29-12-2012

Lage prijs, value for money

Opzegservice werkte niet goed.
Duurde ruim een maand voordat de extra korting werd gestort.
07-11-2012
06-11-2012

Heb alleen het basispakket met maximale eigen-risicokorting. Daarin waren zij het goedkoopst.
De contactpersoon die ik een paar keer (zie hieronder) aan de telefoon kreeg (Elzard van der Peet) was heel behulpzaam en deskundig.

Duurde bij overstappen wel even, ik kreeg nog steeds aanmaningen en automatische afschrijvingen door vorige verzekeraar. Kennelijk werkte de interne overstapmelding tussen de verzekeringsmaatschappijen niet goed.
Het duurde verder tot eind februari voordat ik de toegezegde korting ontving van YouCare.
Uiteindelijk is alles gelukt.
06-11-2012

Geen

Aanmeldingsprocedure in november en december 2011 verliep chaotisch. Helpdesk is onbereikbaar of reageert meermalen zeer inadequaat en uitermate onprofessioneel. De uitvoerder Aevitae in Heerlen verschuilt zich achter eindejaarsdrukte, en dat terwijl de nieuwe Zorgverzekeringswet al sinds 1.1.2006 bestaat! Eerst wanneer druk wordt uitgeoefend door de Consumentenbond, dan komt de aanmeldingsprocedure opeens in een stroomversnelling. Nog dezelfde dag biedt een woordvoerder van Aevitae excuses aan. En dan te bedenken dat al mijn gegevens bij Aevitae al jaren bekend zijn, omdat ik eerder verzekerd was bij VPZ, waarvoor Aevitae ook als uitvoerder optreedt! De nieuwe zorgpolis ontving ik op 2 januari 2012!
26-10-2012

1x declaratie ingediend omwille van verzekering welke sowieso niet gedekt zou zijn en daar vrij snel reactie op gehad. Verder geen ervaring.

Bereikbaarheid is goed maar reacties kunnen even op zich laten wachten. Verrekensysteem van de premie is niet erg handig, eerst volledig bedrag afschrijven en dan later een gedeelte weer terugstorten.