Fraai Tandartsen

Tandarts Rotterdam

Plaats een beoordeling

Beoordelingen

Onze bezoekers beoordelen Fraai Tandartsen als volgt (9 beoordelingen):

Algemene indruk
8,7 | score: 4 van 5
Service:
7,8 | score: 4 van 5
Faciliteiten:
9,1 | score: 5 van 5
Tandarts:
7,9 | score: 4 van 5
Prijs/Kwaliteit:
7,7 | score: 4 van 5
2,0 | score: 1 van 5
Dhr. A F, Rotterdam
02-05-2023
Service: 1,0; Faciliteiten: 7,0; Tandarts: 1,0 Prijs/Kwaliteit: 1,0;
+

Mooie en modern-eruitziende praktijk. Lachende assistentes.

+

Begin dit jaar was ik heel vrolijk overgestapt naar Fraai, gezien hun mooie praktijk. Er werd toen een ‘kennismaking’ intake afspraak ingepland. Tijdens deze korte afspraak waren er twee simpele röntgenfoto’s gemaakt en controleerde de tandarts mijn mond voor letterlijk een paar seconden, waarna vertelde hij dat hij mijn dossier al gezien had, en dat er verder “niets spannends” aan de hand was met mijn gezonde mond. Ik vroeg hem over een aantal aandachtspunten in mijn dossier; echter kwam hij heel arrogant over en wees hij mijn zorgen sarcastisch af (kennelijk wist ik als patiënt volgens hem niet waar ik het allemaal over had en moest ik gewoon mijn mond houden!) Hij is daarna weggegaan en heb ik een vervolgafspraak ingepland met de assistante voor over een half jaar. Dit simpele intake bezoek (incl. het maken van de foto’s) duurde ongeveer 5 minuten, waarbij er verder ook helemaal geen behandelingsmogelijkheden e.d. uitgevoerd of besproken werden.

Een paar weken later kreeg ik een factuur van Infomedics met een verrassend hoog bedrag van bijna 120 euro voor dit zeer korte bezoek (waarvan bijna 2/3 niet vergoed werd door mijn aanvullende verzekering)! Bovenop de (al zeer hoge) kosten van intake en röntgenfoto’s zou er volgens de factuur ook een “beoordeling” gemaakt zijn van een al bestaande foto in mijn dossier, hoewel deze door mijn vorige tandarts al gemaakt en beoordeeld was geweest (en dus de kosten daarvan had ik al betaald)! Zo kwam er dus weer een paar extra tientjes bij op de rekening voor niets (het bekijken van de inhoud van het dossier hoort gewoon bij de dure intake; deze foto hoefde dus niet nogmaals “beoordeeld” te worden, hij was immers al beoordeeld)! Ik vond het uiteraard niet kunnen dat er voor een simpele intake afspraak van ongeveer 5 minuten, zonder enige behandeling, opeens bijna 120 euro in rekening werd gebracht (dit was ook nooit eerder zo gebeurd bij mijn vorige tandartsen).

Hun praktijk gebeld om te vragen om uitleg, maar werd ik verwezen naar Infomedics om daar een bezwaar in te dienen en verder succes gewenst door de assistente! Dit had ik gedaan; echter werd mijn bezwaar een paar weken later gewoon afgewezen zonder enige reden of toelichting. De praktijk nogmaals gebeld; deze keer zou de assistante de tandarts hierover spreken en mij terugbellen. Echter werd ik nooit teruggebeld, wel ontving ik ondertussen een herinnering van Infomedics! Voor de derde keer de praktijk gebeld; ik kreeg toen opeens te horen dat de rekening eigenlijk “nog hoger” hoorde te zijn, omdat er “veel meer” was gedaan! Dit was uiteraard pure onzin, dus heb mijn dossier op dezelfde dag gewoon weggehaald bij deze mensen!

Ik voel me zwaar afgezet; ik ging heel enthusiast bij Fraai als mijn nieuwe tandarts, ik was daar voor 5 minuten intake, er werd helemaal geen behandeling uitgevoerd of besproken, ik werd juist neerbuigend en sarcastisch behandeld door een arrogante en niet-zorgzame tandarts, en vervolgens kreeg ik een buitengewoon hoge rekening die totaal niet redelijk of overeenkomstig was met de aangeboden ‘dienstverlening’, met een onacceptabele bejegening / gebrek aan enkele communicatie tijdens het bezwaarproces. Helaas betreur ik erg mijn overstap naar deze praktijk; uit de andere reviews blijkt kennelijk dat er meerdere patiënten last hebben van de onbegrijpelijk hoge rekening bij deze praktijk. Normaalgesproken laat ik geen recensies achter voor de zorgverleners omdat ik respect heb voor hen, echter is in dit geval de meegemaakte situatie zodanig onaanvaardbaar en akelig dat ik het wel nodig vind.

8,0 | score: 4 van 5
Anoniem
05-07-2019
Service: 1,0; Faciliteiten: 6,0; Tandarts: 1,0 Prijs/Kwaliteit: 1,0;
+

De praktijk ziet er goed uit.

+

Wat niet?
De service?
Er word totaal niet naar je geluisterd?
Als je een opmerking hebt dan word je direct als vervelend en naar beschouwd.
De prijzen zijn hoog, en er word zomaar onnodige behandelingen uitgevoerd zoals oude vullingen eruit halen terwijl dat helemaal niet eens nodig was.

10,0 | score: 5 van 5
Dhr. Patrice, Jongenotter
21-06-2017
Service: 10,0; Faciliteiten: 10,0; Tandarts: 10,0 Prijs/Kwaliteit: 10,0;
+

Na een negatieve behandeling bij een andere tandarts ben ik bij hun terecht gekomen. Wat een professionaliteit van beide tandartsen. Zij hebben mij perfect geholpen en geen enkele napijn na een wortelkanaalbehandeling. Chapeau heren.

+

Geen.

10,0 | score: 5 van 5
Anoniem
01-10-2016
Service: 10,0; Faciliteiten: 10,0; Tandarts: 10,0 Prijs/Kwaliteit: 10,0;
+

Schoon, goede zorg, goede behandeling, goede nabehandeling, nette tandartsen, goede nieuwe apparatuur.

+

-

8,2 | score: 4 van 5
Mevr. m van den brink, rotterdam
18-10-2014
Service: 9,0; Faciliteiten: 8,8; Tandarts: 9,8 Prijs/Kwaliteit: 8,2;
+

werd op tijd gewerkt, regelmatig via mobiele telefoon tijd afspraak vermeld iets vroeger of later voor de afspraak

+

geen