ZorgKiezer

Veel gestelde vragen tandenborstel

Door: - Leestijd: 3 minuten

Voor alle klanten van ZorgKiezer die hebben gekozen voor een tandenborstel als overstapcadeau, hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Meer informatie over de tandenborstel en onze tijdelijke winactie vind je hier: /poetsenmaar

Wanneer ontvang ik een e-mail met meer informatie over mijn tandenborstel?

Wanneer je tijdens de overstapperiode 2021-2022 een geldige overstap hebt gemaakt op ZorgKiezer, dan kan je uiterlijk eind mei een e-mail van ons verwachten met meer informatie over jouw overstapcadeau.

Kan ik ook kiezen voor een ander model tandenborstel?

Ja, dat kan. Via de link die jij hebt ontvangen per e-mail krijg je de optie om te kiezen uit verschillende overstapcadeau's. ZorgKiezer biedt naast de gratis Oral-B Vitality ook een paar andere luxere Oral-B tandenborstels aan tegen een kleine bijbetaling. Let wel op, er is een beperkte voorraad van de luxere borstels.

Kan de tandenborstel naar mijn huisadres worden verstuurd?

Nee, dat is helaas niet mogelijk als je hebt gekozen voor het Oral-B Vitality model. Dit model Oral-B tandenborstels zijn verdeeld over de verschillende Blokkers in Nederland. Indien je zelf niet in staat bent om de tandenborstel af te halen, mag ook iemand anders dat namens jou doen.
Heb je gekozen voor een luxere tandenborstel tegen bijbetaling, dan wordt deze wel naar jouw adres verstuurd.

Kan ik de tandenborstel retourneren of ruilen in de Blokker?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De Oral-B tandenborstels worden via de Blokker verstrekt, maar niet verkocht. Het is daarom niet mogelijk om de tandenborstel te ruilen of te retourneren in de Blokker. Meer informatie over het ruilen en retourneren vind je in de voorwaarden.

Ik heb gekozen voor een luxer model tandenborstel, kan ik nog kiezen voor de gratis variant?

Als je hebt gekozen voor een luxer model, maar nog niet hebt betaald. Dan kan je terug naar de bestelpagina via jouw unieke link uit de e-mail. Je plaatst dan een nieuwe bestelling. Heb je al betaald en de bestelling afgerond, maar wil je toch liever iets anders kiezen? Dan kan je een e-mail sturen naar info@zorgkiezer.nl met het verzoek om de bestelling te annuleren. Gebruik hierbij jouw bestelnummer die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. Wij zullen de bestelling dan annuleren en het geld terugstorten. Je krijgt dan opnieuw toegang tot jouw unieke bestelomgeving.

Tot wanneer kan ik de tandenborstel ophalen?

De Oral-B Vitality tandenborstel is af te halen bij de Blokker in de maanden juni en juli van 2022. 

Kan ik de tandenborstel ook bij een andere Blokker ophalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De tandenborstels zijn uitgeteld en verdeeld over de verschillende Blokker winkels in Nederland. Om ervoor te zorgen dat niemand misgrijpt, is het alleen mogelijk om de tandenborstel af te halen bij het Blokker filiaal dat is toegewezen. Het Blokker filiaal is bepaald op basis van jouw adres en staat vermeld in de e-mail waarin de voucher staat. Let dus goed op dat je naar de juiste winkel gaat om de tandenborstel af te halen.

Kan ik mijn tandenborstel laten ophalen door iemand anders?

Ja, dat kan zeker. Zorg er wel voor dat deze persoon jouw voucher mee heeft. Het is alleen mogelijk om de tandenborstel af te halen op vertoon van de unieke voucher. ZorgKiezer is niet verantwoordelijk voor het overdragen van de voucher aan derden.

Ik heb geen e-mail ontvangen, hoe kan dit?

Controleer eerst even je ongewenste e-mail. Het komt soms voor dat onze berichten daarin terecht komen.

Er wordt per adres 1 overstapcadeau verstrekt. Als er meerdere mensen op hetzelfde adres een volledige overstap doen, wordt er slecht één cadeau uitgekeerd. Het kan zijn dat iemand anders op het adres de e-mail, voor het kiezen van een overstapcadeau, heeft ontvangen.
Het kan ook zijn dat er geen sprake is van een volledige overstap. Als de zorgverzekering is aangevraagd bij dezelfde verzekeringsconcern als waar vorig jaar al een polis liep, dan geldt dat niet als een overstap, maar als een pakketwijziging. Bijvoorbeeld een overstap van CZ naar CZdirect of naar Just.

Er is ook een aantal verzekeraars wat is uitgesloten van de actie. Voor meer informatie, bekijk dan actievoorwaarden. Toch nog een vraag, dan kan je ons ook telefonisch bereiken op 020 2611600.

Heb ik garantie op de tandenborstel?

Er zit een fabrieksgarantie op de tandenborstel van 12 maanden en na registratie nog een keer 12 maanden. De garantie loopt via Oral-B. Bewaar de bon goed, maar er bijvoorbeeld een foto van. Meer informatie over de tandenborstel en de garantie, bekijk hiervoor de algemene voorwaarden.

Overige veel gestelde vragen overstapcadeau

Naast een tandenborstel als cadeau heb je bij ZorgKiezer ook de mogelijkheid gehad om te kiezen voor een ander overstapcadeau. Zo kan je naast de gratis tandenborstel ook kiezen voor gratis 3 maanden sporten, luxere tandenborstels of een donatie aan KiKa. 

Waarom moet ik opnieuw kiezen voor mijn cadeau?

Bij ZorgKiezer geven wij je graag wat te kiezen. Wij hebben daarom meerdere cadeau's in het assortiment opgenomen. Wij geven iedereen opnieuw de mogelijkheid om een keuze te maken. Wellicht heb je je wel bedacht, dan is dat geen probleem. Daarnaast vragen wij om je keuze te bevestigen en hierbij jouw adres te controleren. Zo weten we zeker dat jouw cadeau op de juiste plek terecht komt. Dit geldt ook als je niet voor een ander cadeau kiest. Wij hebben jouw bevestiging dan toch nodig. 

Wat is het bedrag dat gedoneerd wordt aan KiKa?

Het bedrag dat gedoneerd gaat worden zal uiteindelijk afgerond worden naar een significant bedrag. Dit is afhankelijk van het aantal donateurs voor KiKa. Hierdoor is het lastig om een exact bedrag te noemen. Het zal ongeveer 10 euro per donatie zijn.

Lees meer over: Zorgverzekeringen

Eenvoudig zorgverzekering vergelijken en afsluiten
 

Waarom overstappen in 2022 via ZorgKiezer.nl?

  • 100% Onafhankelijk
    Vergelijk zorgverzekering op prijs en inhoud alle 70 verzekeringen
  • Altijd de laagste prijs
    Premies lager dan bij verzekeraar zelf, of gelijk.
  • Overstapgarantie
    Wij zorgen dat je oude verzekering wordt opgezegd