ZorgKiezer
020 2611 600
Open tot 17:30
Contact

Veel gestelde vragen tandenborstel

Door: - Leestijd: 2 minuten

Voor alle klanten van ZorgKiezer die recht hebben op een gratis Oral-B tandenborstel, hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Meer informatie over de tandenborstel en onze tijdelijke winactie vind je hier: https://www.zorgkiezer.nl/poetsenmaar

Tot wanneer kan ik de tandenborstel ophalen?

De Oral-B tandenborstel is af te halen bij de blokker tot 1 augustus 2021. 

Ik heb nog geen voucher ontvangen wat nu?

Voor het ophalen van de Oral-B tandenborstel krijgt je per e-mail een unieke voucher toegestuurd. Deze e-mail is in de week van 28 juni verzonden. Heb jij deze niet ontvangen, controleer dan eerst de map ‘ongewenste e-mail’. Vind je het daar ook niet, dan kan je de voucher opnieuw opvragen via https://www.zorgkiezer.nl/voucher  

Ik zie geen voucher in de e-mail, hoe kan dat?

De voucher bestaat uit een barcode en een Blokker vestiging. Deze staat in de e-mail vermeld. Het is geen aparte bijlage. Zie je de barcode niet, dan kan het zijn dat je e-mailinstellingen de afbeeldingen tegenhoudt. Je hebt dan vaak een optie om de afbeeldingen alsnog te downloaden. Zie je de barcode dan nog steeds niet, dan kan je gebruik maken van de extra link onder de barcode. dan opent de barcode opnieuw in een nieuw venster. Deze kan je dan ook gebruiken om in de winkel te laten scannen.

Let op! Als je de barcode laat zien op je mobiele telefoon, zorg ervoor dat je telefoon dan niet in de dark mode staat. Met een dark mode heb je in de meeste gevallen een zwarte achtergrond. Hierdoor is de barcode niet goed leesbaar. Je kan voor het ophalen van de tandenborstel je telefoon even van dark mode afhalen of de barcode vooraf uitprinten.

Kan ik de tandenborstel ook bij een andere Blokker ophalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De tandenborstels zijn uitgeteld en verdeeld over de verschillende Blokker winkels in Nederland. Om ervoor te zorgen dat niemand misgrijpt, is het alleen mogelijk om de tandenborstel af te halen bij het Blokker filiaal dat is toegewezen. Het Blokker filiaal is bepaald op basis van jouw adres en staat vermeld in de e-mail waarin de voucher staat. Let dus goed op dat je naar de juiste winkel gaat om de tandenborstel af te halen.

Kan de tandenborstel naar mijn huisadres worden verstuurd?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De Oral-B tandenborstels zijn verdeeld over de verschillende Blokkers in Nederland. Indien je zelf niet in staat bent om de tandenborstel af te halen, mag ook iemand anders dat namens jou doen.

Moet ik de voucher uitprinten?

Nee, dat is niet nodig. Dat mag natuurlijk wel. Het is wel belangrijk dat je de voucher op bijvoorbeeld je mobiele telefoon mee hebt. Het kassapersoneel van de Blokker moet de barcode kunnen scannen om de tandenborstel mee te kunnen geven. Zonder voucher kan je de tandenborstel niet afhalen.

Kan ik mijn tandenborstel laten ophalen door iemand anders?

Ja, dat kan zeker. Zorg er wel voor dat deze persoon jouw voucher mee heeft. Het is alleen mogelijk om de tandenborstel af te halen op vertoon van de unieke voucher. ZorgKiezer is niet verantwoordelijk voor het overdragen van de voucher aan derden.

Kan ik in de Blokker nog een extra Oral-B tandenborstel bijkopen?

De Oral-B tandenborstel die namens ZorgKiezer worden uitgedeeld, zijn niet los bij te kopen in de Blokker. Het is wel mogelijk om uit het aanbod van Blokker zelf een andere tandenborstel aan te schaffen.

Ik ben mijn voucher kwijt geraakt, wat nu?

Zonder voucher kan jij helaas de tandenborstel niet ophalen. Als jij de voucher kwijt bent, dan kan je deze opnieuw opvragen via https://www.zorgkiezer.nl/voucher. Je ontvangt dan een kopie per e-mail. Gebruik hiervoor wel het e-mailadres waarmee je de zorgverzekering bij ons hebt aangevraagd.

Kan ik de tandenborstel retourneren of ruilen in de Blokker?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De Oral-B tandenborstels worden via de Blokker verstrekt, maar niet verkocht. Het is daarom niet mogelijk om de tandenborstel te ruilen of te retourneren in de Blokker. Meer informatie over het ruilen en retourneren vind je in de voorwaarden. 

Ik heb geen e-mail ontvangen, hoe kan dit?

Er wordt per adres 1 tandenborstel verstrekt. Als er meerdere mensen op hetzelfde adres een volledige overstap doen, wordt er slecht één borstel uitgekeerd. Het kan zijn dat iemand anders op het adres de e-mail voor de tandenborstel heeft ontvangen. 

Het kan ook zijn dat er geen sprake is van een volledige overstap. Als de zorgverzekering is aangevraagd bij dezelfde verzekeringsconcern als waar vorig jaar al een polis liep, dan geldt dat niet als een overstap, maar als een pakketwijziging. Bijvoorbeeld een overstap van CZ naar CZdirect of naar Just.

Er is ook een aantal verzekeraars wat is uitgesloten van de actie. Voor meer informatie, bekijk dan actievoorwaarden.  

Heb ik garantie op de tandenborstel?

Er zit een fabrieksgarantie op de tandenborstel van 12 maanden en na registratie nog een keer 12 maanden. De garantie loopt via Oral-B. Bewaar de bon goed, maar er bijvoorbeeld een foto van. Meer informatie over de tandenborstel en de garantie, bekijk hiervoor de algemene voorwaarden.

Lees meer over: Zorgverzekeringen

Eenvoudig zorgverzekering vergelijken en afsluiten
 

Waarom overstappen via ZorgKiezer.nl?

  • 100% Onafhankelijk
    Vergelijk op prijs en inhoud alle 61 verzekeringen
  • Altijd de laagste prijs
    Premies lager dan bij verzekeraar zelf, of gelijk.
  • Overstapgarantie
    Wij zorgen dat je oude verzekering wordt opgezegd