Bestelling tandenborstel
Door: Redactie Zorgkiezer - Leestijd: 1 minuutBen jij in 2018 overgestapt naar een nieuwe zorgverzekeraar via ZorgKiezer en wil je gebruik maken van de tandenborstelactie? Top! Op deze pagina lees je alles over het jouw bestelling.
Betaling bestelling
Een bestelling plaatsen kan kosteloos als er wordt gekozen voor de gratis tandenborstel. Als er een alternatief wordt gekozen, vindt de betaling plaats door middel van iDEAL. Het is niet mogelijk om op een andere manier te betalen. Bankoverschrijvingen worden niet geaccepteerd.
Wat is de levertijd?
De levertijd voor je bestelling van de tandenborstel via ZorgKiezer is maximaal 14 werkdagen en wordt geleverd door PostNL.
Bestelling annuleren of retourneren
Je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd om jouw bestelling te annuleren. Zodra je de bevestiging hebt ontvangen ontvang jij uiterlijk binnen 14 dagen jouw aankoopbedrag terug. De gemaakte kosten voor de bestelling worden teruggestort op dezelfde rekening als waarop de betaling heeft plaatsgevonden. Overmaken naar een andere rekening of het verrekenen van kosten is niet mogelijk. Verzendkosten voor een retour zijn voor jezelf. Het is niet mogelijk om een product te ruilen tegen een ander product.
Geen bevestiging ontvangen?
Heb jij geen bevestigingsmail ontvangen van jouw bestelling? Neem dan even contact met ons op via tandenborstel@zorgkiezer.nl of op 020 26 11 600.
Krijg ik een factuur?
Je krijgt geen factuur van de tandenborstel. Met de bevestigingsmail en het overboekingsbewijs kun je aantonen wat je besteld hebt en dat je betaald hebt.
Een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld?
Is je artikel defect geleverd of heb je een ander artikel ontvangen dan besteld? Neem dan even contact met ons op via tandenborstel@zorgkiezer.nl of op 020 26 11 600.
Algemene voorwaarden tandenborstel ZorgKiezer.nl (PDF)