Contact

Voor vragen over zorg, de zorgverzekering en ziektekosten, en vragen over de website kun je contact met ons opnemen via:

telefoon:

020 2611 600
van maandag t/m donderdag tussen 09:00 - 21:00 uur en vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur.

Gewijzigde openingstijden 2016 op onderstaande dagen:

  • Zaterdag 17 december open van 10:00 - 17:00 uur 
  • Zaterdag 24 december open van 09:00 - 17:00 uur
  • Zondag 25 en maandag 26 december telefonisch niet bereikbaar
  • Zaterdag 31 december open van 09:00 - 17:00 uur

ZorgKiezer.nl
Keizersgracht 424
1016 GC Amsterdam
Telefoon: 020 2611 600

Perscontact:

Peter Ruys op 06-5355 5857

E-mail:

Klachtenprocedure DGN Finance B.V.

Klacht over ons

Wanneer je niet tevreden bent over onze dienstverlening, kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen. Jouw klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een klachtverantwoordelijke medewerker. Die persoon neemt binnen drie werkdagen telefonisch of per e-mail contact met je op en zal je laten weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen.
Als de klacht door ons niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Klacht over een verzekeraar

Wanneer je een klacht hebt over een zorgverzekeraar, zul je je in eerste instantie schriftelijk moeten wenden tot de betreffende organisatie. Als de klacht door de zorgverzekeraar niet naar tevredenheid wordt opgelost of een reactie uitblijft, kun je terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ behandelt klachten en geschillen van verzekerden en verzekeringnemers op het terrein van de zorgverzekeringen en de (aanvullende) ziektekostenverzekeringen, waarbij de andere partij een bij de stichting aangesloten zorgverzekeraar is.

www.skgz.nl