. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
negatief
Onkosten worden veel te laat gedeclareerd. na 6 maanden werd ineens alles over 6 maanden afgeschreven (Zonder toestemming) betalingsregeling tot eind van het jaar getroffen. Men stuurt echter incasso. Volgens Ditzo was de betalingsregeling 90 dagen. Hiervan zijn brieven gestuurd, maar door ons nooit ontvangen. Helaas kan Ditzo niets meer voor ons doen. Kortom, het is een administratieve puinhoop bij Ditzo.
13-12-2013 6 / 10 Anoniem
positief
--
negatief
--
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
geen problemen bij declaraties
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Tevreden
negatief
Hebben niet op mijn mail over declaratie gereageerd
12-12-2013 7 / 10 M van veen, Ter apel
positief
Ze betalen tot nu toe goed
negatief
Jammer dat ik eerst de nota\'s thuis krijg
12-12-2013 8 / 10 Annemarie, Den haag
positief
Snelle reacties, verplaatsen zich in de klant, duidelijke voorwaarden, goede aanvullende tandartsverzekering. Belangrijk punt; betreft een restitutiepolis!
negatief
Geen
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
voornamelijk declaratie afhandeling
negatief
geen
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
12-12-2013 2 / 10 t bos, arnhem
positief
zijn er niet!
negatief
schrijven zomaar 250 euro af binnen 3 dagen zonder bericht en je kunt niet eens een redelijke aflossingstermijn afspreken!
12-12-2013 2 / 10 T.Oosterman, Haarlem
positief
Geen goede ervaringen
negatief
Aantal keren gevraagd voor een inlogcode omdat die het niet doet. via mail ook gevraagd voor nieuw wachtwoord , doet het ook niet. en krijg een rekening van 2012 die nog betaald zou moeten worden. DUS NIET IN ZEE GAAN MET DEZE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ.
12-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
handig online regelen en snelle service
negatief
geen
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Bijna alles te regelen via internet. Goede klantenservice.
negatief
Geen.
12-12-2013 7 / 10 Tineke Smit-Jonkman, Schoonoord
positief
Ze zijn goed te bereiken, dat vind ik echt een prè!
negatief
Toen ik moest inloggen met DigiD (voor de 2e keer: 1e keer lukte goed)kon ik niet verder. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik ben aan de telefoon 3x doorverbonden en weer bij de eerste persoon terug gekomen. Er werd uiteindelijk wel een oplossing gevonden, ik moest een andere browser gebruiken (Google Chrome, toen was het probleem opgelost. Toen ik later weer wilde inloggen bleek ik ook weer met Internet Explorer (die ik altijd gebruik) te kunnen inloggen met DigiD. Verder heb ik een keer foutieve info. gekregen m.b.t. een dubbelzijdige bovenooglidcorrectie (ik had erg last van overhangende bovenoogleden en had ook een medische indicatie!). De zorgverzekeraar liet mij in mails in de veronderstelling dat dit in mijn geval vergoed zou kunnen worden. Ik heb erg veel werk gehad om alle formulieren van de specialist e.d. voor elkaar te maken en foto\'s e.d. te maken plus een medische indicatie waarvoor ik speciaal naar mijn huisarts ben geweest, waarna ik nadat ik alles via mail had toegestuurd naar de zorgverzekeraar, (zoals zij vroegen)een brief terug ontving dat het toch niet vergoed werd. Ze zeiden dat alleen vergoed werd bij aangeboren afwijkingen. Dit hadden ze ook eerder in hun mail aan mij kunnen laten weten want dan had ik al die moeite niet gedaan als ik had geweten dat het toch niet werd vergoed. Ik begrijp dat er wel eens een foutje kan worden gemaakt en ze hebben later ook hun excuses aangeboden hiervoor. Ze boden mij spontaan een bloemetje aan, dat waardeerde ik zeer. Maar er kwam maar geen bloemetje. Ik heb meerdere keren naar de zorgverzekeraar gebeld waarop ze zeiden dat ze het wel hadden afgeleverd (?????!!!!!) De week daarop kreeg ik toch alsnog een bloemetje. Omdat ik waarschijnlijk zo had aangedrongen. Maar dan moet je het niet zelf aanbieden vind ik als je niet van plan bent om een bloemetje te sturen. Maar na dit voorval is alles goed gegaan en over het algemeen ben ik best tevreden over Ditzo. Daarom heb ik toch besloten om komend jaar opnieuw bij hen verzekerd te blijven. Iets wat ik normaal gesproken nooit doe! Want de laatste jaren ben ik elk jaar overgestapt naar een andere zorgverzekeraar!
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
krijg via de mail belangrijke informatie
negatief
geen
12-12-2013 6 / 10 Anoniem
positief
Prima.
negatief
Duur!
12-12-2013 8 / 10 gjm jalhay, beek
positief
goed
negatief
geen
12-12-2013 4 / 10 n n, Apeldoorn
positief
geen
negatief
zie boven
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
De goedkoopste verzekeraar met alle keuzevrijheid. Prima klantenservice en afwikkeling van declaraties.
negatief
Geen!
12-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
Weinig contact met zorgverzekeraar, gebruik gezondheidszorg nauwelijks. Tot nu toe was de Klanten Service behulpzaam.
negatief
Geen slechte ervaring. Behalve het feit dat ik vind dat de zorgverzekeringen heel erg duur zijn. Maar dit geldt voor alle zorgverzekeraars. Hetgeen je terug krijgt staat totaal niet in verhouding tot de premie. De premie is veel te hoog.
12-12-2013 7 / 10 nvt, nvt
positief
Ingediende klacht daar werd over gebeld door medewerker van Ditzo. Ze hadden een fout gemaakt. Dat is klasse dat je fouten durft uit te spreken en deze keurig oplost.
negatief
Administratie was begin 2013 een puinhoop!
12-12-2013 8 / 10 R. Ivangh, Alkmaar
positief
Alles wordt snel en kordaat afgehandeld.
negatief
geen
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
snel telefonisch bereikbaar en direct antwoord op je vraag.
negatief
tot nu toe geen.
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
12-12-2013 9 / 10 remans, voerendaal
positief
corecte afhandeling van claims
negatief
geen slechte ervaringen
12-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
Snel en digitaal
negatief
geen slechte ervaringen
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
negatief
Pas na heel lang werd ineens mijn eigen risico van mijn rekening afgeschreven. Dat kwam erg uit het niets vallen (al zit dat probleem wrs bij het ziekenhuis
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
Wordt netjes per mail op de hoogte gehouden van de declaraties.
negatief
Geen.
12-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
Alles digitaal, dus geen papier
negatief
Nvt
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Duidelijke website, prima prijs, vlotte afhandeling declaraties
negatief
Tot op heden geen, maar heb tot op heden gelukkig weinig te declareren.
11-12-2013 10 / 10 Richard, Den Haag
positief
Snel, klantvriendelijk en goed overzicht van gebruik zorg.
negatief
Geen
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
geen opsturen van rekeningen. word gelijk afgehandelt en betaald.
11-12-2013 7 / 10 J evers, Sittard
positief
Zie 8
negatief
Zie 8
11-12-2013 9 / 10 C. van Wilgen, Hoorn
positief
Tandarts werd 100% gedekt.
negatief
Nog geen
11-12-2013 6 / 10 B. Koenen, Eindhoven
positief
Personeel is best vriendelijk en service gericht.
negatief
Wanneer het even van de standaard afwijkt dan moet men bij een collega navraag doen. Declaraties uitbetalen kan soms wel eens erg lang duren. Ik heb de indruk dat de communicatie met de Amersfoortse (moederbedrijf) niet optimaal is. Men brengt veranderingen aan zonder te communiceren met de verzekerde.
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Een foute declaratie heeft men goed en snel opgelost
11-12-2013 6 / 10 Anoniem
positief
medewerkers zijn vriendelijk
negatief
maar ze kunnen niets voor mij doen.
11-12-2013 5 / 10 Anoniem
positief
zie 8
negatief
zie 8
11-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
heb behalve tandarts geen kosten
negatief
niets, het wordt snel vergoed
11-12-2013 8 / 10 -, -
positief
tel. goed bereikbaar
negatief
geen
11-12-2013 6 / 10 Anoniem
positief
-
negatief
uitleg zorgafrekening zijn summier
11-12-2013 9 / 10 Bannenberg, Son
positief
Perfecte afwikkeling vakantie schade
negatief
N.v.t.
11-12-2013 9 / 10 Bob Verwer, Woerden
positief
Alles gaat goed. ook als ik declaraties indien. Ook prijstechnisch is Ditzo interessant. Tot op heden geen problemen tegengekomen. Ook pas nog eens naar andere aanbieders gekeken, maar als deze goedkoper waren dan was de dekking minder.
negatief
Absoluut geen slechte ervaringen
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
21-11-2012 8 / 10 Rijpsma, Tilburg
positief
Via internet contact. Op vragen snel en volledig antwoord.
negatief
N.v.t.
15-11-2012 8 / 10 Bert, Heerenveen
positief
goede en snelle informatie
negatief
uitbetaling laat wat langer op zich wachten dan gedacht
13-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
goede info via mail
negatief
geen
12-11-2012 10 / 10 Clare, Venray
positief
Uitstekend, ik hoef nooit iets te betalen, zij verrekenen alles met mijn eigen risico.
negatief
Geen
11-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
ik heb geen contact nodig gehad dus geen positieve ervaringen
negatief
ik heb geen contact nodig gehad dus geen positieve of negatieve ervaringen
11-11-2012 7 / 10 Anoniem
10-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Ditzo regelt alle declaraties, ik hoef zelf niets te betalen en kosten voor het eigen risicoworden na twee maanden pas afgeschreven
negatief
heb ik niet
10-11-2012 6 / 10 P, Roosteren
positief
Snelle uitbetaling
negatief
Mogelijk en alleen via internet, decleratieformulieren zelf downloaden en uitprinten. Als je printer hebt naar internetwinkel.
10-11-2012 7 / 10 J.Nispeling, Roosendaal
positief
Alles gaat via internet en mail; aanvankelijk was er voor vragen of mededelingen een gratis 008 nummer; maar thans is dat een 030 nummer geworden.Wel bestaat de mogelijkheid om teruggebeld te worden en dat is ook heel prettig; degene die dan terugbelt is op de hoogte van de vraag of mededeling en kan zich hier op voorbereiden en is dus voor de klant ook gratis.Daarnaast krijg je overzichtelijke makkelijk te lezen overzichten, welke nota voor je is betaald, wat het resterende eigen bijdrage bedrag is en wat er reeds in rekening is gebracht en welk bedrag er nog open staat.Bovendien is 1 muisklik voldoende om te zien voor wie de nota bedoeld is en wat de apotheker of zorgverlener heeft gedeclareerd.
negatief
geen
09-11-2012 9 / 10 Stal, Papendrecht
positief
Tot nu toe geen enkele negatieve ervaring