PC2-tandartsen

Tandarts Eindhoven

Plaats een beoordeling

Beoordelingen

Onze bezoekers beoordelen PC2-tandartsen als volgt (11 beoordelingen):

Algemene indruk
7,9 | score: 4 van 5
Service:
8,0 | score: 4 van 5
Faciliteiten:
8,4 | score: 4 van 5
Tandarts:
8,5 | score: 4 van 5
Prijs/Kwaliteit:
7,2 | score: 4 van 5
8,0 | score: 4 van 5
Dhr. T. Ling, Eindhoven
28-02-2022
Service: 9,0; Faciliteiten: 9,0; Tandarts: 9,0 Prijs/Kwaliteit: 7,0;
+

Op basis van 1 noodbezoek: tandarts Gits was geduldig, zeer communicatief dus veel uitleg, gaf een eerlijk advies om verdere behandeling eerst met de eigen tandarts te bespreken. Mijn eigen tandarts was op vakantie en onbereikbaar en tandarts Gits had een kostbare behandeling kunnen aanbevelen maar gaf een eerlijk advies om te wachten totdat ik mijn tandarts had gesproken. Zeer netjes.

+

Een minpuntje, waar de praktijk niets aan kan doen en hetzelfde geldt voor de praktijk van mijn eigen tandarts: te eigen weinig parkeerplaatsen. Betaald parkeren kost veel in het centrum van Eindhoven.

6,0 | score: 3 van 5
Anoniem
16-09-2020
Service: 6,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 6,0 Prijs/Kwaliteit: 6,0;
+

Laat hier geen gebit maken want dan moet je ik weet niet hoe vaak terug.
Mijn gebit brak door dan laten ze het maken zit er een spleet tussen de boven tanden.
Er zou wat aan de implantaten gebeuren niet dus maar wel 500 ballen rekenen.
Ze vergeten een machtiging op te sturen waardoor ik een aanmaning krijg, nou gebeld en het zou in orde komen.
Wat ik vaker lees ze zijn idd duur als je daar een mening over schrijft pas je niet in hun praktijk kreeg ik terug gemaild.
Dus lang verhaal wij daar weg.
Breekt afgelopen week weer het gebit op dezelfde plaats, gebeld wordt er gezegd jullie hebben hier nog een vette rekening open staan en dan wordt er niks gedaan.
Dat was de rekening waarvan hun de machtiging op hadden moeten sturen waar wij alweer voor gebeld hadden een maand terug en het zou weer in orde komen, dus voor de 2 de keer in gebreke gebleven was nog niet in orde.
We hebben het ziekenfonds gebeld omdat wij gechanteerd worden met een rekening die allang in orde had kunnen zijn,die zeiden dat die tandarts de machtiging te laat had op gestuurd die had tussen 1 en 18 Juni verstuurd moeten zijn en het VGZ heeft die 13 Juli ontvangen, veel te laat!!!
Er werd doodleuk gezegd dat wij die rekening dus niet betaald hadden en nu krijgt het VGZ de schuld.
Wordt er ook gezegd nu het gebit kapot is wil je terug komen,mooi niet maar een fatsoenlijke tandarts had der excuus aangeboden omdat ze ons daar beschuldigen omdat we de rekening niet betalen terwijl hun in gebreke blijven.
En we ervan uit gaan dat er garantie op een gebit zit wat binnen een paar maanden 2x door midden breekt op dezelfde plaats.
Daarbij schijnt dat er elk jaar een foto gemaakt moet worden als je implantaten hebt dit is nooit gebeurd.
Kortom niet tevreden en gelukkig naar een andere tandarts gegaan.

8,0 | score: 4 van 5
Anoniem
15-12-2016
Service: 8,0; Faciliteiten: 8,0; Tandarts: 10,0 Prijs/Kwaliteit: 7,0;
+

Tandarts Gits neemt alle tijd voor je als patiënt om de behandeling duidelijk en rustig uit te leggen. Tijdens de behandeling geeft hij steeds aan wat hij gaat doen. Hij stelt je als patiënt op je gemak en heeft een warme, rustige uitstraling. Ook kan hij op een vrolijke en ontspannen manier met kinderen omgaan.

De behandelingen zijn van zeer hoge kwaliteit . Hij is pas tevreden als hij het beste resultaat heeft behaald.

Kortom een tandarts die ik iedereen kan aanbevelen.

+

Verbeterpunten:
bekertjes op de toiletten plaatsen zodat je nog je tanden kan poetsen. Niet iedereen komt van huis af voor bezoek tandarts.
Vrolijke kunst aan de muren in de behandelkamers.

9,0 | score: 5 van 5
Dhr. Frans van den Berg, Eindhoven
03-10-2016
Service: 9,0; Faciliteiten: 9,0; Tandarts: 10,0 Prijs/Kwaliteit: 9,2;
+

Ben sinds 3 jaar client. Eerste behandeling betrof een ingewikkelde wortelkanaalbehandeling en ontsteking.
Deze is naar alle tevredenheid uitgevoerd.
Ik ben zeer tevreden over deze praktijk, ook de vervanging intern bij afwezigheid van een van de tandartsen.
Volgens mij is er met de tarieven niets mis.
Als je even moet wachten ktijg je netjes uitleg.

10,0 | score: 5 van 5
Dhr. n.boerdijk, Son
01-10-2016
Service: 10,0; Faciliteiten: 10,0; Tandarts: 10,0 Prijs/Kwaliteit: 10,0;
+

alle medewerk(st)ers zijn altijd zeer vriendelijk. Je krijgt enkele dagen voor je afspraak een extra mailtje als herinnering dat je een afspraak hebt. De tandarts zelf communiceert steeds zeer uitvoerig over wat hij bij je aan het doen is, of het zeer gaat doen, onprettig is, enz. en dat scheelt heel veel in de beleving van een tandartsbezoek. Sinds ruim 20 jaar alweer ben ik een zeer tevreden patiënt van Peter Gits. Ik heb in al die tijd al heel veel verschillende behandelingen (waaronder diverse wortelkanaalbehandelingen) bij hem ondergaan maar ga nog steeds met plezier naar hem toe (hoe raar dat ook moge klinken voor een tandartsbezoek). Behalve een zeer vakkundige tandarts is hij ook prettig als persoon en zet hij zich ook nog eens in voor medemensen in andere gebieden die het vaak heel veel minder goed hebben dan wij. Een zeer te waarderen maatschappelijke bewogenheid.

+

Ik heb redelijk lang zitten denken hierover, maar kan in alle eerlijkheid geen enkel minpunt bedenken