Zorg en Zekerheid Waardering

Zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid | Zorgverzekering 2018

Hier vind je alle informatie over de zorgverzekering van Zorg en Zekerheid. Zoek je informatie over de premie, kortingen of dekking van Zorg en Zekerheid? Wil je weten hoeveel een bepaalde zorgverzekering in 2018 kost of met welke ziekenhuis Zorg en Zekerheid afspraken heeft gemaakt? Hieronder vind je een overzicht van al deze belangrijke informatie en meer. Je kunt ook vrijblijvend een offerte bij deze zorgverzekeraar aanvragen.

Klik op "meer informatie" voor uitgebreidere informatie van een overwerp.

Zorgpremie basisverzekering
Vergelijk zorgverzekeringen
Er zijn geen basisverzekeringen beschikbaar.
Meer informatie
Polis
Soort Naam zorgverzekering  
Basisverzekering Niet beschikbaar  
Aanvullende verzekering Niet beschikbaar  
Tandartsverzekering Niet beschikbaar  
Meer polissen
Ziekenhuis
Universitair Medisch Centrum Groningen
Erasmus Medisch Centrum - Centrumlocatie
Isala Klinieken, locatie Sophia
Meer ziekenhuizen

Beoordelingen

Zorg en Zekerheid is beoordeeld door 176 mensen. De gemiddelde beoordeling is een 8 . Dit schreven andere bezoekers:

15-12-2017 8 / 10 a.h.p.m. simons, Tilburg laage premie die aansluit bij omxe wensen
15-12-2017 8 / 10 FB Jordaan, Gouda De goedkoopste
14-12-2017 9 / 10 W.A.J.M. Brugman, Lisse beste prijs kwaliteit verhouding voor ons
14-12-2017 6 / 10 S Rijkmans, Eibergen Lijkt betrouwbaar
14-12-2017 9 / 10 pji van de Laar, Eindhoven prijs
13-12-2017 9 / 10 WJJ Leijten Leijten, Bergeijk Goedkoop en bied wat ik wil
12-12-2017 9 / 10 P. Boogaard, Zwanenburg goedkoop
11-12-2017 8 / 10 AFD van Zanten, Boxtel Goede verzekeraar en niet duur
11-12-2017 10 / 10 N.M.. Schilder, Volendam Top
11-12-2017 8 / 10 J Mostert, Zoetermeer Zat ook leuke bonus bij van HealthCheck Sportcity
10-12-2017 10 / 10 E.W.T. Hutschemaekers, Amsterdam Vanwege Aniek Koppens :)
10-12-2017 9 / 10 C M Hancock, Laren Ongeveer goedkoopste en ook relatief betere dekking, al vind ik de dekking bij alle verzekering zeer slecht voor wat je betaald
08-12-2017 9 / 10 GWC Huisinga, Nieuwegein prijs kwaliteit
06-12-2017 9 / 10 Cm Van der Kroef-baars, IJsselstein De fysio
06-12-2017 9 / 10 M.A. Brandsma - Kemperman, Zeist Google
06-12-2017 10 / 10 AA Koppens, Amsterdam wat uitgebreidere dekking dan anderzorg
05-12-2017 9 / 10 adw de weerd, Amsterdam-Zuidoost goedkoper
05-12-2017 9 / 10 M van Renswouw, Dreumel beste prijs kwaliteit verhouding voor mijn gezin
03-12-2017 9 / 10 J.E. Rolleman-Poiesz, Lutten deze lijkt het meest passen bij onze situatie in is het goedkoopste
01-12-2017 10 / 10 DA Sinke, Yerseke hoorde dat het zo beter kon
29-11-2017 9 / 10 M van Dijke, Velserbroek Geen mening
28-11-2017 9 / 10 s.e. thio, Hoofddorp de beste resultaat die ik kan vinden naar mijn wens
27-11-2017 9 / 10 GH Keessen-Skowronski, Aalsmeer duidelijk vergelijking
26-11-2017 9 / 10 E Kamp, Nijkerk lage premie, goede reviews
24-11-2017 9 / 10 HPM Raassens, Horst consumentencijfer
23-11-2017 9 / 10 G A Jansen, Zevenaar voldoet aan mijn wensen
23-11-2017 9 / 10 J Boekema - de Haan, Alkmaar Hier krijg je nog een zorgpas, wat voor vele ouderen onontbeerlijk is
22-11-2017 10 / 10 AA van der Ven, Houten Financieel en uitgebreide fysio
22-11-2017 9 / 10 P Kirk, Alphen aan den Rijn low premium together with good review score
21-11-2017 8 / 10 M de Groot, Hoogeveen Zoekresultaat Google
21-11-2017 9 / 10 A Vierhout, Nunspeet Betere en goedkopere dekking
20-11-2017 9 / 10 H.W. Lammers, Wijk bij Duurstede goedkoopste
17-11-2017 9 / 10 HHJ Borghans, Heerlen Zeer duidelijke website wat betreft uitleg vergoedingen
16-11-2017 9 / 10 R.A. van der Heijden, AMERSFOORT duidelijk
15-11-2017 9 / 10 LAj otto, Zuidwolde reclame op radio-TV
14-11-2017 10 / 10 N Dabrowska, Waddinxveen Goedkopste prijs :)
14-11-2017 10 / 10 SCP Borst, Schermerhorn Een goede prijs en ik kan naar het ziekenhuis in Alkmaar als er iets is.
14-11-2017 8 / 10 M Tap-Buurman, Mijdrecht scherpe prijs; ruime dekking
14-11-2017 9 / 10 c Kros Kros, Den Bosch Prijs en resensies
14-11-2017 9 / 10 TMA Kusters Kusters, Eindhoven Paste het beste bij me
13-11-2017 10 / 10 T Pellikaan, Dordrecht Was het goedkoopst
13-11-2017 9 / 10 H Zondag, Emmen Ik heb voor Zorg en Zekerheid gekozen omdat deze zorgverzekering goed "matcht" bij wat ik zoek en vanwege verschillende recensies verwacht ik een goede prijs-kwaliteitverhouding.
13-11-2017 9 / 10 RFHJ Trienekens, Tiel Ze matchten 1 op 1 met mijn vooraf ingestelde filters en waren daarbij ook nog qua pijs & kwaliteit de beste uit de test met een 10 op 10
12-11-2017 9 / 10 O.c. Van der Spoel, Dordrecht Via google, eerste resuktaat onder de ads
12-11-2017 9 / 10 JH Nobbe, Emmer-Compascuum Voordeligste aanbieding, regionaal dienstverlener (connectie klanten denk ik optimaal) en goede website en voorwaarden
11-11-2017 9 / 10 L Bossinade, Bodegraven Zie onder
02-11-2017 8 / 10 M Sharma Sharma, Utrecht goed
16-10-2017 9 / 10 CMM Martina Martina, AMERSFOORT Goedkoop, compleet en goede ervaring van mijn ouders
10-10-2017 8 / 10 P.M. Zegers-de-Beyl, Den Haag Een goede combinatie van zaken die ik belangrijk vind
17-08-2017 9 / 10 D. Simina Simina, Tilburg It is the most chip
08-08-2017 9 / 10 M M FILIP, OSS GOED
04-08-2017 9 / 10 A Bryk, Haarlem is goede prijs
23-05-2017 7 / 10 J Andruszkiewicz , KUDELSTAART Nvt
15-04-2017 8 / 10 DAMC von Stockhausen, Breda Dit is de verzekering die het best bij ons aansluit
02-03-2017 9 / 10 A.N. van Duijnhoven, Haarlem prijs kwaliteit
31-12-2016 9 / 10 G.j. Dijkema, Amsterdam bovenaan google
31-12-2016 9 / 10 M Oussoren, Waddinxveen Goedkoopst en volledigst
31-12-2016 9 / 10 ARM Oberg, Sneek Prijs kwaliteit
31-12-2016 9 / 10 A Baars Baars-Koeleman, Nieuwveen goedkoopste met anticonceptie
31-12-2016 9 / 10 V Verstegen, Bergen op Zoom Ik kreeg een Email
31-12-2016 9 / 10 F Mohebbi, Zwolle Goedkoopste en best beoordeelde
30-12-2016 9 / 10 S.C. IJsseling, Zandvoort Via via
30-12-2016 9 / 10 P.M. van der Klein--Monster, Bergschenhoek gemakkelijke toegang
30-12-2016 9 / 10 G. Boels, Onstwedde Prijs en aanbod verhouding goed. Nu hopen dat opzegging en overstap goed geregeld wordt.
13-12-2016 6 / 10 karin Elzinga, Hoofddorp
13-12-2016 9 / 10 J. Pallada, Noordwijkerhout
positief
Snel, vakkundig en klantvriendelijk meedenken
negatief
Geen
13-12-2016 10 / 10 Vivian van Gelder, Zevenhuizen
positief
Alle informatie overzichtig, duidelijk en beschikbaar
negatief
Geen
13-12-2016 7 / 10 Yvon, Lisse
positief
Chord bereikbaar als je vragen hebt
negatief
Hoge premie, doordat er veel in het pakket zit wat ik niet gebruik Jammer dat je maar 1x per jaar mag switchen , per half jaar zou klantvriendelijker zijn, nu is het een beetje "roulette" systeem, en hopen dat je niet te weinig zorg hebt gekozen omdat alles zo duur wordt met de zorgverzekering en je de kosten toch acceptabel wil houden...
12-12-2016 7 / 10 F.Schrijver, Alkmaar
12-12-2016 6 / 10 w couperus, bloemendaal
positief
redelijk tevreden, met uitzondering aanvullend
negatief
info t.a.v. aanvullend niet duidelijk
12-12-2016 9 / 10 Anoniem
11-12-2016 8 / 10 Anoniem
positief
erg vriendelijke en behulpzame klantenservice en goed online overzicht van ziektekosten
negatief
geen
11-12-2016 2 / 10 Jeroen, Amstelveen
negatief
Zorgverzekeraar stuurt nota's door die niet gespecificeerd zijn en niet onderbouwd. Er wordt van het ziekenhuis alles maar aangenomen dat het klopt. Wat niet het geval is.
11-12-2016 8 / 10 Anoniem
11-12-2016 9 / 10 Wouter van den Heuvel, Haarlem
positief
Leuke mailngs via de post met acties voor mijn kinderen. Gratis zwemmen bijvoorbeeld.
negatief
geen
11-12-2016 9 / 10 Anoniem
11-12-2016 8 / 10 Anoniem
positief
Het pakket is heel uitgebreid
negatief
Maandelijkse kosten zijn vrij hoog
11-12-2016 7 / 10 jacqueline verwer, haarlem
positief
snelle afhandeling
negatief
net
11-12-2016 5 / 10 p.a.ijzelenberg., leidschendam.
positief
op tijd de rekening presenteren.
negatief
declaraties ,? ? ?
10-12-2016 10 / 10 RD Woerlee, Noordwijk aan zee
09-12-2016 7 / 10 J.N.A. Meevers Scholte, Bodegraven
09-12-2016 8 / 10 Katarzyna, Pijnacker
23-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
weinig gebruik hoeven te maken maar goede manier van declareren en duidelijke informatie
negatief
nvt
17-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
goed geadviseerd bij keuze tandartsverzekering
negatief
weet niets
16-12-2013 7 / 10 Jan Hollenberg, Bennebroek
13-12-2013 8 / 10 R. Braat, Amstelveen
positief
De meeste behandelingen zijn verzekerd, goede aanvullende verzekering. Ik heb een restitutiepolis en dus vrije keuze.
negatief
Jammer is dat een aantal wel voor een flink (aanvullend) bedrag gedekt zijn, maar voor een laag bedrag per behandeling. Vreemd dat bij Diabetes II geen pedicure en/of voorgeschreven aangepast schoeisel worden gedekt.
13-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
voldoende dekking en vriendelijke klantenservice
negatief
geen
13-12-2013 9 / 10 c.gordijn, hoogvliet
positief
ben tenvrede met de telefonisten die mij tewoord stonden.
negatief
geen
13-12-2013 9 / 10 suzanne van Huizen, lisserbroek
positief
duidelijke uitleg bij vragen, snel geholpen bij klantenservice of de zorgwinkel, snelle afhandeling declaraties
negatief
heb ik niet
12-12-2013 8 / 10 M.K., Ootmarsum
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Vriendelijk en zakelijk. Goed in informatie verstrekken
negatief
Geen, nemen ruimschoots de tijd voor je.
12-12-2013 9 / 10 Anoniem
positief
wij zjn zeer tevreden, de declaraties worden op tijd betaald, ook fijn is dat we ons extra kunnen verzekeren met een partner tandars=tsregel.
negatief
Niet
12-12-2013 5 / 10 Anoniem
negatief
slechte voorlichting en moet meer zelf betalen, dan eerst werd aanggegeven
12-12-2013 10 / 10 Anoniem
positief
Ik heb alleen maar goede ervaringen met zorg en zekerheid!!!!
12-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Goed
negatief
Geen
12-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
declaraties gratis verzenden
negatief
Te duur
11-12-2013 7 / 10 Anoniem
positief
Heb niet speciale ervaringen met mn zorgverzekeraar.
negatief
Bij declaratie van consult van Mesologie werd deze niet vergoed, terwijl ze wel met accupunctuur werkt, maar wat breder georienteerd,het viel ook niet onder homeopathie. Ga mij nu wat breder orienteren bij zorgverzekeraars op vergoeding van alternatieve geneeswijze. Wil wel besparen op zorgkosten, maar vind de juiste vergoedig belangrijker.
11-12-2013 4 / 10 Anoniem
positief
deze zit te ver weg voor bepaalde vragen
negatief
je ziekenhuis bepaal je niet zelf,maar dat bepalen hun
11-12-2013 7 / 10 Anoniem
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Datgene wat vermeld in de voorwaarden is duidelijk en wordt ook zo uitgevoerd. Ze zijn snel in reactie op vragen rond infoverstrekking.
negatief
Jammer dat bijeenkomsten van client met de zorgverzekeraar slechts op weinige en vaste data en tijdstippen kan. Gevraagd via email, voor een ander moment, geen reactie op gekregen.
11-12-2013 7 / 10 Anoniem
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Reageren snel op vragen. Duidelijke site waar je alles op kunt vinden.
negatief
Heb ik niet!
11-12-2013 9 / 10 Bresser, Amstelveen
positief
Weinig ervaring maar die er is ,is heel goed .
negatief
Geen
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
goede bereikbaarheid,zowel telefonisch,mail,en winkel.
negatief
website niet 100%duidelijk,bijv zorgverleners waar ze een contract mee hebben,moet je goed zoeken.
11-12-2013 10 / 10 Anoniem
positief
Wordt altijd goed geholpen
negatief
Geen
11-12-2013 8 / 10 ien, leidschendam
positief
goede uitleg op vragen; accuraat ;
negatief
geen
11-12-2013 9 / 10 Chris Zwetsloot, Warmond
positief
vlotte uitbetaling, wordt met de verzekerde meegedacht en goed op de hoogte gehouden van de kwaliteit die men van een zorgverzekeraar mag verwachten.
negatief
heb ik niet
11-12-2013 8 / 10 Anoniem
positief
Snel uit betalen en duidelijk in het hoe en waarom
negatief
Nvt
18-11-2012 5 / 10 Anoniem
16-11-2012 8 / 10 Chris Zwetsloot, Warmond
positief
klant gericht, snelle afhandeling van vragen en declaraties en klantvriedelijk
negatief
niet dat ik nog kan herinneren
13-11-2012 7 / 10 Anoniem
12-11-2012 9 / 10 Anoniem
positief
Altijd goed bereikbaar, het is een lokaal bedrijf. Fijn contact, snelle uitbetaling en gemakkelijke indiening van declaraties.
negatief
geen.
11-11-2012 8 / 10 G v.d. Gaag, Badhoevedorp
positief
Tot nu toe is alles goed afgehandeld
negatief
Nog geen slechte ervaringen gehad
09-11-2012 7 / 10 fleur, leiden
08-11-2012 9 / 10 Sjaak Dofferhoff, Rijpwetering
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
08-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Ik heb gelukkig weinig tot geen contact nodig.
negatief
Ervaring kan je het niet noemen, maar wat ik wel kwijt wil is dat verzekerden van boven de 50 blijven betalen voor kraamzorg e.d. Een aanpassing van het aanvullende pakket naar leeftijd lijkt mij een goede actie.
08-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Alles wordt goed uitgelegd en de declaratie wordt snel verwerkt. Verder zijn de maand prijzen en de dekking te doen.
negatief
Nvt
07-11-2012 8 / 10 c. wagenmaker, amsterdam
positief
Mijn ervaring met mijn zorgverzekeraar is m.b.t. de basisverzekering is normaal. Helaas vind ik dat met de extra eigen risico van 500 euro de premie onvoldoende wordt verminderd. Want als je heel gezond leeft als 72 jarige en dus zorgt geen zorg nodig te hebben zou een duidelijk lagere premie meer in overeenstemming zijn.
negatief
Toen ik bemerkte dat de apotheek, voor mijn vrouw, andere oogdruppels dan voorheen aanbood (nu van Sandoz) en deze per flacon van 5 ml minder (ca. 20%) minder druppels gaf dan voorheen van PHC (ook 5 ml flacon) en dit o.a. aan de zorgverzekeraar, Min. VWZ en vele anderen liet de zorgverzekeraar als ook de anderen daar niets aan te kunnen doen. Uiteraard door meer oogdruppel-flacons per zelfde tijdseenheid te verkopen levert dat tenminste extra inkomsten op voor de leverancier(s). Logisch toch dat de zorgkosten oplopen als men ook aan zulke zaken geen aandacht schenkt.
07-11-2012 7 / 10 a.l.den dulk, katwijk
positief
mijn vrouw en zoon hebben de spierziekte van kursmann steinert of terwijl distrofie mythonika,wij worden regelmatig geconfronteerd door medewerkers achter de balie die als wij een verzoek indienen voor een vergoeding zij achter de balie de opmerking maken van (dit is geen gronische ziekte).nou ze zijn gehandicapt al minstens 40 jaar. e.e.a grijpt ons iedere keer weer aan. a.l.den dulk
negatief
e.e.a heb ik per abuis gemeld bij de goede ervaringen,sorry
07-11-2012 8 / 10 A.Crama, leiderdorp
positief
snelle uitbetaling, doen moeite om lastige vragen toch snel beantwoord te krijgen.
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 Clone, Wognum
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
geven altijd goede info en nemen de tijd voor je aan de telefoon.declaraties worden goed afgehandeld.
negatief
geen
07-11-2012 8 / 10 l. van den Berg, Noordwijkerhout
positief
Prima zorgverzekeraar
negatief
geen
07-11-2012 7 / 10 Fam. de Boer, Ermelo
positief
vriendelijkheid, de deskundigheid, de manier waarop men met je mee denkt.
negatief
heb geen slechte ervaringen.
07-11-2012 8 / 10 M. van Norden, Nieuw Vennep
positief
ik heb een aanvullende verzekering speciaal voor 50+ers en daar zit in principe alles is zoals een tandartsverzekering met een behoorlijke dekking zodat je deze niet apart hoeft af te sluiten, maar je kunt deze ook niet afschaffen maar ze doen niet moeilijk voor ons als chronisch zieken die veel kosten maken
negatief
ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen en ben al heel lang klant bij deze verzekering
07-11-2012 7 / 10 N. Lepelaar, Den Haag
positief
- Al > 20 jaar verzekerd via Z&Z - Duidelijk taalgebruik - Vergoedingen overzichtelijk weergegeven - Leuke acties en kortingen - Altijd snel reactie
negatief
Tot nu toe geen
07-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
zeer snelle afhandeling van declaraties en een uitgebreid pakket aan mogelijkheden om te verzekeren
negatief
geen slechte ervaringen in de afgelopen 10 jaar
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
07-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Als een organisatie doet wat het moet doen is dat goed. En dat gebeurt niet altijd (zie vraag hieronder). Helaas is het zo dat als die organisatie geen gerichte klachten krijgt, gesteld mag worden dat het goed functioneert. Beter kan altijd, maar dat vergt heel veel professionaliteit en ervaring. En daarin wordt in de opleiding en begeleiding niet altijd opgelet. Bovendien is en blijft het mensenwerk: het maandagochten-humeur, de vrijdagmiddag-meligheid e.d.
negatief
Meer in algemene zin. Dat geldt helaas ook voor gemeenten en overheden, e.d. als ik een mailbericht stuur met een iets afwijkende inhoud (waar mensen die daarvoor betaald worden adequaat op moeten reageren), dan krijg ik ofwel een nietszeggende standaardreactie of laat de persoon zo duidelijk weten dat de vraag niet is begrepen. Even overleggen met een supervisor als de vraag afwijkt of niet helemaal begrepen wordt. Dat toont eerder incompetentie, gemakzucht aan dan professionele klantvriendelijkheid. Het gaat ook om beeldvorming. Ondanks alle moderne communicatie is GOED LEZEN blijkbaar lastig voor dit hoogontwikkelde beschaafde land.
07-11-2012 6 / 10 Anoniem
07-11-2012 8 / 10 Develing, Leiden
07-11-2012 7 / 10 Lin, Breukelen
06-11-2012 8 / 10 De Boer, Hoofddorp
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 8 / 10 F. Angenent, Lisse
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
negatief
ik bel altijd 2 keer de klantenservice omdat er regelmatig een ander verhaal verteld wordt. ik bel dus 2 keer om zeker te weten of datgenen waar ik recht op heb ook echt recht op heb en niet voor een verrassing kom te staan.
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
het is klantvriendelijk bij vragen etc.
negatief
die heb ik niet
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Hans, Nijkerk
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
x
negatief
x
06-11-2012 7 / 10 ?, ?
positief
afhandelingen declaraties zonder problemen/gezeur
negatief
?
06-11-2012 8 / 10 louise, Koudekerk aan den rijn
positief
---
negatief
---
06-11-2012 10 / 10 M. Ooms, Zwammerdam
positief
Deskundig, snelle afhandeling met alles, prima dekking enz
negatief
Nvt
06-11-2012 8 / 10 Mw. I. de Mink, Bennebroek
positief
Goed bereikbaar en bij een vraag snel antwoord
negatief
Geen
06-11-2012 7 / 10 Anoniem
positief
snelle afhandeling declaraties
negatief
te duur, te weinig dekking
06-11-2012 5 / 10 W. den Ouden-Mulder, Aalsmeer
positief
ze behandelen de vragen correct en duidelijk en ook vindt ik dat ze snel declaraties afhandelen of eventueel zelfs bellen als het anders is als je denkt of verwacht hebt of had.
negatief
Vindt het zeer vervelend dat als je aan je maximum zit betreft eigenrisico dan wordt dat zonder voorafmelding in een keer van je rekening afgeschreven. Ik heb nogal wat medicijnen dus ben begin van het jaar al de klos als het een beetje tegen zit en het is een hele hap wat je dan in een keer mist. Het zou beter en wenselijk zijn dat je vooraf bericht krijgt en ook de mogelijkheid zou hebben danwel krijgen dat je in delen kunt betalen.
06-11-2012 8 / 10 Anoniem
positief
Gewoon goed
negatief
Heb ik niet echt
01-11-2012 7 / 10 N.H. van der Graaf
positief
DAAR IK GEEN PROBLEMEN HEB HEB IK OOK GEEN GOEDE OF SLECHTE ERVARINGEN
29-10-2012 8 / 10 Anoniem
28-10-2012 6 / 10 Anoniem
28-10-2012 8 / 10 Anoniem
28-10-2012 7 / 10 Anoniem
27-10-2012 7 / 10 E, Leiden
positief
De declaraties worden snel afgerond, z en z is goed bereikbaar en personeel is deskundig
negatief
het pakket dat geleverd wordt voor wat je betaald is niet optimaal
27-10-2012 10 / 10 Anoniem
27-10-2012 7 / 10 Anoniem
27-10-2012 8 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Peter van der Ster, Katwijk
26-10-2012 8 / 10 RTC de Vos, Waddinxveen
positief
Ze zijn duidelijk en snel in reactie als ik een vraag stel per email. Zo goed als alle rekeningen gaan direct van hulpverlener naar Z&Z. De enkele declaratie wordt heel snel en keurig uitbetaald.
negatief
Geen
26-10-2012 7 / 10 Eva, Leiderdorp
positief
Gewoon het moet nu eennmaal deze basisverzekering. Als het goedkoper is wil ik wel bij betalen voor meer dekkingsruimte.
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Anoniem
26-10-2012 7 / 10 Tineke Nederstigt, Hillegom
positief
snelle uitbetaling, verder weinig tot geen gebruik hoeven maken
negatief
Bril uitkering zou hoger mogen
26-10-2012 5 / 10 C.B. de Boer, Uithoorn
positief
Goede verzekeraar tov polis en wat men er voor terug krijgt
negatief
Afhandeling bij de afspraken voor een betalingsregeling gewoon slecht
26-10-2012 7 / 10 jolanda, vinkeveen
negatief
Als je kind van 18 jaar en ouder van je polis af moet, omdat zij een eigen polis moet. Willen ze dat het kind belt en dat moet regelen. Het is en blijft toch de polis van de ouders.
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
op tijd uitbetaling declaraties
negatief
bepaalde diensten niet uitbetaald ondanks declaraties. bv Pedicure werd bij mijn man niet uitbetaald en bij mij wel. Heel raar. allebei de zelfde verzekering.
25-10-2012 8 / 10 Anoniem
25-10-2012 8 / 10 ada, hem
positief
Declaraties worden altijd per omgaande overgemaakt. Telefonisch wordt altijd keurig geholpen.
negatief
geen
25-10-2012 7 / 10 Anoniem
positief
Duidelijkheid rondom uitbetaling declaraties
negatief
Geen
25-10-2012 8 / 10 Malin, Hilversum
01-01-1970 7 / 10 Anoniem
positief
Gewoon, ze doen wat ze moeten doen en je wordt als klant goed behandelt
negatief
nvt
01-01-1970 9 / 10 Anoniem